Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Garnitura capac culbutori - Opel vectra

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Serg1uu

Serg1uu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 30.03.2009
Buna seara

De cateva saptamani masina (Opel Vectra B 1.6 16v din 1998) porneste foarte greu si din aceasta cauza am mers cu ea la un service. Aparent, problema se datoreaza uleiului care patrunde in acele camere unde se afla bujiile si solutia este inlocuirea garniturii capacului insa pentru a face acest lucru, trebuie demontata distributia si alte piese foarte greu accesibile. Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile.

Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus?

Multumesc anticipat!

#2
AroundYou

AroundYou

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 17.04.2015
Serg1uu@
Uita-te la video-ul asta (dupa primele 15 secunde), zice ca e vectra B si arata cum si-a schimbat singur garnitura (nu ca ar trebui sa te bagi tu la ea ci doar ca sa vezi ce se desface si ce nu pe-acolo):

https://www.youtube....ed/_127LxSZ8AI"

Edited by AroundYou, 26 April 2018 - 20:27.


#3
nila04rrw

nila04rrw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 18.10.2010
Bah, dar spurcati schimbatorii astia de piese de la service...cum mah sa minti omul in halul asta? Pt o simpla garnitura de capac de tacheti, sa-ti bage pe gat si demontatul distributieiPosted Image Posted Image
ON indiferent daca o pui tu sau service sau mecanic din spatele blocului, sa iei Victor Reinz sau Elring, pt ca cele ieftine se intaresc foarte repede si in cateva luni pierde iarasi. Detin vectra b si stiu ce spun.

#4
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 22.12.2006
si uleiul nu afecteaza pornirea, intrucat nu conduce electricitate... deci in cel mai rau caz umfla fisele.... dar nu are legatura cu pornriea

#5
Serg1uu

Serg1uu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 30.03.2009
Nu stiu sigur daca afecteaza sau nu pornirea dar sper sa opreasca pierderile de ulei pentru ca am ajuns sa bag un sfert de L la 2 sapt si pe langa motor se vad scurgeri serioase

#6
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
si la mine scapa pe acolo, dar putin si ma deranjeaza ca e murdar motorul
probabil e bine sa-i schimbi si uleiul pentru ca atunci cand umbli la capacul ala o sa bagi ceva praf si cocomarle in ulei.
nu are treaba cu distributia.
dar verifica epuratorul, valva pcv si ce furtune mai sunt pe acolo sa nu fie infundate.

dar e posibil si sa fie spart capacul.

dar ce zici tu in primul post mie nu-mi suna a mecanic bun sau nu descri tu bine ce ti sa spus.

Edited by arg, 26 April 2018 - 23:01.


#7
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Eu am avut problema cu garnitura aia pe Daewoo Nubira, tot motor de 1.6, din cate stiu e foarte asemanator cu motorul Vectra. Am schimbat-o de vreo 3 ori. In nici un caz nu s-a demontat distributia, dimineata am lasat masina, dupamasa era gata.

#8
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005

View PostAroundYou, on 26 aprilie 2018 - 20:26, said:

Serg1uu@
Uita-te la video-ul asta (dupa primele 15 secunde), zice ca e vectra B si arata cum si-a schimbat singur garnitura (nu ca ar trebui sa te bagi tu la ea ci doar ca sa vezi ce se desface si ce nu pe-acolo):

https://www.youtube....ed/_127LxSZ8AI"
of, ce solutie aiurea au ales, sa puna bujiile intre axe in gaurile alea, macar de-i faceau un sistem de drenare al uleiului ajuns acolo accidental.

#9
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Update: am gasit si o poza de sub capota de la fosta mea masina. (ignorati mizeria care se vede, asta a fost dupa o inundatie Posted Image)

Deci tin minte, odata cand imi scapa ulei la greu, dupa ce am schimbat garnitura vietii, un meserias mi-a desfacut-o chiar la el in garaj sa se uite ce e. Meseriasii de la service au montat prost garnitura. Ca sa ajunga la garnitura vietii, a dat jos capacul ala mare de plastic pe care scrie DAEWOO, si sub ala e capacul efectiv. Sub aia e garnitura. N-a avut treaba cu distributia si alte nebunii. Nu cred ca ar fi prea diferit la motorul 1.6 de pe Vectra.
In concluzie, eu zic sa schimbi service-ul.

Poza bonus: cum a gasit atunci adevaratul meserias garnitura montata de asa numitii meseriasi de la service. Era efectiv rupta, pentru ca n-au pus-o bine la loc, si capacul a taiat-o. Bineinteles ca m-am intors atunci la service si au schimbat-o din nou, pe gratis.

Attached Files



#10
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,361
  • Înscris: 06.02.2008


View PostSerg1uu, on 26 aprilie 2018 - 20:07, said:

Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile.

Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus?

Multumesc anticipat!

Ai fost mințit. A schimba garnitura la capacul culbutorilor e printre cele mai ușoare schimburi de garnitură la o mașină. 2 zile nu durează nici să schimbi garnitura de chiulasă. De cinci ori...



#11
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007

View PostSerg1uu, on 26 aprilie 2018 - 20:07, said:

Buna seara

De cateva saptamani masina (Opel Vectra B 1.6 16v din 1998) porneste foarte greu si din aceasta cauza am mers cu ea la un service. Aparent, problema se datoreaza uleiului care patrunde in acele camere unde se afla bujiile si solutia este inlocuirea garniturii capacului insa pentru a face acest lucru, trebuie demontata distributia si alte piese foarte greu accesibile. Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile.

Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus?

Multumesc anticipat!
Ia fa tu un simplu si scurt experiment ce te costa cativa lei :
Cumperi un set nou de bujii pentru masina ta, le desfaci pe cele vechi, cureti bine totul inclusiv fisele de la bujii, le montezi pe cele noi si incerci sa vezi daca porneste mai rapid.
Daca ai un pic de rabdare si cand se lasa noaptea bine, incerci (cu ajutorul cuiva) sa pornesti si tu observi atent (pe intuneric perfect) daca ai scapari de scanteie (pierderi ) pe la fisele de la bujii.

Edited by keta, 27 April 2018 - 00:45.


#12
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014

View PostSerg1uu, on 26 aprilie 2018 - 20:07, said:

Buna seara

De cateva saptamani masina (Opel Vectra B 1.6 16v din 1998) porneste foarte greu si din aceasta cauza am mers cu ea la un service. Aparent, problema se datoreaza uleiului care patrunde in acele camere unde se afla bujiile si solutia este inlocuirea garniturii capacului insa pentru a face acest lucru, trebuie demontata distributia si alte piese foarte greu accesibile. Timpul de lucru a fost estimat la minim 2 zile.

Cei care ati mai avut probleme de acest gen, imi puteti spune in ce consta acest proces de inlocuire a garniturii? Este intr-adevar asa cum mi s-a spus?

Multumesc anticipat!
Nu stiu cum e la vectra, dar la astra de exemplu, nu are treaba cu distributia.Trebuie desfacut eventual capacul care protejeaza distributia.Cat despre timpul de lucru, in 2 zile desfaci motorul pe bucati si il si pui la loc... Poti testa tu, dai jos bujiile, le usti, si le pui la loc.daca porneste bine, e de la ulei, daca nu porneste bine nici cu bujiile uscate, e din alta parte.

View Postandrei_221, on 26 aprilie 2018 - 21:11, said:

si uleiul nu afecteaza pornirea, intrucat nu conduce electricitate... deci in cel mai rau caz umfla fisele.... dar nu are legatura cu pornriea
Afecteaza pornirea, daca bujia e uda cu ulei, nu mai da scanteie, sau o da prost.

View PostSerg1uu, on 26 aprilie 2018 - 21:49, said:

Nu stiu sigur daca afecteaza sau nu pornirea dar sper sa opreasca pierderile de ulei pentru ca am ajuns sa bag un sfert de L la 2 sapt si pe langa motor se vad scurgeri serioase
Daca curge pe la garnitura aia, se vede clar pe motor.

#13
FlorinRRR

FlorinRRR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.03.2019
Buna ziua
Doresc sa va spun patanea mea pe aceasta tema
Sa incep cu inceputul posed un Opel Asta 1.6 116CP 2008 160.000 Km si sunt o persoana tehnica dar nu sunt mecanic. Am vazut ca am scapari de ulei pe la capacul de la motor. Intr-o zi am spus ca vreau sa scap de acesta problema care ma cam inerva. Am plecat la magazinul de pise din cartie de unde comandam cam orice pe comanda pentru Opel. Am comandat garnitura capac, supapa culbutori (ce-a rosie), solutie antidesfacere suruburi, silicon nrgru pentru garnitura.
Si dupa daou saptamani cand s-a mai incalzit afara a sosit si ziua sa ma apuc de reparat
Imi iau cheile din pivnita deschid capota ma (pregatesc moral ca de fiecare data patesc surprize) si ma apuc de treaba
1. Demontez cablurile din jurul capacului- totul OK
2. Demontez capacul de la bujii- totul OK arata bine nu era mare murdarie acolo
3. Demontez Bobina de la bujii - la bujii arata bine nu era murdarie mare
4. Trec la desfacerea capacului, surpriza la al doilea surub s-a rupt in chiuloasa dar nu parea foarte grav ca a ramas capul afara
5. desfac toate suruburile si incep sa lovesc usor capacul sa-l desprind, toate bune si frumoase dar surubul (a doua problema) din stanga sus se desprindea cu tot cu bucsa din capac. Dupa mari chinuri reusesc sa desfac capacul
Vreau sa spun ca garnitura era tare si casanta cand am scos-o din capac s-a rupt toata, si era normal sa scape ulei pe acolo
6. Trec la desfacerea surubului rupt in chiuloasa, dau cu spray de desfacere curat las dau iarasi cu spray lavituri mici cu ceocanul - prind cu un patent mai zdravan si rotesc stanga dreapta si surpriza a pornit, suflu usurat am scapat
7. Trec la verificare suruburi de prindere ax culbutori, reglez cheia sub 8Nm si incep incet pe rand la verificat si a treia surpriza suruburile de la prinderea nr.7 slabite
8. Scot suruburile si mare surpriza nu aveau pasta pe ele. Vreau sa spun ca acolo nu sa umblat de loc asa era din fabrica
Si acum marea dilema de ce nu era pasta pe suruburi ( si acum ma roade acest subiect)
9. Trec la curatat suruburile cu spray de frana si cu o carpa si o surubelnita mica curat si gaura de la suruburi
10. Alta problema desfac solutia de fizare suruburi si cand sa pun pe suruburi vad ca e rosie, ma asteptam sa fie albastra, bidonasul asa era albastru. Ma invart stau citesc pospectul nu eram lamuril daca e ce trebuie, oricum nu mai aveam ce face. pun pe surub doua filete fixez cheia dinamometrica la 9Nm si le strang
Stateam in dilema daca se le desfac pe toate sa verific daca au pasta dar marea problema nu eram sigur daca pasta era ce-a buna si intr-un final iau decizia sa nu umblu la suruburi le-am verificat si ma multumesc cu atat
10. Trec la capac curat bine si trec la desfacerea supapei rosie, Aici alta problema plasticul foarte casant, incalzesc cu feonul, dar fara rezultat, ma las pagubas nu am vrut sa risc sa rup plasticurile, Nu am avut probleme acolo si am spus cat va mai merge bine.
11. Trec la curatare culbutori cu carpa si rabdare a durat cam 1 ora si jumatate
12. Schimb si bujiile (20Nm)
13. Fixez garnitura cu silicon negur special de motor ( 300 Grade), dau un strat subtire si si pe chiuloasa si un strat mai gros pe la colturi
14. Montez totul inapoi si BUCURIE mare totul functioneaza perfect motorul suna ca nou
Si acum marea mea dilema si problema care ma macina solutia de fisare suruburi la ax culbutori era ce trebuie
Am incarcat ceva poze
Doresc pareri daca am facut bine si marea dilema daca solutia de fixare suruburi a fost ce trebuie

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate