Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone Smart Family
Last Updated: Mar 27 2021 09:56, Started by
xperia_ray
, May 11 2018 14:11
·
0
#145
Posted 18 October 2018 - 22:57
Se poate fol bonusul si fara extraoptiune sau cu extraoptiunea de 4 euro?
|
#146
Posted 18 October 2018 - 23:31
#147
Posted 19 October 2018 - 06:42
La mine a deposit intarzierea obisnuita . Ce este curios ca pe nr. de abonament din familia mea smart s-a primit bonusul, pe cele ce sunt pe cartela, nu.
|
#148
Posted 19 October 2018 - 07:28
Eu nu am mai primit bonusul de mai bine de 20 de zile , trebuia să-l primesc pe 4 octombrie si 18 octombrie și nu am primit nimic.
Edited by andupustiu, 19 October 2018 - 07:29. |
#149
Posted 19 October 2018 - 07:36
La noi trebuia primit pe 16.. Niciun membru al familiei nu a beneficiat de bonus..
|
#150
Posted 19 October 2018 - 12:47
Buna!
In cazul in care au trecut mai mult de 48 ore de cand trebuia sa vi se activeze bonusul, avem rugamintea de a ne contacta. Puteti face acest lucru apeland *777 sau completand formularul de aici: https://www.vodafone...tact/index.htm. |
#152
Posted 19 October 2018 - 14:23
#153
Posted 22 October 2018 - 16:14
Vodafone, on 19 octombrie 2018 - 12:47, said:
Buna! In cazul in care au trecut mai mult de 48 ore de cand trebuia sa vi se activeze bonusul, avem rugamintea de a ne contacta. Puteti face acest lucru apeland *777 sau completand formularul de aici: https://www.vodafone...tact/index.htm. Ai reusit sa iei legatura cu noi? S-a rezolvat? |
#154
Posted 23 October 2018 - 00:51
Am trimis eu mail si mi s-a cerut screenshot cu data la care trebuia sa primesc bonusul. Problema la mine este ca pe nr. de abonament s-a primit bonusul dar pe cele doua numere pe cartela nu dar contorul aplicatiei a fost resetat(deci nu am cum sa trimit screenshot cu data la care trebuia sa primesc bonusul). Cele doua nr. sunr cu optiunea Promo 5(5E la 2 luni), am inteles ca acea optiune a fost retrasa si probabil are legatura cu eroarea.
|
|
#155
Posted 23 October 2018 - 12:37
Nici eu nu am primit bonusul la cartela, se pare ca o data il primesc, alta data nu... Aplicatie de rahat... In loc sa aruncati banii pe reclame cretine, mai bine sa platiti pe careva, care sa stie sa produca aplicatii functionale.
Edited by baribalu, 23 October 2018 - 12:39. |
#156
Posted 23 October 2018 - 14:42
CGDBZ, on 23 octombrie 2018 - 00:51, said:
Am trimis eu mail si mi s-a cerut screenshot cu data la care trebuia sa primesc bonusul. Problema la mine este ca pe nr. de abonament s-a primit bonusul dar pe cele doua numere pe cartela nu dar contorul aplicatiei a fost resetat(deci nu am cum sa trimit screenshot cu data la care trebuia sa primesc bonusul). Cele doua nr. sunr cu optiunea Promo 5(5E la 2 luni), am inteles ca acea optiune a fost retrasa si probabil are legatura cu eroarea. Gasesti informatia in aplicatie pe Istoric, poti trimite acea captura de ecran si cele doua numere care nu au primit bonusul si un reprezentat te va ajuta in cel mai scurt timp posibil. Edited by Vodafone, 23 October 2018 - 14:44. |
#157
Posted 23 October 2018 - 15:17
Azi am primit bonusul simultan pe cartele si abonament.
|
#158
Posted 23 November 2018 - 19:40
Azi am observat ca de ieri nu mai am net pe mobil (data ultimei activitati inregistrate a fost 16:45).
Mi se parea mie ca e prea multa liniste, nici un email, nici un uap... Ma uit si vad ca bonusul trebuia sa intre pe 19.11... pe cele doua cartele pomenite mai sus nu este net dar pe abonamentul din grup este. Asadar am si eu 5 zile intarziere... |
#159
Posted 23 November 2018 - 23:36
danghetau, on 23 noiembrie 2018 - 19:40, said:
Azi am observat ca de ieri nu mai am net pe mobil (data ultimei activitati inregistrate a fost 16:45). Mi se parea mie ca e prea multa liniste, nici un email, nici un uap... Ma uit si vad ca bonusul trebuia sa intre pe 19.11... pe cele doua cartele pomenite mai sus nu este net dar pe abonamentul din grup este. Asadar am si eu 5 zile intarziere... nu uita sa mentionezi nr tau/ prietenilor! [email protected] Edited by Alex871, 23 November 2018 - 23:39. |
|
#160
Posted 24 November 2018 - 17:26
Da, te rezolva de numa'
Desi exprimarea a fost extrem de clara (in limba romana), |
#161
Posted 06 December 2018 - 00:16
Din luna august tot sun o data la 15 zile sa imi ofere bonusul... dupa 2-3 apeluri.. / si mail cu dovada cat am de primit nu imi ofera... am ajuns la concluzia ca vodafone isi bate joc de clientii nu cred ca sunt singira persoana...vodafone uita sa ofere bonusul..
|
#162
Posted 10 December 2018 - 09:21
Dupa cum am spus mai sus trebuia sa intre bonusul Family, a intrat dupa ce am sesizat prin PM la vreo 2 zile, am sperat ca nu e cazul sa revin cu telefonul sa-i anunt de reactivare, au spus ca nu este cazul dar... este. Iarasi nu a intrat bonusul.
Mcar sa stim daca se mai ofera sau nu, sa ne reorientam. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users