Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tara de origine: casca ochii in plm
Last Updated: May 18 2018 07:22, Started by
stlk
, May 11 2018 10:25
·
0
#37
Posted 11 May 2018 - 13:13
#39
Posted 11 May 2018 - 13:51
Seteh, on 11 mai 2018 - 12:13, said:
Exact. Adevarul e ca am vorbit cu Ceausescu la vremea respectiva si stiti ce mi-a zis? " Daca tot ii tin nemancati si le dau salam cu soia macar rosia sa le-o fac bio/eco. Sa manance si ei in plm si sa isi aduca aminte de mine". Acum va dati seama ce absurditati spuneti cu rosia de pe vremuri? Ba chiar as spune ca poate erau si mai naspa ca acum, pe vremea aia modificarile genetice erau la inceputuri, eram un fel de cobai. Poate de aia si aveau gustul ala ha ha... Nu vorbesc de alea 3 randuri de rosii din spatele casei puse la tara de bunici sa fim intelesi. Sa fim intelesi, samanta pentru 3 randuri din spatele casei la tara puse de bunici erau tot comunista ca nu-i dadea nimeni samanta pe alese bunicii. Poate bunicu' ii dadea pe alese. |
#40
Posted 11 May 2018 - 15:00
Referitor la rosii, primim exact ce am vrut.
Toti vorbiti de gustul extraordinar de demult, dar uitati cate luni pe an erau rosiile la vanzare. Apoi, uitati ca mergeati la piata si era intrecere intre vanzator si cumparator sa puna rosiile in tas. Vanzatorul punea din spate si cumparatorul tot din fata, sa puna si ceva rosii bune. Ca altfel se alegea cu toate scofalcitele. Uitati de pipaitul rosiilor, ca vanzatorii exaperati puneau carton: nu mai pipaiti rosiile. Pt ca erau moi oricum. Uitati de rosiile negre la cotor de la cate chimicale se bagau in ele cu nemiluita, fara control. Asta e despre mitul rosiilor de demult. Acum avem rosii tot anul, toate frumoase, toate tari. Exact de ne'am dorit. N'au gust? Ete na, da'le cu parfum, esenta de rosii. |
#41
Posted 11 May 2018 - 18:59
Ce-as mai manca niste fasole galbena trasa in tigaie... Cu usturoi.
|
#42
Posted 11 May 2018 - 23:33
O fi trebuit sa ajunga pe messenger si din gresala a ajuns in alta fereastra.Nu vad cum o expresie de genul poate fi benefica, o vad direct ca pe o eroare si mai vad ca eroare poate fi si aia cand imi da produs expirat sau carne cu viermi.Nu prea e loc de erori din astea prin magazine.Daca era in farmacie ce faceam?Sau in spital?Are un efect mult prea negativ, nu ma duce cu gandul la nimic bun acel "casca ochii in plm".Ce faci? Mai fortezi cumva?La ce?Cu plm?Pai ce sunt eu?Nu o pot lua ca pe o gresala intentionata.
Kaufland, casca ochii in plm! Ca-ti dau unda dupa ceafa! Edited by ionutz_joe2009, 11 May 2018 - 23:54. |
#43
Posted 13 May 2018 - 09:13
lexis1, on 11 mai 2018 - 10:35, said:
Asa se face banii in media... santaj. Metoda Intact, ca ei au dosare penale pe treaba asta. In ultima vreme Hotnews a preluat metoda cu succes... azi arunca cu rahat, maine au advertorial platit de la compania in care aruncau cu rahat. Zilele astea unul din bloggerii romani recunostea ca el asa face, scrie de rau de companii si le trimite companiilor articolul uneori chiar inainte de a fi publicat impreuna cu un contract "de consultanta" prin care sa il plateasca "daca vor sa fie bine sa nu fie rau" Si dadea exemplu ce a facut el cu Skoda, unde a intrepretat malitios o campanie/oferta a lor ca sa spuna ca discrimineaza, dupa care a trimis mail cu articolul si contractul "de consultanta" sa ii plateasca bani "daca vor sa fie bine sa nu fie rau". Daca a vazut ca a mers cu cinematograful, s-a gandit ca poate scoate un ban si de la Skoda, mai ales ca ei sunt ceva mai bogati Despre asta a ajuns media si "jurnalismul", numai despre santaj pentru a obtine bani de la companii... prin orice metoda. Si nu au nici o jena in a face asta si a se lauda ca fac asta. Ba chiar mai radeau de Dan Diaconescu si il criticau ca facea asta cand si ei fac acelasi lucru, diferenta e ca Dan Diaconescu s-a legat de politicieni si asta i-a atras o condamnare pe motiv de santaj media ca razbunare a politicienilor pe care ii deranja. Iar ei sunt convinsi ca atata timp cat pupa mana partidelor nu o sa ii condamne nimeni, ca sunt prea mici si neimportanti. Edited by lexis1, 13 May 2018 - 09:15. |
#44
Posted 17 May 2018 - 09:51
cataspo, on 11 mai 2018 - 13:33, said:
Hai ca sunteti fasole toti. AlexEn, on 11 mai 2018 - 10:30, said:
Si-a bagat picioarele unul care are responsabilitatea tiparirii de etichete si aia a fost. |
#45
Posted 17 May 2018 - 19:52
lexis1, on 11 mai 2018 - 10:34, said: Nu pot sa nu observ ca cele mai multe virale din astea facute sa discrediteze compania sunt la Kaufland, adica acea companie care nu avea buget de reclame in media, dar care dupa scandalurile cu virale si-a facut buget pentru reclame in media ca raspuns al santajului media la care era supusa compania. Am depus vreo 3 cereri la ei sa NU MAI PRIMESC ZIARUL LOR DE RECLAME pentru ca imi umpleau cutia postala aiurea. |
#46
Posted 18 May 2018 - 07:22
Buget de reclame in media.
Pana sa fie atacata continuu Kaufland nu avea nici o reclama in media. Apoi cand au inceput atacurile au inceput sa bage buget de reclame in media si au ajuns ca din ora in ora sa aiba macar o reclama pe fiecare post. Revistele trimise sunt altceva. Oricum nu au cum sa te excluda de la primirea ziarului. Doar sa nu le mai bage in posta si la le lase pe scara daca stai la bloc, sau sa le agate in gard sau sa arunce peste gard daca stai la casa ceea ce nu ar fi o idee foarte buna pentru ei ca ar diminua masiv din reach. Doar nu crezi ca umbla distribuitorii cu un smartphone cu care sa interogheze in care casuta sa bage si in care nu. Multi din ei nici nu au vazut smartphone vreodata. Edited by lexis1, 18 May 2018 - 07:22. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users