Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

Ingineria in lume

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,216
  • Înscris: 13.06.2004
Pe unde trece trenul ăsta (mai există traseul) sunt unele zone destul de interesante, ţinând cont de perioada în care a fost construită acea cale ferată

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oYNQmI2m_iQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Pe la 1:18:30 tot ceva din S.U.A. Acea companie nu mai produce oţel   :(    Să devii dintr-un una dintre cele mai importante oţelării din S.U.A. un 0   :(

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2QTGiHOZZFU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#20
Dormi_Hete

Dormi_Hete

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,738
  • Înscris: 15.03.2018

 Bursul, on 20 aprilie 2018 - 13:09, said:

Avea dreptate @lex404. Chiar te apuca depresia cand vezi ce realizeaza unii si noi ...

Ce au realizat. Ca la generatia asta de hipsteri nu mai pupa europa de vest vreo mare realizare inginereasca juma de secol.

#21
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,383
  • Înscris: 20.10.2006
Tunelul Canalului Mânecii (în engleză Channel Tunnel, "Tunelul Canalului", în franceză Tunnel sous la Manche, "Tunelul pe sub Canalul Mânecii") este un tunel feroviar submarin, lung de 50,5 km, care leagă vestul Franței cu sud-estul Angliei, pe sub Canalul Mânecii. Tunelul a fost construit în cooperare de guvernele Regatului Unit și Franței. Este al treilea tunel feroviar ca lungime din lume, depășit fiind doar de tunelul japonez Seikan și de tunelul Gotthard.

Traversarea mașinilor, autocarelor, motocicletelor și camioanelor este asigurată de navete feroviare și durează aproximativ 35 de minute de la peron la peron. Transportul călătorilor este asigurat de compania Eurostar, care utilizează trenuri de tip TGV modificate pentru a se adapta specificului tunelului și rețelei britanice (alimentare prin a treia șină). Viteza limită prin tunel este de 160 km/h.

https://ro.wikipedia...alului_MĂąnecii

#22
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,216
  • Înscris: 13.06.2004
La noi au fost podurile de peste Dunăre.

#23
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,104
  • Înscris: 05.06.2002
dap, am avut si noi perioada noastra de glorie. acu vreo 100 ani... mergem inainte, ca inainte era mai bine...

#24
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,216
  • Înscris: 13.06.2004
Au fost făcute şi pe vremea lui Ceauşescu. Cele auto. Că înainte de ele autovehiculele traversau Dunărea cu bacul. Recent l-am făcut pe cel Calafat - Vidin (în colaborare)
Cel Giurgiu - Ruse (Podul Prieteniei) e făcut pe vremea lui Gh. Gheorghiu-Dej. Dar făcut cu ajutor străin şi proiectat în U.R.S.S.

#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

 djl, on 21 aprilie 2018 - 10:08, said:

Au fost făcute și pe vremea lui Ceaușescu. Cele auto. Că înainte de ele autovehiculele traversau Dunărea cu bacul. Recent l-am făcut pe cel Calafat - Vidin (în colaborare)
Cel Giurgiu - Ruse (Podul Prieteniei) e făcut pe vremea lui Gh. Gheorghiu-Dej. Dar făcut cu ajutor străin și proiectat în U.R.S.S.
Mai bine zi de LASERu' de la Magurele sau unde naiba il construiesc astia, cel mai tare din parcare.

#26
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,216
  • Înscris: 13.06.2004
Dar ăla nu ţine de construcţie.
Mie îmi place că metroul Bucureştean, ăla făcut înainte de 1989 a fost făcut cam 100% Românesc. Dar asta şi pentru că aveam tradiţie în domeniul construcţiilor feroviare.

#27
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,277
  • Înscris: 30.10.2003
Cel mai mare vapor (fost):

[ http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/10/16/4323CB2600000578-0-image-a-2_1502379030183.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Seawise Giant este cea mai mare nava construita vreodata pe Terra. Era un supertanc (petrolier de mare capacitate), cea mai lunga nava (458 de metri) si, incarcat complet, deplasamentul lui era de 657.019 tone, avand cea mai mare capacitate de transport. Din cauza dimensiunilor, insa, Seawise Giant, care in prezent nu mai exista, nu putea naviga pe Canalul Englez, Canalul Suez sau Canalul Panama.
Nava a fost construita in 1979 de catre Sumitomo Heavy Industries Ltd. in Japonia, iar ultima calatorie pe care a facut-o a fost in 2009, inainte de a fi demolata. Putea atinge o viteza de 16 noduri.


Attached File  vap.jpg   158.91K   7 downloads
Attached File  vap2.jpg   120K   4 downloads aici e sub un alt nume, ca a fost redenumit de vreo 4 ori

Alte 2 vapoare, tot asa mari au fost construite in anii 70, dar se pare ca costurile de intretinere erau prea mari: Rezultatul: la fier vechi.

Edited by Bursul, 02 May 2018 - 12:58.


#28
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Cand am trecut prima oara pe el,nici nu stiam in ce directie sa ma mai uit!

Vasco da Gama este un pod suspendat care traversează râul Tagus în apropierea Lisabonei, în Portugalia. Este cel mai lung pod din Europa,[1][2] cu o lungime totală de 17.200 de metri; podul traversează estuarul râului Tagus legând orașele Sacavém și Montijo. A fost numit în cinstea exploratorului Vasco da Gama.

https://ro.m.wikiped...co_da_Gama_(pod)

Attached File  Vasco_da_Gama_Bridge_aerial_view.jpg   294.38K   2 downloads

Constructia a durat 3 ani ,timpul in care in Ro se termina un podet peste un parau !

Edited by bolo, 02 May 2018 - 14:29.


#29
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,277
  • Înscris: 30.10.2003
Nimeni nu vorbeste de digurile Olandei. Ce au facut astia e de domeniul fantasticului:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/i6DRRHXt-PA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IY-HDrhaLZk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate