Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone Smart Family
Last Updated: Mar 27 2021 09:56, Started by
xperia_ray
, May 11 2018 14:11
·
0
#19
Posted 13 May 2018 - 21:03
Nu se primeste bonusul de 10 g doar la cartela nu si la abonament. La inscriere.
|
#20
Posted 13 May 2018 - 21:19
Bonus de înscriere:
Se acordă o singură dată, la înscrierea în SMART FAMILY. Se acordă clienților Vodafone persoane fizice, utilizatori de Cartelă și abonament. Are valabilitate 15 zile, nu se proratează, nu se reportează. sursa:Vodafone.ro dar nu-i bai...la cat net ne da Vodafone aproape gratis, chiar nu e problema, cel putin pentru mine... Edited by gump4, 13 May 2018 - 21:22. |
#21
Posted 13 May 2018 - 21:31
Se pare ca la multi aplicatia este nefunctionala, cel putin momentan. Eu am 5 nr. inscrise, doar unul a primit bonusul de inscriere de 10 GB iar netul consumat nu se contorizeaza la niciun nr. Sa speram ca se remedieaza .
|
#22
Posted 14 May 2018 - 00:02
CGDBZ, on 13 mai 2018 - 21:31, said:
Se pare ca la multi aplicatia este nefunctionala, cel putin momentan. Eu am 5 nr. inscrise, doar unul a primit bonusul de inscriere de 10 GB iar netul consumat nu se contorizeaza la niciun nr. Sa speram ca se remedieaza . o sa le dau un mail la vodafone sa ma lamureasca! |
#23
Posted 14 May 2018 - 09:40
Aplicatia contorizeaza aleator traficul consumat sau nu contorizeaza deloc.
Ex: 1. Pe un numar am facut trafic de 5 GB, mi-a contorizat doar unu si un pic. 2. Pe un alt numar la un trafic facut de 4 GB nu a contorizat nimic La *222 mi s-a spus sa: 1. Inchid si repornesc Telefonul. 2. Inchid si repornesc aplicatia. 3. Sa dezinstalez si reinstalez aplicatia. 4. Sa astept o zi si sa mai incerc o data. Tardiv sa spun ca niciuna din avansatele lor modalitati de troubleshooting nu a functionat. |
#24
Posted 14 May 2018 - 15:10
Functioneaza la cineva "minunea" ?
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia fara niciun efect. Este moarta. |
#25
Posted 15 May 2018 - 11:49
A inceput sa contorizeze ceva, nu stiu cat de exact dar "se misca".
|
#26
Posted 15 May 2018 - 12:06
In continuare erori, am primit bonus mai mic decat ar fi trebuit.
|
#27
Posted 15 May 2018 - 19:43
Nu vine nici un bonus pe abonament. Toti pentru unu, unu pentru nimic.😂🤣😂🤣
|
#30
Posted 16 May 2018 - 00:58
Promoția Smart Family este disponibilă până la 15 iunie 2018, cu posibilitate de prelungire;
Dacă te-ai înscris până la această dată vei beneficia de promoția SMART FAMILY timp de 4 luni de la data înscrierii tale în Familie. Macar la Orange oferta e permanenta astia iar arunca cu praf in ochi |
#31
Posted 17 May 2018 - 14:30
Se pare ca functioneaza, am primit bonusul de 25GB pentru netul acumulat de familie.
|
#32
Posted 23 May 2018 - 11:16
La mine contorizarea traficului e praf... In MyVodafone vad trafic > 5 GB, in vreme ce aplicatia imi arata 0.4 GB
Inteleg ca probabil nu merge la virgula, insa e totusi o diferenta de 10 ori intre ce contorizeaza ea si realitate. Nu inteleg de ce la clientii Vodafone nu se foloseste efectiv contorul din MyVodafone si se insista cu mizeria asta de aplicatie... |
#33
Posted 23 May 2018 - 11:28
Pentru ca... DATA. Vor sa colecteze cat mai multe date. Alt motiv nu a exista.
Eu nu am aplicatia aia, nu vad de ce as instala asa ceva pe post de spion, in plus consuma bateria in prostie, cand am avut aplicatia era mereu pe podium la consum. N-am stat sa studiez asta cu consumul si bonusurile ca oricum imi ajunge cat am in optiuni + bonusurile regulate. Dar cred ca la cartela Vodafone inregistreaza fara aplicatie, dar nu sunt sigur, e doar o impresie nedocumentata. |
|
#34
Posted 23 May 2018 - 12:33
#35
Posted 23 May 2018 - 12:39
Observ ca la cartela aplicatia functioneaza destul de bine, pare sa contorizeze corect, cel putin la mine.. La cele 3 nr. de abonament ce le am in Smart Family contorizarea este praf, la unul arata ZERO si a consumat aproape 2GB iar la celelalte doua arata cam 10% din netul consumat.
|
#36
Posted 23 May 2018 - 12:53
Si pe abonament persoana juridica observ ca este praf contorizarea, de asemenea nici raportarea la nivel de grup nu pare sa fie exacta, tot imi apar 3 GB desi grupul a depasit de mult 5 GB....deh.
Edited by pupama, 23 May 2018 - 12:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users