Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Mercedes benz g350

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016
Ce parere aveti despre Mercedes benz g350 ? Am auzit ca la volan nu e cea mai comoda pozitie. A facut cineva un test drive cu aceasta masina si poate spune mai multe ?

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Pozitia la volan e cea e SUV.
E un SUV inalt, e loc mult in el.

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 alex14dlk, on 04 mai 2018 - 22:49, said:

Ce parere aveti despre Mercedes benz g350 ? Am auzit ca la volan nu e cea mai comoda pozitie. A facut cineva un test drive cu aceasta masina si poate spune mai multe ?

Daca vrei sa o cumperi,doar tu poti decide daca-i comoda pozitia la volan sau nu.In consecinta,"probeaza" una personal.
Daca eu iti zic ca nu-i comoda,nu o cumperi,sau invers?

#4
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Vorbim despre g class, care este singurul offroader european, si inca in productie, in ciuda pretului.
Nu-i neaparat o masina confortabila, alta e menirea ei, test drive-ul e obligatoriu.
Depinde mult ce vrei sa faci cu ea.

#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 alex14dlk, on 04 mai 2018 - 22:49, said:

Ce parere aveti despre Mercedes benz g350 ?
Are aerodinamica unei cutii de pantofi.
În rest numai de bine.

#6
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016

 adisz, on 05 mai 2018 - 07:36, said:


Daca vrei sa o cumperi,doar tu poti decide daca-i comoda pozitia la volan sau nu.In consecinta,"probeaza" una personal.
Daca eu iti zic ca nu-i comoda,nu o cumperi,sau invers?
O sa fac un test drive. Dar cand am timp.  Am intrebat sa imi fac o idee per total.

 ericmario, on 05 mai 2018 - 07:49, said:

Are aerodinamica unei cutii de pantofi.
În rest numai de bine.
Cand arata bine ce mai conteaza. Are suspensiile alea ok. Nu e o masina de viteza nu tre sa aiba aerodinamica +11 e proiectata pentru offroad. Am vazut un review al masiniii si mi s-a parut wow. Adica spatiu cat cuprinde si in spate si in fata. Un portbagaj imens. O mica gluma acum stiu de ce isi iau mafioti rusi g-class, pentru ca pot sa puna mai mult racketzi ucisi in portbagaj. Asta ar fi una dintre glume. Suspensiile care se lasa enorm de bine pe curbe. La versiunile mai noi am vazut parca si ca are optiunea de a citit marcajele de pe drum. Intr-un cuvant e perfecta (pentru mine). + vizibilitatea foarte buna. zici ca esti in tir ceea ce la un sedan nu o sa se intample.

#7
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011

 ericmario, on 05 mai 2018 - 07:49, said:

Are aerodinamica unei cutii de pantofi.
În rest numai de bine.
Nici un Mercedes-Benz O530 nu e mai aerodinamic, ala chiar e cutie de pantofi, dar uite ca atinge suta. Si e si manevrabil (cat de cat).

#8
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 alex14dlk, on 04 mai 2018 - 22:49, said:

Ce parere aveti despre Mercedes benz g350 ? Am auzit ca la volan nu e cea mai comoda pozitie. A facut cineva un test drive cu aceasta masina si poate spune mai multe ?
Am mers eu destul cu g class, sincer nu recomand ca singura masina. Are farmec si cam atat. Nu e nici prea comfortabila, dupa 140 zgomotul vantului devine extrem de enervant, si are dinamica de tractor. Pt mine pozitia la volan a fost ok, in conditiile in care am 1.90, dar nu e in nici un caz o masina cu care as merge zilnic. E o relicva a trecutului n-are nici o legatura cu masinile moderne. Poate modelul asta nou sa fie mai ok ca dinamica si comfort, dar n-am avut inca ocazia ca d-abia a aparut. Cea cu care am am mers era fabricata 2014 si avea destul de multe imbunatatiri facute, daca e model mai vechi imi imaginez ca e si mai rudimentara. Apropo, directia... nu face mare lucru Posted Image e foarte ciudata comparativ cu masinile moderne. Dai stanga dreapta de volan la viteza nu te misti prea mult.

Daca iti place modelul iti recomand intai sa faci un test drive extins ca sa nu dai banii pe masina si sa descoperi ca o urasti.

Edited by emil_sv, 05 May 2018 - 08:15.


#9
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 Al3xandru35, on 05 mai 2018 - 08:00, said:

Nici un Mercedes-Benz O530 nu e mai aerodinamic, ala chiar e cutie de pantofi, dar uite ca atinge suta. Si e si manevrabil (cat de cat).

Eu am vazut doar review-uri unde oamenii erau oripilati ca asa o prostie de masina poate costa cat un Ferrari...

Plm..dai 150-200 de mii de euro si are suruburi la vedere ca la duba mea din 2005..  Si sa fim seriosi..in off-road se tine cu el un Nissan Patrol d-ala de 30 de ani..

E doar masina ca sa stie lumea ca esti milionar. Atat.

#10
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016

 mariovrs, on 05 mai 2018 - 08:35, said:


Eu am vazut doar review-uri unde oamenii erau oripilati ca asa o prostie de masina poate costa cat un Ferrari...

Plm..dai 150-200 de mii de euro si are suruburi la vedere ca la duba mea din 2005..  Si sa fim seriosi..in off-road se tine cu el un Nissan Patrol d-ala de 30 de ani..

E doar masina ca sa stie lumea ca esti milionar. Atat.
Pai normal ca se vad suruburi daca e facuta din full metal ce ai vrea sa pun? Sa fie caroserie din fibra sau plastic ? Asta e masina sa nu mori in accident. Eu am cerut o parere despre comoditatea ei. Daca voiam sa intreb de o masina sport intrebam dar nu vreau sa mor tanar intre niste plastice care fac o gramada de bani.

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Stai liniștit, mori la fel de bine in g-class ca și in trabant.
Trebuie să ai viteza sau ghinionul potrivit. Posted Image

#12
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
@initiator
Daca o vrei pentru confort, uita. Ai la acelasi producator masini la fel de inalte, dar mult mai bune pentru asfalt.
G class are punti rigide, excelente in off road, nasoale pe asfalt.
Nu este o masina pe care sa o ai drept unica masina, o sa te saturi repede de ea daca o vei folosi doar pe asfalt.
Simplul fapt ca poate fi configurata din fabrica cu trei diferentiale blocabile ar trebui sa te lamureasca care-i scopul acestor masini.

#13
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011

 mariovrs, on 05 mai 2018 - 08:35, said:


Eu am vazut doar review-uri unde oamenii erau oripilati ca asa o prostie de masina poate costa cat un Ferrari...

Plm..dai 150-200 de mii de euro si are suruburi la vedere ca la duba mea din 2005..  Si sa fim seriosi..in off-road se tine cu el un Nissan Patrol d-ala de 30 de ani..

E doar masina ca sa stie lumea ca esti milionar. Atat.
1 la mana. O530 este numele adevarat al umilului Mercedes Benz Citaro, un autobuz.
2 la mana, SUV-urile sunt numai de fite. Daca ii arati putin pietris, noroi, sau doamne fereste, pamant, face urat. Ori un Off-roader ca lumea, ori masina de oras, nu corcitura care nici aia da nici aia nu e.

#14
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016

 Al3xandru35, on 05 mai 2018 - 16:47, said:

1 la mana. O530 este numele adevarat al umilului Mercedes Benz Citaro, un autobuz.
2 la mana, SUV-urile sunt numai de fite. Daca ii arati putin pietris, noroi, sau doamne fereste, pamant, face urat. Ori un Off-roader ca lumea, ori masina de oras, nu corcitura care nici aia da nici aia nu e.
Din teste am vazut ca se tine bine si pe offroad.

#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Am condus destul de mult G55 amg (penultimul) si am fost pasager si sofer pt o distanta destul de scurta in G63 (ultimul), exact cum spunea cineva mai sus, o masina de genul acesta este buna doar ca sa stie lumea ca esti milionar, atat.

Masinile bune de off-road nu sunt nici confortabile si nici nu stau bine pe drum, sunt bune doar in off-road dar nu cand costa 150-200k euro.

Pe scurt:
- destul de rigida, dar este un rigid placut. Ultima generatie este un pic mai prietenoasa. La Patrol (ca tot vb cineva mai sus de Patrol) este un rigid neplacut.
- tinuta de drum proasta, desi vb. de AMG ruliul era urias. Nu vreau sa stiu cum este un G350.
- frane destul de slabe pt puterea masinii
- spatiu mic, este destul de inghesuita
- foarte zgomotoasa
- calitatea materialeleor destul de slaba la penultima generatie, comparativ cu ultima. La fel si confortul scaunelor.
- consum mare (bine, vb de un dulap echipat cu motor AMG)
- inaltime prea mare, in anumite parcari nu poti sa intri.

+ motorul plus esapamentul se aud genial, ultimul model nu mai suna la fel de bine ca penultimul
+ vireaza f bine
+ vizibilitate
+ usor de condus in oras
+++ in off-road, ma rog daca te lasa inima
+++ mai degraba pt opulenta.

#16
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Clasa G este o masina speciala pentru oameni speciali. Costa mult dar rezista foarte bine in timp, fara a suferi deprecieri o data cu schimbarea modelului, la 5 ani.
Cei care o cumpara au cu ce sa alerge in curbe sau pe circuite si nu simt nevoia de a depasi serii 3 pe serpentine.
La fel si in off-road, acolo nu o vei folosi pentru ca exista masini mult mai ieftine, bune pentru stricat.

Daca-ti permiti costul de achizitie si intretinere merita sa o cumperi.

#17
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Subscriu la cea a zis @ionut_iount: masina capabila in offroad, dar nefolosita mai deloc acolo. Cred ca sub 1% din modelele noi (ultimul, penultimul) vad ceva offroad, restul sunt doar de imagine - sa stie lumea ca esti milionar.
Preturile la intretinere trec de S-Class, asta ca idee, asa...

#18
alex14dlk

alex14dlk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 28.11.2016
Deci ar merge mai bine ceva pick-up sau 4x4 de la Mitsubishi, Ford sau chevrolet in locu unui g350. Hmm.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate