Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Motor 2.0dti(101) vs 1.7Cdti(101)

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
CostyNn96

CostyNn96

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 18.04.2018
Va salut, ce diferente notabile sunt intre motoarele de pe astra g 2.0 dti  101cp si cel de pe astra h 1.7 cdti 101 cp, aici ma refer la performante/fiabilitate. In afara de faptul ca cel de pe astra g are distributia pe lant si este facut de GM(opel) , Iar cel de pe h este  cel vechi de ISUZU imbunatatit, care este mai bun?  Multumesc!
Ps : nu ma refer la motorul montat pe astra g  cel de 80cp, cii de cel de pe H 101cp.

Edited by CostyNn96, 26 April 2018 - 20:43.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Ai făcut acolo o salată de motoare.
sunt
2.0 dti 101 cp euro 3
1.7 dti isuzu 75 cp euro 3 (astra g)
1.7 cdti 80/100 cp euro 4
Diferențele majore sunt la sistemul de injecție (directă la euro3 și common rail la euro4) și turbina cu geometrie variabilă la 1.7 cdti 100 cp.
Ca fiabilitate, cel mai slab e 1.7 dti cu al lui calculator de injecție, ce e o loterie constantă - niciodată nu știi dacă ajungi cu mașina acasă.
2.0 dti (varianta cu volantă simplă) mi s-a părut indestructibil. L-am folosit mai bine de 7 ani și am vândut mașina, daună totală, la mai mult de 550.000 km. Defect repetat dar singurul, electrovalva ce comandă turbina. Varianta cu volantă cu masă dublă rupe arborii dacă volanta nu e schimbată la timp.
1.7 cdti e mai silențios, mai economic și nu stă rău nici la capitolul fiabilitate. Stau prost cu noxele așa că variantele cu dpf sunt problematice. Am cunoștință care a vândut mașina când se apropia de 400.000 km.

Edited by MembruAnonim, 26 April 2018 - 21:53.


#3
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
La 2.0 picau in draci pompele de injectie VP44 pe la 200 mii km. Am in anturaj 3 Astra 2.0 dti si toti au patit- cu pompa. Pe forumul monomarca e cunoscuta buba.
La 1.7 era problema cu calculatorul de la pompa(lipituri reci)  insa reparatia costa cam 100 de euro si tine pe toata durata de viata a masinii.  Buba mai mare insa era termoflotul si garnitura de chiulasa.

#4
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Și eu am motorizarea 2.0DTI motor Y20DTH pe Opel-ul meu Zafira din 2002 cu 400 mii Km, o conduc de 9 ani și nu mi-a făcut probleme grave motorul în afara unui tranzistor ars în computerul pompei de injecție, pe care l-am schimbat de unul singur cu un mosfet mai bun și mai rapid, altfel după ce se încălzea motorul se oprea și așteptai o oră până să se răcească să o ia din loc și am mai schimbat o electrovalvă, în rest motor bun și economic, chiar dacă destul de greu pe puntea față și mai puturos la demaraj, n-am schimbat niciodată pompa de injecție, este cea originală din 2002 ! Posted Image

Edited by Viorelsolar, 26 April 2018 - 22:12.


#5
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 11.12.2006
Eu am motorul de 1.7 CDTI (Z17DTH) pe o Corsa. Pana acum am 211000 si masinuta merge bine. Daca e bine intretinut eu zic ca motorul e fiabil. Inca nu am avut probleme cu el in cei 10 ani de cand detin masina. Masina e fabricatie noiembrie 2004 si am luat-o in 2008 cu 137k la bord. Euro 4 fara DPF si nu avut niciodata probleme la RAR cu gazele sau altceva.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate