Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Mers "IN SUTURI" si FUM NEGRU

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012
Salut. Hai ca dam din problema in problema. Parca nu era suficient ca porneste ciudat la cald (nu urca din prima la ralanti, sta in 400-600 turatii 1-2 secunde dupa care urca la turatia normala de ralanti), acum mai merge si intrerupt si scoate fum negru. E vorba de un Ford Mondeo 2.0 tdci 130 cp. Acum aprox. 2 luni am facut o diagnoza si mi-au spus ca injectoarele sunt in parametrii. De ieri, am observat un lucru ciudat, prima data crezand ca mi se pare...si anume: in anumite momente, cand accelerez (incet, moderat sau tare), pur si simplu merge in suturi si nu trage, in acelasi timp scotand fum negru. Chestia asta nu o face chiar mereu, are toane...are momente in care o prind bine pe acceleratie si merge normal, dar in 80% din timp merge intrerupt, in special cand accelerez. Mi s-a intamplat sa faca asa si la 100 km/h mers constant. Problama asta mi s-a intamplat dupa ce s-a incalzit motorul, la rece a mers bine.  Avand in vedere ca acum aprox. 2 luni cei de la diagnoza mi-au zis ca injectoarele sunt ok, ce m-ati sfatui sa fac? Cu ce sa incep? Ca pe tester nu iese nimic... Tin sa mai mentionez ca in momentul in care a inceput sa mearga in suturi, nu m-a s-a aprins niciun martor in bord. De obicei, se mai intampla sa mearga asa intrerupt dar in momentul ala mi se aprindea martorul de la bujii care licarea...dupa ce reporneam masina, isi revenea. Bujiile sunt noi, ca sa nu mai aud ca imi spuneti ca bujiile sunt defecte...

Edited by andrei8, 21 April 2018 - 12:03.


#2
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008
Daca ai fi avut cunostiinte elementare despre cum functioneaza un motor diesel, nici nu ai fi pus problema de bujii. Asa ca du-te la un service mai renumit, caci singur n-o sa-i dai de cap.

Edited by Lipsum, 21 April 2018 - 11:53.


#3
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Schimba service-ul, sau fa o diagnoza la reprezentanta.
Daca aprinde martorul de bujii, imposibil sa nu stocheze o eroare.

PS
Cere mutarea topicului pe service area

Edited by dan78rom, 21 April 2018 - 11:58.


#4
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012

View PostLipsum, on 21 aprilie 2018 - 11:52, said:

Daca ai fi avut cunostiinte elementare despre cum functioneaza un motor diesel, nici nu ai fi pus problema de bujii. Asa ca du-te la un service mai renumit, caci singur n-o sa-i dai de cap.
Stiu foarte bine rolul bujiilor la un motor diesel. Am spus asta pt a nu mai vedea pe cineva care crede ca se pricepe la mecanica si imi spune de bujii cand sunt 25 de grade afara.

View Postdan78rom, on 21 aprilie 2018 - 11:56, said:

Schimba service-ul, sau fa o diagnoza la reprezentanta.
Daca aprinde martorul de bujii, imposibil sa nu stocheze o eroare.

PS
Cere mutarea topicului pe service area
Am facut diagnoza si la reprezentanta, si nu au gasit nimic. Acea eroare cu martorul de la bujii nu s-a inregistrat.

#5
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Hmm, ciudat.
Pot fi multe cauze, iti recomand o diagnoza in mers, poate apare ceva.
Pot fi probleme cu presiunea de alimentare, maf, egr, turbo.
Pe forum nu gasesti rezolvarea.

#6
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Schimbã reprezentanța, sau mai sigur țara.
Dacã ba mere ba pere...ai contacte ruginite, imperfecte.

Edited by sarac.lipit, 21 April 2018 - 12:32.


#7
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012
Tocmai ce am plecat cu masina si vad ca face din prima asa...nu doar la cald...

#8
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
Mergi la un service de reparatii injectoare si pompe. Acolo vei afla daca e totul ok. Eu banuiesc in continuare pompa de injectie sau injectoarele. Poate ambele...

#9
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View Postandrei8, on 21 aprilie 2018 - 11:47, said:

Salut. Hai ca dam din problema in problema. Parca nu era suficient ca porneste ciudat la cald (nu urca din prima la ralanti, sta in 400-600 turatii 1-2 secunde dupa care urca la turatia normala de ralanti), acum mai merge si intrerupt si scoate fum negru. E vorba de un Ford Mondeo 2.0 tdci 130 cp. Acum aprox. 2 luni am facut o diagnoza si mi-au spus ca injectoarele sunt in parametrii. De ieri, am observat un lucru ciudat, prima data crezand ca mi se pare...si anume: in anumite momente, cand accelerez (incet, moderat sau tare), pur si simplu merge in suturi si nu trage, in acelasi timp scotand fum negru. Chestia asta nu o face chiar mereu, are toane...are momente in care o prind bine pe acceleratie si merge normal, dar in 80% din timp merge intrerupt, in special cand accelerez. Mi s-a intamplat sa faca asa si la 100 km/h mers constant. Problama asta mi s-a intamplat dupa ce s-a incalzit motorul, la rece a mers bine.  Avand in vedere ca acum aprox. 2 luni cei de la diagnoza mi-au zis ca injectoarele sunt ok, ce m-ati sfatui sa fac? Cu ce sa incep? Ca pe tester nu iese nimic... Tin sa mai mentionez ca in momentul in care a inceput sa mearga in suturi, nu m-a s-a aprins niciun martor in bord. De obicei, se mai intampla sa mearga asa intrerupt dar in momentul ala mi se aprindea martorul de la bujii care licarea...dupa ce reporneam masina, isi revenea. Bujiile sunt noi, ca sa nu mai aud ca imi spuneti ca bujiile sunt defecte...
Cauta pe cineva sa faca o diagnoza in mers, unul care stie interpreta parametri.Chiar daca nu inregistreaza eroare, se vede in parametri ce se modifica cand merge in suturi.

#10
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Diagnoza injectoarelor inseamna mai mult decat un simplu tester pe masina. Ca sa afli daca sunt in parametri trebuiesc demontate si testate la un atelier specializat.Chiar daca sunt bune electric(adica ceea ce citeste testerul) pot fi degradate mecanic, pierd motorina pe retur sau chiar in cilindru, intre momentele de injectie. Odata ce acestea pierderi, automat presiunea in rampa nu mai poate fi gestionata corect.

Eu as paria pe injectoare sau SCV-ul de pe pompa de inalta presiune, poate un cumul.... Avand in vedere faptul ca merge intrerupt....injector/injectoare cu probleme.
Nu cred ca poroblemele vin de la alimentarea cu aer - asta ar cauza intr-adevar fum, dar nu si mers intrerupt.
Deci daca adunam simptomele:
- pornire grea la cald  - SCV,injectoare
- fum negru - pierderi de presiune turbo, turbina defecta,SCV, injectoare defecte
- lipsa putere - turbo, SCV,injectoare
- mers intrerupt - injectoare, senzor(i)

Poti doar sa cauti singura constanta.....

#11
Cherubim

Cherubim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 15.09.2017
Ori turbina, ori EGR-ul...poate fi si debimetrul de aer....Daca era turbosuflanta scotea fum alb si tot asa...lipsa putere.

#12
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Pe alimentarea cu aer - turbina,furtune,intercooler - nu prea poti sa ai fum alb. Turbo defect=presiune aer scazuta= amestec bogat=fum negru. Furtun spart=amestec bogat=fum negru. Turbina cu cuzineti flotanti uzati (adica o ia pe ulei)=ulei in cilindru=amestec bogat=fum negru/albastrui.

EGR-ul nu cauzeaza mers intrerupt.Nici debitmetrul de aer.
Oricum astea pot fi testate usor cu diagnoza; la aer cantitate ceruta vs efectiva; la presiune turbo presiune ceruta vs efectiva; EGR-ul poate fi comandat inchis/deschis si verificate valorile.

Edited by florinel, 21 April 2018 - 14:39.


#13
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
va urma sa ti se opreasca motorul in mers de la 2500 rpm in plus, si poate atunci vei intelege ca e necesar sa verifici la un service auto(specializat pe partea de injectie) daca injectoarele tale pulverizeaza sau pisha.
Nu mai zic de pompa de injectie care poate sa aiba pilitura. Dar astea nu ti le zice nimeni la diagnoza/  acolo unde ai fost tu si probabil Dorel ti-a zis dupa ce a bagat o mufa in masina, ca injectoarele tae sunt ok.

Edited by dan1980_25, 21 April 2018 - 15:23.


#14
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Eu am avut candva simptome asemanatoare la Mercedes w210 si a fost senzorul de pozitie pedala acceleratie, e un potentiometru mai exact. Exact asa facea si la mine, ba accelera ba nu si scotea fum negru dar mi-a aratat pe diagnoza.

Imi aparea si in bord "erreur gestion moteur, aller a l'atelier"

#15
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012

View PostCherubim, on 21 aprilie 2018 - 14:26, said:

Ori turbina, ori EGR-ul...poate fi si debimetrul de aer....Daca era turbosuflanta scotea fum alb si tot asa...lipsa putere.
Pana pe la vreo 2700-2800 de turatii merge in suturi, de la aprox. 2800 in sus merge rotund, dar nu mai are vlaga deloc...accelereaza extrem de lent

P.S. am si un consum cu 2-3 litri/100km mai mare

#16
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013

View Postandrei8, on 21 aprilie 2018 - 19:08, said:

Pana pe la vreo 2700-2800 de turatii merge in suturi, de la aprox. 2800 in sus merge rotund, dar nu mai are vlaga deloc...accelereaza extrem de lent

P.S. am si un consum cu 2-3 litri/100km mai mare

un prieten cu un Ford focus motor 1.8 diesel, avea aceleasi simptome. concluzie = injectoare.
2000 de lei l-a costat toata distractia (pentru toate 4), reconditionate fiind.

Edited by Vladuut, 22 April 2018 - 20:57.


#17
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012

View PostVladuut, on 22 aprilie 2018 - 20:57, said:



un prieten cu un Ford focus motor 1.8 diesel, avea aceleasi simptome. concluzie = injectoare.
2000 de lei l-a costat toata distractia (pentru toate 4), reconditionate fiind.
Pai ma gandesc ca daca ar fi toate 4 defecte, nu ar mai porni sau nu ar mai trage deloc...

View PostVladuut, on 22 aprilie 2018 - 20:57, said:



un prieten cu un Ford Focus motor 1.8 diesel, avea aceleasi simptome. concluzie = injectoare.
2000 de lei l-a costat toata distractia (pentru toate 4), reconditionate fiind.
Pai ma gandesc ca daca ar fi toate 4 defecte, nu ar mai porni sau nu ar mai trage deloc...

#18
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Nu-i obligatoriu.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate