Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Cum functioneaza perioada de gratie la cartela

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010
Perioada de gratie la cartela e valabila doar in primul an? Am cumparat o cartela de 6 euro acum un an si ceva, dupa aproape 12 luni am mai pus 6 euro credit si am activat o optiune dar vad ca acum dupa ce a trecut ceva mai mult de o luna deja numai pot fi sunat deloc, zice ca numarul nu este alocat. Perioada de gratie nu se prelungeste cu inca un an daca pui credit pe cartela?

#2
abit

abit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 27.07.2006
daca ai avut proasta inspiratie sa lasi credit pe cartela si a trecut perioada de gratie (banuiesc 30 zile la reincarcarea de 6 euro), ti-au executat-o in ziua imediat expirarii perioadei de gratie,
daca era pe 0 sigur o prelungeau,
mai nou se pare ca au marit perioada de gratie la reincarcare

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Perioada de gratie este de 365 zile dupa care gata - Game Over
Cartela se dezactiveaza si pierzi numarul de telefon

#4
abit

abit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 27.07.2006
daca reincarci primesti noi perioade de gratie, pina la 300 zile

#5
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010

 abit, on 07 mai 2018 - 17:27, said:

daca reincarci primesti noi perioade de gratie, pina la 300 zile
Am bagat 6 euro pe 6 martie, am primit mesaj ca s-a reactivat optiunea nu stiu care, dar acum 2 zile am primit mesaj ca am credit 0.00 ceea ce este corect fiindca s-a activat optiunea si ca sa reincarc pana pe 24 mai pentru a nu pierde numarul. Problema este ca deja nu pot fi sunat, numarul aparand ca nealocat. O sa astept pana pe 24 sa vedem daca intra in perioada de gratie si pot fi sunat. Daca nu, le doresc sa traiasca fericiti cu aia 6 euro ca altii numai vad de la mine, plec la Digi si gata.

Edited by Blomsfield, 07 May 2018 - 17:44.


#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
O intrebare: pe cartela respectiva ai fost apelat sau ai apelat macar o data in maxim trei luni de zile? Pentru ca altfel se dezactiveaza.


Cartela SIM PrePay se dezactiveaza automat la expirarea perioadei de gra]ie ini]iale, daca nu ai
efectuat re\nc`rc`ri ulterioare. De asemenea, dac` timp de 3 luni nu prime[ti sau nu ini]iezi niciun
apel taxabil, cartela ta SIM va fi dezactivat` [i î]i vei pierde num`rul de telefon atribuit, oferta de care
beneficiezi [i creditul PrePay.


[i]https://www.orange.r...ay-3mai2018.pdf[/i]

#7
abit

abit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 27.07.2006
in cazul asta apeleaza la Helper,
in mod normal perioada de gratie iti expira in 24 mai, cu alte cuvinte trebuia sa primesti apeluri pina la acea data.

#8
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010

 MembruAnonim, on 07 mai 2018 - 17:47, said:

O intrebare: pe cartela respectiva ai fost apelat sau ai apelat macar o data in maxim trei luni de zile? Pentru ca altfel se dezactiveaza.


Cartela SIM PrePay se dezactiveaza automat la expirarea perioadei de gra]ie ini]iale, daca nu ai
efectuat re\nc`rc`ri ulterioare. De asemenea, dac` timp de 3 luni nu prime[ti sau nu ini]iezi niciun
apel taxabil, cartela ta SIM va fi dezactivat` [i î]i vei pierde num`rul de telefon atribuit, oferta de care
beneficiezi [i creditul PrePay.


[i]https://www.orange.r...ay-3mai2018.pdf[/i]
Da, am sunat atunci cand s-a activat optiunea sa vad daca merge, dar de atunci n-am mai folosit-o. Ideea era sa mentin numarul in eventualitatea ca redeschid un abonament in viitor numarul fiind mai vechi. Acum duca-se raman cu Digi

#9
abit

abit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 27.07.2006
apeleaza la Helper, sigur te rezolva, problema e la ei in cazul asta.

#10
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de grație de 240 de zile.

Daca ai incarcat cu 6 euro pe 6 martie, ar trebui ca perioada de gratie sa fie 240 de zile incepand cu 29 aprilie.
Cred ca la tine altele sunt motivele pentru care nu poti sa primesti apelurile. SIM defect, sau altceva.

Edited by pasilla, 07 May 2018 - 17:55.


#11
abit

abit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 27.07.2006
de la 7 euro in sus erau 240 de zile,
mai nou se pare ca s-a modificat perioada de gratie acordata la reincarcare

#12
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pe orange.. ro se mentioneaza doar atat:

Activarea unei opțiuni nu mărește perioada de activitate a SIM-ului. Poți folosi traficul din opțiune în perioada de activitate a SIM-ului și perioada de valabilitate a opțiunii. După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de grație de 240 de zile.

iar aici scrie ca la 6 euro incarcare, perioada de gratie este de 300 de zile.

Edited by pasilla, 07 May 2018 - 18:01.


#13
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010

 pasilla, on 07 mai 2018 - 17:53, said:

După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de grație de 240 de zile.

Daca ai incarcat cu 6 euro pe 6 martie, ar trebui ca perioada de gratie sa fie 240 de zile incepand cu 29 aprilie.
Cred ca la tine altele sunt motivele pentru care nu poti sa primesti apelurile. SIM defect, sau altceva.
Nu e Sim pentru ca e vorba de doua cartele pe doua tel diferite, ambele incarcate in aceeasi zi. SMS-uri pot sa primesc.

Edited by Blomsfield, 07 May 2018 - 18:04.


#14
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 Blomsfield, on 07 mai 2018 - 18:03, said:

Nu e Sim pentru ca e vorba de doua cartele pe doua tel diferite, ambele incarcate in aceeasi zi. SMS-uri pot sa primesc.
I-ai la intrebari.

Sunt si eu curios de rezultat.


Am avut o problema similara cu Voda si am folosit formularul de contact de pe site.
MI-au raspuns ca totul e ok si ca prin minune, dupa ce au raspuns, s-a trezit la viata si sim-ul.

Edited by pasilla, 07 May 2018 - 18:10.


#15
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010

 pasilla, on 07 mai 2018 - 18:07, said:

I-ai la intrebari.

Sunt si eu curios de rezultat.


Am avut o problema similara cu Voda si am folosit formularul de contact de pe site.
MI-au raspuns ca totul e ok si ca prin minune, dupa ce au raspuns, s-a trezit la viata si sim-ul.
O sa merg intr-un magazin Orange sa vad ce si cum.

#16
Blomsfield

Blomsfield

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 01.11.2010
Am sunat la ei. Acum se pare ca merge, s-a rezolvat. Nu stiu ce-a avut :)

#17
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Se merge la intimidare.

#18
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,074
  • Înscris: 10.07.2013

 Blomsfield, on 07 mai 2018 - 18:31, said:

Am sunat la ei. Acum se pare ca merge, s-a rezolvat. Nu stiu ce-a avut Posted Image
Au vrut sa  verifice daca nu este o greseala software....Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate