Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mercedes benz g350
Last Updated: Jan 08 2021 20:07, Started by
alex14dlk
, May 04 2018 22:49
·
0
#2
Posted 05 May 2018 - 06:23
Pozitia la volan e cea e SUV.
E un SUV inalt, e loc mult in el. |
#3
Posted 05 May 2018 - 07:36
alex14dlk, on 04 mai 2018 - 22:49, said:
Ce parere aveti despre Mercedes benz g350 ? Am auzit ca la volan nu e cea mai comoda pozitie. A facut cineva un test drive cu aceasta masina si poate spune mai multe ? Daca vrei sa o cumperi,doar tu poti decide daca-i comoda pozitia la volan sau nu.In consecinta,"probeaza" una personal. Daca eu iti zic ca nu-i comoda,nu o cumperi,sau invers? |
#4
Posted 05 May 2018 - 07:49
Vorbim despre g class, care este singurul offroader european, si inca in productie, in ciuda pretului.
Nu-i neaparat o masina confortabila, alta e menirea ei, test drive-ul e obligatoriu. Depinde mult ce vrei sa faci cu ea. |
#6
Posted 05 May 2018 - 07:55
adisz, on 05 mai 2018 - 07:36, said: Daca vrei sa o cumperi,doar tu poti decide daca-i comoda pozitia la volan sau nu.In consecinta,"probeaza" una personal. Daca eu iti zic ca nu-i comoda,nu o cumperi,sau invers? ericmario, on 05 mai 2018 - 07:49, said:
Are aerodinamica unei cutii de pantofi. În rest numai de bine. |
#7
Posted 05 May 2018 - 08:00
ericmario, on 05 mai 2018 - 07:49, said:
Are aerodinamica unei cutii de pantofi. În rest numai de bine. |
#8
Posted 05 May 2018 - 08:14
alex14dlk, on 04 mai 2018 - 22:49, said:
Ce parere aveti despre Mercedes benz g350 ? Am auzit ca la volan nu e cea mai comoda pozitie. A facut cineva un test drive cu aceasta masina si poate spune mai multe ? Daca iti place modelul iti recomand intai sa faci un test drive extins ca sa nu dai banii pe masina si sa descoperi ca o urasti. Edited by emil_sv, 05 May 2018 - 08:15. |
#9
Posted 05 May 2018 - 08:35
Al3xandru35, on 05 mai 2018 - 08:00, said:
Nici un Mercedes-Benz O530 nu e mai aerodinamic, ala chiar e cutie de pantofi, dar uite ca atinge suta. Si e si manevrabil (cat de cat). Eu am vazut doar review-uri unde oamenii erau oripilati ca asa o prostie de masina poate costa cat un Ferrari... Plm..dai 150-200 de mii de euro si are suruburi la vedere ca la duba mea din 2005.. Si sa fim seriosi..in off-road se tine cu el un Nissan Patrol d-ala de 30 de ani.. E doar masina ca sa stie lumea ca esti milionar. Atat. |
#10
Posted 05 May 2018 - 08:46
mariovrs, on 05 mai 2018 - 08:35, said: Eu am vazut doar review-uri unde oamenii erau oripilati ca asa o prostie de masina poate costa cat un Ferrari... Plm..dai 150-200 de mii de euro si are suruburi la vedere ca la duba mea din 2005.. Si sa fim seriosi..in off-road se tine cu el un Nissan Patrol d-ala de 30 de ani.. E doar masina ca sa stie lumea ca esti milionar. Atat. |
|
#11
Posted 05 May 2018 - 08:53
Stai liniștit, mori la fel de bine in g-class ca și in trabant.
Trebuie să ai viteza sau ghinionul potrivit. |
#12
Posted 05 May 2018 - 09:09
@initiator
Daca o vrei pentru confort, uita. Ai la acelasi producator masini la fel de inalte, dar mult mai bune pentru asfalt. G class are punti rigide, excelente in off road, nasoale pe asfalt. Nu este o masina pe care sa o ai drept unica masina, o sa te saturi repede de ea daca o vei folosi doar pe asfalt. Simplul fapt ca poate fi configurata din fabrica cu trei diferentiale blocabile ar trebui sa te lamureasca care-i scopul acestor masini. |
#13
Posted 05 May 2018 - 16:47
mariovrs, on 05 mai 2018 - 08:35, said: Eu am vazut doar review-uri unde oamenii erau oripilati ca asa o prostie de masina poate costa cat un Ferrari... Plm..dai 150-200 de mii de euro si are suruburi la vedere ca la duba mea din 2005.. Si sa fim seriosi..in off-road se tine cu el un Nissan Patrol d-ala de 30 de ani.. E doar masina ca sa stie lumea ca esti milionar. Atat. 2 la mana, SUV-urile sunt numai de fite. Daca ii arati putin pietris, noroi, sau doamne fereste, pamant, face urat. Ori un Off-roader ca lumea, ori masina de oras, nu corcitura care nici aia da nici aia nu e. |
#14
Posted 06 May 2018 - 07:53
Al3xandru35, on 05 mai 2018 - 16:47, said:
1 la mana. O530 este numele adevarat al umilului Mercedes Benz Citaro, un autobuz. 2 la mana, SUV-urile sunt numai de fite. Daca ii arati putin pietris, noroi, sau doamne fereste, pamant, face urat. Ori un Off-roader ca lumea, ori masina de oras, nu corcitura care nici aia da nici aia nu e. |
#15
Posted 06 May 2018 - 09:55
Am condus destul de mult G55 amg (penultimul) si am fost pasager si sofer pt o distanta destul de scurta in G63 (ultimul), exact cum spunea cineva mai sus, o masina de genul acesta este buna doar ca sa stie lumea ca esti milionar, atat.
Masinile bune de off-road nu sunt nici confortabile si nici nu stau bine pe drum, sunt bune doar in off-road dar nu cand costa 150-200k euro. Pe scurt: - destul de rigida, dar este un rigid placut. Ultima generatie este un pic mai prietenoasa. La Patrol (ca tot vb cineva mai sus de Patrol) este un rigid neplacut. - tinuta de drum proasta, desi vb. de AMG ruliul era urias. Nu vreau sa stiu cum este un G350. - frane destul de slabe pt puterea masinii - spatiu mic, este destul de inghesuita - foarte zgomotoasa - calitatea materialeleor destul de slaba la penultima generatie, comparativ cu ultima. La fel si confortul scaunelor. - consum mare (bine, vb de un dulap echipat cu motor AMG) - inaltime prea mare, in anumite parcari nu poti sa intri. + motorul plus esapamentul se aud genial, ultimul model nu mai suna la fel de bine ca penultimul + vireaza f bine + vizibilitate + usor de condus in oras +++ in off-road, ma rog daca te lasa inima +++ mai degraba pt opulenta. |
|
#16
Posted 07 May 2018 - 17:38
Clasa G este o masina speciala pentru oameni speciali. Costa mult dar rezista foarte bine in timp, fara a suferi deprecieri o data cu schimbarea modelului, la 5 ani.
Cei care o cumpara au cu ce sa alerge in curbe sau pe circuite si nu simt nevoia de a depasi serii 3 pe serpentine. La fel si in off-road, acolo nu o vei folosi pentru ca exista masini mult mai ieftine, bune pentru stricat. Daca-ti permiti costul de achizitie si intretinere merita sa o cumperi. |
#17
Posted 10 May 2018 - 08:35
Subscriu la cea a zis @ionut_iount: masina capabila in offroad, dar nefolosita mai deloc acolo. Cred ca sub 1% din modelele noi (ultimul, penultimul) vad ceva offroad, restul sunt doar de imagine - sa stie lumea ca esti milionar.
Preturile la intretinere trec de S-Class, asta ca idee, asa... |
#18
Posted 10 May 2018 - 08:37
Deci ar merge mai bine ceva pick-up sau 4x4 de la Mitsubishi, Ford sau chevrolet in locu unui g350. Hmm.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users