Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
S-a intamplat ...cu subiect si predicat . Restrictii in functie de norme de poluare .
#1
Posted 25 April 2018 - 14:35
Este un moment de cotitura in Romania ...pentru prima data se ia o astfel de hotarare care priveste restrictionarea circulatiei . Cu siguranta ca masura va genera o avalansa de asemenea restrictii in mai multe resedinte de judet si va duce la o reasezare a pietei auto . Ca este moral sau nu acest lucru , devine total irelevant , important este sa s-a intamplat .
[attachment=2061085:31281404_1341422309291331_8790796459948638208_n.jpg] Avalansa de " imitatori " ai Gabrielei Firea va veni din considerente tehnice. Majoritatea edililor sunt obligati sa ia masuri cu privire la imbunatatirea conditiilor de viata si calitatea aerului din marile orase . Existand precedent , ce credeti ca vor face prima data ? Credeti ca vor planta copaci ? Nu ...vor restrictiona circulatia unor categorii auto . Edited by JurasikMan, 25 April 2018 - 14:45. |
#2
Posted 25 April 2018 - 14:44
trebuia sa vina si momentul asta.
dar da si tu sursa. Edited by TheWarrior, 25 April 2018 - 14:48. |
#3
Posted 25 April 2018 - 14:45
Mda...deci nu mai sunt rable-asa zise in Bucuresti? Ce fac oamenii cu ele? Nu trebuia interzis, ci marite taxele.
As fi curios de o statistica cu parcul auto din B, pe norme de poluare. Edited by arab, 25 April 2018 - 14:47. |
#4
Posted 25 April 2018 - 14:46
In sfarsit! Ce bine!
@arab. Remat si isi iau una mai noua. Sau deloc... Edited by Seteh, 25 April 2018 - 14:47. |
#5
Posted 25 April 2018 - 14:46
JurasikMan, on 25 aprilie 2018 - 14:35, said:
Este un moment de cotitura in Romania ...pentru prima data se ia o astfel de hotarare care priveste restrictionarea circulatiei . Cu siguranta ca masura va genera o avalansa de asemenea restrictii in mai multe resedinte de judet si va duce la o reasezare a pietei auto . Ca este moral sau nu acest lucru , devine total irelevant , important este sa s-a intamplat . Nu va conduce la nicio reasezare si e greu de pus in practica. Jumatate din autovehiculele care circula prin Bucuresti sunt sub EURO 3. Cum faci sa le depistezi? Le opresti si le ceri ce... Nu am auzit ca soferul sa fie obligat sa circule cu vreun document in care sa fie inscrisa norma de poluare (nici nu stiu unde e inscrisa in clar). Chiar daca ar fi... cum faci? Le opresti pe toate si le verifici? Niste cretini. |
#7
Posted 25 April 2018 - 14:47
arab, on 25 aprilie 2018 - 14:45, said:
Mda...deci nu mai sunt rable-asa zise in Bucuresti? Ce fac oamenii cu ele? Si le baga in cur... Normail ca vor circula in continuare cu ele. Cine a dat bani pe o masina ca sa o tina parcata sub un pom? Daca interziceau numai in centrul orasului, da, era o treaba. Niste idiotzi! |
#8
Posted 25 April 2018 - 14:47
wow, dar in ce hal e scris documentul ala... probabil de vreun pusti care abia a absolvit liceul....
|
#9
Posted 25 April 2018 - 14:48
Problema este ca odata ce a venit , va genera nevoia unei forme continuate de restrictionari . Peste ceva timp se vor restrictiona euro 4 si 5 ( gen 2022 ) ...peste inca doi ani ...euro 6 ...si atunci , date fiind limitarile tehnologice si lipsa de infrastructura din marile orase ...cu ce se vor deplasa oamenii ? Cat va dura deplasarea ? Cat se vor aglomera mijloacele de transport in comun ? Ha ? ....la astea s-a gandit cineva ?
|
#10
Posted 25 April 2018 - 14:48
|
#11
Posted 25 April 2018 - 14:49
rosix, on 25 aprilie 2018 - 14:46, said: Nu va conduce la nicio reasezare si e greu de pus in practica. Jumatate din autovehiculele care circula prin Bucuresti sunt sub EURO 3. Cum faci sa le depistezi? Le opresti si le ceri ce... Nu am auzit ca soferul sa fie obligat sa circule cu vreun document in care sa fie inscrisa norma de poluare (nici nu stiu unde e inscrisa in clar). Chiar daca ar fi... cum faci? Le opresti pe toate si le verifici? Niste cretini. |
#13
Posted 25 April 2018 - 14:49
JurasikMan, on 25 aprilie 2018 - 14:48, said:
Problema este ca odata ce a venit , va genera nevoia unei forme continuate de restrictionari . Peste ceva timp se vor restrictiona euro 4 si 5 ( gen 2022 ) ...peste inca doi ani ...euro 6 ...si atunci , date fiind limitarile tehnologice si lipsa de infrastructura din marile orase ...cu ce se vor deplasa oamenii ? Cat va dura deplasarea ? Cat se vor aglomera mijloacele de transport in comun ? Ha ? ....la astea s-a gandit cineva ? Cum se va depista o astfel de masina in trafic? Edited by arab, 25 April 2018 - 14:51. |
#14
Posted 25 April 2018 - 14:52
Madam Firea confunda Bucurestiul cu capitala Elvetiei.
E o lege inoperanta, o sa vedeti ca n-o sa se intample nimic. Mai mult de jumatate din masinile care circula in Bucuresti sunt sub Euro 3, inclusiv taxiurile Logan. O sa vedeti ce tambalau iese. Edited by rosix, 25 April 2018 - 14:54. |
#15
Posted 25 April 2018 - 14:53
rosix, on 25 aprilie 2018 - 14:46, said: Nu va conduce la nicio reasezare si e greu de pus in practica. Jumatate din autovehiculele care circula prin Bucuresti sunt sub EURO 3. Cum faci sa le depistezi? Le opresti si le ceri ce... Nu am auzit ca soferul sa fie obligat sa circule cu vreun document in care sa fie inscrisa norma de poluare (nici nu stiu unde e inscrisa in clar). Chiar daca ar fi... cum faci? Le opresti pe toate si le verifici? Niste cretini. JurasikMan, on 25 aprilie 2018 - 14:48, said:
Cat se vor aglomera mijloacele de transport in comun ? Ha ? ....la astea s-a gandit cineva ? |
|
#16
Posted 25 April 2018 - 14:54
Vaia vaaaaai toate pisicutzele si golfurile 3 si ursii. De i-ar lua si pe taximetristi cu cotetele manarite de circula fara catalizator si mori asfixiat in spatele lor ca is mai rau ca Dacia 1310, alta chestie care o vreau interzisa de multi ani sau macar sa ii oblige sa le puna un amarat de catalizator vai de capul lui macar sa o faca euro 2.
|
#17
Posted 25 April 2018 - 14:54
Se vor vinde cele 0,1,2 si 3 pe nimic si va creste pretul la 4,5,6 SH! Pentru ca cei fara masini, vor trebui sa scoata diferenta necesara.
Artificiu oricum, sa ne laudam doar ca ne ocupam de poluare. Oricum si Euro 6 polueaza. Si aia cu Euro 6 chiar merg. O masina polueaza numai daca merge. Edited by arab, 25 April 2018 - 15:00. |
#18
Posted 25 April 2018 - 14:54
Interesant, dar avem si o sursa oficiala a consiliului local, ca nu gasesc pe pmb.ro ?
ps - nici Parisul nu a dat asa ceva, sunt sigur ca se va contesta. Edited by andreic, 25 April 2018 - 14:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users