Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Consumul real de carburant
Last Updated: Sep 25 2020 19:26, Started by
vinciun
, Apr 27 2018 10:44
·
0
#19
Posted 27 April 2018 - 11:15
#20
Posted 27 April 2018 - 11:19
Consumul real de carburant este numai cel instantaneu, chiar dacă vorbim de autovehicule identice (să aibă numerele VIN consecutive) care se deplasează unul în spatele altuia.
Primul factor care hotărăşte consumul este şoferul, să fie clar. În funcţie de stilul de conducere, consumul este mai mare/mic. Al doilea factor care hotărăşte consumul este drumul (tipul şi calitatea pavajului), cu un sub-factor determinat de starea pavajului (umed/uscat, denivelat sau nu). Al treilea factor sunt anvelopele (tipodimensiune, compoziţie, grad de uzură). Al patrulea factor este vântul (direcţie, viteză). Al cincilea factor este unul colectiv şi anume factorii perturbatori, care sunt compensaţi, în cazul transportului urban de marfă şi călători, prin coeficientul Sb. Urmează mai mulţi factori hotărâtori: temperatura mediului ambiant, gradul de încărcare, numărul de porniri şi opriri, numărul de semafoare sau locuri de oprire obligatorii de pe traseu (staţii, de ex.), numărul de viraje la stânga (pentru traficul urban) etc. Computerul de bord afişează într-o măsură relativ mică consumul real. Dar, dacă doriţi să vă calculaţi un consum cât de cât aproape de cel real, vă recomand aplicaţia aCar (numai pentru Android). Este cea mai bună soluţie software de acest gen pe care am întâlnit-o, în afară, bineînţeles, de aplicaţiile dedicate acestui domeniu, de uz profesional. Una peste alta: Nissan Primera P12, 11 ani vechime, rulaj 110.000 km, consum urban 9-13%, consum extraurban 5-8,5%. Valorile minime le-am atins în condiţii de trafic ideale (numai eu în maşină, drum liber), valorile maxime le-am atins în condiţii crunte (coloane în care am staţionat peste 1 h, drumuri de munte cu serpentine şi AC pornit). Evident, sunt valori medii toate. Edited by PSC, 27 April 2018 - 11:22. |
#21
Posted 27 April 2018 - 11:21
Adm, on 27 aprilie 2018 - 10:58, said:
Ce insemna consum real? Consum Real-time = Consum instant La multe benzinare nu exista asta pentru ca te ia cu durere de inima. In rest, consumul e foarte mult influentat la noi de conditiile de trafic (mers bara la bara) si modul de condus. Sa iti zic ca a mea masina are mixt declarat 5.5l/100Km, dar real am 15l/100km (Bucuresti), foarte rar la drum lung 9l/100km, iar mediu 11 L/100Km? Sor'mea are 1.6 diesel VAG si sub 11l/100Km nu vede in Bucuresti Fiecare e cu realitatea sa! Asa e.Cand esti in accelerare acul ala ar vrea sa treaca de gradatia maxima, care este la 30l./100km In rest, 10-12-14, dar nu prea des in Buc., ca nu-mi place .BMW 520i |
#22
Posted 27 April 2018 - 11:22
Dany_Darke, on 27 aprilie 2018 - 11:13, said:
consumul real depinde de:
Singurul post cu rost de aici. Restul sunt ... adunare de posturi... |
#23
Posted 27 April 2018 - 11:22
Luat de pe aria jurnal de bord
E vorba de 530D , 2001 . in prezent 275.000km Quote A) Am facut un plin de 70 de litri - am facut undeva la 850km . Mers normal . Am facut un drum Resita - Oradea / Oradea - Resita ... seara m-am plimbat putin prin oradea cu maisna si in rest doar in Resita . Asta a fost pe la inceputul lunii Decembrie cand nu a fost frigul ala. Deci media ma gandesc ca e undeva la 8L/100km .. mers normal . Asta ar fi consumul in mediul urban, exterior si putin autostrada Posted Image B ) Am alimentat inainte de revelion. La fel, am facut plinul ... A venit si frigul ala de -13-15 grade dimineata. In perioada asta am mers doar prin oras, mai precis Resita. Aici nu e niciodata aglomeratie , sau cel putin nu am prins eu. Si de acasa pana la birou am 2 semafoare pecare mai tot timpu le prind pe verde. Cu 70L am facut undeva la 550km, mers normal. Media e undeva la 14L/100km , asta in mediul urban... Ma gandesc ca daca era sa locuiesc intr-un oras aglomerat, era undeva la 17L-18L la 100km + Quote Ca un detaliu in plus... combustibilul pe anul 2017 a costat undeva la 9000RON (+/- cateva sute de ron) - calcul facut de pe facturile din 01.01.2017 pana la 01.01.2018 Nu am mers niciodata cu ochii pe consum. Oricum in bord imi arata 7.1L media ... vezi sa nu Edited by Andreysc7, 27 April 2018 - 11:32. |
#24
Posted 27 April 2018 - 11:23
realduc, on 27 aprilie 2018 - 11:07, said:
depinde in primul rand de experienta soferului ! ... eu cu nevasta-mea avem o diferenta de cca 1-1,5 litri la 100 km ! ... bineinteles in favoarea mea ! ... conducem o Toyota de 1600 cm3, pe benzina ! |
#25
Posted 27 April 2018 - 11:25
Peugeot 307 2.0HDI 4.1-4.6l/100km extraurban. 7-8l/100 urban.
Citroen C3 1.4HDI 4-4.6 l/100km extraurban 5.5-6 l/100km urban Daewoo Cielo GLE 6.2-6.5l/100km extraurban 10-12l/100km urban Acestea sunt consumuri obtinute in mod constant pe masinile mele. Ocazional consum mai mult sau mai putin dar in 90% din cazuri ma incadrez in limitele astea. |
#26
Posted 27 April 2018 - 11:27
exceswater, on 27 aprilie 2018 - 11:22, said:
Singurul post cu rost de aici. Restul sunt ... adunare de posturi... toti stim ca variaza si de ce, initiatorul a intrebat ce consumuri avem nu de ce le avemm, nu de alta dar nu ai spus ce consum ai. Edited by arg, 27 April 2018 - 11:27. |
#27
Posted 27 April 2018 - 11:31
Seteh, on 27 aprilie 2018 - 11:07, said:
Mie imi plac topicurile astea ca se lasa cu cearta . Fiecare isi va lauda cotetul si nimeni nu va spune consumul real. Pana acum doar Adm a zis realitatea. O sa ajungem la consumuri SF de 3.2 si " a mea e mai lunga", " ba a mea e mai tare". Te plimb cu mașina și îți arăt că nu am mințit. Eu mă așteptam să nu fie crezuți cei care declară consum mic. Oricum, vei vedea că am spus adevarul, dai o bere și scrii aici că te-ai înșelat. Ați "sefeit" de la SF, consumul mediu de carburant. Dacă mergi cu aceeași mașină, un an, pe toate drumurile, îți faci o socoteală, în ceea ce privește consumul și știi cam cât îți va consuma (deci cu aproximare), atâți KM. Nu este așa greu. Și nu trebuie bifate o sută de căsuțe. Inițiatorul a dorit să afle valorile subiectiv măsurate de către noi, șoferii, colegi de forum. Pentru date tehnice, se interesează la producător. |
#28
Posted 27 April 2018 - 11:33
Consum facut in decursul a citeva mii de Km in Germania mers pe autostrada Logan 1.6Mpi 7,2%
In Romania mers constant afara din oras 5,8% cu aprox 90Km/h si pina`n 60Km/h in localitati. Patrol 2,8l Diesel SWB fix cum o calci, 8% cu 80Km/h...12% 120Km/h, bineinteles afara de oras si fara remorca, ea adauga aprox 1%. Viteza reala este cu 9Km/h mai putin decit indica bordul, consum cfm. vitezei bordului. |
|
#29
Posted 27 April 2018 - 11:35
@ Dany
ii poti face un pool din litru in liru de pe la 3% pana pe la 12%? |
#30
Posted 27 April 2018 - 11:48
#31
Posted 27 April 2018 - 11:49
Ion_Bumbu, on 27 aprilie 2018 - 11:33, said: Consum facut in decursul a citeva mii de Km in Germania mers pe autostrada Logan 1.6Mpi 7,2% In Romania mers constant afara din oras 5,8% cu aprox 90Km/h si pina`n 60Km/h in localitati. Viteza reala este cu 9Km/h mai putin decit indica bordul, consum cfm. vitezei bordului. Contează şi calitatea combustibilului, am uitat să scriu la primul meu post. Benzina OMV de 100 din România se arde foarte repede, dar am avut acelaşi consum ca şi cu o benzină de 95. De regulă, în România, extraurban, nu merg sub 100 dacă permite drumul, iar asta înseamnă un consum instantaneu de 5,5%. Evident, viteza de pe vitezometru. Apropo de vitezometru: viteza reală faţă de cea indicată la bord depinde şi de tipul de anvelope. La maşina mea, 60 km/h pe bord înseamnă 57 km/h reali, iar 80 km/h pe bord înseamnă 78 km/h reali. Sursa: dispozitivele de măsurare a vitezei de pe DN1 din Otopeni, sensul spre aeroport. |
#32
Posted 27 April 2018 - 11:54
eu folosesc omv 95+98 si nu am observat consum mai mare, dar problema e ca motorul se tureaza mai usor si trage mai bine... iar daca scap piciorul in acceleratie incepe sa coste.
Edited by arg, 27 April 2018 - 11:54. |
#33
Posted 27 April 2018 - 11:56
Ma bag si eu in "galceava".
Eu am un Logan ph2 (facelift) cu motorizare 1.4MPI, fabricat in nov. 2009 (e al meu doar de doi ani). Nu are posibilitatea de afisare a niciunui fel de consum (instantaneu, mediu, sau cum o fi), dar eu, inca de la cumpararea masinii, am inceput sa tin o evidenta a unui asa-zis 'consum mediu", pe care-l determin foarte simplu. Intotdeauna cand merg la benzinarie fac plinul si notez kilometrajul masinii. In acest fel, cu regula de trei simpla pot foarte usor sa aflu cat a fost consumul mediu / 100km in intervalul de la ultima alimentare. Bineinteles ca rezultatele au marja lor de eroare, dar eu nu sunt interesat sa aflu cat mai precis consumul, ci scopul pentru care fac aceasta statistica este acela de a depista eventuale consumuri "anormale" in raport de conditiile in care au fost inregistrate, consumuri care pot fi semnul unor probleme ale masinii. Mergand pe metoda descrisa mai sus, am descoperit cat de mult variaza consumul in functie de conditiile de trafic, de mersul in oras sau la drum intins, de anotimp, etc. Cel mai mic consum mediu calculat a fost de 5,65 l / 100 km, realizat in vara anului trecut la drumul dus catre mare, iar cel mai mare a fost de 13,6 l / 100 km, realizat in ianuarie 2017, la mers exclusiv prin oras in intervalul de timp dintre doua alimentari. Facand media tuturor consumurilor calculate in cei aproape 2 ani care au trecut de cand am cumparat masina, am obtinut valoarea de 8,16 l / 100 km. Iar acum, sa vedem ce zice fisa tehnica a masinii, la capitolul consum: - ciclu complet = 6,9 l / 100 km; - ciclu urban = 9,6 l / 100 km; - ciclu extraurban = 5,5 l / 100 km. Eu zic ca sunt "in parametri optimi" cu consumurile realizate. |
|
#34
Posted 27 April 2018 - 12:05
Orice autoturism poate sa consume mai mult carburant decat este precizat de catre producator , mai putin , doar in cazul in care masina nu merge pe rotile ei ci pe platforma
|
#35
Posted 27 April 2018 - 12:07
Argule nu vreau sa stric prietenia cu tine.
Consum recent la Lancerul meu de 1.8 143 de cai este undeva intre 7.3 si 10. Depinde de multe chestii. Zi si mie de cat timp conduci matale si cati km ai la bord te rog... |
#36
Posted 27 April 2018 - 12:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users