Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Golf 6 TDI 2.0 automata - moare motorul cand schimb din R in D.

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
Diana88august

Diana88august

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 02.05.2018
Salut, am o problema. Am un Golf 6, motorizare 2.0 TDI, cutie automata DSG. Am cumparat masina la aprox 200.000 km, acum 4 luni.

Cutia schimba foarte bine in accelerare. Cand reduc viteza, in schimb, apare urmatoarea problema: are trei socuri cand ajung in viteza a 2-a, in a doua jumatate a vitezei. La alta viteza nu am mai simtit problema, decat la viteza a 2-a. Altfel spus, sa zicem ca sunt intr-a 4-a si franez la o trecere de pietoni. Cand ajunge in viteza a 2-a, face 3 socuri (smuciri).

Pe de alta parte, de 3 ori am mai patit sa imi si moara motorul, cand schimbam din R in D. (S-a intamplat cand faceam manevre de parcare).

Am dus-o la doua service-uri diferite, i-a schimbat filtrele de ulei, au pus-o pe tester si mi-au explicat ceva de genul: cuplul cutiei responsabil de viteza a 2-a are ceva pistoane (sper ca zic bine🙄) slabite, insa erau in parametrii normali).

Unii imi spun ca s-ar putea rezolva daca schimb uleiul la cutie, altii imi spun sa o las pana se strica de tot (cutia), si sa o duc apoi la ceva service din TM sau Buc, caci cica doar 2 sunt in tara care fac cutii automate.

A mai patit cineva?

Socurile de la vit a doua nici nu m-ar deranja asa tare, insa faptul ca moare motorul cand o bag in D (din R), aia chiar ma ingrijoreaza.

Multumesc!

:)

#2
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
Ai fost la vreo reprezentanta ?
Kitul de ambreiaje a fost schimbat ?
Uleiul a fost servisat la fiecare 60k ?
Mai aparea ceva o problema de genul "aliniere ambreiaje" gen.
Sa o bulesti definitiv e cea mai proasta idee.

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Si eu sunt de parere ca schimbarea uleiului din cutie ar rezolva problema simplu pentru ca uleiul transmisiilor automate se schimba la 150.000 - 200.000 de km.
Practic uleiul se cere singur inlocuit atunci cand schimbarea treptelor nu se mai face lin sau se simte o bruscare

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007

View PostNaijax, on 02 mai 2018 - 17:07, said:

Si eu sunt de parere ca schimbarea uleiului din cutie ar rezolva problema simplu pentru ca uleiul transmisiilor automate se schimba la 150.000 - 200.000 de km.


La 60,000 km la DSG6.

#5
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Uleiul la cutia DSG se schimba la 60.000 kilometri. Daca ai carte service din Germania, acolo l-ar fi schimbat macar odata in viata masinii. Daca ai 200.000 cu uleiul original ma mir ca mai schimba si nu da direct flash of death, adica atunci cand palpaie PRNDS si nu mai merge decat cu platforma. Schimba uleiul in cutie si filtrele prima data, preferabil la unii care stiu ce fac nu de alta dar ai fi surprinsa cate serviceuri cu pretentii nu au nici cea mai vaga idee in afara de revizie standard de ulei si filtre sau vreo bucsa si bieleta de schimbat.

#6
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
Dap, la schimbarea uleiului + filtru la DSG se face si o readaptare in mers etc.
Cca 250 euro la o reprezentanta.

#7
Diana88august

Diana88august

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 02.05.2018
Nu sunt acum acasa, sa ma uit in carte, dar din cate stiu a fost schimbat uleiul la cutie la 180.000.

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007

View PostDiana88august, on 02 mai 2018 - 16:43, said:


Am dus-o la doua service-uri diferite, i-a schimbat filtrele de ulei, au pus-o pe tester si mi-au explicat ceva de genul: cuplul cutiei responsabil de viteza a 2-a are ceva pistoane (sper ca zic bine��) slabite, insa erau in parametrii normali).


Cutia are 2 randuri de ambreiaje, unul pt viteze pare, unul pt impare, zici ca unul din ele e bulit...
Daca e ceva adevar aici, trebe schimbat kitul de ambreiaje, in jur de 400-500 euro + manopera.

#9
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View Postoverseas, on 02 mai 2018 - 17:18, said:

La 60,000 km la DSG6.

View Postfilipxxx, on 02 mai 2018 - 17:27, said:

Uleiul la cutia DSG se schimba la 60.000 kilometri

La cuplaj haldex - la 60~70.000 km
Fara cuplaj haldex - la 150 - 200.000 de km

Ma indoiesc ca DSG pe Golf 6 are cuplaj haldex dar nu va contrazic pentru ca omul cat traieste invata

#10
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018

View PostDiana88august, on 02 mai 2018 - 17:32, said:

Nu sunt acum acasa, sa ma uit in carte, dar din cate stiu a fost schimbat uleiul la cutie la 180.000.
Atunci se pare ca uleiul a fost schimbat la timp, 180.000 este multiplu de 60.000, inseamna ca a fost schimbat la fiecare 60.000. Ma miram eu ca in Germania sa nu respecte regulile elementare de schimb ale consumabilelor la timp. Probabil ca defectul e undeva in cutie.

#11
Mitril

Mitril

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 32
  • Înscris: 18.02.2017
"Am cumparat masina la aprox 200.000 km, acum 4 luni."

Aici e buba.
Defectiunile majore abia acum incep să-și arate fața urâtă.(împrieteniți cardul dvs cu un service bun VW si sigur rezolvați problema)

Sau trageți de mașină fără să băgați nimic, iar peste un an, anunț "Vând mașină Germania 90.000 km puțin rulată.Stare impecabilă.)Prosti sunt nenumarati.Trebuie doar un mic vocabular civilizato-agresiv.
"dacât bani personali mai bine un vocabular agresiv-aiuritor.E mai ieftin".

#12
Diana88august

Diana88august

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 02.05.2018
Ok, dar de ce sa moara motorul cand bag in R? Ar putea avea vreo legatura R cu vit 2?

#13
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Vrei sa auzi ....ce nu vrei sa auzi ? Si DSG-ul are o durata de viata . A ta n-a avut noroc ...este inceput de sfarsit. Dupa masina asta stiu sigur un lucru . Vei invata in cel mai neplacut mod posibil ...ca o masina cu 200.000 km ESTE O MASINA UZATA !!!! Masinile cu 250-300-400.000 sunt niste roajbe , Iti spune asta un om care si-a castigat primii lui bani din bisnita de masini . Cand o sa vezi postari in care cineva povesteste cum merge masina lui cu 450.000 km ...pune-l pe lista de ignore ...nu pierzi nimic , omul este un mitoman .

#14
Mitril

Mitril

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 32
  • Înscris: 18.02.2017
Nu stiu sa raspund tehnic la problema dvs.

Problema adevarata însă ramane: Mergeti in service autorizat.

Costă.Dar rezolvă necazuri.

P.S.
"Dupa ce ati importat și înscris mașina, mocangeala sa incheiat"

Edited by Mitril, 02 May 2018 - 19:24.


#15
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

View PostDiana88august, on 02 mai 2018 - 18:53, said:

Ok, dar de ce sa moara motorul cand bag in R? Ar putea avea vreo legatura R cu vit 2?
Are legatura cu ambreajul foarte probabil.Mergi la un service capabil.

#16
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Daca incepe sa crape mecatronicul, o pui de alta cutie. Nu ca nu s-ar putea schimba, da-i scump cu spume.
Cu 700 de euro gasesti cutii perfect functionale la dezmembrari.
Montajul oricum va trebui facut in service VW.

#17
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

View PostDiana88august, on 02 mai 2018 - 16:43, said:

Salut, am o problema. Am un Golf 6, motorizare 2.0 TDI, cutie automata DSG. Am cumparat masina la aprox 200.000 km, acum 4 luni.
E Golf cu 6 sau 7 viteze?

Edited by nniki, 06 May 2018 - 22:35.


#18
AlinBura

AlinBura

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 29.05.2012
Ai rezolvat problema cu muritul motorului ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate