Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1277 replies to this topic

#253
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Sa mai miscam putin praful care s-a asternut pe aici..
ODO: ~10.700, probleme zero. Masina merge de rupe si pana acum nu mi-a facut nici cea mai mica surpriza neplacuta (nici o eroare, nici o franare aiurea in trafic, nu am greieri, etc).
Acum vreo 2 saptamani am facut si prima revizie, pe la 9400km mi-a afisat ca mai am 29 zile pana la revizie si ca "Maintenance Soon" (mesaj pe care mi-l afisa la fiecare pornire a motorului). 1 saptamana mai tarziu eram cu ea la service, la 9984km si 23 zile ramase pana la...zero.
Revizia a fost facuta la Honda Nord, am schimbat uleiul + filtrele de aer (ambele), costul total ridicandu-se la 710 lei (mai ieftin ca la Asko cu vreo 300 lei poate, din ce am citit). Ca si feedback, cam amestecatura, unele chestii ok, altele m-au cam enervat / dezamagit, desi operatiile in sine sunt atat de simple / de rutina.
La capitolul frustrari trecem si faptul ca la momentul respectiv am comandat un cric+cheie roti si pana acum, 2 saptamani mai tarziu, nu m-a contactat nimeni sa-mi zica sa ma duc sa-l iau. Parca vad ca au uitat sa dea comanda (astazi poate ii sun, daca nu uit).

Despre masina ce pot zice decat ca-mi super-place, profit de orice ocazie sa-mi fac de drum cu ea. Inca atrage priviri, inca mai sunt intrebat ce e si chiar daca "e tunata?Posted Image" si bonus, consumul se mentine in limite absolut decente, aproape ca as putea zice ca mi-am luat diesel Posted Image. Media generala pe tot rulajul este de 5.8l / 100km (cu medie generala de viteza de 41km/h) iar pe ultimul plin a fost de 5.9l/100km, exlusiv frecuseala Bucuresti - Corbeanca - Bucuresti, principal cauzata de mers la servici.
Singura chestie pe care as imbunatati-o sunt scaunele din fata, mai precis suportul lateral / la nivelul umerilor (desi, repet, sunt foarte confortabile la drum). Tableta nu ma da pe spate insa nici nu ma frustreaza, consider ca isi face treaba fara sa ma incurce in vreun fel.
Si, pentru ca n-am mai pus poze de multisor, una proaspeta de week-end-ul care tocmai a trecut:
Attached File  IMG_2372.jpg   568.33K   89 downloads

#254
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
pe asta cu consumul să i-o spui lui @cata care tot laudă 5.2 ai lui pe un traseu similar, doar că tu ajungi la serviciu/acasă cu zâmbetul pe buze iar el... :D

văd că apar tot mai multe pe stradă, chiar sunt curios ce vânzări au și ce timp de așteptare.

#255
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 bobalex18, on 29 octombrie 2018 - 12:09, said:

pe asta cu consumul să i-o spui lui @cata care tot laudă 5.2 ai lui pe un traseu similar, doar că tu ajungi la serviciu/acasă cu zâmbetul pe buze iar el... Posted Image

văd că apar tot mai multe pe stradă, chiar sunt curios ce vânzări au și ce timp de așteptare.
Nu laud nimic, doar spun ce consum am, atat. Traseu similar cu ore similare? Civicul l-am avut si eu in lista, dar din diferite motive nu l-am luat. Este din punctul meu de vedere in top 3, alaturi de Mazda 3
Legat de zambet, imi ajunge sa citesc postarile talePosted Image

#256
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

 cata, on 29 octombrie 2018 - 12:26, said:

Traseu similar cu ore similare?

De obicei o intind de acasa intre 8:00 si 8:30 si apoi inapoi din Bucuresti in jur de 7:30 (+/-, functie de cum se nimereste). La dus merg pe Balotesti - Dimineni - Tunari - Voluntari - Pipera iar la intors pe DN1. Prefer ruta aia la dus pentru ca apuc si eu sa merg efectiv, nu doar sa stau in masina intr-o coloana imensa.

#257
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Plec la 07,30 spre Bucuresti-Izvor si retur la 17,00, traseul clasic la dus pe DN1 - Piata Presei Libere - Calea Victoriei si la intors Calea Plevnei- Podul Grant - Arcul de Triumf - DN1.
Din pacate este ff aglomerat de vreo 2 luni, media este de 24-26 km/h

#258
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Si la mine e cam la fel, fac cei ~30km in 1h:00 (best case) - 1h:30 (worst case), ceva de genul. Lunea e mai mult worst case si pe masura ce ma apropii de vineri durata se duce spre best case :).

#259
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007

 closchkutza, on 29 octombrie 2018 - 13:53, said:

Si la mine e cam la fel, fac cei ~30km in 1h:00 (best case) - 1h:30 (worst case), ceva de genul. Lunea e mai mult worst case si pe masura ce ma apropii de vineri durata se duce spre best case Posted Image.
sunt zile în care de la școala americană la arcul de triumf (grădinița maimuței) fac 70-90 de minute.....

#260
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Stiu ce zici, cam de acolo (Scoala Americana) sau de la Mega incepe distractia. Pana acolo fac cam 20-25 minute din duratele de mai sus, restul..la pas, cum da Domnu’ :). Tot de acolo o trec si in Eco mode, n-am nevoie de prea multi cai sa ma mut 10-20 metri mai in fata :).

Edited by closchkutza, 29 October 2018 - 14:19.


#261
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Ceva "probleme" cu GPF-ul?
Nu in sensul de defecte, nu ma astept la asa ceva - ci sa te incomodeze la un moment dat, sa porneasca in momente neconvenabile si sa tina mult, chestii d-astea?

Cum e calitatea interiorului la utilizare, daca n-ai vorbit deja pe larg (caz in care-mi cer scuze si promit sa citesc din urma)?

#262
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu nu am GPF, deci nu am nici o problema cu el :).
Legat de calitatea interiorului, la ce te referi exact, functionaliate, spatiu & confort sau materiale exotice? :)

#263
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Aha... modelele actuale vad ca au GPF.

Ma refer la orice-ai fi putut observa, si nu e evident la o inspectie sumara + test drive :)
Inclusiv fiabilitate, greierasi, chestii marunte care te enerveaza.

#264
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Da, odata cu schimbarea modului de evaluare a normelor de poluare au introdus si GPF-ul. Eu am luat-o cu putin inainte si nu regret, o restrictie in minus pe evacuare. Oricum, la stilul meu de mers evacuarea nu prea se afuma, e suficient de putin incat sa nu se vada insa suficient incat sa se ia un pic pe deget.

Legat de interior, acum. Greieri nu am, am avut unul in primele sute de km pe undeva prin bord in zona torpedoului care se manifesta doar la anumite turatii (pana in 2000rpm) insa a disparut inainte sa-l pot localiza dupa cateva zeci de km pe un drum prost (asfalt mancat). Acela a fost singurul pana acum. Am mai vazut lume plangandu-se de zgomote la trapa / tapiseria plafonului in zona trapei, in bord in zona unde se auzea si la mine sau in stalpul din dreapta. La mine nu se aude nici unul.
Legat de interior, sincer nu ma enerveaza nimic pana acum. Locuri de depozitare sunt super-suficiente, istet facute si la indemana. Pozitia la volan este foarte buna, spatiul interior este foarte mare, inclusiv pentru locurile din spate. Legat de locurile din spate, o mentiune negativa este ca nu sunt foarte prietenoase cu persoanele in varsta, desi usa se deschide larg, pragul este lat, bancheta este joasa iar plafonul coboara destul de abrupt, facand accesul un pic...ciudat. De iesit din masina e mai greu decat de intrat. Odata ce ai intrat confortul este bun, bancheta este lata (vine pana sub genunchi) si loc de picioare este berechet. Ah, si tot de locurile din spate, daca ai peste 1.80 nu prea poti sta perfect drept pentru ca poti atinge plafonul cu capul. Dar avand loc, te poti cobora putin, fara sa atingi in vreun fel scaunele din fata.
Cele 2 inconveniente de mai sus nu ma afecteaza catusi de putin insa am zis sa fiu obiectiv.
Despre materiale, in general sunt ok. Ce vezi stand la volan (bord, partea superioara a usilor fata) sunt materiale moi la atingere, mate, textura ok. Materialele mai “exotice” apar in partea de jos a usilor, sub cotiere. Acela mi-a atras in mod deosebit atentia din primul moment, arata un pic ieftin (e o idee mai lucios decat celelalte materiale care sunt mate). Dar avand in vedere ca odata inchisa usa nu-l mai vad, nu ma deranjeaza atat de tare. Ce ar mai fi de mentioanat este zona usilor din spate, unde s-au zgarcit la materialul de pe partea superioara, sub geam (nu mai este moale ci e plastic dur) si ornamentele de pe usile din spate care sunt simple, netexturate cum sunt cele de pe usile din fata si de pe bord. Dar, din nou, nu ma deranjeaza, cui nu-i place sa nu se urce in masina :).
Ce ar mai fi de mentionat este tapiseria textila, este un pic aspra. Pe mine nu ma deranjeaza, eram obisnuit cu asta de la Avensis insa sunt unii care se plang de asta (desi se poate vedea asta din showroom). Dezavantajul este ca se murdareste repede, se albeste, daca nu e ingrijita (fiind un pic aspra prinde imediat mizeria). Placandu-mi sa-mi ingrijesc masina singur, momentan arata cum arata cand am luat-o din showroom.
Nu am observat probleme de imbinare, alta decat una de care mi-a atras atentia dantt (la stalpul din stanga cu bordul, este un luft dubios, care nu e in partea dreapta; se vede doar de afara, cu usa deschisa, fiind mascat de fata usii cand aceasta e inchisa).

Altceva nu-mi mai vine in minte. Stiam ce iau, studiasem masina si in showroom, si pe net si la test-drive si cele mentionate mai sus nu pot umbri felul in care arata dar mai ales cum se simte cand o conduci. Nu e masina perfecta, dar pentru mine este perfecta.

Edited by closchkutza, 30 October 2018 - 23:54.


#265
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Intr-adevar, daca vrei un hatchback "fasnet" Civicul e greu de batut.
Multumesc pentru informatii!

#266
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 closchkutza, on 30 octombrie 2018 - 23:43, said:

. Ce ar mai fi de mentioanat este zona usilor din spate, unde s-au zgarcit la materialul de pe partea superioara, sub geam (nu mai este moale ci e plastic dur) si ornamentele de pe usile din spate care sunt simple, netexturate cum sunt cele de pe usile din fata si de pe bord. Dar, din nou, nu ma deranjeaza, cui nu-i place sa nu se urce in masina Posted Image.

Nu mai e nicio compacta care sa aiba material moale pe usile din spate. Pana si 'etalonul' Golf 7 2014+ a trecut la plastic tare.
Si noul Accord are tot plastic tare pe usile din spate, ca pe Civic. S-au cam dus vremurile cu chestii de finete gen brat hidralic la capota (am vazut ca si la noul Lexus UX au pus un bat acolo) si materiale mai bune si pentru locurile din spate.

Edited by MembruAnonim, 31 October 2018 - 04:38.


#267
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Odo: 11.200km.

Chiar la 11.000 km Pokemonul s-a gandit sa-mi faca o mica surpriza sub forma unui mesaj pe display-ul din bord care spunea: "ACC Check System", insotit bineinteles de dezactivarea sistemului ACC si CMBS (ACC-ul era oricum oprit complet). Eram oprit de vreo 30 secunde in coloana cand a aparut mesajul. Odata ajuns acasa m-am uitat la parbriz unde sunt senzorii /  camera, m-am uitat la bara din fata unde e radarul, nimic dubios, nema mizerie. Pun scanerul pe masina, nici o eroare. Pornesc motorul - > totul ok. Facut apoi o plimbare de cateva zeci de km cu ACC pornit, sistemul merge perfect, la fel si CMBS.
Din ce am citit pe net, se pare ca atunci cand e vreo situatie care il "suprinde", se dezactiveaza automat (ca safety feature) si arunca mesajul de mai sus. Reporneste apoi odata cu repornirea motorului. Asta se intampla Sambata seara, de atunci totul ok.

Si ca tot vorbeam pe pagina anterioara de consum, una de azi de dimineata (prima linie, current drive) pe ruta Corbeanca - Dimitrie Pompei - Corbeanca, drum facut intr-o ora si 7 minute dus-intors (plecat la 10:00 fix de acasa, poza am facut-o in fata casei, cam 43 minute la dus si 24 la intors).

Attached File  IMG_2378.jpg   301.14K   109 downloads

Edited by closchkutza, 05 November 2018 - 11:49.


#268
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Sa mai scriem una-alta..
ODO: 11.700km.
In ultima saptamana jumate masina a intrat intr-un regim de semi-conservare. Motivul: nu este incaltata inca pentru iarna si in plus nu simt nici o dorinta arzatoare sa o murez in fiecare zi pe DN, mai ales ca am alternativa la indemana, Fiesta care a cam somat tot anul. Astfel, de pe 14.11 am dus masina in parcarea subterana si acolo a stat pana ieri cand n-am mai rezistat :) si m-am dus s-o scot la o plimbare (se uscase si pe jos pe DN) - de asta am zis semi-conservare :). Bineinteles ca as sta numai in ea si mi-e cam greu sa-mi impun s-o las acolo, desi rational imi dau seama ca e mai ok asa, din mai multe puncte de vedere. In seara asta am dus-o inapoi si am luat inapoi Fordul.
Despre incaltarile de iarna, vineri am dus jantele din setul destinat pentru iarna la vopsit, urmeaza sa le iau pe miercuri / joi saptamana asta. Tot vineri am dat comanda si de un set de Nokian WR A4 215/50R17 95V XL, ajung si astea spre sfarsitul saptamanii. Cu putin noroc si daca vremea sta uscata, la sfarsitul saptamanii poate o incalt de iarna, sa vedem. Mai trebuie sa fac rost de un set de capacele centrale pentru jantele de TypeR insa nu m-am prins daca au acelasi diametru ca cele de pe jantele curente ca sa stiu ce sa comand. O sa fac o proba cand le dau jos, eventual daca se potrivesc le pun pe cele de pe setul de vara pe cel de iarna si iau altele pentru setul de vara. Bag niste poze cum ajung pe masina, eu sunt sincer curios cum vor arata :), n-am nici cea mai mica idee.
Despre masina, toate bune. Ca tot era agitatie pe aici cum ca motorul de 1.5 nu se incalzeste, pana acum, la temperari de 0-3 grade, pot spune ca se incalzeste mai rapid ca motorul de pe Avensis.

Mai jos, cateva poze facute in vreo ipostaza care mi s-a parut interesanta :). Ultima este de ieri dupa-masa.
Primele doua sunt de acum vreo 2 saptamani (mi se parea foarte tare cum se vede in lumina aia difuza).

Attached File  CBE928C9-DD05-4C14-BB4A-BDDBA9302BCB.jpeg   312.83K   71 downloadsAttached File  2E753AFE-16F2-4E61-BC10-3A8095BB9E57.jpeg   152.13K   98 downloads

Cu fratele mai mare la o poveste :)
Attached File  C0E5CF45-BC4B-43C5-8265-91D11019EEEA.jpeg   404.7K   126 downloads

Edited by closchkutza, 26 November 2018 - 01:20.


#269
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

 closchkutza, on 26 noiembrie 2018 - 01:00, said:

Ca tot era agitatie pe aici cum ca motorul de 1.5 nu se incalzeste, pana acum, la temperari de 0-3 grade, pot spune ca se incalzeste mai rapid ca motorul de pe Avensis

Si eu am observat asta la Accord comparativ cu Avensis ul.
Eu nu stiu cum rezisti sa nu mergi cu ea.:)
Ieri printr un concurs de imprejurari sotia a lasat masina acasa si am dus o eu la serviciu pt ca la finalul programului o luam tot eu si trebuia sa plecam undeva.
Intre timp s au schimbat planurile, a cazut plecarea, si am fost nevoit sa ma duc sa o iau de la serviciu. Alegerea inteleapta era sa plec cu Yaris ul. Dar nuuuuuuuuu.....calare pe Hondac si da i bataie !!!!

Multi km fara probleme!!!!

Edited by Legi, 26 November 2018 - 08:23.


#270
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eh, cum sa reusesc, cu greu, evident, foarte greu Posted Image. Ma ajuta si faptul ca in timpul saptamanii traficul este in general maro, nu prea se pune problema de ceva placere a condusului (stai ca prostu' in coloane de te uita Dumnezeu, mai ales dimineata, astazi Google Maps arata un record cred, 1h 53 minute pe DN1 Corbeanca - Pipera) + de cand a inceput sa ploua (btw. pe aici n-a mai fost soare de vreo 2 saptamani) e plin de pietris / noroi peste tot (de la drumuri laturalnice de pamant) si cand ti-e lumea mai draga mai auzi cate un "zdrang" pe undeva.
Plus de asta, cu locul din parcarea subterana ocupat in permanenta de Honda, avand abonament doar pentru un singur loc de parcare acolo (pe care in mod normal il foloseam sa tin masina cu care mergeam la servici, din motiv de locuri de parcare lipsa in zona unde lucrez), sunt "fortat" sa ma duc cu masina pana la birou (ceea ce-mi convine pe vremea asta, nu-mi face placere sa merg prin ploaie Posted Image ) si este infinit mai usor sa gasesti un loc de parcare pentru o Fiesta decat pentru Civic, la fel si sa te misti prin trafic (latimea Civicului nu-l ajuta intr-un oras supra-aglomerat).
Deci motive rationale am o gramada Posted Image .

 Legi, on 26 noiembrie 2018 - 08:22, said:

Multi km fara probleme!!!!
La fel tie, cu ambele agregate!

Edited by closchkutza, 26 November 2018 - 09:43.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate