Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce bicicleta sa aleg?
Last Updated: May 12 2018 11:35, Started by
denny34
, May 10 2018 20:07
·
0
#1
Posted 10 May 2018 - 20:07
Ce bicicleta sa aleg dintre astea 2?
http://www.halfords....18-20-22-frames https://www.decathlo...id_8360662.html PS> Am 1,72 si 67kg.Ce marime la cadru mi-ar fi buna? |
#2
Posted 10 May 2018 - 20:20
Cu pedale.
Dintre alea două nu știu, nu mă bag. Eu am una Trek 3700 și una Scott (imi scapă modelul). In UK și bicicletele au pinioanele pe stânga? |
#3
Posted 10 May 2018 - 20:29
#4
Posted 10 May 2018 - 20:39
E ok 520, dar zi la ce vrei sa o folosesti.
Daca nu vrei sa mergi pe camp si prin padure, poti sa iei un Riverside 100. https://www.decathlo...8379019&c=ZWART E destul de rapida si rezistenta, ca nu stiu cum m-am invartit cu ea prin aer si nu i s-a rupt nimic ei, doar mie Edited by Villefort, 10 May 2018 - 20:39. |
#5
Posted 10 May 2018 - 20:42
#6
Posted 10 May 2018 - 20:42
Villefort, on 10 mai 2018 - 20:39, said:
E ok 520, dar zi la ce vrei sa o folosesti. Daca nu vrei sa mergi pe camp si prin padure, poti sa iei un Riverside 100. https://www.decathlo...8379019&c=ZWART E destul de rapida si rezistenta, ca nu stiu cum m-am invartit cu ea prin aer si nu i s-a rupt nimic ei, doar mie O sa o folosesc atat prin oras,cat si prin padure.Ce crezi ca are in plus RR520 fata de acel Carrera? |
#7
Posted 10 May 2018 - 20:47
denny34, on 10 mai 2018 - 20:42, said: O sa o folosesc atat prin oras,cat si prin padure.Ce crezi ca are in plus RR520 fata de acel Carrera? Pai ia-ti MTB. Eu in Ro folosesc in RR520 si sunt multumit, de aia zic. Eu am modelul vechi, de 26 inch. Carrera cu RR sunt destul de similare. Pt RR cred ca iti trebuie un M, ca eu aveam L la 189 cm. |
#8
Posted 10 May 2018 - 21:00
Daca o vei folosi mixt (oras-padure) ia 520, e buna, rezistenta, nu-i grea si duce la deal!
|
#9
Posted 10 May 2018 - 21:19
denny34, on 10 mai 2018 - 20:07, said:
Ce bicicleta sa aleg dintre astea 2? http://www.halfords....18-20-22-frames https://www.decathlo...id_8360662.html PS> Am 1,72 si 67kg.Ce marime la cadru mi-ar fi buna? In cazul tau, o deductie logica arata ca ai nevoie de marimea S (in mod cert M iti este mare). Dar ceea ce spun eu e valabil la cursiera. Intre cele doua MTB eu asa alege cea de la Decathlon, pare echipata usor mai bine iar greutatea e la fel la ambele, adica aprox. 14,5 kile, deci cam greute. Insa la banii astia asta primesti. Cat priveste motivul pentru care vrei MTB, probabil doresti sa urci/cobori dealuri, munti, sa mergi prin gropi si boscheti, etc. Daca insa vrei sa mergi prin oras, MTB-ul este o alegere proasta pe care turma o face. Vad in jurul meu fascinatia maselor pentru MTB. Mi se pare o prostie sa invarti caltabosii aia in oras. Chit ca de exemplu in Bucuresti sunt multe gropi, totusi MTB-ul e pentru altceva. In oras te va obosi si in final nu o sa-ti placa. Ti-as recomanda pentru oras ceva din categoria "city" (atentie insa pe greutate, astea sunt cam grele. Tot ce sare de 13 kile eu consider a fi greu). Cea mai hoata alegere este categoria cyclocross. Dar din pacate asta e cea mai scumpa categorie (pentru amatori). Sunt un fel de cursiere facute sa tina si la hartoape. Cu astea te descurci chiar si in situatii care cer MTB, evident, nu cele mai horror (poteci de deal/munte de cazut in cap). Ca sa-ti dau un sfat complet - nu te agata musai de franele pe discuri (alta fascinatie a maselor), sunt bune si alea traditionale V break, ba chiar in unele situatii sunt cele mai recomandabile. Ceea ce nu stie poporul este ca in discurile de frane te poti taia urat daca cazi gramada. Unii si-au taiat si degete! Alta chestiune, e rar cazul sa ai nevoie musai de frana pe disc (care e mai puternica decat V break), de obicei nu ai deloc nevoie. Sunt complicate, atarna greutate in plus si necesita intretinere la consumabile iar strambarea rotii duce la frecari. Insa arata bine si sunt de fudulie. Iti spun ca om cu 4 biciclete din care inclusiv cu discuri si frane hidraulice (alt lux costisitor). Nu ai idee ce multumit sunt de batranele V break la cursiera desi trebuie sa franez din timp, deci sa gandesc mai mult! Alta chestie sunt suspensiile. Parerea mea, si astea sunt un moft. Din nou precizez ca am avut si am cu suspensii inca din anii 90. Pai sunt biciclete fara suspensii care nu zdruncina mai rau ca alea la care duci suspensiile grele (complicate = stricacioase). La ora asta eu ma lipsesc fericit de arcuri. Poate da, la hartoape arcurile pe fata sunt ok (desi pretul platit e in greutate), dar in general alea pe spate nu sunt deloc ok. Mai degraba la oras mergi pe o sa bine amortizata. Alt sfat, la o bicicleta cele mai importante caracteristici sunt, greutatea si cauciucurile. In datele tehnice cauta prima oara greutatea! Observ, acum e moda sa nu scrie la multi producatori! Traim vremurile pe care le traim. Departamentul de marketing defapt elaboreaza tehnici de minciuna, iluzie, pacalire a clientului. Daca nu le convine greutatea, "uita" sa o scrie pe site. Simplu! Ca sa nu mai spun ca valoarea in kg se da fara pedale si pentru cadrul mic marime S. Cat sa mai ciupeasca din cifre. Totul trebuie sa fie cat mai usor si sa infraneze cat mai putin. Ghinturile si profilele foarte accentuate la cauciucuri mai degraba pun frana si te obosesc degeaba decat sa te protejeze de cazaturi. Sunt cauciucuri mai putin profilate dar mai bune datorita materialului aderent (=costa), adica material de calitate (=scump). De obicei economia se face exact acolo unde doare mai mult, mai ales cauciucuri si roti, dupa care transmisia. Iar la oras si in general inafara de munte/deal/boscheti/la tara, o bicicleta usoara cu roti cu diametru mare chiar si simpla, una primitiva e mai buna decat o harabaie inzorzonata tip MTB grea sa te rupa si stricacioasa toata ziua. Edited by georgescu_psb, 10 May 2018 - 21:21. |
#10
Posted 10 May 2018 - 21:28
georgescu_psb, on 10 mai 2018 - 21:19, said:
eu am 1,77 si vreo 100 kile (sau peste) si conform informatiilor intensive pe internet cat si unor site-uri cu calcule imi iesea ca mi-ar trebui marime cadru L (cam 55...56cm) in cazul cursierelor (nu m-a preocupat cum este la MTB). In realitate, dupa ce am fost, vazut, calarit si pipait, mi-a iesit ca pana si marimea M (54cm) ar putea sa-mi fie mare la anumite constructii de cadru, concluzia finala ar fi fost ca as fi pentru un S/M (52...53cm) la curisera. In final mi-am luat marimea M(54cm) dar cadrul are un design mai jos. Imi este foarte buna. Marimea L mi-ar fi fost in mod cert mare! In cazul tau, o deductie logica arata ca ai nevoie de marimea S (in mod cert M iti este mare). Dar ceea ce spun eu e valabil la cursiera. Intre cele doua MTB eu asa alege cea de la Decathlon, pare echipata usor mai bine iar greutatea e la fel la ambele, adica aprox. 14,5 kile, deci cam greute. Insa la banii astia asta primesti. Cat priveste motivul pentru care vrei MTB, probabil doresti sa urci/cobori dealuri, munti, sa mergi prin gropi si boscheti, etc. Daca insa vrei sa mergi prin oras, MTB-ul este o alegere proasta pe care turma o face. Vad in jurul meu fascinatia maselor pentru MTB. Mi se pare o prostie sa invarti caltabosii aia in oras. Chit ca de exemplu in Bucuresti sunt multe gropi, totusi MTB-ul e pentru altceva. In oras te va obosi si in final nu o sa-ti placa. Ti-as recomanda pentru oras ceva din categoria "city" (atentie insa pe greutate, astea sunt cam grele. Tot ce sare de 13 kile eu consider a fi greu). Cea mai hoata alegere este categoria cyclocross. Dar din pacate asta e cea mai scumpa categorie (pentru amatori). Sunt un fel de cursiere facute sa tina si la hartoape. Cu astea te descurci chiar si in situatii care cer MTB, evident, nu cele mai horror (poteci de deal/munte de cazut in cap). Ca sa-ti dau un sfat complet - nu te agata musai de franele pe discuri (alta fascinatie a maselor), sunt bune si alea traditionale V break, ba chiar in unele situatii sunt cele mai recomandabile. Ceea ce nu stie poporul este ca in discurile de frane te poti taia urat daca cazi gramada. Unii si-au taiat si degete! Alta chestiune, e rar cazul sa ai nevoie musai de frana pe disc (care e mai puternica decat V break), de obicei nu ai deloc nevoie. Sunt complicate, atarna greutate in plus si necesita intretinere la consumabile iar strambarea rotii duce la frecari. Insa arata bine si sunt de fudulie. Iti spun ca om cu 4 biciclete din care inclusiv cu discuri si frane hidraulice (alt lux costisitor). Nu ai idee ce multumit sunt de batranele V break la cursiera desi trebuie sa franez din timp, deci sa gandesc mai mult! Alta chestie sunt suspensiile. Parerea mea, si astea sunt un moft. Din nou precizez ca am avut si am cu suspensii inca din anii 90. Pai sunt biciclete fara suspensii care nu zdruncina mai rau ca alea la care duci suspensiile grele (complicate = stricacioase). La ora asta eu ma lipsesc fericit de arcuri. Poate da, la hartoape arcurile pe fata sunt ok (desi pretul platit e in greutate), dar in general alea pe spate nu sunt deloc ok. Mai degraba la oras mergi pe o sa bine amortizata. Alt sfat, la o bicicleta cele mai importante caracteristici sunt, greutatea si cauciucurile. In datele tehnice cauta prima oara greutatea! Observ, acum e moda sa nu scrie la multi producatori! Traim vremurile pe care le traim. Departamentul de marketing defapt elaboreaza tehnici de minciuna, iluzie, pacalire a clientului. Daca nu le convine greutatea, "uita" sa o scrie pe site. Simplu! Ca sa nu mai spun ca valoarea in kg se da fara pedale si pentru cadrul mic marime S. Cat sa mai ciupeasca din cifre. Totul trebuie sa fie cat mai usor si sa infraneze cat mai putin. Ghinturile si profilele foarte accentuate la cauciucuri mai degraba pun frana si te obosesc degeaba decat sa te protejeze de cazaturi. Sunt cauciucuri mai putin profilate dar mai bune datorita materialului aderent (=costa), adica material de calitate (=scump). De obicei economia se face exact acolo unde doare mai mult, mai ales cauciucuri si roti, dupa care transmisia. Iar la oras si in general inafara de munte/deal/boscheti/la tara, o bicicleta usoara cu roti cu diametru mare chiar si simpla, una primitiva e mai buna decat o harabaie inzorzonata tip MTB grea sa te rupa si stricacioasa toata ziua. Ce parere ai de acest hibrid? http://www.halfords....18-20-22-frames |
|
#11
Posted 10 May 2018 - 22:04
"urci/cobori dealuri, munti, sa mergi prin gropi si boscheti"
Tocmai ai definit cum sunt orasele din Romania. |
#12
Posted 10 May 2018 - 23:58
#13
Posted 11 May 2018 - 00:06
denny34, on 10 mai 2018 - 21:28, said: la 14 kile e cam grea, culmea este ca exista DHS (deci romaneasca) mai usoara si mai bine echipata probabil la mai putin bani. Echiparea e slabuta, foarte entry level (Shimano Tourney), adica ce se pune pe cele ieftine. Cauciucurile sunt problema, mari si grele, depui efort degeaba. ' Cadrul mi se pare ok, probabil comod, sari repede de pe el. Foaia mica specific MTB, ar fi trebuit mai multi dinti. Nu mi se pare cine stie ce. Cred ca DHS are oferte mai bune ca echipare si pret. Un amic destul de cusurgiu si-a luat MTB-uri DHS la toata familia anul trecut si are numai cuvinte de lauda. Biciclete cam pe la 1400 lei bucata (alea mai ieftine sunt mai naspa). Evident, se plimba cu ele prin cartier si prin parc. Parerea mea este sa cauti prin modelele DHS si sa te uiti la greutate, recomandabil sub 13 kile si sa ai cauciucuri cat mai subtiri. Sa ti cont ca roata mare (29") e buna sa sari bordurile si peste hartoapele Bucurestiului dar e mai putin manevrabila. Roata mai mica(26....27") e mai manevrabila dar te zdruncina mai tare si se chinuie cu bordurile. Deci un 29" cu un caucicuc mai ingust ar ok pentru Bucuresti. Si foaia sa fie mare, cu multi dinti, nu cacarezele specifice MTB-urilor de urcat pe pereti, ca nu ai ce face cu asa ceva. Nici macar 3 foi nu trebuie, e moft. Doua sunt de ajuns si chiar una ar fi ok, dar lumea vrea sa se complice. |
#14
Posted 11 May 2018 - 14:54
Din tara lu' Chris Froome tu intrebi lumea de-aici ce bicla sa-ti iei? Cauta una cat mai usoara, si sa aibe cauciucuri mai groase daca vrei si padure, drum neasfaltat...
|
#15
Posted 11 May 2018 - 20:45
|
#16
Posted 12 May 2018 - 11:35
hyperized, on 11 mai 2018 - 20:45, said: In Anglia franele sunt inversate (dreapta e fata). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users