Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Proiect de interzicere a autoturisme Euro 1 si Euro 2 in Capitala ?
#38
Posted 18 April 2018 - 14:41
Bursul, on 18 aprilie 2018 - 14:30, said:
Si cand te gandesti ca au scos carutele cu cai din circulatie [ https://images.vice.com/vice/images/content-images/2015/04/30/la-titu-se-face-drive-test-cu-cai-si-carute-625-body-image-1430393943.jpg?resize=1050:* - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noi aveam de la inceput Euro 17, dar astia de la Bruxelles au fost rai si ne-au pus sa le scoatem. Nu le au scos de loc. Este interzisă circulația lor anumite categorii de drumuri CU CONDITIA sa existe drumuri paralele. E o diferență. |
#39
Posted 18 April 2018 - 14:41
#40
Posted 18 April 2018 - 14:44
fansat, on 18 aprilie 2018 - 14:03, said: "Consilierul general PMP, Lucian Iliescu, vrea să depună, miercuri, un proiect de hotârâre care prevede interzicerea circulaţiei în Capitală, de la 1 ianuarie 2019, a autoturismelor Euro 1 şi Euro 2. De asemenea, Iliescu cere interzicerea autoturismelor Euro 3 şi Euro 4 din 2020, respectiv 2021." Ca de obicei,oficialii romani se joaca cu focul,etaland pe langa prostie cat incape si fudulie.Pe langa faptul ca politicanul roman,indiferent de categorie,nu-i in stare sa scoata ceva original,copiind toate paragrafele de lege din legislatiile vecine si in acest caz dau cu bata in balta,dorind sa fie mai catolici decat pontifexul de le Vatican. Nemtii au initiat interzicerea diesel-ului cu incepere parca peste 10 ani. Romanul,sa para el mai destupat,nu doarme si debiteaza prostii cu duiumul.Exemplul de mai sus este concludent. Prostalaul trebuie sa iasa in evidenta cu ceva,uitand un lucru esential:capitalismul nu-i facut sa interzica,e facut sa taxeze tot ce misca,adica sa adune bani,bani si iar bani.Cat mai multi bani. Asta trebuie dat afara de acolo,ca-i prost facut gramada. |
#41
Posted 18 April 2018 - 14:47
Mai bine baga o taxa " de centru " si ies mai castigati . Daaaa sa fie in toate orasele indiferent ca are 3 milioane de suflete sau 500
|
#42
Posted 18 April 2018 - 14:47
Eu cred ca tinta finala e totul pe electric. Bine, tinta pe termen lung, dar cred ca asta e tendinta.
|
#43
Posted 18 April 2018 - 14:48
E un mit științific, nu exista nicio diferența între Euro 1 și Euro 6, doar praf în ochii la sheeple.
Legende, la fel și cu eficienta motoarelor diesel, dacă prin 2005-2006 se făcea propaganda desantata pentru acest tip de motorizare, azi chiar cântăreții de serviciu de atunci vin sa ne spună cât sunt de poluante. |
#44
Posted 18 April 2018 - 14:49
Mai, partea ipocrita este ca, pe astia din Primaria Capitalei, in loc sa-i preocupe ce mai e de facut in Bucuresti (ex: pasajul de la N. Grigorescu sta neterminat de ani buni) ii preocupa tot felul de kkturi... cum ar fi pe unde sa mai amplaseze cate o statuie prin capitala sau ce donatii sa mai faca la Biserica.
Adica niste tembeli - cu PMP-ul lor de cckt cu tot.... Doamna Firea e cel mai de kkt primar pe care l-a avut Bucurestiul de la Crin Halaicu incoace. Nimic concret, numai vrajeala de kkt. Mergeti si voi in parcul Izvor - situat in buricul targului sa vedeti ca de 50 de ani nu s-a mai asfaltat nicio alee, nu s-a mai instalat nicio banca. |
#45
Posted 18 April 2018 - 14:49
Eu sunt de acord - pana la urma poluarea e o problema serioasa in Bucuresti, nu vad de ce ai lua masina peste tot prin oras...
Vrei in Rahova? (daca prin absurd ai vre-un motiv sa te duci in Rahova) - Perfect! - o iei pe centura interioara, lasi masina la intrare in cartier (in noile parcari subteran, contra-cost, normal) apoi foloesti modernul sistem de transport public - mai simplu, iei metroul. Da' si alea polueaza... Domul Iliescu nu are viziune, in locul lui as interzice tot mai putin bicilete si cai. Edited by vlad1102, 18 April 2018 - 14:50. |
#46
Posted 18 April 2018 - 14:50
fansat, on 18 aprilie 2018 - 14:47, said:
Eu cred ca tinta finala e totul pe electric. Bine, tinta pe termen lung, dar cred ca asta e tendinta. Tinta finala este sa ajungem cu totii in 2050 cu salarii de 500 de euro dar cu pretentii de a fi primii in Europa la masuri din astea... care dau bine la opinia publica. ; |
|
#47
Posted 18 April 2018 - 14:50
Bursul, on 18 aprilie 2018 - 14:30, said:
Si cand te gandesti ca au scos carutele cu cai din circulatie [ https://images.vice.com/vice/images/content-images/2015/04/30/la-titu-se-face-drive-test-cu-cai-si-carute-625-body-image-1430393943.jpg?resize=1050:* - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noi aveam de la inceput Euro 17, dar astia de la Bruxelles au fost rai si ne-au pus sa le scoatem. abia astept ziua in care o sa pot sa vin si eu cu calul la serviciu. sa il priponesc in grajdul de sub cladirea de birouri, sa dau bacsis valetului sa ii dea portia de fan (de dieta, fara lucerna si trifoi). ma duc in birou, imi fac treaba de birou, iar seara galopam pana acasa. :dreaming: |
#48
Posted 18 April 2018 - 14:52
normal ca tinta este pentru deavoltare.
Dar cand stabilesti tinte,te uiti prin gradina proprie,in primul rand.Si ce vezi?Saracie lucie pe plan national. Poate ca bucuresteniii (unii) si-ar permite masinile electrice,dar nefericitul care si-a cumparat de 10 zile Golful 3 ce face?Eventual nu trece prin capitala. fansat, on 18 aprilie 2018 - 14:47, said:
Eu cred ca tinta finala e totul pe electric. Bine, tinta pe termen lung, dar cred ca asta e tendinta. |
#49
Posted 18 April 2018 - 14:52
irulan_corrino, on 18 aprilie 2018 - 14:30, said: super8, on 18 aprilie 2018 - 14:27, said: Eu daca eram politician interziceam toate automobilele de la Euro 6 in jos; despagubeam propietarii legitimi de masini sub Euro 6; micsoram taxele pe masinile personale; faceam lobby pt. scaderea preturilor la automobile noi cu dotari premium; reparam si faceam drumuri cat mai bune pe toata suprafata Romaniei. Dar probabil ca e o idee proasta ca nu se mai pot delapida bani de la buget. Și bani pentru toate astea puneai de la tine din buzunar ?Că e simplu doar din gură. Tu stii ce salariu si diurne au politicienii ? de isi permit sa angajeze cate 7-10 Asistente personale cu salariu de 2-3 mii de Lei. Secretari de stat peste Sectari de stat si multe alte posturi mai mult sau mai putin importante pt. membrii familiilor lor. Colac peste pupaza, isi permit sa intretina si cate 2-3 amante pe picior mare; si sa isi dea bonusuri intre ei pt. idei bune. Si asta cu banii de la bugetul Statului. Deci nu spune ca nu sunt bani |
#51
Posted 18 April 2018 - 14:53
Concluzia (a 100a oara) - poti propune aproape orice legat de Bucuresti cat timp nu te legi de masina omului. In rest nu prea conteaza mare lucru, da' sa nu se ia dom'le de masina mea. Ah si de carosabil/parcari.
Tot restu e la capitolul "si altele". Ca trotuare, ca poluare, ca pietoni...whatever...treaba lor. fansat, on 18 aprilie 2018 - 14:47, said:
Eu cred ca tinta finala e totul pe electric. Bine, tinta pe termen lung, dar cred ca asta e tendinta. Apreciez optimismul ideii ca exista o "tinta pe termen lung". Edited by shefu_de_combinat, 18 April 2018 - 14:55. |
|
#52
Posted 18 April 2018 - 14:54
fansat, on 18 aprilie 2018 - 14:47, said:
Eu cred ca tinta finala e totul pe electric. Bine, tinta pe termen lung, dar cred ca asta e tendinta. Deocamdata trebuie sa-ti vinzi un coi si un rinichi pentru a-ti cumpara o labareala de Renault Zoe(cu care faci 3 drumuri pana la cimitir si e gata bateria) ca de alea adevarate nici nu are rost sa scriu. Tinta finala ar trebui sa fie centura, parcari noi si multe, drumuri de biciclete pe toate ulitele, transport in comun ca la carte, drumuri fara gropi etc....iar undeva la final interzicerea treptata a unor masini prin orase. Edited by dan1980_25, 18 April 2018 - 14:57. |
#53
Posted 18 April 2018 - 14:55
notrust, on 18 aprilie 2018 - 14:23, said:
Euro 1 si 2 oricum sunt putine. Quote Euro 3 si mai ales euro 4 sunt multe. Quote Insa astia cu GPL la ce categorie sunt incadrati ? |
#54
Posted 18 April 2018 - 14:56
Adm, on 18 aprilie 2018 - 14:39, said:
Azi am venit pe DN1 si am intalnit doua carute la Comarnic (pe serpentine) si doua la Baicoi; cred ca a fost o intrunire a carutasilor din zona... pentru ca toata lumea urla dupa autoastrazi dar nimanui nu ii trece prin cap ca avem nevoie de drumuri de macadam intre comune, pentru vehicule cu tractiune animala (biciclete included). pe bune, mie mi se pare strigator la cer. daca ai cal nu ai unde sa te duci cu el pentru ca peste tot este interzis. daca ai vite si oi blochezi soselele nationale pentru ca nu ai pe unde sa le mâni la pascut... km de autostrada = 3-6 milioane de euro km drum judetean = 180.000 euro km drum macadam = 20-50.000 de euro (acu dau din casa din datele oficiale de la minsiterul transporturilor) este foarte ieftin, se pot face miliarde de kilometri de drumuri de macadam cu bani putini. dar pe nimeni nu intereseaza. v-ati nascut toti in lamborghini si bugatii, si nu mai apreciati un akkal teke sau un andaluz pur sange. Edited by Pollux, 18 April 2018 - 14:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users