Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ingineria in lume
Last Updated: Jun 29 2022 14:04, Started by
Bursul
, Apr 20 2018 10:38
·
0
#19
Posted 20 April 2018 - 17:15
Pe unde trece trenul ăsta (mai există traseul) sunt unele zone destul de interesante, ţinând cont de perioada în care a fost construită acea cale ferată
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oYNQmI2m_iQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe la 1:18:30 tot ceva din S.U.A. Acea companie nu mai produce oţel Să devii dintr-un una dintre cele mai importante oţelării din S.U.A. un 0 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2QTGiHOZZFU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#20
Posted 20 April 2018 - 19:25
#21
Posted 21 April 2018 - 00:10
Tunelul Canalului Mânecii (în engleză Channel Tunnel, "Tunelul Canalului", în franceză Tunnel sous la Manche, "Tunelul pe sub Canalul Mânecii") este un tunel feroviar submarin, lung de 50,5 km, care leagă vestul Franței cu sud-estul Angliei, pe sub Canalul Mânecii. Tunelul a fost construit în cooperare de guvernele Regatului Unit și Franței. Este al treilea tunel feroviar ca lungime din lume, depășit fiind doar de tunelul japonez Seikan și de tunelul Gotthard.
Traversarea mașinilor, autocarelor, motocicletelor și camioanelor este asigurată de navete feroviare și durează aproximativ 35 de minute de la peron la peron. Transportul călătorilor este asigurat de compania Eurostar, care utilizează trenuri de tip TGV modificate pentru a se adapta specificului tunelului și rețelei britanice (alimentare prin a treia șină). Viteza limită prin tunel este de 160 km/h. https://ro.wikipedia...alului_MĂąnecii |
#23
Posted 21 April 2018 - 09:10
dap, am avut si noi perioada noastra de glorie. acu vreo 100 ani... mergem inainte, ca inainte era mai bine...
|
#24
Posted 21 April 2018 - 10:08
Au fost făcute şi pe vremea lui Ceauşescu. Cele auto. Că înainte de ele autovehiculele traversau Dunărea cu bacul. Recent l-am făcut pe cel Calafat - Vidin (în colaborare)
Cel Giurgiu - Ruse (Podul Prieteniei) e făcut pe vremea lui Gh. Gheorghiu-Dej. Dar făcut cu ajutor străin şi proiectat în U.R.S.S. |
#25
Posted 21 April 2018 - 13:40
djl, on 21 aprilie 2018 - 10:08, said: Au fost făcute și pe vremea lui Ceaușescu. Cele auto. Că înainte de ele autovehiculele traversau Dunărea cu bacul. Recent l-am făcut pe cel Calafat - Vidin (în colaborare) Cel Giurgiu - Ruse (Podul Prieteniei) e făcut pe vremea lui Gh. Gheorghiu-Dej. Dar făcut cu ajutor străin și proiectat în U.R.S.S. |
#26
Posted 21 April 2018 - 13:44
Dar ăla nu ţine de construcţie.
Mie îmi place că metroul Bucureştean, ăla făcut înainte de 1989 a fost făcut cam 100% Românesc. Dar asta şi pentru că aveam tradiţie în domeniul construcţiilor feroviare. |
#27
Posted 02 May 2018 - 12:57
Cel mai mare vapor (fost):
[ http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/10/16/4323CB2600000578-0-image-a-2_1502379030183.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Seawise Giant este cea mai mare nava construita vreodata pe Terra. Era un supertanc (petrolier de mare capacitate), cea mai lunga nava (458 de metri) si, incarcat complet, deplasamentul lui era de 657.019 tone, avand cea mai mare capacitate de transport. Din cauza dimensiunilor, insa, Seawise Giant, care in prezent nu mai exista, nu putea naviga pe Canalul Englez, Canalul Suez sau Canalul Panama. Nava a fost construita in 1979 de catre Sumitomo Heavy Industries Ltd. in Japonia, iar ultima calatorie pe care a facut-o a fost in 2009, inainte de a fi demolata. Putea atinge o viteza de 16 noduri. vap.jpg 158.91K 7 downloads vap2.jpg 120K 4 downloads aici e sub un alt nume, ca a fost redenumit de vreo 4 ori Alte 2 vapoare, tot asa mari au fost construite in anii 70, dar se pare ca costurile de intretinere erau prea mari: Rezultatul: la fier vechi. Edited by Bursul, 02 May 2018 - 12:58. |
#28
Posted 02 May 2018 - 14:21
Cand am trecut prima oara pe el,nici nu stiam in ce directie sa ma mai uit!
Vasco da Gama este un pod suspendat care traversează râul Tagus în apropierea Lisabonei, în Portugalia. Este cel mai lung pod din Europa,[1][2] cu o lungime totală de 17.200 de metri; podul traversează estuarul râului Tagus legând orașele Sacavém și Montijo. A fost numit în cinstea exploratorului Vasco da Gama. https://ro.m.wikiped...co_da_Gama_(pod) Vasco_da_Gama_Bridge_aerial_view.jpg 294.38K 2 downloads Constructia a durat 3 ani ,timpul in care in Ro se termina un podet peste un parau ! Edited by bolo, 02 May 2018 - 14:29. |
|
#29
Posted 29 June 2022 - 14:04
Nimeni nu vorbeste de digurile Olandei. Ce au facut astia e de domeniul fantasticului:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/i6DRRHXt-PA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IY-HDrhaLZk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users