Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Miscari ciudate ale volanului.
Last Updated: May 12 2018 08:11, Started by
TibiBZG
, May 03 2018 22:25
·
0
#1
Posted 03 May 2018 - 22:25
Salutare meseriasi! Ma confrunt cu o problema ciudata la doua masini, nu stiu daca este aceasi cauza, dar simptomele sunt cam aceleasi.
Prima data am observat aceasta miscare la masina unui prieten ( Citroen xsara 2003), am intrat in sensul giratoriu si in timp ce faceam sensul volanul dadea sa se invarta in cealalta parte, el a spus ca asa face de cand are masina si nu il deranjeaza. De cateva saptamani am observat ca la masina mea (focus 2002 tddi) in timpul mersului, indiferent de viteza imi tremura volanul, acel tremur seamana cu cel al rotilor neechilibrate doar ca tremuratul nu este direct proportional cu viteza si nu tot timpul se simte. Astazi il asteptam pe prietenul asta al meu si am inceput sa invart volanul, apoi tinandu-l intr-o pozitie, si ce sa vezi, volanul se misca in dirctia opusa destul de brutal. Acelasi simptom si la focusul meu cand virez pe loc si-l mentin intr-o pozitie, doar ca aproape insesisabil. Ma astept ca aceste simptome sa se accentueze in timp si as vrea sa stiu pe ce sa pun mana la nevoie. O sa atasez si un video. https://streamable.com/205v6 Edited by TibiBZG, 03 May 2018 - 22:28. |
#2
Posted 03 May 2018 - 22:34
Pai e normal ca volanul sa incerce sa aduca masina in linie dreapta, pentru ca asa e cea mai mica rezistenta la inaintare (sau nu inteleg eu ce vrei tu sa spui).
|
#3
Posted 03 May 2018 - 22:36
Nici eu nu prea inteleg. Cati km "ai la bord" ?
Chiar daca clipul este "demonstrativ", volanul se tine cu amandoua mainile in pozitia 10: 10 Edited by pasilla, 03 May 2018 - 22:40. |
#4
Posted 03 May 2018 - 22:43
Din filmat nu se vede ca volanul sa se miste singur. Ai mana pe el tot timpul.
|
#5
Posted 03 May 2018 - 23:55
Paz, on 03 mai 2018 - 22:43, said:
Din filmat nu se vede ca volanul sa se miste singur. Ai mana pe el tot timpul. pasilla, on 03 mai 2018 - 22:36, said:
Nici eu nu prea inteleg. Cati km "ai la bord" ? Chiar daca clipul este "demonstrativ", volanul se tine cu amandoua mainile in pozitia 10: 10 |
#6
Posted 04 May 2018 - 00:00
Nu vad nimic in neregula, nici pe video, nici din ce povestesti. Da inapoi datorita frecarii cu asfaltul si servodirectiei. De fapt si fara servo da inapoi putin. Eu zic sa ii multumim alui de sus, care o fi, ca volanul da sa se intoarca la drept, asta inseamna ca avem niste legi ale fizicii care functioneaza.
|
#7
Posted 04 May 2018 - 00:01
#8
Posted 04 May 2018 - 07:36
Adm, on 03 mai 2018 - 22:34, said:
Pai e normal ca volanul sa incerce sa aduca masina in linie dreapta, pentru ca asa e cea mai mica rezistenta la inaintare (sau nu inteleg eu ce vrei tu sa spui). TibiBZG, on 03 mai 2018 - 23:55, said:
Observi in filmare ca volanul dupa ce il invart o cursa mai lunga el da sa se invarta inapoi 2-3 cm? Despre asta vorbesc. Titi Aur, tu esti? Nu cumva se tin la 9 si 3? Si daca ceri sfaturi aici, nu mai fii tafnos, ci fii pregatit sa-ti iei portia de ras. Daca vrei sa-ti repari dintii, nu te duci la opera sa intrebi ce se canta, ci la dentist. Edited by myshyk, 04 May 2018 - 07:39. |
#9
Posted 04 May 2018 - 07:42
Se poate. Verifica sa nu ai o spira de arc rupta sau geometria rotilor afectata cumva ...sau diferenta mare de presiune intre pneurile rotilor fata . De obicei se manifesta la viteza mica . Cand ai o roata mai slaba ( cu presiune mai mica ) la viteza mica se lasa si astfel circumferinta rotii este mult mai mica . La viteza ma mare , roata se "ridica " pe creasta si circumferintele devin aproximativ egale , de aceea dispare fenomenul . Este din geometrie sau din presiune .
|
#10
Posted 04 May 2018 - 10:27
Verifica si cauciucurile pe flancul interior. Am avut odata surpriza sa gasesc cauciucul decupat din cauza unor defectiuni la directie. ( masina tragea intr-o parte si trepida la franare )
|
|
#11
Posted 04 May 2018 - 12:31
pasilla, on 04 mai 2018 - 00:01, said: Se tin pe unde vrei, dar dupa ce inveti sa conduci. JurasikMan, on 04 mai 2018 - 07:42, said:
Se poate. Verifica sa nu ai o spira de arc rupta sau geometria rotilor afectata cumva ...sau diferenta mare de presiune intre pneurile rotilor fata . De obicei se manifesta la viteza mica . Cand ai o roata mai slaba ( cu presiune mai mica ) la viteza mica se lasa si astfel circumferinta rotii este mult mai mica . La viteza ma mare , roata se "ridica " pe creasta si circumferintele devin aproximativ egale , de aceea dispare fenomenul . Este din geometrie sau din presiune . titidinca, on 04 mai 2018 - 10:27, said:
Verifica si cauciucurile pe flancul interior. Am avut odata surpriza sa gasesc cauciucul decupat din cauza unor defectiuni la directie. ( masina tragea intr-o parte si trepida la franare ) |
#12
Posted 09 May 2018 - 16:02
pasilla, on 03 mai 2018 - 22:36, said:
Nici eu nu prea inteleg. Cati km "ai la bord" ? Chiar daca clipul este "demonstrativ", volanul se tine cu amandoua mainile in pozitia 10: 10 Asta era pe vremea masinilor fara servidirectie si cu diametrul volanului de un metru. Multora le-a ramas in cap regula asta. Daca ai o masina cat de cat actuala la mana, cel mai eficient e sa tii mainile la 9 si 3. |
#13
Posted 12 May 2018 - 08:11
TibiBZG, on 03 mai 2018 - 22:25, said: am intrat in sensul giratoriu si in timp ce faceam sensul volanul dadea sa se invarta in cealalta parte [...] am inceput sa invart volanul, apoi tinandu-l intr-o pozitie, si ce sa vezi, volanul se misca in dirctia opusa destul de brutal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users