Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT
Last Updated: Oct 25 2020 12:00, Started by
closchkutza
, May 08 2018 18:09
·
0
#37
Posted 11 May 2018 - 05:44
Dupa 5000km o sa scoata mai mult ca o sa vrei mai desi sa vezi cum se simt cei 182CP
La mers lejer, consumul la 1.5t e bun. Eu pe 10.000km am avut undeva la 6.5l/100km (varianta CVT). |
#38
Posted 11 May 2018 - 07:48
Tot citesc jurnalele cu Civic si imi pare tot mai rau ca am refuzat test drive-ul cand m-au chemat.
Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte multi km! @wolffy Cum e CVT-ul comparativ cu alte automate daca ai mers? DSG in principiu m-ar interesa. |
#39
Posted 11 May 2018 - 08:17
CVT-ul se simte ca un ambreiaj care patineaza putin comparat cu DSG.
Are avantaj in materie de economie dar cam atat. Toyota pe noua lor cutie CVT au pus o treapta de viteze clasica pentru a imbunatati plecarea de pe loc. CVT-ul de pe Civic la kickdown simuleaza (destul de prost) ca si cum ar schimba treptele o cutie AT. E oricum o chestie de preferinte. Mie nu mi-a placut dar altora le place. Nici DSG in modul Drive nu-mi place si 90% din timp merg pe modul manual si schimb din padele. (treptele se schimba repede si ma simt mai implicat) Pentru multa lume conteaza mai putin. Locuiesc intr-o zona unde e plin de Subaru si toate sunt CVT ca aia nu vand altceva. Edited by MembruAnonim, 11 May 2018 - 08:31. |
#40
Posted 11 May 2018 - 09:11
Da,cam astea sunt consumurile in rodaj.Mie imi arata si 4,8 litrii/100km pentru o anumita perioada.Acum,sincer sa fiu,nu am calculat niciodata consumul asta la pompa,prin metodat plin/plin.Iese oricum mai mult,insa oricum excelent.Saptamana viitoare am un drum lung,tot sejurul in jur de 3500 km.Sunt curios cat consuma efectiv pe autostrazi si daca sunt diferente sesizabile intre OMV super 100(si eu am bagat si bag numai din asta) si altele din Austria sau Germania.
|
#41
Posted 11 May 2018 - 19:18
Eu la ridicare am avut inregistrat pe CB consum de 40% si 4.3 Km ODO.
Am resetat consumul si din primele zile oscileaza intre 6.0 si 6.2 cu aer, fara start-stop. La Start-stop am manarit niste fire si atunci cand trec levierul cutiei de viteze prin treapta R activeaza functia de anulare ca si cum as apasa butonul magic, simuland o comanda a soferului, nedetectabila la diagnoza Dupa 430 km am inceput sa o urc si la turatia limita de 3500. Edited by connectorxp, 11 May 2018 - 19:19. |
#42
Posted 12 May 2018 - 13:41
Odo: 670 km. Asa cum am zis, weekendul asta e despre plimbari. M-am mai acomodat cu masina, masina cu mine si starea de incantare de la inceput se mareste la fiecare drum. Abia astept sa treaca rodajul, cumva o simt cum vrea sa se duca insa momentan nu se poate.. n-am sarit inca de 3000 rpm.. pe la 2600-2800 schimb in general. Am inceput sa aud in fundal si turbina ( sau ma rog, sa o disting), mai ales pe urcari mai abrupte in treapta 2 pe la 2000-2200 rpm. Consumul mediu a ajuns pe la 5.4 l/100km, mi-a depasit bine de tot asteptarile motorasul asta.
Am mai descoperit si cateva chestii istete gen frana de mana care se deconecteaza singura la plecare de dupa o stationare (daca ai centura pusa) si se activeaza singura cand parchezi masina , desfacand centura cu motorul inca pornit. Practic, in afara de brake hold, poti sa n-ai treaba cu butonul franei. Destul de istet! A aparut din pacate si prima zgarietura, ca nah, nici o minune nu tine mai mult de 3 zile, mai ales cand multi dintre semenii nostri au deficiente mari la capitolul bun simt. Este pe grila centrala, cea piano-black si a fost facuta de cineva care a atins-o cu ceva geanta cand a trecut pe langa masina (a se vedea poza mai jos). Trebuie sa cad cum o rezolv, evident ca ma zgarie pe creier. Poate iese la ceva detailing, si asa e programata pe 22 ale lunii la spa. DE53A153-3974-43E1-B374-A3A3AD1384DA.jpeg 263.98K 236 downloads Edited by closchkutza, 12 May 2018 - 13:42. |
#43
Posted 12 May 2018 - 19:57
Salutare,vezi ca aceste "chestii istete" sunt foarte ok,insa in practica nu functioneaza intotdeauna.Ai mare grija la treaba asta si nu te baza pe ele.Chiar azi am fost curios cititnd postul tau,dupa un drum de vreo 70 km,cu centura pusa,nu mi s-a activat automat frana de mana.Mi s-a intamplat si cu alta ocazie,dar am zis ca mi s-a parut.Foarte probabil sa fie o combinatie gen oprit motorul cu piciorul pe frana si dat centura jos.N-am fost foarte atent ce am facut,o sa tin sub observatie chestia asta.In rest,masina e absolut geniala,insa rodajul e chinuitor...
P.S.-cu meltenii nu te pui,ma refer la cei care n-au grija si zgarie masinile altora pe motiv ca nu-i intereseaza.Sa vezi cand incep sa se zgarie ornamentele piano black(mari imbecili cei care au ales sa puna astfel de materiale) de pe volan si consola centrala.Vad ca e o moda cu aceste materiale la mai toate masinile,insa ele arata bine doar cand sunt noi din pacate. |
#44
Posted 12 May 2018 - 20:51
Referitor la frana de mana, nu stiu daca are importanta insa aveam si auto hold activ. Scenariul e asa: parchez, se activeaza auto-hold si tine masina, dau centura jos cu motor pornit -> se activeaza frana de mana si se dezactiveaza auto-hold.
Despre ornamentele de la interior nu-mi fac probleme, stiu ca sunt sensibile si am grija de ele + nu las pe nimeni sa faca curat in masina in afara de mine, stiu ce materiale sa foloseac la curatenie astfel incat sa nu ke zgarii (pensula de machiaj moale). Sincer, arata mai bine interiorul cu ele decat fara, mai ales ca sunt puse cu masura si nu hectare de piano-black . Edited by closchkutza, 12 May 2018 - 20:53. |
#45
Posted 12 May 2018 - 20:52
Nu stiu sigur cum e la manuale, la mine e intr-adevar o anumita succesiune de lucruri pentru a se activa frana de parcare:
- auto-hold trebuie sa fie on; - opresti, auto-holdul se activeaza; - o pun in Park; - decuplez centura de siguranta (aici se activeaza frana de parcare); - opresc motorul. Din momentul in care auto-holdul se activeaza, nu trebuie apasata frana, altfel nu se mai activeaza singura frana dr parcare cand decuplezi centura (mi se mai intampla sa uit piciorul pe frana mai mult decat e nevoie). |
#46
Posted 12 May 2018 - 20:54
Da, uitasem eu sa zic de auto-hold, asa e, am scris amandoi odata .
|
|
#47
Posted 13 May 2018 - 14:16
connectorxp, on 11 mai 2018 - 19:18, said:
Eu la ridicare am avut inregistrat pe CB consum de 40% si 4.3 Km ODO. Am resetat consumul si din primele zile oscileaza intre 6.0 si 6.2 cu aer, fara start-stop. La Start-stop am manarit niste fire si atunci cand trec levierul cutiei de viteze prin treapta R activeaza functia de anulare ca si cum as apasa butonul magic, simuland o comanda a soferului, nedetectabila la diagnoza Dupa 430 km am inceput sa o urc si la turatia limita de 3500. |
#48
Posted 13 May 2018 - 19:14
#49
Posted 13 May 2018 - 22:35
Odo: 970 km.
Ne-am intors din plimbarea avand dublu rol, pe langa scopul evident de relaxare, asigurarea unei prime mii de km cat mai ok pentru noul membru al familiei. Nou membru al familiei care a primit si un nume de la sotie (care s-a indragostit de masina), Pokemonul. Traseul a fost variat, cu DN, autostrada si drumuri cu banda pe sens in zone deluroase, pentru a rula in conditii de turatie si sarcina cat mai variate. Ca si impresii, pana acum numai de bine: - directia este fantastic de rapida si precisa, chiar daca nu ofera foarte mult feedback (s-au dus vremurile alea in general); nu prea ai niciodata nevoie sa muti mainile din pozitia 9 si 15; - franele s-au asezat si sunt foarte faine, pedala moale insa ai feedback in pedala pe masura ce placuta musca mai tare, nu mi s-a intamplat sa franez mai mult decat e cazul; - motorul este o bomboana, se comporta ca un aspirat din multe puncte de vedere (este liniar, ii place sa urce in ture si o face usor), este rafinat, silentios, maraie frumos in sarcina (la mers constant nu prea se aude), basca suna a motor mai mare; La fel ca la Avensis, porneste turat la rece (~1500 rpm) iar evacuarea se aude chiar dragut, un sunet de frecventa joasa (afara, in masina mai deloc, ceea ce ma bucura). Peste toate, consumul este incredibil de mic din punctul meu de vedere, despre asta mai multe mai jos; - trenul de rulare este foarte ok setat, surprinzator de confortabil la denivelari mai pronuntate, rigid acolo unde trebuie sa fie. Ruliul caroseriei este minim, nu se simte niciodata prea rigid, absoarbe foarte bine debivelarile in mijlocul virajelor, nu are tendinte de topaiala, nu este obositoare. - pozitia la volan si scaune: superb! Am scaunul la minim in jos si-mi place la nebunie cum se simte, pozitia la volan este demna de o masina sport. Volanul este aproape vertical, pedalele sunt pozitionate cum trebuie pentru o pozitie joasa de condus (inclusiv un prag sub pedala de acceleratie unde iti poti sprijini calcaiul), totul se leaga. Scaunele sunt comfortabile, nici tari nici moi, perfecte in opinia mea. Suportul lombar reglabil, un mare plus atat pentru mine cat si pentru sotie; - sisteme electronice: * muzica se aude bine, in combinatie cu telefonul (Apple music) fac treaba foarte buna; * navigatia s-a comportat ok, ne-a dus unde am avut treaba, se misca repede si averizeaza din timp asupra urmatoarelor manevre. Fain si ca apare si in bord (interiorul turometrului) urmatoarea manevra ce trebuie facuta cand te apropii de locul unde trebuie sa faci ceva; * climatizarea automata foarte ok, deloc intruziva prin viteza ventilatorului, stie sa decupleze compresorul complet cand nu e nevoie de el, overall mai isteata decat cea din Avensis; * sisteme de asistenta - chiar sunt utile si, in unele cazuri, distractive . M-am jucat pe autostrada pentru cativa km cu ACC-ul in combinatie cu LKAS si masina chiar se conduce singura ..conditia fiind sa ai mainile pe volan, chiar daca nu tii efectiv de el. E chiar interesant sa simti cum vireaza singura. Din pacate traficul de pe autostrazile noastre e un haos continuu, astfel incat ACC-ul mai mult frana din cauza desteptilor care ma depaseau si se bagau la 2 m in fata mea (e o masura buna totusi de a evita pietre in capota..imediat ia distanta de nesimtiti..din pacate cei din spate nu cred ca erau foarte fericiti). Asistenta la unghiul mort foarte utila si ea, mai ales in oras (vezi mult mai rapid becul aprins in oglinda decat masina ascunsa pe langa tine, piuie daca vrei sa schimbi banda si e cineva aciuate langa tine (sau te depaseste prin dreapta). Dar cel mai util pana acum: evitarea coliziunilor frontale. Dap, masina mi-a franat singura, sanatos de tot, cand dupa o curba la dreapta m-am trezit in fata cu o coloana stationata. Am apucat sa pun piciorul pe frana concomitent aproape cu alerta din bord (vizuala si auditiva) si o fractiune de secunda mai tarziu mi-a fugit pedala de frana de sub picior (abia pusesem piciorul pe frana). Masina a oprit la ~1.5 metri de prima masina din coloana. Partea buna a fost ca cel din spate era suficient de aproape incat sa vada frana de urgenta insa suficient de departe incat sa aiba timp sa franeze si sa se opreasca. Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca eram pe cont propriu insa m-a bucurat interventia masinii; Cam astea ar fi impresiile dupa aproape 1000 km parcursi cu Civic-ul. Pana acum nu am ce sa-i reprosez, imi place tot la el! Ziceam mai sus de consum. Gasiti mai jos 2 poze relevante pentru drumul de azi. - previous trip este drumul de la Olari la Rm. Valcea: BD91FD53-6F1C-4047-AC88-F808A7F2668E.jpeg 162.73K 205 downloads - current trip este drumul Rm. Valcea - Corbeanca: BD91FD53-6F1C-4047-AC88-F808A7F2668E.jpeg 162.73K 205 downloads 3. Media generala (neresetata) 676BA3A8-7830-443B-A1CE-91C9BE288C62.jpeg 157.17K 166 downloads Deci, cum se vede pana acum, toate sunt de bine, foarte bine, bestial! Edited by closchkutza, 13 May 2018 - 22:53. |
#50
Posted 14 May 2018 - 09:43
Bravo! O mașină frumoasa din toate punctele de vedere! Sa o stăpânești sănătos și fără evenimente!
|
#51
Posted 14 May 2018 - 10:15
Bine descris closchkutza,se vede ca ai spirit de observatie si talent de povestitor.Intrebare-in timpul deplasarii tale,nu te-a deranjat sezutu scaunuluil?Imi pare o idee cam ingust.Ai avut problema asta?
P.S.-esti cumva din Valcea? Edited by dantt, 14 May 2018 - 10:16. |
|
#52
Posted 14 May 2018 - 11:10
@rzvrazvan: multumesc frumos.
@dantt: Pentru "gabaritul" meu, scaunele sunt perfecte aproape (98 din 100). Zic aproape pentru ca ar fi mers sa fie chiar un pic mai inguste (atat spatar cat si sezut), am 1.79 si 64kg, deci categoria pana . Ca lungime a sezutului iarasi mi se par ok, imi vine aproape pana sub genunchi (am grija sa ma asez cu spatele lipit bine de spatarul scaunului pentru a evita probleme de coloana) iar spatarul imi place ca este inalt bine de tot, nu se termina la jumatatea spatelui. Oricum, subiectul asta depinde foarte mult de constructia fiecaruia, pentru mine chiar se potriveste scaunul. Evident, ca in orice masina relativ joasa si in care se sta jos, accesul in masina nu este la fel de facil ca in Avensis de exemplu sau intr-o masina mai inalta, mai ales ca nu vreau sa strivesc, pe cat posibil, pernutele laterale ale scaunului. Nu, nu sunt din Valcea, sunt din Prahova insa stabilit in Bucuresti din 2003. Plimbarea de weekend-ul trecut a fost insa prin Valcea si un pic de Gorj, anume in Maldaresti + zona adiacenta. Astazi mi-a venit si tavita de portbagaj (de la Rimi) si ieri am facut comanda de cateva chestii de ingrijire (prosop uscare 70x90cm, vopsea retus (sper sa nu am nevoie prea curand de ea), solutie pentru chedere (Sonax Gummi-pflege)). De asemenea astept sa se livreze si placutele de protectia a pragurilor (scuff-plates). O intrebare de la mine: voi ce ati facut cu extinctorul primit in kitul legislativ al masinii? Nu pot sa-i gasest nici un loc, nu incape nicari (nici in compartimentul din stanga portbagajului nici in tavita de sub podea). La Avensis aveam unul care incapea la fix in tavita de peste roata de rezerva insa pe asta nu-l pot baga nicaieri. El e fain, cu praf, cu manometru de presiune...insa nu stiu unde sa-l pun. Nici nu vreau sa ma apuc sa dau gauri in tapiseria portbagajului. Momentan l-am lasat acasa sa nu se mai plimbe prin portbagaj. Edited by closchkutza, 14 May 2018 - 11:13. |
#53
Posted 14 May 2018 - 11:22
Exista cumva banda cu arici cu care sa prinzi stingatorul de peretele din tapiserie al portbagajului ?
Edited by MMike, 14 May 2018 - 11:23. |
#54
Posted 14 May 2018 - 12:41
Eu extinctorul l-an lasat in punga lui alaturi de trusa medicala aruncata prin portbagaj.Nu am gasit inca loc pentru ele cumva.:-)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users