Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Ce bicicleta sa aleg?

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
denny34

denny34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 23.04.2016
Ce bicicleta sa aleg dintre astea 2?

http://www.halfords....18-20-22-frames

https://www.decathlo...id_8360662.html

PS> Am 1,72 si 67kg.Ce marime la cadru mi-ar fi buna?

#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cu pedale.

Dintre alea două nu știu, nu mă bag.
Eu am una Trek 3700 și una Scott (imi scapă modelul).

In UK și bicicletele au pinioanele pe stânga? Posted Image

#3
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
RR520 stiu ca e buna. Carrera nu o stiu.

 ericmario, on 10 mai 2018 - 20:20, said:

In UK și bicicletele au pinioanele pe stânga?
Buna intrebare.

#4
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016
E ok 520, dar zi la ce vrei sa o folosesti.

Daca nu vrei sa mergi pe camp si prin padure, poti sa iei un Riverside 100.
https://www.decathlo...8379019&c=ZWART

E destul de rapida si rezistenta, ca nu stiu cum m-am invartit cu ea prin aer si nu i s-a rupt nimic ei, doar mie :lol:

Edited by Villefort, 10 May 2018 - 20:39.


#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 Villefort, on 10 mai 2018 - 20:39, said:

Daca nu vrei sa mergi pe camp si prin padure, poti sa iei un Riverside 100.
Nu as merge pe asa ceva nici daca primesc 100 euro pe kilometru.

#6
denny34

denny34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 23.04.2016

 Villefort, on 10 mai 2018 - 20:39, said:

E ok 520, dar zi la ce vrei sa o folosesti.

Daca nu vrei sa mergi pe camp si prin padure, poti sa iei un Riverside 100.
https://www.decathlo...8379019&c=ZWART

E destul de rapida si rezistenta, ca nu stiu cum m-am invartit cu ea prin aer si nu i s-a rupt nimic ei, doar mie Posted Image

O sa o folosesc atat prin oras,cat si prin padure.Ce crezi ca are in plus RR520 fata de acel Carrera?

#7
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016

 denny34, on 10 mai 2018 - 20:42, said:


O sa o folosesc atat prin oras,cat si prin padure.Ce crezi ca are in plus RR520 fata de acel Carrera?

Pai ia-ti MTB. Eu in Ro folosesc in RR520 si sunt multumit, de aia zic. Eu am modelul vechi, de 26 inch.

Carrera cu RR sunt destul de similare. Pt RR cred ca iti trebuie un M, ca eu aveam L la 189 cm.

#8
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018
Daca o vei folosi mixt (oras-padure) ia 520, e buna, rezistenta, nu-i grea si duce la deal!Posted Image

#9
georgescu_psb

georgescu_psb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 25.04.2018

 denny34, on 10 mai 2018 - 20:07, said:

Ce bicicleta sa aleg dintre astea 2?

http://www.halfords....18-20-22-frames

https://www.decathlo...id_8360662.html

PS> Am 1,72 si 67kg.Ce marime la cadru mi-ar fi buna?
eu am 1,77 si vreo 100 kile (sau peste) si conform informatiilor intensive pe internet cat si unor site-uri cu calcule imi iesea ca mi-ar trebui marime cadru L (cam 55...56cm) in cazul cursierelor (nu m-a preocupat cum este la MTB). In realitate, dupa ce am fost, vazut, calarit si pipait, mi-a iesit ca pana si marimea M (54cm) ar putea sa-mi fie mare la anumite constructii de cadru, concluzia finala ar fi fost ca as fi pentru un S/M (52...53cm) la curisera. In final mi-am luat marimea M(54cm) dar cadrul are un design mai jos. Imi este foarte buna. Marimea L mi-ar fi fost in mod cert mare!

In cazul tau, o deductie logica arata ca ai nevoie de marimea S (in mod cert M iti este mare). Dar ceea ce spun eu e valabil la cursiera.
Intre cele doua MTB eu asa alege cea de la Decathlon, pare echipata usor mai bine iar greutatea e la fel la ambele, adica aprox. 14,5 kile, deci cam greute. Insa la banii astia asta primesti.

Cat priveste motivul pentru care vrei MTB, probabil doresti sa urci/cobori dealuri, munti, sa mergi prin gropi si boscheti, etc. Daca insa vrei sa mergi prin oras, MTB-ul este o alegere proasta pe care turma o face. Vad in jurul meu fascinatia maselor pentru MTB. Mi se pare o prostie sa invarti caltabosii aia in oras. Chit ca de exemplu in Bucuresti sunt multe gropi, totusi MTB-ul e pentru altceva. In oras te va obosi si in final nu o sa-ti placa. Ti-as recomanda pentru oras ceva din categoria "city" (atentie insa pe greutate, astea sunt cam grele. Tot ce sare de 13 kile eu consider a fi greu). Cea mai hoata alegere este categoria cyclocross. Dar din pacate asta e cea mai scumpa categorie (pentru amatori). Sunt un fel de cursiere facute sa tina si la hartoape. Cu astea te descurci chiar si in situatii care cer MTB, evident, nu cele mai horror (poteci de deal/munte de cazut in cap).

Ca sa-ti dau un sfat complet - nu te agata musai de franele pe discuri (alta fascinatie a maselor), sunt bune si alea traditionale V break, ba chiar in unele situatii sunt cele mai recomandabile. Ceea ce nu stie poporul este ca in discurile de frane te poti taia urat daca cazi gramada. Unii si-au taiat si degete! Alta chestiune, e rar cazul sa ai nevoie musai de frana pe disc (care e mai puternica decat V break), de obicei nu ai deloc nevoie. Sunt complicate, atarna greutate in plus si necesita intretinere la consumabile iar strambarea rotii duce la frecari. Insa arata bine si sunt de fudulie. Iti spun ca om cu 4 biciclete din care inclusiv cu discuri si frane hidraulice (alt lux costisitor). Nu ai idee ce multumit sunt de batranele V break la cursiera desi trebuie sa franez din timp, deci sa gandesc mai mult!

Alta chestie sunt suspensiile. Parerea mea, si astea sunt un moft. Din nou precizez ca am avut si am cu suspensii inca din anii 90. Pai sunt biciclete fara suspensii care nu zdruncina mai rau ca alea la care duci suspensiile grele (complicate = stricacioase). La ora asta eu ma lipsesc fericit de arcuri. Poate da, la hartoape arcurile pe fata sunt ok (desi pretul platit e in greutate), dar in general alea pe spate nu sunt deloc ok. Mai degraba la oras mergi pe o sa bine amortizata.

Alt sfat, la o bicicleta cele mai importante caracteristici sunt, greutatea si cauciucurile. In datele tehnice cauta prima oara greutatea! Observ, acum e moda sa nu scrie la multi producatori! Traim vremurile pe care le traim. Departamentul de marketing defapt elaboreaza tehnici de minciuna, iluzie, pacalire a clientului. Daca nu le convine greutatea, "uita" sa o scrie pe site. Simplu! Ca sa nu mai spun ca valoarea in kg se da fara pedale si pentru cadrul mic marime S. Cat sa mai ciupeasca din cifre.

Totul trebuie sa fie cat mai usor si sa infraneze cat mai putin. Ghinturile si profilele foarte accentuate la cauciucuri mai degraba pun frana si te obosesc degeaba decat sa te protejeze de cazaturi. Sunt cauciucuri mai putin profilate dar mai bune datorita materialului aderent (=costa), adica material de calitate (=scump).

De obicei economia se face exact acolo unde doare mai mult, mai ales cauciucuri si roti, dupa care transmisia.

Iar la oras si in general inafara de munte/deal/boscheti/la tara, o bicicleta usoara cu roti cu diametru mare chiar si simpla, una primitiva e mai buna decat o harabaie inzorzonata tip MTB grea sa te rupa si stricacioasa toata ziua.

Edited by georgescu_psb, 10 May 2018 - 21:21.


#10
denny34

denny34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 23.04.2016

 georgescu_psb, on 10 mai 2018 - 21:19, said:

eu am 1,77 si vreo 100 kile (sau peste) si conform informatiilor intensive pe internet cat si unor site-uri cu calcule imi iesea ca mi-ar trebui marime cadru L (cam 55...56cm) in cazul cursierelor (nu m-a preocupat cum este la MTB). In realitate, dupa ce am fost, vazut, calarit si pipait, mi-a iesit ca pana si marimea M (54cm) ar putea sa-mi fie mare la anumite constructii de cadru, concluzia finala ar fi fost ca as fi pentru un S/M (52...53cm) la curisera. In final mi-am luat marimea M(54cm) dar cadrul are un design mai jos. Imi este foarte buna. Marimea L mi-ar fi fost in mod cert mare!

In cazul tau, o deductie logica arata ca ai nevoie de marimea S (in mod cert M iti este mare). Dar ceea ce spun eu e valabil la cursiera.
Intre cele doua MTB eu asa alege cea de la Decathlon, pare echipata usor mai bine iar greutatea e la fel la ambele, adica aprox. 14,5 kile, deci cam greute. Insa la banii astia asta primesti.

Cat priveste motivul pentru care vrei MTB, probabil doresti sa urci/cobori dealuri, munti, sa mergi prin gropi si boscheti, etc. Daca insa vrei sa mergi prin oras, MTB-ul este o alegere proasta pe care turma o face. Vad in jurul meu fascinatia maselor pentru MTB. Mi se pare o prostie sa invarti caltabosii aia in oras. Chit ca de exemplu in Bucuresti sunt multe gropi, totusi MTB-ul e pentru altceva. In oras te va obosi si in final nu o sa-ti placa. Ti-as recomanda pentru oras ceva din categoria "city" (atentie insa pe greutate, astea sunt cam grele. Tot ce sare de 13 kile eu consider a fi greu). Cea mai hoata alegere este categoria cyclocross. Dar din pacate asta e cea mai scumpa categorie (pentru amatori). Sunt un fel de cursiere facute sa tina si la hartoape. Cu astea te descurci chiar si in situatii care cer MTB, evident, nu cele mai horror (poteci de deal/munte de cazut in cap).

Ca sa-ti dau un sfat complet - nu te agata musai de franele pe discuri (alta fascinatie a maselor), sunt bune si alea traditionale V break, ba chiar in unele situatii sunt cele mai recomandabile. Ceea ce nu stie poporul este ca in discurile de frane te poti taia urat daca cazi gramada. Unii si-au taiat si degete! Alta chestiune, e rar cazul sa ai nevoie musai de frana pe disc (care e mai puternica decat V break), de obicei nu ai deloc nevoie. Sunt complicate, atarna greutate in plus si necesita intretinere la consumabile iar strambarea rotii duce la frecari. Insa arata bine si sunt de fudulie. Iti spun ca om cu 4 biciclete din care inclusiv cu discuri si frane hidraulice (alt lux costisitor). Nu ai idee ce multumit sunt de batranele V break la cursiera desi trebuie sa franez din timp, deci sa gandesc mai mult!

Alta chestie sunt suspensiile. Parerea mea, si astea sunt un moft. Din nou precizez ca am avut si am cu suspensii inca din anii 90. Pai sunt biciclete fara suspensii care nu zdruncina mai rau ca alea la care duci suspensiile grele (complicate = stricacioase). La ora asta eu ma lipsesc fericit de arcuri. Poate da, la hartoape arcurile pe fata sunt ok (desi pretul platit e in greutate), dar in general alea pe spate nu sunt deloc ok. Mai degraba la oras mergi pe o sa bine amortizata.

Alt sfat, la o bicicleta cele mai importante caracteristici sunt, greutatea si cauciucurile. In datele tehnice cauta prima oara greutatea! Observ, acum e moda sa nu scrie la multi producatori! Traim vremurile pe care le traim. Departamentul de marketing defapt elaboreaza tehnici de minciuna, iluzie, pacalire a clientului. Daca nu le convine greutatea, "uita" sa o scrie pe site. Simplu! Ca sa nu mai spun ca valoarea in kg se da fara pedale si pentru cadrul mic marime S. Cat sa mai ciupeasca din cifre.

Totul trebuie sa fie cat mai usor si sa infraneze cat mai putin. Ghinturile si profilele foarte accentuate la cauciucuri mai degraba pun frana si te obosesc degeaba decat sa te protejeze de cazaturi. Sunt cauciucuri mai putin profilate dar mai bune datorita materialului aderent (=costa), adica material de calitate (=scump).

De obicei economia se face exact acolo unde doare mai mult, mai ales cauciucuri si roti, dupa care transmisia.

Iar la oras si in general inafara de munte/deal/boscheti/la tara, o bicicleta usoara cu roti cu diametru mare chiar si simpla, una primitiva e mai buna decat o harabaie inzorzonata tip MTB grea sa te rupa si stricacioasa toata ziua.

Ce parere ai de acest hibrid?
http://www.halfords....18-20-22-frames

#11
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 28.04.2006
"urci/cobori dealuri, munti, sa mergi prin gropi si boscheti"

Tocmai ai definit cum sunt orasele din Romania.

#12
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016

 Kroghy, on 10 mai 2018 - 20:42, said:

Nu as merge pe asa ceva nici daca primesc 100 euro pe kilometru.

Mergi cu Mtb-uri cu caucicuri de 3 cm, nu judec. :lol:

Pentru strazile din NL e ok. La fel si pentru UK, de unde e omul. Ceva on-topic?

#13
georgescu_psb

georgescu_psb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 25.04.2018

 denny34, on 10 mai 2018 - 21:28, said:

Ce parere ai de acest hibrid?
http://www.halfords....18-20-22-frames
la 14 kile e cam grea, culmea este ca exista DHS (deci romaneasca) mai usoara si mai bine echipata probabil la mai putin bani.
Echiparea e slabuta, foarte entry level (Shimano Tourney), adica ce se pune pe cele ieftine.
Cauciucurile sunt problema, mari si grele, depui efort degeaba. '
Cadrul mi se pare ok, probabil comod, sari repede de pe el.
Foaia mica specific MTB, ar fi trebuit mai multi dinti.
Nu mi se pare cine stie ce. Cred ca DHS are oferte mai bune ca echipare si pret. Un amic destul de cusurgiu si-a luat MTB-uri DHS la toata familia anul trecut si are numai cuvinte de lauda. Biciclete cam pe la 1400 lei bucata (alea mai ieftine sunt mai naspa). Evident, se plimba cu ele prin cartier si prin parc.
Parerea mea este sa cauti prin modelele DHS si sa te uiti la greutate, recomandabil sub 13 kile si sa ai cauciucuri cat mai subtiri. Sa ti cont ca roata mare (29") e buna sa sari bordurile si peste hartoapele Bucurestiului dar e mai putin manevrabila. Roata mai mica(26....27") e mai manevrabila dar te zdruncina mai tare si se chinuie cu bordurile. Deci un 29" cu un caucicuc mai ingust ar ok pentru Bucuresti. Si foaia sa fie mare, cu multi dinti, nu cacarezele specifice MTB-urilor de urcat pe pereti, ca nu ai ce face cu asa ceva. Nici macar 3 foi nu trebuie, e moft. Doua sunt de ajuns si chiar una ar fi ok, dar lumea vrea sa se complice.

#14
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 22.05.2011
Din tara lu' Chris Froome tu intrebi lumea de-aici ce bicla sa-ti iei?     Cauta una cat mai usoara, si sa aibe cauciucuri mai groase daca vrei si padure, drum neasfaltat...

#15
hyperized

hyperized

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 13.04.2008

 ericmario, on 10 mai 2018 - 20:20, said:

In UK și bicicletele au pinioanele pe stânga? Posted Image

In Anglia franele sunt inversate (dreapta e fata).

#16
georgescu_psb

georgescu_psb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 25.04.2018

 hyperized, on 11 mai 2018 - 20:45, said:


In Anglia franele sunt inversate (dreapta e fata).
nu-mi venea sa cred dar am constatat pe pielea mea! Cursiera mea fiind din Anglia are frana fata pe dreapta! Toata viata am mers cu frana spate pe dreapta. Dar nu e o problema (pentru mine). Auzisem mai demult de la un motocicilist ca frana fata conteaza mai mult decat cea spate (la motocicleta). Posibil sa ma insel, sa fi retinut aiurea, mie logic mi se pare ca cea spate e de baza. Dar probabil e implicata si notiunea de derapare. Asa ca acum eu trag de ambele! :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate