Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Gaz lampant toxic sau medicament?

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
TimeaBerta97

TimeaBerta97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 10.05.2018
Deci am auzit, citit etc... multe despre gazul lampant. Eu l-am folosit cam jumătate de an pentru creșterea parului si chiar are efecte wow. Eu sunt student la medicina si recent am aflat ca toate soluțiile petroliere sunt cancerigene pentru ca conțin benzen. Si am început sa ma tot gândesc la faptul ca poate am greșit folosindu-l atâta timp (nu foarte des cam o data pe săptămână) dar e un risc. Desi eu țin minte ca bunica se spala ani întregi pe cap cu el si avea un par frumos pana la genunchi si a trăit 87 de ani. deci nu stiu ce sa cred. voi ce părere aveți?

#2
TimeaBerta97

TimeaBerta97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 10.05.2018