Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Limp mode
Last Updated: Jul 09 2020 04:39, Started by
vinciun
, Apr 19 2018 21:30
·
0
#1
Posted 19 April 2018 - 21:30
Salut. M-am gandit sa deschid topic separat ca problema e destul de delicata. Imi intra in limp mode cateodata. Am observat ca problema apare cand se infierbanta motorul, de exemplu daca stau prin ambuteiaje mult prin soare, dupa ce ies si accelerez simt ca nu vrea sa traga si da fum, daca tot insist cu acceleratia intra in limp mode. Opresc motorul si repornesc si isi revine.
La rece nu are nimic. Doar cand motorul e infierbantat. Termostatul e bun ca mai mult de 90 de grade nu urca niciodta apa din motor. In mod normal trage foarte bine. Pe diagnoza imi da presiune de supraalimentare care nu-i in parametri si egr. Am inceput prin a schimba captorul de presiune, apoi curatat egr, admisia, intercooler, schimbat toate garniturile pe traseul dintre turbo si admisie, Schimbat 4 injextoare, demontat si curatat turbo, iar in final am si anulat egr din soft insa nimic. Mi-am zis ca ma dau batut si am fost azi la reprezentanta Mercedes din Chisinau, le-am spus ce buba are si sa faca ce vor sa o repare. Deci m-au tinut toata ziua acolo si in zadar. Am ramas foarte dezgustat, nu au avut un specialist sa fie in stare sa gaseasca buba. Au verificat etansietatea de la vacum si la admisie si dupa ei, totul e bine. Au verificat electrovanele de la turbo si de la egr si la rece functioneaza bine. Deci am stat o zi intreaga ca intr-un final sa-mi spuie ca au de gand sa imi schimbe vana egr si 6 injectoare. Mi-am luat masina si am plecat... Vana egr am anulat-o dupa ce am plecat de la ei ca sa ma asigur ca nu e de la ea. Acum ma gandesc sa schimb electrovanele, de ma egr ( care sta degeaba acum) cu cea de la turbo. Sper sa gasesc maine un pic de timp sa fac asta, altceva idee nu am. |
#2
Posted 19 April 2018 - 21:51
Ai uitat sa spui ce masina ai.
Eu la Skoda mea 1,9TDI din 2003 am avut o perioada in care luam limp mode de la debitmetrul de aer, insa luam limp mode doar cind treceam de ~100km/h si ca sa-si revina trebuia sa opresc motorul. La tester aveam "deviatie pozitiva" si ma tot uitam la turbo si a durat ceva timp pina ce am depistat ca-i de la debitmetru de aer |
#4
Posted 19 April 2018 - 22:15
florin71_skoda, on 19 aprilie 2018 - 21:51, said:
Ai uitat sa spui ce masina ai. Eu la Skoda mea 1,9TDI din 2003 am avut o perioada in care luam limp mode de la debitmetrul de aer, insa luam limp mode doar cind treceam de ~100km/h si ca sa-si revina trebuia sa opresc motorul. La tester aveam "deviatie pozitiva" si ma tot uitam la turbo si a durat ceva timp pina ce am depistat ca-i de la debitmetru de aer Mercedes e 320 cdi anul 2000. Debitmetrul l-am schimbat anul trecut ca mi-a aratat pe diagnoza ca-i obosit, daca ar fi cazul, banuiesc ca mi-ar arata si acum. Acum cu toata curatenia asta merge foarte bine cand e in ape bune. O placere sa o conduc, insa cum stau un pic intr-un ambuteiaj devine lenesa, incepe sa dea fum si intra in limp mode. |
#6
Posted 20 April 2018 - 04:53
Nu știu dacã sevice'urile din ro au program rabla...în general au rãmas mecanicii schimbãtori de subansamble, dar tre'sã fii cu ochii pe ei, rãmîn multe piulițe.
Același fenomen am la polo, fãrã erori, ei zic de "forjare", nici un efect, m-am obișnuit cu 4,5% consum...moșnegește. La vale fac niște demaraje... |
#9
Posted 20 April 2018 - 07:51
vinciun, on 19 aprilie 2018 - 21:30, said:
.. demontat si curatat turbo, .. La turbo ai actuator electric sau mecanic ? La rabla mea este mecanic cu membrana si cind am curatat mai demult turbo si galeria de evacuare (ca si galeria de evacuare trebuie curatata), am descoperit ca actuatorul avea un por mic in membrana si l-am schimbat. (Am facut testul cu facut vid cu gura si tinut cu limba si am descoperit ca scapa.) Intreba mai sus colegul Oaspetele daca ai facut log in mers. Eu mi-am cumparat un set de diagnoza si anul trecut prin primavara mi-am facut singur citeva log-uri in mers, ca-i mai usor decit sa te apuci de demontat, dupa care am apelat la colegi de pe forumul Volkswagen sa mi-l interpreteze si sa-mi spuna cum stau. Concluzia fost ca agata un pic actuatorul sau geometria turbo, dar nu intodeauna si nu suficient de tare incit sa-mi fac griji. |
#10
Posted 20 April 2018 - 09:15
Am tras si eu cu gura si am suflat, totul e in regula. In service mi-au verificat si cu o pompa si totul e normal. Ma.gandeam.ca poate agata ceva cand se infuerbanta, am.verificat si imediat dupa ce intra in limp mode dar merge perfect, nu agata nimic, nu scapa aer.
Log in mers nu am facut. Am un prieten ce detine diagnoza dar nu cunoastem cum se face, in plus, e cam complicat fiindca priza pentru diagnoza se afla in compartimentul motor. Am schimbat acum electrovanele intre ele si ma duc sa verific. Trag o fuga in service sa-i schimb arcurile spate si telescoapele fata daca tot m-am apucat de ea acum. L-au reprezentanta m-au dezamagit complet. Eu ii spun mecanicului de acolo ca in mod normal nu face fum deloc, dar inainte de a intra in limp scoate mult. El ma asigura ca e normal sa faca fum ca nu are filtru de particule. Doamne fereste... Nu vrea sa gandeasca un pic. De logare in mers cand aud mecanicii dau din umeri toti. Daca nu rezolv, cumpar eu o diagnoza cand ma intorc si o sa incerc sa fac o logare. Aici in md nici drmuri nu avem sa pot accelera calumea. "La turbo ai actuator electric sau mecanic ?" Mecanic pilotat cu vacuum prin intermediul unei electrovane. |
|
#11
Posted 20 April 2018 - 10:42
#12
Posted 20 April 2018 - 12:52
Am schimbat electrovanele intre ele si inca nu am avut probleme. Am facut vreo 30kg si merge foarte foarte bine. Inca nu vreua sa ma bucur tare. Va tin la curent.
|
#13
Posted 20 April 2018 - 15:48
La rabla mea electrovanele nu sint identice.
Am avut cindva probleme cu electrovana N75 (daca-mi aduc bine aminte) la care i sa rupt suportul si a cazut pe galerie si sa topit, insa a aparut ca defect pe calculator. Nu stiu daca la tine trebuia sau nu sa o gaseasca diagnoza ca si defect. Parerea mea este sa faci totusi log-ul ala in mers, daca tot zici ca ai un prieten care are diagnoza. Cauta si tu pe net cum se face si treci la treaba. La skoda trebuie sa aleg 3 grupuri de valori (care trebuie urmarite), sa urc pina in viteza 3, sa tin motorul undeva sub 2000 ture, sa dau clik sa plece log-ul, dupa care sa bag acceleratia in blana si sa merg cu acceleratia apasata la maxim, pina ce motorul ajunge la aproape 4000 de ture si dupaia sa opresc log-ul si sa-l salvez. Nu stiu daca si la mertan o fi la fel, dar banuiesc ca da. Trebuie doar sa sti care sint grupurile alea de valori ce trebuie inregistrate. Si dupaia partea mai delicata, sa gasesti pe cineva care sa stie sa interpreteze corect log-ul ala. Edited by florin71_skoda, 20 April 2018 - 15:49. |
#14
Posted 20 April 2018 - 16:26
Voi face si asta. Electrovanele sunt identice, atat la aspect cat si dupa referinte. La reprezentanta ma amageau ca-s duferite, voiau sa cumpar doua, nu doar una de test.
|
#15
Posted 26 April 2018 - 22:59
Am facut deja peste 3000 km. Am ajuns inapoi in Franta mergând si cu 200, de cateva ori am accelerat chiar si pana la 230 si nimic, nicio problema. Buba a fost la electrovana de la turbo.
|
|
#16
Posted 12 May 2018 - 12:56
Salut. Am si eu o curiozitate, cam ce ar putea fi , la un Golf 5 1.6 Otto
Se aprinde ESP, iar in accelerare dupa 1500 rpm incepe sa clipoceasca si "CHECK ENGINE".. vad ca acuma uleiul s-a stins, dar mai devreme si ala era aprins. Clar urmeaza o revizie. Am auzit pareri ca ar putea fi de la bobina de inductie. Poate sunt bujiile? https://streamable.com/olopl Link cu video mai sus, cu simptomele. La rece cand a pornit, parca mergea in 3 pistoane, eu banuiam ca bujiile sunt terminate. |
#18
Posted 21 September 2019 - 19:28
vinciun, on 26 aprilie 2018 - 22:59, said:
Am facut deja peste 3000 km. Am ajuns inapoi in Franta mergând si cu 200, de cateva ori am accelerat chiar si pana la 230 si nimic, nicio problema. Buba a fost la electrovana de la turbo. Huricane, on 21 septembrie 2019 - 16:37, said:
Vinciun...care era necazul ? Edited by alexa32, 21 September 2019 - 19:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users