Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#739
Posted 18 May 2019 - 11:51
M-am uitat la fiecare varianta de putere ce inseamna full throttle pe tr 5 (la vit max) la 100 cp instantul sta la 15,2-15,4% , la 125 cp sta pe la 17,2% , la 140 cp sta pe la 19,2% .
Logic, dar asa de chestie ca nu iese puterea din eter |
#741
Posted 20 May 2019 - 12:56
#744
Posted 20 May 2019 - 13:50
aaa, tu vrei tabele de injectie diferite ... pai vezi la "baieti" care fac tuning din asta. Sigur au ceva disponibil.
|
#745
Posted 20 May 2019 - 15:10
Octavian___, on 20 mai 2019 - 13:42, said:
Sa puna ei soft cu cp mai multi. Daca se putea se facea, am cu cine sa vorbesc, dar nu se mai poate. Au facut si nu putine. As mai putea incerca in Ungaria la Ford (cica ei mai fac) dar ar fi prea mare deranjul. Trebuie sa discuti mai in detaliu cu cineva care se pricepe de acolo, ca uneori nici ei nu stiu ce vorbesc (cei de la vanzari). Eu am intrebat si la Audi si la Merc si niciunii nu ofera direct, singura diferenta e ca unii dealeri au colaborari mai apropiate cu Brabus sau alti tuneri mai speciali, iar garantia ajunge sa se imparta intre tuner (pentru motor) si importator/dealer pentru restul masinii. Ce pot eu spune cu siguranta e ca, in afara cazului unui update de soft oficial (pe care trebuie sa ti-l puna oricum la revizie daca le ceri), producatorul nu ofera update-uri cu CP semnificativ mai multi. |
#746
Posted 20 May 2019 - 16:06
Da, o sa vad cu cine mai pot vorbi (mai am pe cineva, doar ca nu el mi-a vandut masina de la Ford ) .
Au facut pana acum nu demult, dar a venit ordin de la imparatie sa nu mai faca absolut nimic pt ca a fost volum f mare de modificari de soft. ro_explorer, on 20 mai 2019 - 13:50, said:
aaa, tu vrei tabele de injectie diferite ... pai vezi la "baieti" care fac tuning din asta. Sigur au ceva disponibil. Softu e criptat/codat si nu il poate sparge doar prin OBD. Nici macar asta nu se poate (desi mai insist) sa mi-l decripteze macar la Ford si de acolo e treaba mea. |
#747
Posted 20 May 2019 - 16:34
Damn .. asta cu criptarea e noua. Imi pare rau (stiu cum e sa vrei sa iti faci ceva la masina si sa nu poti din motive de "conduita a constructorului"). Am invatat ceva azi. Multumesc de info.
|
#748
Posted 24 May 2019 - 17:50
Azi era s-o piz..esc asa gratis.
Ploua bine, la intrare pe autostrada curba ceva mai stransa stanga (Z.I Vest intrare pe autostrada pt aradeni ) normal te bagi safe/fara emotii cu un 80 pe uscat, acuma pesemne ca am avut vreo 90 si odata se duse curu...destul de tare si de brusc, mai aveam si ceva dubita pe prima banda. Ceva corectii din volan si imediat am simtit o forta divina ca ma pune pe traiectorie. Nu stiu daca a fo ceva de la masina, sau manevrele mele, o sa caut acu pe camera sa vad daca mai am bucata aia. Lipsa de antrenament, dar bine ca nu s-a intamplat nimic. Drive safe ! PS: nu fac versus, spun doar pt ca am avut si stiu, daca eram cu Loganu ma rasuceam 100% . Edited by Octavian___, 24 May 2019 - 17:52. |
|
#749
Posted 24 May 2019 - 23:17
Lasă, ca s-a răsucit Titi Aur imediat după startul superspecialei, pe uscat...
|
#750
Posted 26 May 2019 - 08:36
Pana si cei mai buni gresesc, eu zic ca a facut-o intentionat )
Ma indrept catre 37000 km. Urmatoarea revizie cel mai probabil o facem la Timisoara (la aia pe centura/aeroport am vazut ceva review-uri ok, orice comentariu e binevenit) , pt revizii nu cred ca o sa mai calc vreodata la fusharii din Arad. |
#752
Posted 26 May 2019 - 12:56
Ei...a fost neatentie, nu din cauza puterii inumane pe care nu am putut-o controla ))
|
#754
Posted 27 May 2019 - 10:07
ESP-ul te-a salvat. Eu am facut mai multe teste, am pierdut de multe ori aderenta si pe circuit si pe drumuri publice (cand era safe si nimeni in jur), cu aceeasi masina, singura diferenta fiind ca pe circuit ESP-ul era 'off'. O sa caut filmarea, dar cand eram pe circuit si am pierdut spatele la ~100km/h am pendulat de vreo 2 ori stanga-dreapta pana am putut sa o redresez. Daca eram pe sosea cred ca as fi ocupat minim 2 benzi de drum european cu manevrele astea. Pe sosea, cu ESP "on", corectia masinii s-a facut in 1-2m de miscare laterala.
Pur si simplu un om nu poate reactiona si controla masina cu aceeasi rapiditate si precizie (franare pe o singura roata) cu care o face electronica. Edited by figo1988, 27 May 2019 - 10:09. |
#755
Posted 27 May 2019 - 11:02
Pe Mestecanis intr-o primavara ramasese o portiune de gheata exact pe mijlocul driumului intr-o curba. Era mica si nici nu prea se vedea. Am vazut Loganul din fata mea ca derapeaza dar nu am mai apucat sa vad de ce ca am prins si eu cu roata stanga fata si am intrat in derapaj. Diferenta a fost ca Loganul s-a infipt in parapet in timp ce cu a mea m-am oprit la cativa cm de el fara sa o zgarii macar si la cativa metri de parapet.
Poate sa fie ESP mai bun si mai slab in functie de marca ? Sau a fost tinuta de drum mai buna a Focusului sau cauciucurile (inca nu trecusem la cauciucurile de vara si acestea de iarna sunt noi) sau am avut reactii mai bune eu decat celalalt sofer (aici ma cam indoiesc deoarece si pe mine m-a luat prin surprindere bucata de gheata inainte de a frana fiindca am vazut Loganul derapand) ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users