Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema AC golf 4 1.6 benzina
Last Updated: May 09 2018 21:52, Started by
TheRipper
, May 02 2018 13:23
·
0
#19
Posted 04 May 2018 - 17:10
arg, on 04 mai 2018 - 16:52, said:
asta trebuiau sa-ti zica de la inceput, face parte din procedura de umplere/completare Daca maine prin schimbarea compresorului rezolv problema, costurile totale ajung la 800 lei.. |
#20
Posted 04 May 2018 - 17:14
of, ce sa zic.
eu nu am incredere sa las masina pe mana nimanui, stau pe capul lor. pricipala mea problema e schimbatul de piese de pe masina, iar cel mai simplu e sa ti motorul murdar ca se vede orice interventie. Edited by arg, 04 May 2018 - 17:16. |
#21
Posted 04 May 2018 - 18:34
arg, on 04 mai 2018 - 17:14, said:
of, ce sa zic. eu nu am incredere sa las masina pe mana nimanui, stau pe capul lor. pricipala mea problema e schimbatul de piese de pe masina, iar cel mai simplu e sa ti motorul murdar ca se vede orice interventie. |
#22
Posted 05 May 2018 - 08:51
Schimbat compresor, acum baga AC.
Desigur, cand au dat baietii scutul jos au observat scurgere de ulei ( inca nu au identificat de unde ), si iar tre sa fac drum la service! |
#23
Posted 05 May 2018 - 09:39
Bine ca ai rezolvat,
Cat despre ulei banuiesc ca scapa pe la garnitura capacului de la culbutori (tacheti). |
#24
Posted 05 May 2018 - 15:38
ce porcarie
azi dimineata baca AC fara probleme, acum nu. azi dimineata erau afara 19 grade, acum 32. are vreo legatura? |
#25
Posted 05 May 2018 - 16:24
Te-am mai intrebat parca daca iti merg ventilatoarele de pa radiator.
|
#27
Posted 05 May 2018 - 16:55
Din pacate cred ca ai dat de niste ciumpalaci.
Pune poza cu bonul scos de masina de incercat freon? Edited by arg, 05 May 2018 - 16:57. |
#28
Posted 05 May 2018 - 17:14
|
#29
Posted 05 May 2018 - 18:03
Uite asa arata bonul de la prima incarcare la o masina de 9ani.
IMG_20180505_190123.jpg 34.49K 45 downloads |
#30
Posted 05 May 2018 - 18:22
Ti-am zis cum se poate testa climatronicul, ai primit si un clip, dar tu refuzi sa verifici, preferi sa dai bani aiurea la Dorei...
|
#31
Posted 06 May 2018 - 07:16
arg, on 05 mai 2018 - 16:55, said:
Din pacate cred ca ai dat de niste ciumpalaci. Pune poza cu bonul scos de masina de incercat freon? Am sunat tipul unde am schimbat ieri compresorul. A zis ca e ciudat, ieri dimineata cand am plecat mergea, a zis ca a pus mainile pe conductele de AC si sunt reci ca gheata, de la freon. A zis ca e posibil sa piarda presiune. De asemenea, saptamana trecuta cand am completat cu freon, a pus 750G. Ieri dimineata cand am fost sa scoata freonul sa umble ma compresor, mai erau 560G. ( problema cu scurgere nu aveam cand am fost initial la el, aveam freon 650 G ). Ori e asta, ori compresorul SH pe care l-am luat nu isi face treaba.. rumegus, on 05 mai 2018 - 18:22, said:
Ti-am zis cum se poate testa climatronicul, ai primit si un clip, dar tu refuzi sa verifici, preferi sa dai bani aiurea la Dorei... |
#32
Posted 08 May 2018 - 19:26
Azi iar am fost sa schimb compresor. Tot SH, dar de data asta cu proba. Cand au testat cei de la service noul compresor, nici acesta nu mergea. Practic, nu primea curent.
L-au pus pe cel vechi, si nici acela nu primeste curent. Au facut mai multe verificari, si in urma acestora, au constatat ca am problema cu partea electrica ( am dat de alta buba acum, ventilatoarele raman pornite cca 10 minute dupa ce opresc masina ). Am fost la un electrician, si a zis ca e intr-adevar o buba pe electric. A avut el un instrument care, cand il punea pe compresor, il facea sa se invarta, ca si cum functioneaza fara probleme. Maine ma duc sa vad ce si cum.. La ce mafie e in domeniul de mecanica auto....numai masina sa nu ai. |
#33
Posted 08 May 2018 - 20:33
La tine compresorul e electric sau cu ambreaj electric.
Eu cred ca l-au incarcat din butelie fara cantar fara nimic. |
|
#34
Posted 09 May 2018 - 19:38
Compresorul acela are ambreiaj actionat electric. Roata de curea se invarte continuu iar cand este nevoie se cupleaza ambreiajul electric. Daca electricianul i-a dat 12v pe bobina ambreiajului compresorul a inceput sa lucreze, Daca nu ma insel e un releu undeva sub baterie, pe lonjeron, care se ocupa cu comanda compresorului si a ventilatoarelor.
|
#35
Posted 09 May 2018 - 19:44
Salut,
Doresc sa fac un follow up pentru topicul facut acum cca o saptamana, ( link - https://forum.softpe...f-4-16-benzina/ ) Motivul pentru care postez iar si nu las reply e pentru ca imi doresc ca topicul asta sa aiba cat mai multa atentie, pentru ca e nou, si ca apare si in news feed. Am mare nevoie de cineva care sa imi dea un sfat in situatia in care ma aflu, bazandu-se pe toate informatiile pe care urmeaza sa le ofer. O sa fie un post lung, multumesc de pe acum celor care reusesc sa-l citeasca tot, si sa inteleaga situatia. A inceput totul acum cca 2 saptamani, cand am observat ca ac-ul nu functioneaza Am fost si am incarcat cu freon, lipseau doar 100 grame, dar in fine, si am schimbat si filtrul de polen. Am crezut ca am rezolvat, dar nu. Dupa testari si porcarii, concluzia a fost ca compresorul nu da presiune. Am luat alt compresor SH, si l-am schimbat. Nici asta nu a dat roade, in cabina nu se simtea aer rece, cu toate ca cand am plecat de la service tevile erau reci, deci AC trebuia sa mearga. in aceeasi zi, cand am re-verificat, nu se intampla nimic. nu mergea ac-ul, cu toate ca aveam alt compresor, freon si filtru nou, toata lumea a zis ca e de la compresorul nou, ca nu da presiune. Am inghitit-o si pe asta, si am cautat alt compresor, de data asta cu proba pe masina la cumparare. O iau de la capat, pun noul compresor pe masina, si surpriza, asta nou nu primea curent. De la una de la alta, mecanicul ( care nu stia electrica ), mi-a zis ca releul de la ventilator e defect ( pentru ca prima data in ziua aia, s-a intamplat ca ventilatorul ramanea pornit cca 10 minute dupa ce opream motorul ), si ca, pentru ca ala e stricat, nu duce curent nici la compresor. Ma duc si iau releu ventilator, si surpriza.....nimic. Ventilatorul tot nu se oprea cand trebuia, si compresorul tot nu pornea. Da omu jos compresorul lui, il pune pe ala pe care il aveam pe masina, si ma duc la eletrician. Unul din firele conectate la bateria masinii avea scurt, a schimbat electricianul ce trebuia sa schimbe, totul bine aici. rezolvat. Astea au fost ieri. Azi cand am fost iar la electrician, a verificat si a constatat ca siguranta era arsa, deci releul ventilator nu avea nici o vina. Schimbat asta, compresorul invartea, dar tevile nu erau reci, si ac in masina nu era. Punem aparatul ala de incarcat cu freon, sa vedem ca poate nu e freon ( desi in ziua anterioara a fost incarcat full ), si au constatat ca freon e. 730 grame, din 750. Partea ciudata, si unde am nevoie de atentie, urmeaza acum. Cand aparatul de incarcat freon era conectat la masina, tevile de la AC erau reci, doar pana la filtrul de epurare. Mai departe, nu. Cand turam masina, se racea si restui tevii. Cand nu mai turam, se incalzea ce e dupa filtru, dar inainte de filtru ramanea rece. Cand am deconectat aparatul de freon, si a intrat in sarcina compresorul, tevile erau calde ( adica temperatura normala, nu reci ) peste tot. Ei zic ca nu neaparat, dar eu din cate vad, sanse foarte mari sunt ca compresorul pe care il aveam eu inainte sa fie bun, el sa isi faca treaba, dar totul sa fie stricat de filtrul de epurare. Practic, ac-ul se oprea la filtru. Electricianul s-a uitat azi la vechiul compresor, si a zis ca din ce vede el, sunt 90% sanse ca compresorul sa fie bun. Ati intampinat vreodata situatia asta? Orice service consult, ei stiu nimic. unu zice una, altu zice alta, isi cauta de treaba, vor clienti sa faca manopere si comision din piese cumparate. Pana acum, compresor, freon, manopere si constatari =1100 lei bagati, fara rezultat. Astept cu nerabdare parerile voastre. Edited by TheRipper, 09 May 2018 - 19:46. |
#36
Posted 09 May 2018 - 19:55
Pai trebuie sa cauti pe unii care-s specialisti in clime,nu schimbatori de piese.Normal,cand schimbi compresorul,se spala instalatia,se schimba si uscatorul si se verifica supapa de expansiune.Eu am facut-o la risc si am schimbat doar compresorul,dar merge.
Edited by daniMMM, 09 May 2018 - 19:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users