Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garnitura capac culbutori - Opel vectra
Last Updated: Mar 24 2019 20:50, Started by
Serg1uu
, Apr 26 2018 20:07
·
0
#1
Posted 26 April 2018 - 20:07
Buna seara
De cateva saptamani masina (Opel Vectra B 1.6 16v din 1998) porneste foarte greu si din aceasta cauza am mers cu ea la un service. Aparent, problema se datoreaza uleiului care patrunde in acele camere unde se afla bujiile si solutia este inlocuirea garniturii capacului insa pentru a face acest lucru, trebuie demontata distributia si alte piese foarte greu accesibile. Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile. Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus? Multumesc anticipat! |
#2
Posted 26 April 2018 - 20:26
Serg1uu@
Uita-te la video-ul asta (dupa primele 15 secunde), zice ca e vectra B si arata cum si-a schimbat singur garnitura (nu ca ar trebui sa te bagi tu la ea ci doar ca sa vezi ce se desface si ce nu pe-acolo): https://www.youtube....ed/_127LxSZ8AI" Edited by AroundYou, 26 April 2018 - 20:27. |
#3
Posted 26 April 2018 - 20:47
Bah, dar spurcati schimbatorii astia de piese de la service...cum mah sa minti omul in halul asta? Pt o simpla garnitura de capac de tacheti, sa-ti bage pe gat si demontatul distributiei
ON indiferent daca o pui tu sau service sau mecanic din spatele blocului, sa iei Victor Reinz sau Elring, pt ca cele ieftine se intaresc foarte repede si in cateva luni pierde iarasi. Detin vectra b si stiu ce spun. |
#4
Posted 26 April 2018 - 21:11
si uleiul nu afecteaza pornirea, intrucat nu conduce electricitate... deci in cel mai rau caz umfla fisele.... dar nu are legatura cu pornriea
|
#5
Posted 26 April 2018 - 21:49
Nu stiu sigur daca afecteaza sau nu pornirea dar sper sa opreasca pierderile de ulei pentru ca am ajuns sa bag un sfert de L la 2 sapt si pe langa motor se vad scurgeri serioase
|
#6
Posted 26 April 2018 - 22:59
si la mine scapa pe acolo, dar putin si ma deranjeaza ca e murdar motorul
probabil e bine sa-i schimbi si uleiul pentru ca atunci cand umbli la capacul ala o sa bagi ceva praf si cocomarle in ulei. nu are treaba cu distributia. dar verifica epuratorul, valva pcv si ce furtune mai sunt pe acolo sa nu fie infundate. dar e posibil si sa fie spart capacul. dar ce zici tu in primul post mie nu-mi suna a mecanic bun sau nu descri tu bine ce ti sa spus. Edited by arg, 26 April 2018 - 23:01. |
#7
Posted 26 April 2018 - 23:03
Eu am avut problema cu garnitura aia pe Daewoo Nubira, tot motor de 1.6, din cate stiu e foarte asemanator cu motorul Vectra. Am schimbat-o de vreo 3 ori. In nici un caz nu s-a demontat distributia, dimineata am lasat masina, dupamasa era gata.
|
#8
Posted 26 April 2018 - 23:09
AroundYou, on 26 aprilie 2018 - 20:26, said:
Serg1uu@ Uita-te la video-ul asta (dupa primele 15 secunde), zice ca e vectra B si arata cum si-a schimbat singur garnitura (nu ca ar trebui sa te bagi tu la ea ci doar ca sa vezi ce se desface si ce nu pe-acolo): https://www.youtube....ed/_127LxSZ8AI" |
#9
Posted 26 April 2018 - 23:20
Update: am gasit si o poza de sub capota de la fosta mea masina. (ignorati mizeria care se vede, asta a fost dupa o inundatie )
Deci tin minte, odata cand imi scapa ulei la greu, dupa ce am schimbat garnitura vietii, un meserias mi-a desfacut-o chiar la el in garaj sa se uite ce e. Meseriasii de la service au montat prost garnitura. Ca sa ajunga la garnitura vietii, a dat jos capacul ala mare de plastic pe care scrie DAEWOO, si sub ala e capacul efectiv. Sub aia e garnitura. N-a avut treaba cu distributia si alte nebunii. Nu cred ca ar fi prea diferit la motorul 1.6 de pe Vectra. In concluzie, eu zic sa schimbi service-ul. Poza bonus: cum a gasit atunci adevaratul meserias garnitura montata de asa numitii meseriasi de la service. Era efectiv rupta, pentru ca n-au pus-o bine la loc, si capacul a taiat-o. Bineinteles ca m-am intors atunci la service si au schimbat-o din nou, pe gratis. Attached Files |
#10
Posted 27 April 2018 - 00:09
Serg1uu, on 26 aprilie 2018 - 20:07, said: Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile. Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus? Multumesc anticipat! Ai fost mințit. A schimba garnitura la capacul culbutorilor e printre cele mai ușoare schimburi de garnitură la o mașină. 2 zile nu durează nici să schimbi garnitura de chiulasă. De cinci ori... |
|
#11
Posted 27 April 2018 - 00:38
Serg1uu, on 26 aprilie 2018 - 20:07, said:
Buna seara De cateva saptamani masina (Opel Vectra B 1.6 16v din 1998) porneste foarte greu si din aceasta cauza am mers cu ea la un service. Aparent, problema se datoreaza uleiului care patrunde in acele camere unde se afla bujiile si solutia este inlocuirea garniturii capacului insa pentru a face acest lucru, trebuie demontata distributia si alte piese foarte greu accesibile. Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile. Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus? Multumesc anticipat! Cumperi un set nou de bujii pentru masina ta, le desfaci pe cele vechi, cureti bine totul inclusiv fisele de la bujii, le montezi pe cele noi si incerci sa vezi daca porneste mai rapid. Daca ai un pic de rabdare si cand se lasa noaptea bine, incerci (cu ajutorul cuiva) sa pornesti si tu observi atent (pe intuneric perfect) daca ai scapari de scanteie (pierderi ) pe la fisele de la bujii. Edited by keta, 27 April 2018 - 00:45. |
#12
Posted 27 April 2018 - 06:12
Serg1uu, on 26 aprilie 2018 - 20:07, said:
Buna seara De cateva saptamani masina (Opel Vectra B 1.6 16v din 1998) porneste foarte greu si din aceasta cauza am mers cu ea la un service. Aparent, problema se datoreaza uleiului care patrunde in acele camere unde se afla bujiile si solutia este inlocuirea garniturii capacului insa pentru a face acest lucru, trebuie demontata distributia si alte piese foarte greu accesibile. Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile. Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus? Multumesc anticipat! andrei_221, on 26 aprilie 2018 - 21:11, said:
si uleiul nu afecteaza pornirea, intrucat nu conduce electricitate... deci in cel mai rau caz umfla fisele.... dar nu are legatura cu pornriea Serg1uu, on 26 aprilie 2018 - 21:49, said:
Nu stiu sigur daca afecteaza sau nu pornirea dar sper sa opreasca pierderile de ulei pentru ca am ajuns sa bag un sfert de L la 2 sapt si pe langa motor se vad scurgeri serioase |
#13
Posted 24 March 2019 - 20:50
Buna ziua
Doresc sa va spun patanea mea pe aceasta tema Sa incep cu inceputul posed un Opel Asta 1.6 116CP 2008 160.000 Km si sunt o persoana tehnica dar nu sunt mecanic. Am vazut ca am scapari de ulei pe la capacul de la motor. Intr-o zi am spus ca vreau sa scap de acesta problema care ma cam inerva. Am plecat la magazinul de pise din cartie de unde comandam cam orice pe comanda pentru Opel. Am comandat garnitura capac, supapa culbutori (ce-a rosie), solutie antidesfacere suruburi, silicon nrgru pentru garnitura. Si dupa daou saptamani cand s-a mai incalzit afara a sosit si ziua sa ma apuc de reparat Imi iau cheile din pivnita deschid capota ma (pregatesc moral ca de fiecare data patesc surprize) si ma apuc de treaba 1. Demontez cablurile din jurul capacului- totul OK 2. Demontez capacul de la bujii- totul OK arata bine nu era mare murdarie acolo 3. Demontez Bobina de la bujii - la bujii arata bine nu era murdarie mare 4. Trec la desfacerea capacului, surpriza la al doilea surub s-a rupt in chiuloasa dar nu parea foarte grav ca a ramas capul afara 5. desfac toate suruburile si incep sa lovesc usor capacul sa-l desprind, toate bune si frumoase dar surubul (a doua problema) din stanga sus se desprindea cu tot cu bucsa din capac. Dupa mari chinuri reusesc sa desfac capacul Vreau sa spun ca garnitura era tare si casanta cand am scos-o din capac s-a rupt toata, si era normal sa scape ulei pe acolo 6. Trec la desfacerea surubului rupt in chiuloasa, dau cu spray de desfacere curat las dau iarasi cu spray lavituri mici cu ceocanul - prind cu un patent mai zdravan si rotesc stanga dreapta si surpriza a pornit, suflu usurat am scapat 7. Trec la verificare suruburi de prindere ax culbutori, reglez cheia sub 8Nm si incep incet pe rand la verificat si a treia surpriza suruburile de la prinderea nr.7 slabite 8. Scot suruburile si mare surpriza nu aveau pasta pe ele. Vreau sa spun ca acolo nu sa umblat de loc asa era din fabrica Si acum marea dilema de ce nu era pasta pe suruburi ( si acum ma roade acest subiect) 9. Trec la curatat suruburile cu spray de frana si cu o carpa si o surubelnita mica curat si gaura de la suruburi 10. Alta problema desfac solutia de fizare suruburi si cand sa pun pe suruburi vad ca e rosie, ma asteptam sa fie albastra, bidonasul asa era albastru. Ma invart stau citesc pospectul nu eram lamuril daca e ce trebuie, oricum nu mai aveam ce face. pun pe surub doua filete fixez cheia dinamometrica la 9Nm si le strang Stateam in dilema daca se le desfac pe toate sa verific daca au pasta dar marea problema nu eram sigur daca pasta era ce-a buna si intr-un final iau decizia sa nu umblu la suruburi le-am verificat si ma multumesc cu atat 10. Trec la capac curat bine si trec la desfacerea supapei rosie, Aici alta problema plasticul foarte casant, incalzesc cu feonul, dar fara rezultat, ma las pagubas nu am vrut sa risc sa rup plasticurile, Nu am avut probleme acolo si am spus cat va mai merge bine. 11. Trec la curatare culbutori cu carpa si rabdare a durat cam 1 ora si jumatate 12. Schimb si bujiile (20Nm) 13. Fixez garnitura cu silicon negur special de motor ( 300 Grade), dau un strat subtire si si pe chiuloasa si un strat mai gros pe la colturi 14. Montez totul inapoi si BUCURIE mare totul functioneaza perfect motorul suna ca nou Si acum marea mea dilema si problema care ma macina solutia de fisare suruburi la ax culbutori era ce trebuie Am incarcat ceva poze Doresc pareri daca am facut bine si marea dilema daca solutia de fixare suruburi a fost ce trebuie Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users