Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme dupa portare: fara apeluri si sms-uri venite din o anumita retea
Last Updated: Dec 12 2022 19:00, Started by
alexis27
, May 09 2018 21:02
·
0
#1
Posted 09 May 2018 - 21:02
Salut, intampin următoarea problema:
Cartelă Vodafone portata la abonament Telekom. Portarea e finalizată de doua zile, primesc apeluri si sms-uri din Telekom, din Vodafone, dar din Orange nu vine nimic. Cei care ma suna primesc mesajul ca numarul de telefon nu exista, deci apelul din Orange se duce catre reteaua Vodafone, presupun. S-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme? Se rezolvă de la sine sau nu? |
#2
Posted 09 May 2018 - 21:08
Eu am rezolvat după ce i-am amenințat cu ANCOM, dar problema era din Telekom în Digi.Mobil?
|
#3
Posted 09 May 2018 - 21:10
alexis27, on 09 mai 2018 - 21:02, said:
Salut, intampin următoarea problema: Cartelă Vodafone portata la abonament Telekom. Portarea e finalizată de doua zile, primesc apeluri si sms-uri din Telekom, din Vodafone, dar din Orange nu vine nimic. Cei care ma suna primesc mesajul ca numarul de telefon nu exista, deci apelul din Orange se duce catre reteaua Vodafone, presupun. S-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme? Se rezolvă de la sine sau nu? |
#4
Posted 09 May 2018 - 21:16
La 1234 cand apelez, daca aleg sa introduc numărul de telefon pentru identificarea clientului, îmi spune ca numărul nu e in baza de date a Telekom.
Infocost nu funcționează nici el. Cred ca nu e finalizată portarea, mai aștept, nu e panica. |
#5
Posted 09 May 2018 - 21:20
E abonament stand_alone (adica nu e combinat cu alt serviciu)?
|
#6
Posted 09 May 2018 - 21:34
Trei abonamente de mobil, asta e singurul facut prin portare, nu e combinat cu alte servicii.
|
#8
Posted 09 May 2018 - 22:03
orange nu si-a actualizat baza de date si trimite apelurile catre vodafone.
se rezolva cu o reclamatie la serviciul clienti telekom |
#9
Posted 13 January 2019 - 17:01
#10
Posted 13 January 2019 - 18:19
Unul dintre numerele pe care l-am portat din Digi in Telekom, nu poate sa primeasca apeluri, din nicio retea, inclusiv Telekom(mesaj de eroare, numarul nu exista), de asemenea nu pot sa trimit sau sa primesc SMS-uri. Portarea este finalizata de vreo patru zile, nu dau semne ca s-ar agita sa rezolve, desi problema este reclamata. Interesant este ca e vorba despre un numar care a fost, pe vremuri, in reteaua Romtelecom CDMA, iar acum practic s-a intors in reteaua mama.
Edited by brasoveanul, 13 January 2019 - 18:19. |
|
#11
Posted 13 January 2019 - 18:27
brasoveanul, on 13 ianuarie 2019 - 18:19, said:
Unul dintre numerele pe care l-am portat din Digi in Telekom, nu poate sa primeasca apeluri, din nicio retea, inclusiv Telekom(mesaj de eroare, numarul nu exista), de asemenea nu pot sa trimit sau sa primesc SMS-uri. Portarea este finalizata de vreo patru zile, nu dau semne ca s-ar agita sa rezolve, desi problema este reclamata. Interesant este ca e vorba despre un numar care a fost, pe vremuri, in reteaua Romtelecom CDMA, iar acum practic s-a intors in reteaua mama. sa vedem daca o sa mi se rezolve problema. va tin la curent |
#12
Posted 13 January 2019 - 19:07
De rezolvat, se va rezolva, este vorba despre niste setari facute incorect sau nefacute. Problema este ca nu mi se pare normal ca o asemenea problema sa apara dupa portare si sa nu fie rezolvata imediat. Macar tu poti sa primesti din unele retele, eu nu pot sa primesc nimic, nici macar SMS-uri, sunt aproape patru zile de la portare.
|
#13
Posted 13 January 2019 - 19:43
sa speram ca o sa se rezolve. eu am probleme doar cu sms-urile primite de la nr scurte ex 8456, dar nu pot sa folosesc bankingul, paypalul etc bazate pe autentificare sms
brasoveanul, on 13 ianuarie 2019 - 19:07, said:
De rezolvat, se va rezolva, este vorba despre niste setari facute incorect sau nefacute. Problema este ca nu mi se pare normal ca o asemenea problema sa apara dupa portare si sa nu fie rezolvata imediat. Macar tu poti sa primesti din unele retele, eu nu pot sa primesc nimic, nici macar SMS-uri, sunt aproape patru zile de la portare. |
#14
Posted 14 January 2019 - 10:01
sergiu1968, on 13 ianuarie 2019 - 17:01, said: Salut Am portat si eu un nr din digi in telekom si nu mia primesc sms-uri de la nr scurte- ex 1836 -paypal , 1895 etc Telekomul este responsabil pt actualizarea informatiilor de rutare? In cazul dumneavoastra,de exemplu PayPal-ul foloseste un tert pentru comunicare si acela trebuie notificat |
#15
Posted 14 January 2019 - 21:50
|
#16
Posted 09 December 2022 - 18:50
Este incredibila bataia de joc a Telekom la o simpla portare. Dupa 7 zile SIM-ul nu este activ in retea, nu este in baza de date, nu primesc apeluri si SMS-uri din nicio retea, nu pot reincarca online SIM-ul pentru ca numarul nu apare in baza lor de date, desi am semnal pe acest SIM Telekom iar vechiul SIM e dezactivat de multe zile.
|
#18
Posted 11 December 2022 - 18:59
Am 9 zile azi de cand am depus cererea scrisa. Nu primesc apeluri, nici SMS, nu pot reincarca aceasta cartela. Nu exista in sistemul lor CRM...!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users