Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 

Mercedes benz g350

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Depinde ce faci cu masina. Daca vrei "masina de familie" si drum lung, atunci nu G-Class. Dintre pickup-uri 4x4, ca masina mai de oras ar fi: VW Amarok, Nissan Navara NP300 (noul model), MB X-Class, poate Ford Ranger Wildtrack. Restul sunt bine de tot in categoria utilitare (alea expuse de tine). Nici astea nu prea sunt masini de familie.
Despre G-class si offroad: nepreparat (adica stock) masina poate merge, dar o "frezezi" pe dedesubt, eventual ai plastice pe bare/spoilere de agatat si rupt/smuls. Cele care le-am vazut eu sunt masini inaltate, cu bare custom fata-spate (sau fara ele), cu alte jante/cauciucuri decat cele standard. Deci inca 5-10.000 E in plus fata de pretul masinii. Offroad-ul cu masina stock este ceva genul macadam hard sau drum forestier rupt de TAF, care trebuie sa il faci frecvent si care distruge orice alta masina. Pentru Romania, dupa mine, masina este prea mare si prea grea pentru bagat in offroad (padure, mocirla).

#20
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016
M-am gandit la un dodge ram la un Ford raptor sau la un chevrolet silverado arata ok si au preturi ok pentru ce ofera.

#21
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Mhm. Am impresia ca ori ne trolezi fin, ori visezi cu ochii deschisi.


#22
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016
De ce sa visez cu ochii deschisi prietene?

#23
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Auzi prietene, pentru unul cu bani de g class, esti complet ignorant. Asta unu la mina.
Acum schimbi masina, si vrei F150 raptor? Ai vazut vreodata una de aproape? Ai idee ce inseamna servisarea uneia? Cit de usor gasesti piese?
Tu habar n-ai ce vrei, arunci pe aici cu marci si modele. Te face sa te simti bine, ai impresia ca te vom percepe drept bogat, sau?
In plus, treci de la g class la l200 de parca nu-i nici o diferenta intre ele. Ai macar permis?
Daca chiar esti cine vrei sa pari pe forum, ia-ti un bilet de avion pentru Dubai, si testeaza acolo toate modelele pe care le vrei, ca le gasesti de inchiriat fara probleme.
Cumva ma indoiesc ca se va intimpla.

#24
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Toate masinile alea sutn rare tare, mai rare si mai complicat sau scump de detinut dacat G350. Daca nu esti din Bucuresti sau alt oras mare (Cluj, Iasi, Timisoara) sansa sa gasesti pe cineva care sa stie si sa aiba scule cat de cat pentru un minim de interventii la masina (schimburi uzuale, defectiuni minore) este minima. Practic e mai scumpa decat MB asta de iti place.
Eu m-as orienta catre ceva gen MB GL (daca vrei masina de drum lung, luxoasa, confortabila - cat de cat) sau X5, Q7, chiar daca sunt deja comune si nu iti trezesc interes. Sunt adaptate la mers pe drumuri cat de cat asfaltate (si in Europa numai de astea ai), pentru un macadam ocazional sunt ok oricare. Vrei mai mult offroad, dar nu profesional sau frecvent, ai Toyota Land Cruiser 120/150, care desi in trecut a fost offroader adevarat, s-a inmuiat incet. Practic, poate fi preparata de offroad, altfel e un SUV mai dur.
Pentru masini destinate in principal USA m-as uita doar la cele ce se importa in Germania, ca macar acolo ai o sansa sa o repari daca apare ceva ce ti-o imobilizeaza. Ca sa iti faci idee de diferenta dintre piete, trebuie sa stii ca difera inclusiv cheile in sistem metric fata de imperial, dimensiunile la suruburi samd. Practic iti trebuie service dedicat sistemului de unitati imperial

#25
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016

 dan78rom, on 10 mai 2018 - 18:12, said:

Auzi prietene, pentru unul cu bani de g class, esti complet ignorant. Asta unu la mina.
Acum schimbi masina, si vrei F150 raptor? Ai vazut vreodata una de aproape? Ai idee ce inseamna servisarea uneia? Cit de usor gasesti piese?
Tu habar n-ai ce vrei, arunci pe aici cu marci si modele. Te face sa te simti bine, ai impresia ca te vom percepe drept bogat, sau?
In plus, treci de la g class la l200 de parca nu-i nici o diferenta intre ele. Ai macar permis?
Daca chiar esti cine vrei sa pari pe forum, ia-ti un bilet de avion pentru Dubai, si testeaza acolo toate modelele pe care le vrei, ca le gasesti de inchiriat fara probleme.
Cumva ma indoiesc ca se va intimpla.
1. De ce sa incerc sa par cineva pe forum. Nu ma cunoasteti nu va cunosc. Eu pe forum discut maxim 5% din viata personala si in rest vorbesc doar despre religie si alte subiecte. 2. Pot sa trec de la trabant la dacie si dupa la g-class daca vreau eu nu e problema ta. 3. Nu ma intereseaza costul de intretinere, consum si alte chestii daca ma interesau astea te intrebam pe tine cat iti consuma loganul sa imi cumpar si eu. 4. Este topicul meu si spre deosebire de tine uni baieti care s-au plimbat si cu altceva inafara de Logan mi-au dat cateva detalii despre masina. Nu doar au venit ca si tine sa arunce 4 vorbe la plezneala sa se bage in seama cu cineva. Daca nu iti place ceva te invit sa parasesti topicul si cand inveti sa fii civilizat si sa nu mai te ataci asa in public te invit sa revii.

 radu_vasile59, on 10 mai 2018 - 18:12, said:

Toate masinile alea sutn rare tare, mai rare si mai complicat sau scump de detinut dacat G350. Daca nu esti din Bucuresti sau alt oras mare (Cluj, Iasi, Timisoara) sansa sa gasesti pe cineva care sa stie si sa aiba scule cat de cat pentru un minim de interventii la masina (schimburi uzuale, defectiuni minore) este minima. Practic e mai scumpa decat MB asta de iti place.
Eu m-as orienta catre ceva gen MB GL (daca vrei masina de drum lung, luxoasa, confortabila - cat de cat) sau X5, Q7, chiar daca sunt deja comune si nu iti trezesc interes. Sunt adaptate la mers pe drumuri cat de cat asfaltate (si in Europa numai de astea ai), pentru un macadam ocazional sunt ok oricare. Vrei mai mult offroad, dar nu profesional sau frecvent, ai Toyota Land Cruiser 120/150, care desi in trecut a fost offroader adevarat, s-a inmuiat incet. Practic, poate fi preparata de offroad, altfel e un SUV mai dur.
Pentru masini destinate in principal USA m-as uita doar la cele ce se importa in Germania, ca macar acolo ai o sansa sa o repari daca apare ceva ce ti-o imobilizeaza. Ca sa iti faci idee de diferenta dintre piete, trebuie sa stii ca difera inclusiv cheile in sistem metric fata de imperial, dimensiunile la suruburi samd. Practic iti trebuie service dedicat sistemului de unitati imperial
Care ar fi diferenta dintre seriile americane si alea europene. Stiam ca cei de la Ford pentru mustang au 2 linii diferite US si EUROPE. Nu se fabrica toate masinile la fel in 2 linii ? BMW-urile GL-urile nu prea ma incanta iar Audi nu ar fi preferinta mea pe scurt dintre europene imi plac foarte putine masini. Am vazut o gramada de GMC pe strazile Bucurestiului cum sta treaba cu ele ?

#26
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 radu_vasile59, on 10 mai 2018 - 18:12, said:

Toate masinile alea sutn rare tare, mai rare si mai complicat sau scump de detinut dacat G350. Daca nu esti din Bucuresti sau alt oras mare (Cluj, Iasi, Timisoara) sansa sa gasesti pe cineva care sa stie si sa aiba scule cat de cat pentru un minim de interventii la masina (schimburi uzuale, defectiuni minore) este minima. Practic e mai scumpa decat MB asta de iti place.

Chiar și în București la serviceuri mari se uită Dorel la un V8 de 5L de pe Raptor că mâța in calendar.

Am pățit eu asta și încă mult mai multe de am ajuns sa îmi repar mașina la 350km distanta de București. Și era doar un 4L V8 de la BMW, adică nimic exotic.

Plus avem diferențele de mărime EU vs US under Raptor si Silverado sunt autobuze în toată regula.

Edited by Quoriah, 11 May 2018 - 07:36.


#27
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Problema este din sistemul de unitati de masura. In sistemul metric filetul la suruburi, dimensiunile capetelor la surub etc sunt unele, iar cele echivalente in sistem imperial difera, cu putin, dar difera, si cand ai de facut o operatiune care cere precizie (gen distributie, strans la valoare exacta) iti trebuie scule adecvate. O cheie dinamomentrica metrica nu va avea priza corecta pe un surub "aproape" metric, deci va strange la alte valori, si de aici probleme.
La cate se vand in Europa nu stiu daca le este rentabil sa faca 2 linii, dar cine stie. Totusi, masinile pentru Europa, ca si cele pentru America, trebuie sa aiba, de exemplu, pozitionate in anume fel elementele de iluminat (gauri in aripi etc), care sunt diferite intre EU si USA. La motoare, ma gandesc ca sunt la fel, e mai ieftin si eficient pentru toata lumea, deci pentru servisare ajungi la scule in sistem imperial.
Ce se vede pe strada in Bucuresti nu stiu. Din cate am auzit eu exista un importator de masini SH din USA care face si service la el, si probabil ca multe de acolo provin. Poti sa intrebi eventual un posesor sau sa vezi pe net ce si cum.

Edited by radu_vasile59, 11 May 2018 - 08:40.


#28
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007
Am avut onoarea să conduc G Klasse sau Ghelik cum îi spun rușii atât în varianta diesel 350 bluetec cât și 500 (de fapt 3982 cmc) benzină. Mașina este bestiala, emană noblețe prin toți porii ei. Ambele fiind versiuni mai noi se simțea că s-a lucrat intens pentru a fi ceea ce trebuie să fie. Ținută de drum foarte bună, foarte insonorizate și mai ales foarte comode. Într-adevăr, versiunile mai vechi sunt mai arhaice dar ce n-aș da să am și una din aia.
Nu a fost un drive test ci o experiență. Am făcut drive test cu multe mașini dar Ghelik te marchează. Poate nu este perfect dar este o mașină cum alta nu-i și dacă aș avea buget aș cumpăra una fără ezitare. Q 7, X5, Ml sunt mașini de consum care când se invechesc se schimbă. Cu G treaba stă cu totul altfel.

#29
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,437
  • Înscris: 04.05.2006

 alex14dlk, on 05 mai 2018 - 07:55, said:


O sa fac un test drive. Dar cand am timp.  Am intrebat sa imi fac o idee per total.
Cand arata bine ce mai conteaza. Are suspensiile alea ok. Nu e o masina de viteza nu tre sa aiba aerodinamica +11 e proiectata pentru offroad. Am vazut un review al masiniii si mi s-a parut wow. Adica spatiu cat cuprinde si in spate si in fata. Un portbagaj imens. O mica gluma acum stiu de ce isi iau mafioti rusi g-class, pentru ca pot sa puna mai mult racketzi ucisi in portbagaj. Asta ar fi una dintre glume. Suspensiile care se lasa enorm de bine pe curbe. La versiunile mai noi am vazut parca si ca are optiunea de a citit marcajele de pe drum. Intr-un cuvant e perfecta (pentru mine). + vizibilitatea foarte buna. zici ca esti in tir ceea ce la un sedan nu o sa se intample.
Sunt multe de pus in balanța. Are peste 2m înălțime, ceea ce înseamnă ca nu încape in majoritatea parcărilor subterane.
Dacă e doar pentru sosea/oraș, e o irosire de bani.

#30
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,437
  • Înscris: 04.05.2006

 TLGTLC, on 11 mai 2018 - 09:04, said:

Am avut onoarea să conduc G Klasse sau Ghelik cum îi spun rușii atât în varianta diesel 350 bluetec cât și 500 (de fapt 3982 cmc) benzină. Mașina este bestiala, emană noblețe prin toți porii ei. Ambele fiind versiuni mai noi se simțea că s-a lucrat intens pentru a fi ceea ce trebuie să fie. Ținută de drum foarte bună, foarte insonorizate și mai ales foarte comode. Într-adevăr, versiunile mai vechi sunt mai arhaice dar ce n-aș da să am și una din aia.
Nu a fost un drive test ci o experiență. Am făcut drive test cu multe mașini dar Ghelik te marchează. Poate nu este perfect dar este o mașină cum alta nu-i și dacă aș avea buget aș cumpăra una fără ezitare. Q 7, X5, Ml sunt mașini de consum care când se invechesc se schimbă. Cu G treaba stă cu totul altfel.
G Klasse va fi probabil ultima masina pe care o voi cumpara :)

#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 dan78rom, on 10 mai 2018 - 18:12, said:

Auzi prietene, pentru unul cu bani de g class, esti complet ignorant. Asta unu la mina.
Acum schimbi masina, si vrei F150 raptor? Ai vazut vreodata una de aproape? Ai idee ce inseamna servisarea uneia? Cit de usor gasesti piese?
Tu habar n-ai ce vrei, arunci pe aici cu marci si modele. Te face sa te simti bine, ai impresia ca te vom percepe drept bogat, sau?
In plus, treci de la g class la l200 de parca nu-i nici o diferenta intre ele. Ai macar permis?
Daca chiar esti cine vrei sa pari pe forum, ia-ti un bilet de avion pentru Dubai, si testeaza acolo toate modelele pe care le vrei, ca le gasesti de inchiriat fara probleme.
Cumva ma indoiesc ca se va intimpla.
Adevar 100% !

#32
dny90jpn

dny90jpn

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.06.2013

 Baxon, on 15 mai 2018 - 11:52, said:

Adevar 100% !
Intre timp poate a reusit sa ia permisul Posted Image

#33
Dizlpower

Dizlpower

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 16.02.2004
Conduc de cativa ani G350 din 2013.
Nu are rost sa facem pe vulpea cu strugurii, fara sa fi condus, ceva mai mult de 10 km....Este adevarat ca nu este nici pe departe o masina ieftina, dar nu comentez motivele fiecaruia. Mie imi place ca este o masina cu istorie in spate si care are ceva de spus, intre toate masinile moderne fara personalitate.
Am condus aproape orice SUV de pe piata si Allroad serioase, incluzand BMW X5, x3, x1, Audi Q5, Q7, Porsche Cayenne,  Toyota HDJ80, Landcruiser 120, 200, Patrol y60, y61.
Am vandut un BMW 535d, un Nissan Patrol y61 si o motocicleta de teren + ceva bani Posted Image si am luat asta...e alegerea mea si nu o regret deloc. Fiecare cu damblalele lui, eu am vrut o masina fara plastic pe dedesubt si asta nu are nici un scutulet sau alte chestii Posted Image Am vrut o masina de teren, cu care sa pot intra prin niste locuri mai putin accesibile (nicidecum off road extrem sau ceva de genul) sau o masina in care sa nu trebuiasca sa ma uit mereu la gropile din drum sau ma sperii cand se termina drumul.

E o masina pe care daca o speli, poti merge la o nunta sau oriunde, fara retinere Posted Image
   1. DIRECTIA este ceva mai imprecisa, nu are comportamentul unui X5 sau ceva similar, dar nu e de speriat deloc...poti merge cu 150 km/h, fara probleme si fara sa te sperii.. Posted Image are caseta de directie apropiata de cea a unui camion, ca si conceptie, asta inseamna ca este foarte rezistenta.
   2. MOTORUL, suficient de puternic, nu faci liniute sau altceva, dar urca dealurile fara sa sufle din greu.
   3. TRACTIUNEA, chiar si pe auto este destul de ok, insa cand dai de greu, cele trei punti blocante isi fac treaba cu brio, cutia raspunde foarte bine si merg doar pe sport (schimba mult mai repede).
   4. CAROSERIA, nu scartie deloc, pe niciun fel de drum. Interiorul este la nivelul unei masini moderne, peste orice suv de clasa medie, ba chiar peste unele din gama de sus (bluetooth, DVD, Hdd etc). Intr-adevar, coeficientul aerodinamic este departe de a fi optim, pentru o viteza de croaziera ridicata fara zgomot de vant.
   5. FIABILITATE: Am facut in jur de 50.000 km cu ea si singurele costuri neprevazute au fost un senzor de presiune pe la catalizator (138 lei pe original), un bec semnalizare si un colier pentru toba. Filtrele de aer sunt ceva mai scumpe intre 250 - 375 lei, un filtru de motorina  in jur de 150, filtru ulei vreo 50 lei parca, ulei aproximativ 13 litri (am pus Mobil full sintetic si am schimbat la 10.000 km).

Consum..Posted Image In oras 15 l/100 km si afara, intre 10-12 l/100 km...

Altfel spus, se conduce foarte usor, este suficient de precisa pentru mine si foarte previzibila pe curbe....Cand treci peste linii de cage ferata si/sau gropi serioase, este peste orice SUV. Nu am luat-o de figuri, ci pentru ca mi-a placut...Am ales intre Toyota Landruiser 200 si G-Klasse.

Daca ar fi sa schimb, poate ca as lua un G500...nu m-as intoarce la o masina moderna "mi se par inutile" si ca nu au nimic de spus :)

Edited by Dizlpower, 25 August 2020 - 20:22.


#34
luciandr

luciandr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 02.09.2013
Presupun ca ai renunțat la ideea de a cumpăra un G-class

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate