Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Land Rover Discovery 3 sau Range Rover ?

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018

 cavaliere, on 01 mai 2018 - 20:10, said:

Totusi Freelanderul 2 are vreo 1800 de kg nicidecum 2 tone.
Cat despre topic, tdv6-le este destul de fiabil, atata doar ca e o putoare pe ditamai camionul. Daca iti permiti consumul ( ai grija totusi, consuma mult v8-ul, dar si v6-le consuma pt ca trage greu de taraba), ia v8. Totusi mare grija, intretinerea te poate cocosa daca nu stii in ce te bagi. Si de regula majoritatea sunt haituite si vandute fara un leu bagat in ele. Ajungi sa plangi. De ce vrei neaparat Lr?


Imi place ca e patratos si spatios si ca are 7 locuri din care ultimele 2 chiar au spatiu suficient pentru adulti nu doar pentru copii ... plus ca nu prea-mi plac SUV-urile astea noi rotunjite, la care volumul habitaclului sufera mult din cauza aspectului aerodinamic.

si imi place ca are 3 trape si suficient loc sa ma culc in spate si sa ma uit la stele Posted Image ... sunt pasionat de fenomene astronomice si vreau sa pot merge cu masina pe malu lacului si sa campez peste noapte fara sa fie neaparat nevoie sa instalez un cort.  

o alta varianta ar fi Volvo XC90 cu motor de 2.4D despre care am inteles ca este destul de fiabil. asta ar fi alegerea mai inteligenta din punct de vedere financiar, insa tare mi-e ca pana nu ma dau cu capu nu ma las ...

tu ce mai sfatui ? Posted Image
Pajero imi place dar am inteles ca nu se conduce cine stie ce
Land Cruiser e ok, dar destul de scumpe si putine ...
X5 e de oras , nu prea ti vine sa intri cu el ca lumea prin padure sau pe camp ...
Range Rover ul l-am luat in considerare doar pentru ca par a fi mai intretinute decat LR-urile ... presupun ca sunt rulate predominant in oras, pe cand LR ul, mi-e greu sa cred ca nu l-au scos un pic pe off road. Plus ca Range uri sunt multe deci am de unde alege...

Edited by CosminCosereata, 03 May 2018 - 18:50.


#20
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018

 bolo, on 02 mai 2018 - 07:41, said:

Cel mai bun motor e cel 3.0 de BMW dar s-a montat pe RR L322,din pacate au parte de o cutie de viteze care isi da duhul pe la 220-250k.Cel de 2.7 e destul de problematic,am vazut destul de multe cu probleme la vanzare.In masinile din Nl nu am deloc incredere,pretul e cam mare,tine cont ca nu le mai cumpara nimeni din V,toate se indreapta spre E deci trebuie sa negociezi procente bune.Cauta de la proprietar,garajistii ascund mult mai bine defectele si chiar km !Cu putin noroc poti de o utilitara si poti avea avantaje mai ales daca o iei pe firma.

Offroad nu face aproape nimeni cu ele iar cei care fac sunt pasionati si investesc foarte mult in ele,nu le lasa stock.

"din pacate au parte de o cutie de viteze care isi da duhul pe la 220-250k." --> ai idee daca Discovery 3 are cutie diferita de RRS L322? si daca da, ai ceva info despre cutia de pe D3?

"Cel de 2.7 e destul de problematic,am vazut destul de multe cu probleme la vanzare" --> nu prea ma intereseaza aspectul revanzarii ... tot ce ma intereseaza e sa prind o masina cu ceva revizii facute ... eu tocmai ce mi-am vandut masina, am avut un seria 3 E90 din 2005 (prima generatie) pe care l-am luat in 2010 cu 184,000 km si cu o gramada de revizii facute in Germania si in Franta... tin sa zic ca m-a servit masina asta de minune ... am condus de rupt peste tot si niciodata nu m-a lasat ... am dat-o acum cu 350,000 km si cred ca daca va avea grija de ea, se duce lejer la 500,000 fara repartii majore ... insa la capitolul fiabilitate si versatilitate, cred ca BMW sta mai bine ca Land Rover , desi am citit review-uri despre e90 si erau o gramada care se plangeau grav de ele ... cred ca depinde mult si de noroc cum a fost masina condusa si intretinuta de proprietarul dinainte ...

"In masinile din Nl nu am deloc incredere" --> de ce ? masina dinainte am luat-o din Germania insa acum as vrea din Olanda pentru ca mi se pare mult mai civilizat. Au limite de viteza peste tot deci masinile nu sunt asa alergate precum in Germania. Un alt aspect e costul mare de a rula masina in oras si lipsa locurilor de parcare ceea ce ma face sa cred ca e mult mai probabil ca masina sa nu fi fost rulata prea mult in oras la vitezele 1,2,3. Plus, au multe garaje. Am mai auzit spunandu-se ca masinile de Olanda nu sunt de incredere dar nu inteleg de ce.

 dan78rom, on 03 mai 2018 - 14:14, said:

La range nu ma pronunt, dar despre land rover se cam stie ca nu-i un monument de fiabilitate.
Nu contest ca si intretinerea defectuoasa are in rol aici, dar parca sint prea multi care spun acelasi lucru.

pai nu inteleg ... practic e vorba de aceeasi companie si aproape aceeasi masina ... plus ca din cate am citit , multe probleme sunt cu Freelander-ul, mai ales prima generatie care venea cu un motor de BMW nu prea bine adaptat.

Probleme am auzit si despre Range Rover, insa nu stiu prea multe despre Discovery si d-asta speram sa aflu mai multe de la proprietari.

 bolo, on 02 mai 2018 - 07:41, said:

Cel mai bun motor e cel 3.0 de BMW dar s-a montat pe RR L322,din pacate au parte de o cutie de viteze care isi da duhul pe la 220-250k.Cel de 2.7 e destul de problematic,am vazut destul de multe cu probleme la vanzare.In masinile din Nl nu am deloc incredere,pretul e cam mare,tine cont ca nu le mai cumpara nimeni din V,toate se indreapta spre E deci trebuie sa negociezi procente bune.Cauta de la proprietar,garajistii ascund mult mai bine defectele si chiar km !Cu putin noroc poti de o utilitara si poti avea avantaje mai ales daca o iei pe firma.

Offroad nu face aproape nimeni cu ele iar cei care fac sunt pasionati si investesc foarte mult in ele,nu le lasa stock.

ai idee cum pot sa o inscriu ca utilitara?

#21
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Daca nu este deja autoutilitara din tara de proveniență, nu mai poți să o omologhezi că N1 cu 4 usi.

#22
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Daca vrei doar sa campezi langa lac si lacul ala nu e in varful multelui la zeci de kilometri de cel mai apropiat drum, ajungi  si cu BMW X5. Volvo XC 90 e la fel de "potent" ca X5ul in offroad, poate un pic sub.Si X5-ul are o trapa panoramica decenta si daca ai avut BMW inainte o sa iti vina natural..

#23
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005

 CosminCosereata, on 03 mai 2018 - 19:09, said:



"din pacate au parte de o cutie de viteze care isi da duhul pe la 220-250k." --> ai idee daca Discovery 3 are cutie diferita de RRS L322? si daca da, ai ceva info despre cutia de pe D3?
L

"In masinile din Nl nu am deloc incredere" --> de ce ? masinile nu sunt asa alergate precum in Germania. Plus, au multe garaje. Am mai auzit spunandu-se ca masinile de Olanda nu sunt de incredere dar nu inteleg de ce.


ai idee cum pot sa o inscriu ca utilitara?

E alta cutie ,nu am info despre ea !Pe l322 e cea care s-a montat si pe x5.

Pentru mine e o problema ca au multe garaje,mai ales cele cu patroni extracomunitari ! Se dau km inapoi frecvent in Nl,de asta neincredere.
Daca iau masina de la proprietar sansele sa o iau cu probleme cunoscute si cu km reali cresc exponential !

Ca utilitara o poti inscrie doar daca a fost inmatriculata N1 in alt stat inainte de sept 2013 ! Si asta trebuie dovedit cu certificat de conformitate sau cu certificat de inmatriculare mai vechi de sept 2013. Exista posibilitatea fie N1 iar tampitii de la RAR sa refuze inmatricularea,am cateva experiente neplcute cu ei dar si cateva placute de pe vremea cand taxa de inmatriculare ar fi fost 7-8000 E :).

Edited by bolo, 04 May 2018 - 09:02.


#24
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 dan78rom, on 03 mai 2018 - 14:14, said:

La range nu ma pronunt, dar despre Land Rover se cam stie ca nu-i un monument de fiabilitate.
Nu contest ca si intretinerea defectuoasa are in rol aici, dar parca sint prea multi care spun acelasi lucru.

Nici RRS-ul nu este.

#25
Rangesport

Rangesport

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.04.2019
Am achiziționat un Range Rover sport 2006 2.7 din Germania , nu ma pricep la mașina ,
Achiziționata cu defect la suspensia pneumatica
A ridicat spatele doar
După care a aparatu o eroare in bord cu galben si doua săgeți
Pe diagnoza mi-a apărut u0421-94, u0166-87
Respectiv c1a13
Compresorul a băgat 30 de secunde si gata
Daca ma ajuta cineva cu aceasta problema mulțumesc

#26
ipel

ipel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,201
  • Înscris: 11.03.2013
Si e greu sa cauti pe google dupa acele coduri?
Uite ce rezultat mi-a dat mie: https://www.google.c...chrome&ie=UTF-8

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate