Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Garnitura de chiulasa?
Last Updated: May 05 2018 16:19, Started by
Vrock922
, Apr 20 2018 10:53
·
0
#1
Posted 20 April 2018 - 10:53
Salut tuturor,
De un an de zile sunt posesorul unui Peugeot 607 2.2 benzina, si de ceva timp ma confrunt cu unele probleme la sistemul de racire. Totul a început în vară anului trecut cand un furtun din vasul de expansiune s-a spart, înlocuindu-l ulterior. Toate bune si frumoase ca dupa 7000 si ceva de km pe distanța lungă mi s-a spart un alt cot de la furtunul mare de antigel din radiator in motor. Mi s-a aprins martorul si imediat am oprit masina, si doar tractata am adus-o acasa. Zilele astea am schimbat si acest furtun cu unul nou, dar sunt in dubii cu garnitura de chiulasa. Chestia e că nu am simptome de garnitura dusă, singura pierdere de antigel pe ca o am (100 ml) la 1000 km este la radiatorul din habitaclu, deoarece gasesc antigel sub preș pasager dreapta. Mecanicul mi-a verificat furtunile, instalația, si nu a găsit vreo presiune ieșită din comun, dar in acelasi timp nu cred in coincidențe cu 2 furtune sparte doar datoria vârstei. Ce test concludent as putea sa fac sa vad daca este garnitura, sau poate fi sqqi din cauza radiatorului din interiorul mașinii? Multumesc |
#2
Posted 20 April 2018 - 10:58
Testul cel mai concludent este cu un mecanic bun.
N-ai spus vârsta mașinii... |
#3
Posted 20 April 2018 - 11:01
Ai supapa in capul busonului de la vasul de expansiune ? Daca este blocata / ruginita / etc ...nu mai lasa presiunea sa iasa si pleznesc furtunele .Cumpara un buson nou daca este cu supapa . Nu costa mult .
|
#4
Posted 20 April 2018 - 11:15
Va multumesc pentru mesaje.
Masina are 14 ani 254000 km realiza, cumpărată de mine la 245.200km. Nu m-am gândit la capacul de la vas. |
#5
Posted 20 April 2018 - 11:19
Daca e atinsa garnitura o sa apara bule de aer in vasul de expansiune, adica "bolboroseste".
Edited by bumpocbum, 20 April 2018 - 11:19. |
#6
Posted 20 April 2018 - 11:31
Ti se pare dubios sa se sparga 2 furtune unul dupa altul ?
Eu am schimbat furtune , coturi si T-euri la un Logan o toamna si o iarna intreaga.... Cand se uzeaza asa fac incep si crapa unul dupa altul , Ai avut antigel mereu masina ,sau a mers si cu apa simpla ? Garnitura de chiuloasa are alte simptome .... Nu mai umbla cu radiatorul de caldura spart ca ai ocazia sa plesneasca o data cand ai viteza ( am vazut 3 cazuri pana acum ) , nu cred ca trebuie sa mai explic riscurile... Posibil si termostatul sa nu lucreze in parametrii Edited by mihaiduban, 20 April 2018 - 11:32. |
#7
Posted 20 April 2018 - 11:56
Mihaiduban, temperatura nu urcă peste limite, 90 grade, bule in vas nu, apa in ulei sau invers nu, termostatul deschide si 8nchide normal, electroventialtorul porneste normal, doar furtunele astea.
La ultimul furtun, într-adevăr mi-a fiert apa, dar inspirat am oprit masina imediat pe dreapta, lăsată să se răcească vreo 3 ore si doar tractata am adus-o. Ieri dupa schimbarea furtunului si a antigwlului am facut vreo 50 km si furtunele nu erau tari , adică erau in limitele normale. Legat de calorfiwrul de încălzire il voi schimba, doar ca nu as vrea sa fac pe jumătate, o sa verific si garnitura, am inteles ca exista ceva test de gaze in vas. Cand am avut probleme cu ambele furtune niciodată nu am băgat apa de canal, am preferat sa o duc tractata, si practic anul asta am facut cam două schimburi de antigel ) Va multumesc |
#8
Posted 05 May 2018 - 10:19
Astăzi am facut si un test co2 pentru garnitura, lichidul si-a schimbat culoarea in cateva secunde.
Se pare ca temerile s-au adeverit, are garnitura cel mai probabil clipită. Nu stiu cat de.concludent este, dar mecanicii asa mi-au spus |
#9
Posted 05 May 2018 - 12:37
Nu e concludent. Lasa masina sa ajunga la temperatura de regim,la ralanti cu buson vas scos, umple "ochi" vasul de expansiune si urmareste atent. In prima faza dilatarea lichidului de racire face ca sa se reverse un pic. Daca nu ies bule pana la pornirea EVR e OK. Dupa ce porneste EVR e posibil ca sa apare bule mici, difuze, sa nu te sperie, in puncte fierbinti din chiuloasa, nefiind presurizat sistemul de racire (ai buson scos) incepe fierberea lichidului de racire. Toata treaba nu dureaza decat cateva minute, la ralanti regimul termic si gradientii de temperatura pe inaltimea motorului sunt mici, nu se intampla nimic daca nu a fost presurizat sistemul de racire cat timp ai urmat procedura asta.
Edited by kesarion111, 05 May 2018 - 12:39. |
#10
Posted 05 May 2018 - 14:06
Merci
Am sa fac si asta, ce-i drept din cate imi amint3wc cand am.schimbat ultimul furtun asa.cum am descris mai sus, mecanicul a facut ceva de genul,.cu butonul scos, la ralanti, si nu aveam bule sau alte lucruri anormale Fiind mai reticent am zis sa fac si testul minune cum se lauda unele service-uri cu un dispozitiv ce are un lichid albastru si se baga in vasul de expansiune.mecanicul de acolo imi Zicea ca daca se schimba culoarea la acel.lichud exista scăpări de gaze si garnitura e dusă sau eventual chiulasa Ma rog, acum o pun si pe aia rea in fata. La o primă întrebare mecanicii de acolo imi Iveau de costuri de vreo 3000 lei, dar nu stiu sa fie asa.scump sa sch8mbi o garnitura. La piese, pe site-uri de profil toate cumulate nu făceau 500 lei( garnitura, suruburi), ar mai fi planatul si manoperă lor, dar tot nu aj7ngi la preturi din alea ) |
|
#11
Posted 05 May 2018 - 16:19
Vrock922, on 05 mai 2018 - 14:06, said:
Merci Am sa fac si asta, ce-i drept din cate imi amint3wc cand am.schimbat ultimul furtun asa.cum am descris mai sus, mecanicul a facut ceva de genul,.cu butonul scos, la ralanti, si nu aveam bule sau alte lucruri anormale Fiind mai reticent am zis sa fac si testul minune cum se lauda unele service-uri cu un dispozitiv ce are un lichid albastru si se baga in vasul de expansiune.mecanicul de acolo imi Zicea ca daca se schimba culoarea la acel.lichud exista scăpări de gaze si garnitura e dusă sau eventual chiulasa Ma rog, acum o pun si pe aia rea in fata. La o primă întrebare mecanicii de acolo imi Iveau de costuri de vreo 3000 lei, dar nu stiu sa fie asa.scump sa sch8mbi o garnitura. La piese, pe site-uri de profil toate cumulate nu făceau 500 lei( garnitura, suruburi), ar mai fi planatul si manoperă lor, dar tot nu aj7ngi la preturi din alea ) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users