Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina cumparata din UK si folosita in Romania, merita?
Last Updated: Sep 08 2018 14:55, Started by
masiniuk29
, Apr 23 2018 22:05
·
0
#37
Posted 25 April 2018 - 12:08
Si vrei sa merg cu 90 dupa camion? Esti ok?
Daca trece lipit de mine si tot asa o tine dupa ce trece de mine, aproape calare pe ambele benzi.Tot civilizat consideri ? Probleme e ca cei cu volan pe dreapta tin foarte mult stanga. |
#38
Posted 25 April 2018 - 14:24
Aveti dreptate toti. Dar pe rind.
Atita timp cit masinile alea cu volan pe partea gresita stau mai mult pe autostrada, problemele sint mici. In momentul in care treci pe DN, DJ, doar o banda pe sens, gropi, carute, animale, semnalizari lipsa, problema se schimba. Si mai e un aspect: una e un sofer in vacanta, care circula precaut, si alta unul care circula zilnic, ani de zile cu masina avind volanul pe partea gresita. |
#39
Posted 25 April 2018 - 15:16
Pai ce cauta gropi,carute si animale pe drumurile alea?
|
#40
Posted 25 April 2018 - 17:17
Pai eu nu stiu, intreaba la partid, noi ne ocupam doar cu platit taxe.
|
#41
Posted 27 April 2018 - 11:06
ZDNEJ, on 25 aprilie 2018 - 12:08, said:
Si vrei sa merg cu 90 dupa camion? Esti ok? Daca trece lipit de mine si tot asa o tine dupa ce trece de mine, aproape calare pe ambele benzi.Tot civilizat consideri ? Probleme e ca cei cu volan pe dreapta tin foarte mult stanga. Depasesti, si intri pe banda 1 cat mai repde posibil. Civilizatia nu se poate invata. ZDNEJ, on 25 aprilie 2018 - 12:08, said:
Probleme e ca cei cu volan pe dreapta tin foarte mult stanga. |
#42
Posted 04 May 2018 - 15:47
unbrutus, on 25 aprilie 2018 - 11:30, said:
Sa nu uitam ca noi am aparut pe harta europei acum doar 10 anisori, si doar de cativa ani aducem masini din uk In timp ce UK e in UE de vreo 30 de anisori si baietii au un canal pe sub apa care ii scoate direct in franta, si invers, francezii au un canal pe sub care ii scoate fix in UK, cu masina si ce vrei tu, din 1990! In plus, intre nord estul angliei si olanda e o aruncatura de bat traversabila cu bacurile care sint iar pline de soferi. Dar sa vezi cati soferi sint prin canalul ala... Noi romanii avem impresia ca totul se invarte in jurul nostru... deci astia de 30 de ani nu au simtit nevoia de restrictii, dar noi hopa simtim... hai sa fim seriosi! da, asa e in lumea civilizata, nu mergi pe banda 2... dar na, nu stii din astea, ok. Ideea era ca si tu cand depasesti pe banda 2 nu poti aprecia distanta de banda 1 dupa logica ta, desigur treci peste mai bine Intr-o oarecare masura, ai dreptate. Pe Canalul Manecii (de fapt pe sub) sunt legate doua State (judete) UE. Regatul si-a impus niste reguli de circulatie, nu le comenteaza nimeni. Problema e cand apar vehicule specifice lor in tari care merg invers fata de ei. Nu s-a legat nimeni de libera circulatie. Doar suntem cetateni UE si avem drepturi. Gandeste-te in felul urmator: Japonia nu este tara UE, dar exporta atat in Romania, cat si in Marea Britanie masini. De ce crezi ca acelasi model este livrat in doua versiuni in UE (ca persoana juridica, sa zicem), si nu sunt livrate doar cu volan pe dreapta? Motivul, din punctul meu de vedere, il reprezinta regulile de circulatie si siguranta. In teorie, daca nu depasesti, n-ai treaba pe ce parte e volanul. In momentul in care schimbi directia (sau banda) opus volanului, acolo intervine problema cea mai mare. Nu ai vizibiliatea necesara sa vezi din fata (pentru spate ai oglinda retrovizoare). |
#43
Posted 04 May 2018 - 16:15
Pololica, on 04 mai 2018 - 15:47, said:
Intr-o oarecare masura, ai dreptate. Pe Canalul Manecii (de fapt pe sub) sunt legate doua State (judete) UE. Regatul si-a impus niste reguli de circulatie, nu le comenteaza nimeni. Problema e cand apar vehicule specifice lor in tari care merg invers fata de ei. Nu s-a legat nimeni de libera circulatie. Doar suntem cetateni UE si avem drepturi. pur si simplu majoritatea celor care isi dau cu parerea despre asta uita de canalul manecii, pe sub care trec mai multe masini intr-o zi ca tot numarul de masini cu volan pe dreapta de la noi din toata tara ever. Si asta asa cum am spus inca din 1990. Daca era vreo problema cu siguranta rutiera, fii convins ca era imediat interzisa, astia nu se joaca in aceste tari, au avocati si nu se sfiesc sa ii foloseasca, nu a inventat Romania vreun standard de siguranta in nici un domeniu. Din contra, noi doar urmam tendintele altora, si anume lent, cu 20-30 de ani mai tarziu. Nu a impus nimeni regulile din UK in EU. Ce reguli schimbate vezi tu in EU? Se circula cu masina pe partea dreapta, nu cred ca scrie in codul rutier ca volanul TREBUIE sa fie pe partea respectiva. Si nu stiu de ce te legi de UK. Mai sint si alte state EU unde se circula pe stanga. Si la fel, se intra in ele si se iese de catre toti vecinii lor fara probleme. Pololica, on 04 mai 2018 - 15:47, said:
Gandeste-te in felul urmator: Japonia nu este tara UE, dar exporta atat in Romania, cat si in Marea Britanie masini. De ce crezi ca acelasi model este livrat in doua versiuni in UE (ca persoana juridica, sa zicem), si nu sunt livrate doar cu volan pe dreapta? Motivul, din punctul meu de vedere, il reprezinta regulile de circulatie si siguranta. In teorie, daca nu depasesti, n-ai treaba pe ce parte e volanul. In momentul in care schimbi directia (sau banda) opus volanului, acolo intervine problema cea mai mare. Nu ai vizibiliatea necesara sa vezi din fata (pentru spate ai oglinda retrovizoare). E o non problema. Oglinda din plafon nu e obligatorie prin lege si totusi masinile se livreaza cu ea. E un accesoriu util? Probabil, nu stiu, mii de dubite nu au asa ceva si e ok. Te inteleg ce spui insa probabil nici nu ai condus vreodata o astfel de masina. Chiar nu e nici o problema. E o problema ca drumurile romanesti sint groaznic de proaste si de lipsa, nu avem autostrazi cu separatoare de sens din pacate... si nici o separare a traficului greu... valea oltului si DN1 isi impart titlul de soseaua mortii nu din cauza masinilor cu volan pe dreapta. De asemenea, sintem pe primul loc la mortalitate pe sosele de mult, de mult dinainte de a auzi noi de masinele astea. |
#44
Posted 04 May 2018 - 16:59
Prin Eurotunel si pe Canalul Manecii ajung zilnic in Franta intre 15 si 20K de masini cu volan pe dreapta si nu se crizeaza nimeni.Efectiv drumurile Frantei sunt inundate de ele si vad ca lumea merge inainte...
|
#45
Posted 13 June 2018 - 12:10
Geth, on 24 aprilie 2018 - 12:12, said:
... oglinzile nu permit estimarea corecta a distantei, sunt foarte mici, trebuie sa ai atentia distribuita, sa fii atent la alt focus sa incerci sa estimezi distanta corecta, adica ceva ce creste riscul de accident... pe scurt, oglinzile nu sunt pentru mersul inainte, depasiri si alte chestii la viteza mare.. Oglinzile periscopice sunt exact pentru a vedea imaginea contrasensului înainte de a face depășirea, sunt dreptunghice și au diagonală de 13 cm, cam 70% din dimensiunile oglinzilor laterale. Vizibilitatea contrasensului este la fel de clară ca și vizibilitatea mașinilor din spate prin oglinzile laterale. Mă ocup de importul și distribuirea de aceste oglinzi în România și UE. Iar pentru sporirea confortului și siguranței în trafic atât a conducătorului mașinei cu volan dreapta cât și a celorlalți participanți la trafic, am conceput și produs stickere reflectorizante (noaptea) de atenționare, care se lipesc pe spatele mașinii și parbrizul din față stânga sus, pentru a atenționa colegii din spate și față că mașina respectivă e cu volan dreapta. Pentru detalii cine are nevoie putem discuta mai multe. Să aveți drum bun oriunde vă veți afla! |
#47
Posted 29 August 2018 - 16:51
nu am mers niciodata cu masina cu volan pe drapta dat pare incomoda
|
#48
Posted 06 September 2018 - 11:38
E incomoda daca nu o folosesti la rutina zilnica. M-am urcat recent intr-una (ca pasager) si colegul de servici mi-a zis ca vederea e inversa, la fel si actionarea (si subliniez actionarea) diverselor manete si butoane. El a lucrat cativa ani in Anglia si s-a adaptat la masina, singurul lucru care nu-I place e depasirea: nu vede si trebuie sa iasa destul de mult in exterior ca sa percuteze (nu are montat nimic ajutator la ea, in afara de niste chestii la faruri).
|
#49
Posted 07 September 2018 - 00:55
Pai si colegul ala nu are 30 de lire pentru o oglinda periscopica?
|
#51
Posted 07 September 2018 - 08:37
eireman, on 04 mai 2018 - 16:59, said:
Prin Eurotunel si pe Canalul Manecii ajung zilnic in Franta intre 15 si 20K de masini cu volan pe dreapta si nu se crizeaza nimeni.Efectiv drumurile Frantei sunt inundate de ele si vad ca lumea merge inainte... Fara sa pun la socoteala bunul simt al soferilor in trafic si tot asa (vezi ca aici daca depasesti sunt multi care vin din sens invers si nu reduc viteza si tot asa...). E mult mai obositor sa faci un drum de 500 km prin RO cu o masina cu volan pe dreapta, plus in traficul aglomerat riscul este mai mare sa produci un accident daca vrei sa depasesti. Noi abia avem cateva petece de autostrada.... Pe un drum ingust daca prinzi o dubita care circula incet sa vezi cum mergi ca melcul dupa ea sau te risti sa iesi mult in stanga si sa faci poc. Mai ales ca la noi buruienile si copacii de pe margine nu prea sunt curatate/toaletati. Si sa nu uit ca avem multe intersectii ne semnalizate, inclusiv pe drumurile din afara localitatii ! Cei care zic ca e ok sa circuli cu masina cu volan pe dreapta (zilnic) intr-o tara cu volan pe stanga se gandesc doar la ei si nu tin cont de siguranta in trafic. Totul e legat de buzunarul lor si de crezul tipic al romanului (eu sunt zoro, pot sa o fac, restu sunt fraieri). Edited by fotbal5, 07 September 2018 - 08:38. |
|
#52
Posted 07 September 2018 - 19:31
fotbal5, on 07 septembrie 2018 - 08:37, said: Si tu compari acele drumuri cu cele din Romania. Fara sa pun la socoteala bunul simt al soferilor in trafic si tot asa (vezi ca aici daca depasesti sunt multi care vin din sens invers si nu reduc viteza si tot asa...). E mult mai obositor sa faci un drum de 500 km prin RO cu o masina cu volan pe dreapta, plus in traficul aglomerat riscul este mai mare sa produci un accident daca vrei sa depasesti. Noi abia avem cateva petece de autostrada.... Pe un drum ingust daca prinzi o dubita care circula incet sa vezi cum mergi ca melcul dupa ea sau te risti sa iesi mult in stanga si sa faci poc. Mai ales ca la noi buruienile si copacii de pe margine nu prea sunt curatate/toaletati. Si sa nu uit ca avem multe intersectii ne semnalizate, inclusiv pe drumurile din afara localitatii ! Cei care zic ca e ok sa circuli cu masina cu volan pe dreapta (zilnic) intr-o tara cu volan pe stanga se gandesc doar la ei si nu tin cont de siguranta in trafic. Totul e legat de buzunarul lor si de crezul tipic al romanului (eu sunt zoro, pot sa o fac, restu sunt fraieri). Eu de ex,dupa 25 de ani de Uk ma intorc in Ro.Imi aduc cateva masini,care au costat o avere la urma urmei.Crezi ca o sa renunt la ele ca sa nu fiu etichetat sarac de ceva loganist incarcat de rate? Cum se face ca pleaca englezii in Spania si Portugalia(tari care sunt cu 10 clase deasupra Romaniei la orice),isi inmatrculeaza masinile acolo si nu are nimeni nimic impotriva.Doar cand ajungi in Ro incep problemele si bagarile in seama...exact ca si in cazul masinilor sh din occident,brusc dupa Nadlac devin rable,poluante si nesigure....si asta din gura unora ce castiga €300 brut... |
#53
Posted 08 September 2018 - 14:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users