Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Land Rover Discovery 3 sau Range Rover ?

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018
Salut, imi poate explica cineva daca sunt diferente mari din punct de vedere mecanic intre un Disovery LR3 si un Range Rover ? As vrea sa-mi cumpar un Discovery din Olanda in aceasta toamna, insa vad ca sunt mult mai multe Range-uri pe piata, si la un pret un pic mai bun. Personal, prefer Discovery-ul atat ca design, dar mai ales ca spatiu si posibilitatea de a avea 7 locuri, dar ma gandesc ca sunt mai multe sanse sa se fi facut off-road cu Discovery-ul decat cu Range-ul. Range-ul il vad mult mai de oras, ceea ce ma face sa cred ca ar putea fi intr-o stare tehnica mai buna. Dar din cate inteleg, cele doua masini sunt facute pe acelasi sasiu, cu acelasi motor si aceeasi cutie, ambele cu suspensie pe aer.
Din ce-am citit, Range Roverul este considerat o mare bataie de cap si ca ar avea probleme constante, iar despre Discovery parerile ar fi relativ mai bune, dar nu-mi dau seama cum de ar putea fi diferente mari de fiabilitate din moment ce cele doua masini sunt in mare parte la fel. Sau poate ma insel si nu sunt ...
Orice sfat vis-a-vis de verificarea masinii inainte de cumparare este pe deplin apreciat!

as vrea sa cumpar ceva de genu :

https://suchen.mobil...action=parkItem

sau Range , asa ceva:


https://suchen.mobil...action=parkItem

Multumesc!

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
In primul rand este un Diacovery si un Range Rover Sport.

Ca idee, RRS este facut pe platforma Discovery, si nu are nimic sport in el, decat numele.

RRS nu a fost o masina prea reusita.
Discovery este o masina ce poate fi folosita in familie sau la vanatoare.

Pe NV, as zice Discovery pt versativitate si fiabilitate.

Problema este ca in Romania nu stiu sa existe service pt Land Rover, exceptand reprezentanta oficiala, care e dureros de scumpa, iar piesele vin in ~ doua saptamani.

Mai repede cumperi piesele de pe eBay, dar nu exista niciun catalog online, ca sa identifici piesele, iar reprezentanta nu iti da aceste informatii sau iti da original part number, ceea ce nu ajuta (exista OEM number si Original part number).
Informatiile (chiar si cele de revizii, le afli de pe forumurile din UK).

#3
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 Adm, on 30 aprilie 2018 - 10:02, said:

In primul rand este un Diacovery si un Range Rover Sport.

Ca idee, RRS este facut pe platforma Discovery, si nu are nimic sport in el, decat numele.

RRS nu a fost o masina prea reusita.
Discovery este o masina ce poate fi folosita in familie sau la vanatoare.

Pe NV, as zice Discovery pt versativitate si fiabilitate.

Problema este ca in Romania nu stiu sa existe service pt Land Rover, exceptand reprezentanta oficiala, care e dureros de scumpa, iar piesele vin in ~ doua saptamani.

Mai repede cumperi piesele de pe eBay, dar nu exista niciun catalog online, ca sa identifici piesele, iar reprezentanta nu iti da aceste informatii sau iti da original part number, ceea ce nu ajuta (exista OEM number si Original part number).
Informatiile (chiar si cele de revizii, le afli de pe forumurile din UK).


RRS-ul mai putin, dar am mai vazut alte versiuni de Range-uri aranjate pentru off-road si din ce am vazut cam sunt cel putin la fel de capabile ca Discovery-ul.

Diferenta dintre RRS si Discovery este data de cat de mult o sa plangi langa devizul de reparatii dupa o iesire serioasa in natura. De exemplu, pernele de aer sunt uneori victime sigure in teren dificil. Sigur, dupa ce se duc, se poate face conversia la D3 la arcuri cu amortizoare normale, dar iarasi costa.


Pentru OP:

Am avut Freelander 2, adica versiunea mai mica a unui Discovery: 2 tone (-500 kg fata de D3/RRS), motor 2.2 de 160 CP (-30 CP fata de D3/RRS), 400 NM (-40 NM fata de D3/RRS), cutie manuala. Dupa 120 km/h, masina incepe sa se simta greoaie, pana acolo este destul de sprintena. Sufera un pic la departamentul depasiri mai din scurt in plaja 110-130 km/h l - eu aveam cutie manuala pe FL2, asa ca va trebui sa iei in considerare lagul de la cutia automata.

Am mers cu un D3 cand cautam sa imi iau asa ceva si, desi masina are ceva muschi cu 440 NM, tot exista vreo 2 secunde de lag de cand o calci pe coada pana reactioneaza.

Cel putin despre Discovery 3, numai de bine:
- confort atat in fata cat si pentru pasagerii din spate
- masina este extrem de confortabila la drum lung
- masina este extrem de confortabila in teren accidentat (am mers cu masini unde dupa aproape 1 ora pe drum prost incepea sa te doara spatele de la socurile trimise in caroserie si scaune)
- Terrain Response-ul este ok si suplimenteaza pana la un anumit punct lipsa unui reductor; daca ai ocazia sa prinzi un D3 si cu blocabil pe spate si mai bine
- spatiu mare de depozitare in portbagaj
- cutia am observat ca schimba destul de fin, aproape imperceptibil

Va depinde mult ce inseamna iesiri off-road pentru tine. Daca e doar un forestier, sau drum de carute pe uscat, sa mai urci inca 5-10 km pe un drum pe care deja au mers multi altii inainte, nu ai de ce sa iti faci probleme cu nici una din masinile alea. Si atunci merita sa o iei pe aia care e in starea cea mai buna.

Singura problema e numarul de km... deja au peste 180,000 si se apropie de 10 ani. Vor trebui verificate temeinic si va trebui sa iti asumi ca in urmatorii 20-30 mii km:
- vei inlocui discurile cu placutele de frana
- furtune / furtunase care vor mai pica (uzura + trecerea anilor) si vor trebui inlocuite
- traseul de intercooler + turbina cel mai probabil va trebui inlocuit
- bucsaraie
- inlocuit uleiurile si filtrele din cutia de viteza, grupuri etc

Momentan nu am intalnit masini care se vand pe la +180,000 cu astea schimbate, ci mai degraba erau vandute ca astea ar fi urmat de schimbat.

Musai diagnoza cu scula dedicata de la LR / RR. Ce se face in general cu scula multi-marca e fix apa de ploaie. Ce de la LR, au:
- coduri de eroare specifice pe care nu le vezi cu scula generica
- au sub-coduri de eroare care la fel nu apar pe scanner generic
- pentru coduri OBD2, mai au un sub-coduri care indica uneori cauze posibile ale erorii respective; de asemenea nu apar pe scanner generic

Musai, sa nu aiba erori care tin de motor. Daca au stocate erori permanente pentru motor, walk away! Daca au erori stocate pentru command shift (parca asa ii zice modului manual al cutiei automate), walk away! Senzori de ABS, de parcare, fire etc. se schimba, nu e o tragedie.  Erori la motor, cutie de viteza, modulul de terrain response - probleme costisitoare.

Nota: vezi ca unele erori (ex. nu s-a primit nu stiu ce semnal de la senzorul de ABS la pornirea masinii) - cel putin la Freelander 2, efectiv era o comunicare defectuoasa intre modulurile masinii.


Putin off-topic vis-a-vis de service-urile Land Rover

Mai sunt pe ici pe colo cateva service-uri care repara doar Land Rover. Din pacate unii au imprumutat din comportamentul reprezentantelor din cauza ca li se pare mare lucru sa aiba monopol. Cel putin pe unii (din Bucuresti) i-am prins cu fofarlica la un deviz exagerat de scump si am renuntat la serviciile lor.

Zic exagerat pentru ca am iesit la 50% cu un deviz "normal" la un atelier de incredere la care obisnuiam sa imi repar BMW-ul seria 7. Singura problema era distant fata de atelierul respectiv - 350 KM distanta. Chiar si asa, la diferenta dintre cele 2 devizuri, puteam sa ma duc in vacanta 4 zile cu cazare (weekend + 2 zile lucratoare), lasam masina, ma simteam bine in vacanta, si plecam inapoi cu masina - si tot as fi iesit mai ieftin decat la service-ul dedicat Land Rover.

Va lua ceva timp pana vei gasi un mecanic bun / service de incredere. Eu stiu de la BMW-ul meu cand era sa ii dau in cap lui Dorel cand l-am vazut ca s-a proptit cu genunchiul de masina si a inceput sa stranga cu simt de raspundere la bujii - sa ii crap capul nu alta. A vazut ca era motor mare si a crezut ca cuviinta sa stranga cat mai tare bujiile (alea trebuiau stranse cu cheie dinamometrica la 30NM).

#4
flp014

flp014

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 22.01.2010
@Quoriah, esti din Constanta si mergi la Brasov la service cumva ?

#5
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Nope Posted Image Sunt sigur ca sunt multe orase in Romania intre care sunt 350 km. Dar era vorba de drumul Bucuresti - Piatra Neamt.

Edited by Quoriah, 30 April 2018 - 12:30.


#6
flp014

flp014

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 22.01.2010

 Quoriah, on 30 aprilie 2018 - 12:30, said:

Nope Posted Image Sunt sigur ca sunt multe orase in Romania intre care sunt 350 km. Dar era vorba de drumul Bucuresti - Piatra Neamt.
intrebam pentru ca si eu fac la fel(350 km) , imi fac revizii/etc la BV fiind din Cta.... :)))
Cateodata merita drumul pentru calitatea lucrarii, nu neaparat pretul(desi oricum se acopera diferenta de pret) :)

#7
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 flp014, on 30 aprilie 2018 - 12:34, said:

intrebam pentru ca si eu fac la fel(350 km) , imi fac revizii/etc la BV fiind din Cta.... Posted Image))
Cateodata merita drumul pentru calitatea lucrarii, nu neaparat pretul(desi oricum se acopera diferenta de pret) Posted Image

Pai da, se acopera. Diferenta dintre cele 2 devize ar fi acoperit drumul, cazarea pe 4 nopti, mancare, vizite etc. Plus, ca mi-ar mai fi ramas bani din diferenta. Partea buna e ca drumul spre Piatra oricum il fac cel putin 1 data la 3-4 luni, cazarea e moca acasa la mine asa ca :)

Initial nu am vrut sa pun diferenta pe seama unui om rau intentionat, dar in momentul in care am cerut niste lamuriri (nu e prima masina pe care o repar) si ei nu au mai zis absolut nimic, ei au pierdut un client si bani.

#8
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018

 Quoriah, on 30 aprilie 2018 - 11:14, said:



RRS-ul mai putin, dar am mai vazut alte versiuni de Range-uri aranjate pentru off-road si din ce am vazut cam sunt cel putin la fel de capabile ca Discovery-ul.

Diferenta dintre RRS si Discovery este data de cat de mult o sa plangi langa devizul de reparatii dupa o iesire serioasa in natura. De exemplu, pernele de aer sunt uneori victime sigure in teren dificil. Sigur, dupa ce se duc, se poate face conversia la D3 la arcuri cu amortizoare normale, dar iarasi costa.


Pentru OP:

Am avut Freelander 2, adica versiunea mai mica a unui Discovery: 2 tone (-500 kg fata de D3/RRS), motor 2.2 de 160 CP (-30 CP fata de D3/RRS), 400 NM (-40 NM fata de D3/RRS), cutie manuala. Dupa 120 km/h, masina incepe sa se simta greoaie, pana acolo este destul de sprintena. Sufera un pic la departamentul depasiri mai din scurt in plaja 110-130 km/h l - eu aveam cutie manuala pe FL2, asa ca va trebui sa iei in considerare lagul de la cutia automata.

Am mers cu un D3 cand cautam sa imi iau asa ceva si, desi masina are ceva muschi cu 440 NM, tot exista vreo 2 secunde de lag de cand o calci pe coada pana reactioneaza.

Cel putin despre Discovery 3, numai de bine:
- confort atat in fata cat si pentru pasagerii din spate
- masina este extrem de confortabila la drum lung
- masina este extrem de confortabila in teren accidentat (am mers cu masini unde dupa aproape 1 ora pe drum prost incepea sa te doara spatele de la socurile trimise in caroserie si scaune)
- Terrain Response-ul este ok si suplimenteaza pana la un anumit punct lipsa unui reductor; daca ai ocazia sa prinzi un D3 si cu blocabil pe spate si mai bine
- spatiu mare de depozitare in portbagaj
- cutia am observat ca schimba destul de fin, aproape imperceptibil

Va depinde mult ce inseamna iesiri off-road pentru tine. Daca e doar un forestier, sau drum de carute pe uscat, sa mai urci inca 5-10 km pe un drum pe care deja au mers multi altii inainte, nu ai de ce sa iti faci probleme cu nici una din masinile alea. Si atunci merita sa o iei pe aia care e in starea cea mai buna.

Singura problema e numarul de km... deja au peste 180,000 si se apropie de 10 ani. Vor trebui verificate temeinic si va trebui sa iti asumi ca in urmatorii 20-30 mii km:
- vei inlocui discurile cu placutele de frana
- furtune / furtunase care vor mai pica (uzura + trecerea anilor) si vor trebui inlocuite
- traseul de intercooler + turbina cel mai probabil va trebui inlocuit
- bucsaraie
- inlocuit uleiurile si filtrele din cutia de viteza, grupuri etc

Momentan nu am intalnit masini care se vand pe la +180,000 cu astea schimbate, ci mai degraba erau vandute ca astea ar fi urmat de schimbat.

Musai diagnoza cu scula dedicata de la LR / RR. Ce se face in general cu scula multi-marca e fix apa de ploaie. Ce de la LR, au:
- coduri de eroare specifice pe care nu le vezi cu scula generica
- au sub-coduri de eroare care la fel nu apar pe scanner generic
- pentru coduri OBD2, mai au un sub-coduri care indica uneori cauze posibile ale erorii respective; de asemenea nu apar pe scanner generic

Musai, sa nu aiba erori care tin de motor. Daca au stocate erori permanente pentru motor, walk away! Daca au erori stocate pentru command shift (parca asa ii zice modului manual al cutiei automate), walk away! Senzori de ABS, de parcare, fire etc. se schimba, nu e o tragedie.  Erori la motor, cutie de viteza, modulul de terrain response - probleme costisitoare.

Nota: vezi ca unele erori (ex. nu s-a primit nu stiu ce semnal de la senzorul de ABS la pornirea masinii) - cel putin la Freelander 2, efectiv era o comunicare defectuoasa intre modulurile masinii.


Putin off-topic vis-a-vis de service-urile Land Rover

Mai sunt pe ici pe colo cateva service-uri care repara doar Land Rover. Din pacate unii au imprumutat din comportamentul reprezentantelor din cauza ca li se pare mare lucru sa aiba monopol. Cel putin pe unii (din Bucuresti) i-am prins cu fofarlica la un deviz exagerat de scump si am renuntat la serviciile lor.

Zic exagerat pentru ca am iesit la 50% cu un deviz "normal" la un atelier de incredere la care obisnuiam sa imi repar BMW-ul seria 7. Singura problema era distant fata de atelierul respectiv - 350 KM distanta. Chiar si asa, la diferenta dintre cele 2 devizuri, puteam sa ma duc in vacanta 4 zile cu cazare (weekend + 2 zile lucratoare), lasam masina, ma simteam bine in vacanta, si plecam inapoi cu masina - si tot as fi iesit mai ieftin decat la service-ul dedicat Land Rover.

Va lua ceva timp pana vei gasi un mecanic bun / service de incredere. Eu stiu de la BMW-ul meu cand era sa ii dau in cap lui Dorel cand l-am vazut ca s-a proptit cu genunchiul de masina si a inceput sa stranga cu simt de raspundere la bujii - sa ii crap capul nu alta. A vazut ca era motor mare si a crezut ca cuviinta sa stranga cat mai tare bujiile (alea trebuiau stranse cu cheie dinamometrica la 30NM).


Salut si merci pentru info.

Vis-a-vis de "daca ai ocazia sa prinzi un D3 si cu blocabil pe spate si mai bine" cum imi pot da seama ? vine ca optiune din fabrica ?

Vis-a-vis de "Musai diagnoza cu scula dedicata de la LR / RR." asta doar daca cei de la dealership ul respectiv au asa ceva, desi ma cam indoiesc deorece nu vand doar Land Rover. sa vedem daca m-or lasa sa ma duc cu ea la reprezentanta acolo.

Vis-a-vis de "Diferenta dintre RRS si Discovery este data de cat de mult o sa plangi langa devizul de reparatii dupa o iesire serioasa in natura. De exemplu, pernele de aer sunt uneori victime sigure in teren dificil. Sigur, dupa ce se duc, se poate face conversia la D3 la arcuri cu amortizoare normale, dar iarasi costa."  -- aici nu prea inteleg. de ce ar fi mai mult la Range decat la Discovery , din moment ce cele 2 masini sunt in mare parte aceeasi din punct de vedere mecanic.  Oricum, eu nu pentru off-road vreau masina, dar incerc sa-mi dau seama daca Range-ul ar fi mai costisitor din cauza ca pica mai multe piese, sau din cauza ca ar fi piese diferite si mai scumpe.

Merci frumos!

CC.

#9
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018

 Adm, on 30 aprilie 2018 - 10:02, said:

In primul rand este un Diacovery si un Range Rover Sport.

Ca idee, RRS este facut pe platforma Discovery, si nu are nimic sport in el, decat numele.

RRS nu a fost o masina prea reusita.
Discovery este o masina ce poate fi folosita in familie sau la vanatoare.

Pe NV, as zice Discovery pt versativitate si fiabilitate.

Problema este ca in Romania nu stiu sa existe service pt Land Rover, exceptand reprezentanta oficiala, care e dureros de scumpa, iar piesele vin in ~ doua saptamani.

Mai repede cumperi piesele de pe eBay, dar nu exista niciun catalog online, ca sa identifici piesele, iar reprezentanta nu iti da aceste informatii sau iti da original part number, ceea ce nu ajuta (exista OEM number si Original part number).
Informatiile (chiar si cele de revizii, le afli de pe forumurile din UK).

Salut Adm si merci pentru info, insa ceea ce nu inteleg eu e cum de RSS e o masina nu prea reusita dar Discovery-ul este desi sunt in mare parte la fel?

sau nu sunt ? :o

oricum tind catre Discovery insa vroiam sa inteleg care sunt diferentele.

#10
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018
inca o intrebare : ce motor ati alege si de ce?

V6 2.720 cm³
V8 3.628 cm³

din cate am inteles, cel mai fiabil ar fi cel de 3.0l dar ala vine doar pe LR4 sau Range-urile de dupa 2010. Pentru modele dinainte am de ales doar intre 2.7 sau 3.6.

Consumul nu ma intereseaza asa mult, insa stabilitatea si fiabilitatea motorului da.

Din cate inteleg, o sa scada si impozitul :)

http://www.monitorul...h.gjdZA1do.dpbs

#11
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
1. Impozitul nu scade - propunerea a fost respinsa

2. Daca îți permiți 5000 RON impozit și consum, go ahead.

3.6L e tot diesel?

#12
CosminCosereata

CosminCosereata

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.04.2018

 Quoriah, on 01 mai 2018 - 16:13, said:

1. Impozitul nu scade - propunerea a fost respinsa

2. Daca îți permiți 5000 RON impozit și consum, go ahead.

3.6L e tot diesel?


da, tot diesel. il luam in calcul doar in cazul in care se schimba impozitarea. deci raman la 2.7 :)

#13
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Sau o inmatriculezi pe BG, si te bucuri de ce masina vrei tu.


#14
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Totusi Freelanderul 2 are vreo 1800 de kg nicidecum 2 tone.
Cat despre topic, tdv6-le este destul de fiabil, atata doar ca e o putoare pe ditamai camionul. Daca iti permiti consumul ( ai grija totusi, consuma mult v8-ul, dar si v6-le consuma pt ca trage greu de taraba), ia v8. Totusi mare grija, intretinerea te poate cocosa daca nu stii in ce te bagi. Si de regula majoritatea sunt haituite si vandute fara un leu bagat in ele. Ajungi sa plangi. De ce vrei neaparat Lr?

#15
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 cavaliere, on 01 mai 2018 - 20:10, said:

Totusi Freelanderul 2 are vreo 1800 de kg nicidecum 2 tone.
Cat despre topic, tdv6-le este destul de fiabil, atata doar ca e o putoare pe ditamai camionul. Daca iti permiti consumul ( ai grija totusi, consuma mult v8-ul, dar si v6-le consuma pt ca trage greu de taraba), ia v8. Totusi mare grija, intretinerea te poate cocosa daca nu stii in ce te bagi. Si de regula majoritatea sunt haituite si vandute fara un leu bagat in ele. Ajungi sa plangi. De ce vrei neaparat Lr?

CIV-ul meu spune altceva despre Freelander-ul pe care l-am vandut acum 10 zile - 1960 kg masa proprie.

De acord cu starea D3-urilor - de asta am renuntat acum aproape 2 jumatate sa imi iau un D3 - majoritatea din anunturi erau prost intretinute si neingrijite. Si da, ambele motoare (V6 sau V8) consuma mult chiar daca sunt diesel diesel.

#16
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Cel mai bun motor e cel 3.0 de BMW dar s-a montat pe RR L322,din pacate au parte de o cutie de viteze care isi da duhul pe la 220-250k.Cel de 2.7 e destul de problematic,am vazut destul de multe cu probleme la vanzare.In masinile din Nl nu am deloc incredere,pretul e cam mare,tine cont ca nu le mai cumpara nimeni din V,toate se indreapta spre E deci trebuie sa negociezi procente bune.Cauta de la proprietar,garajistii ascund mult mai bine defectele si chiar km !Cu putin noroc poti de o utilitara si poti avea avantaje mai ales daca o iei pe firma.

Offroad nu face aproape nimeni cu ele iar cei care fac sunt pasionati si investesc foarte mult in ele,nu le lasa stock.

#17
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Din ce scrie pe aici doar un om sadic si-ar lua Range sau Discovery in Romania. :) Sa te duci din Constanta sa faci revizie la Brasov :lol: Din pacate cand cumperi masina SH cel mai important e nde faci servisarea si apoi pe locul doi fiabilitatea. Pentru ca poti avea cea mai fiabila masina pe hartie care sa fi fost calarita in ultimul hal de proprietar/i. Atunci apare problema unde o repari ca sa fie OK dupa reparatie si sa nu invete aia pe masina ta.

#18
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
La range nu ma pronunt, dar despre Land Rover se cam stie ca nu-i un monument de fiabilitate.
Nu contest ca si intretinerea defectuoasa are in rol aici, dar parca sint prea multi care spun acelasi lucru.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate