Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
QUICKMOBILE Jaf la drumul mare
Last Updated: May 10 2018 18:01, Started by
tedeu
, May 10 2018 16:10
·
0
#1
Posted 10 May 2018 - 16:10
Am facut o comanda la QuickMobile.
Mi-au gresit factura si cand am cerut factura corecta, m-au trimis la turbotax.ro, firma lor de contabilitate. Le-am scris cum ca doresc schimbarea datelor facturii. Mai jos va prezint raspunsul dumnealor! Quote Buna ziua, Pentru a efectua modificari/dezarhivari, societatea noastra de contabilitate si consultanta, percepe o taxa de 50 lei. In aceasta suma este inclus: modificarea facturii conform cerintelor dumneavoastra (si conform legilor in vigoare) si transmiterea acesteia pe email. Daca doriti sa o transmitem si fizic la o adresa indicata de pe teritoriul Romaniei, vom adauga o taxa de transport/curier in valoare de 20 lei. Veti primii documentul solicitat dupa cofirmarea incasarii in RO85BTRL RON CRT0435192701 contul deschis la Banca Transilvania, beneficiar Turbo Tax Solutions CUI 38873762 Va rugam sa ne comunicati decizia dumneavoastra impreuna cu dovada platii. Aceasta firma capusa de hoti si jnapani, are tupeul sa ceara 50 lei pentru a repara o greseala a lor. Nu am intalnit in viata mea asa o nerusinare. De azi inainte boicotez quickmobile.ro Am facut o comanda, si am vazut cum este. Telefonul comandat, un J5 din 2017 a venit cu adaptor separat, fiind facut pentru alta piata decat Romania. Am sunat la QuickMobile.ro I-am rugat sa ma ajute in problema aceasta, si cu un tupeu neobrazat, specific celor din firmele mari, mi-au expicat ca trebuie sa platesc. Consultantul cu care am vorbit se numeste Andreea Les. Acum vin cu o intrebare pe forum si va rog sa ma sfatuiti cum sa fac sa primesc factura corecta fara a fi nevoit sa platesc aceasta taxa, care mie personal mi se pare incorecta. Cui sa ma adresez ? Multumesc! |
#2
Posted 10 May 2018 - 16:17
Pai greseala e din start a ta. De ce ai vrut tu sa cumperi de la gigel srl? Te-a atras pretul mai mic? Probabil ca nici garantie nu ai daca nu e destinat pietei din Romania.
Telefoane se cumpara numai pe cale oficiala adica emag, altex, flanco, vodafone, orange, metro, sellgros, etc. In nici un caz de la firme ca quickmobile de unde in cel mai rau caz cumperi husa sau folie de sticla. Factura probabil ca nu vei primi, fa retur la produs, spera ca vei primi banii inapoi (macar partial) si cumpara de la un vanzator de incredere. Edited by Kroghy, 10 May 2018 - 16:19. |
#3
Posted 10 May 2018 - 16:18
De ce nu ai consultat inainte forumul/forumurile cu pareri despre aceasta firma ? Iti spun sigur ca nu mai faceai comanda la ei daca te-ai fi informat inainte.
Edit: Cel mai bine ii suni iar si ii ameninti cu ANPC. Daca nici atunci nu iti rezolva problema, o sa trebuiasca sa faci reclamatie la ANPC si sa astepti. Edited by uNNNk, 10 May 2018 - 16:21. |
#4
Posted 10 May 2018 - 16:21
#5
Posted 10 May 2018 - 16:21
tedeu, on 10 mai 2018 - 16:10, said:
.... Acum vin cu o intrebare pe forum si va rog sa ma sfatuiti cum sa fac sa primesc factura corecta fara a fi nevoit sa platesc aceasta taxa, care mie personal mi se pare incorecta. Cui sa ma adresez ? Multumesc! |
#6
Posted 10 May 2018 - 16:29
nu cred ca ti-au gresit factura...cred ca o vrei modificata putin. spune toata povestea, te rugam.
|
#7
Posted 10 May 2018 - 16:31
Greșeala cu un "i" în plus este făcută de tine, sau ai copiat mesajul întocmai?
Dacă ai greșit tu, ești scuzat. Dacă au greșit ei, este grav. Stai departe de acest site și toate fără un renume bun! Și dacă vrea să modifice factura, ce?! Lol. Nu mi-a cerut nimeni bani pentru așa ceva. Doar Wizzair mai sunt așa idioți. Dar îi ocolesc. Pe toți. |
#8
Posted 10 May 2018 - 16:34
Bazaconii
Daca factura era gresita din cauza lor, o modificau imediat si fara niciun cost aditional. In cazul asta, cel mai probabil factura se modifica la cererea clientului care si-a dat seama ca ... e cu capul in mori |
#9
Posted 10 May 2018 - 16:42
Ok.
Aici e chiar forfota. Imi place. Da greseala mea ca am comandat de la ei. Nu o sa se mai repete. Desi am bifat acolo persoana juridica, ei mi-au facut factura pe persoana fizica. Chiar daca ar fi greseala mea. Si vom spune de acum inainte ca asa este, pentru ca vad ca e mai usor de citit, si nu vin atatea comentarii acide, sa MODIFICI o factura, nu poti sa ceri 50 lei. Nu a trecut luna fiscala sa trebuiasca sa depuna rectificativa, nu trebuie scoasa factura de la saltea si modificata. Factura este acolo. Trebuie doar sa schimbe datele. Am sunat si la Protectia consumatorului. Ei au zis ca or sa controleze si m-au indrumat si catre ANAF, lucru care o sa il fac maine, deoarece astazi, la ora aceasta este inchis. Revin cu intrebarea. Cum sa fac sa imi dea factura corecta fara a fi necesara plata suprataxei de 50 lei? |
#10
Posted 10 May 2018 - 16:57
tedeu, on 10 mai 2018 - 16:42, said:
Cum sa fac sa imi dea factura corecta fara a fi necesara plata suprataxei de 50 lei? P.S. Incearca sa inregistrezi absolut toate convorbirile cu ei Edited by tigerheart, 10 May 2018 - 16:57. |
|
#11
Posted 10 May 2018 - 16:57
#12
Posted 10 May 2018 - 17:38
tedeu, on 10 mai 2018 - 16:42, said:
Desi am bifat acolo persoana juridica, In acest caz: - ANPC nu te ajuta cu nimic (nu stiu de ce te-au trimis la ANAF) - diferendele intre persoane juridice se rezolva amiabila sau in instanta - probabil ai alte conditii/termeni la garantia produsului - fa retur acum, pina nu modifica factura. Persoanele juridice nu au dreptul de retur. |
#13
Posted 10 May 2018 - 17:45
Ai bifat PJ dar datele le-ai mai completat sau ai crezut ca vor stii ( consultand globul de cristal ) ?
Ti s-a dat rezolvarea , returnezi produsul si faci o noua comanda cu atentie la ce completezi pe acolo . |
#14
Posted 10 May 2018 - 17:53
#15
Posted 10 May 2018 - 18:01
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users