Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Mercedes Clasa A
#19
Posted 11 June 2018 - 09:38
@Geth: Las-o moarta. Un A45 AMG (masina echivalenta Golfului R pe care l-ai pus tu acolo) depaseste lejer pretul ala. Sau vrei sa spui ca VAG nu stie sa isi pozitioneze masinile pe piata? A3 este masina premium care se bate cu A class, Golful e sub.
|
#21
Posted 11 June 2018 - 09:52
figo1988, on 11 iunie 2018 - 09:38, said:
@Geth: Las-o moarta. Un A45 AMG (masina echivalenta Golfului R pe care l-ai pus tu acolo) depaseste lejer pretul ala. Sau vrei sa spui ca VAG nu stie sa isi pozitioneze masinile pe piata? A3 este masina premium care se bate cu A class, Golful e sub. Cu ce dracu e A3 peste Golf? TEHNIC vorbind! Ca in afara de cocalarisme gen "premium"(da de ce?) nu am auzit. VAG face ce are chef, nu neaparat ce vi sa pare voua ca ar trebui. Ca fapt divers, in vremurile sale de varf, Phaeton depasea A8 ca pret, la motorizare si dotari maxime. |
#22
Posted 11 June 2018 - 11:40
Geth, on 11 iunie 2018 - 08:29, said:
Ba o compari cu Golf foarte lejer. Nu te lasa pacalit de faptul ca Golful incepe de la un pret mult mai mic. Un Golf dotat mediu e pe la 35k euro jerer. Un Golf de top sare de 50.000 euro. Sau de imaginea de firma - o chestie importanta mai degraba pt. cocalari. Ajungi ca unu ce compara Duster cu Stinger 😁 |
#23
Posted 11 June 2018 - 11:58
Geth, on 11 iunie 2018 - 09:52, said:
Las-o tu moarta ca o dai doar din habarnisme in habarnisme. Cu ce dracu e A3 peste Golf? TEHNIC vorbind! Ca in afara de cocalarisme gen "premium"(da de ce?) nu am auzit. Lasa ca o sa cresti tu mare si te urci pe bune in masinile astea, nu doar le comentezi pe net Te scremi sa argumentezi ca un Golf R poate ajunge sa coste cat un A45 AMG, cand pana si cei care le-au vazut doar in pozele de la gume turbo stiu ca nu e adevarat. Golf nu concureaza cu A classe pe nici o piata. Inainte de orice, e vorba ca la banii la care iti cumperi un Golf bine dotat si cu motorizare decenta, Mercedes sau Audi nu iti ofera decat 4 roti si un volan. Sunt in alte segmente ale pietei de auto compacte. Geth, on 11 iunie 2018 - 09:52, said:
VAG face ce are chef, nu neaparat ce vi sa pare voua ca ar trebui. Ca fapt divers, in vremurile sale de varf, Phaeton depasea A8 ca pret, la motorizare si dotari maxime. Serios? Ia arata-mi si mie Phaeton-ul de 180k de euro... Edited by figo1988, 11 June 2018 - 12:00. |
#24
Posted 11 June 2018 - 12:16
Sa îl vad și eu pe ala care își ia golf de 50k... hilar.
|
#25
Posted 11 June 2018 - 12:48
#26
Posted 11 June 2018 - 14:40
figo1988, on 11 iunie 2018 - 11:58, said:
Lasa ca o sa cresti tu mare si te urci pe bune in masinile astea, nu doar le comentezi pe net Te scremi sa argumentezi ca un Golf R poate ajunge sa coste cat un A45 AMG, cand pana si cei care le-au vazut doar in pozele de la gume turbo stiu ca nu e adevarat. figo1988, on 11 iunie 2018 - 11:58, said:
Golf nu concureaza cu A classe pe nici o piata. figo1988, on 11 iunie 2018 - 11:58, said:
Serios? Ia arata-mi si mie Phaeton-ul de 180k de euro... Contrele astea cu voi acum imi aduc aminte de contrele cu altii de acu 10-14 ani(cand tu cred ca nici nu aveai varsta de permis ) ce le-am avut cu diversi pe auto, Phaeton vs xyz .. ca e "doar un Passat alungit", ca vrajeli... cand de fapt era platforma pt. bentley continental gt/flying spur(laudate, dar hey, nu se chemau vw) ... in fine, suntem cam off topic.. |
#27
Posted 11 June 2018 - 16:00
serginho74, on 11 iunie 2018 - 12:48, said:
Zici? Ca un Golf sa coste atat inseamna ca are pe el motor de Boeing. MicroEdge, on 11 iunie 2018 - 11:40, said:
Pai comparam versiunile de baza, ca nu se schimba sașiul si restul atât de mult . Ajungi ca unu ce compara Duster cu Stinger |
#28
Posted 11 June 2018 - 16:09
Geth, on 11 iunie 2018 - 14:40, said:
Tare mi-e ca tu esti ala care trebuie sa mai creasca! Doar la nivel de marketing pt. non-cunoscatori auto. Pt. cine mai stie una alta despre masini, discutia chiar e hilara. Ce dracu are un S3(despre care admiteai ca ar concura cu A AMG) peste un Golf R? CE? Punctual, tehnic, nu vrajeli(adica in afara de design si sigla/brand) Vezi ca ala e RS3, nu S3, mai invata. S3 nu are echivalent la Mercedes deocamdata. Tehnic? Motor in 5 cilindri, 100CP mai mult, quattro si nu 4motion, plus interior mai de calitate. Merita banii? Discutabil. Sunt diferente? Clar. Doar pentru ca tu nu le poti vedea, nu inseamna ca nu exista. Iar la masinile de baza se simte diferenta semnificativa de calitate in interior. |
|
#29
Posted 11 June 2018 - 17:00
figo1988, on 11 iunie 2018 - 16:09, said:
Vezi ca ala e RS3, nu S3, mai invata. S3 nu are echivalent la Mercedes deocamdata. figo1988, on 11 iunie 2018 - 16:09, said:
Tehnic? Motor in 5 cilindri, 100CP mai mult, figo1988, on 11 iunie 2018 - 16:09, said: quattro si nu 4motion, figo1988, on 11 iunie 2018 - 16:09, said: Iar la masinile de baza se simte diferenta semnificativa de calitate in interior. |
#30
Posted 11 June 2018 - 20:13
Geth, on 11 iunie 2018 - 17:00, said:
Discutia era mai generala despre Golf vs A3 vs A-Class. Se baga si A35 AMG. Mai invata tu. Invata corect timpii inainte sa comentezi. Eu am spus "Mercedes nu are", iar linkul pe care l-ai pus acolo, ca sa te ajut cu traducerea din engleza, spune ca se lanseaza in 2019. Adica "va avea" . Cu placere. Geth, on 11 iunie 2018 - 17:00, said:
Eu ti-am zis sa arati ce are S3 peste Golf R, nu sa bati campii. Nu, discutia a plecat de la aberatia pe care ai spus-o, ca Golf ajunge la un pret echivalent cu un A45 AMG. Dupa doar incercai sa salvezi aparentele, faci niste comparatii fara sens. Geth, on 11 iunie 2018 - 17:00, said:
Adica esti varza. quattro e doar rebranding al sistemului care-i si pe golf, adica haldex. quattro torsen de la A4 in sus. Asa era in 1900, toamna. Intre timp au aparut diferentiale controlate electronic si, desi au ambele haldex, modul in care livreaza puterea intre putin e diferit. Ma rog, detalii mult prea tehnice pentru tine, o sa incerc sa nu complic prea mult. Pe Golf R se poate transmite maxim 50% din putere catre puntea spate, pe cand pe Audi se poate transmite pana la 100%. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users