Proiect de interzicere a autoturisme Euro 1 si Euro 2 in Capitala ?
Last Updated: May 07 2018 13:00, Started by
fansat
, Apr 18 2018 14:03
·
0
#181
Posted 19 April 2018 - 12:30
Pololica, on 19 aprilie 2018 - 12:04, said:
Vazand mai multe raspunsuri care sunt intepaturi asupra provincialililor, in special de IF, e oarecum normal... Quote In fiecare dimineata imi fac nervi (cred ca incep sa ma obisnuiesc) cu ce trafic am pe Chitila/Mogosoaia si aproape de Casa Presei si cate numere de IF, GR si DB vad in fata. N-as gresi daca as zice ca sunt aproximativ 30-40%. Stiu blocajele de pe zona Chibrit-Podul Constanta, eu stau la intersectia Pajurei cu Bucurestii Noi si cobor pentru munca la Podul Grant. Dimineata e cum e dar seara la 18 am facut si o ora pana acasa cu troleibuzul. Ar fi o tampenie sa folosesc masina pe ruta asta. Daca nu era Podul Constanta la mijloc care e imposibil de traversat ca pieton zau ca ma duceam pe jos la munca. |
#182
Posted 19 April 2018 - 12:45
Pololica, on 19 aprilie 2018 - 12:04, said:
Ne trebuie spatiu, si orasul nu mai permite. Pai si nu trebuie trasa primaria la raspundere pentru ca permite constructia de blocuri pe strazi inguste? Cate strazi de 2-3 benzi s-au facut in noile cartiere ? Parerea mea e ca ar fii mult mai bine sa se investeasca bani in tramvaie pentru ca au 2 mari avantaje: 1. Trasporta 100 de persoane minim 2. Infrastructura lor, desi cam scumpa la inceput, odata pusa la punct nu necesita investii 10-15 ani. Si ca lumea sa lase masina acasa, ar trebui sa se dea amenzi la cei parcati pe bulevarde. Sunt multe strazi/bulevarde cu 2-3 strazi pe sens din care prima e ocupata cu masini parcate. Nu trebuie sa le dea amenzi usturatoare ci sa le aplice pe cele existente: azi 100 de lei, maine 100, si tot asa. Sa vezi cum se mai face o banda libera. La fel pe orice straduta pe care se parcheaza de-amboulea (daca nu-i corect termenul, rog colegii sa ma corecteze!). |
#183
Posted 19 April 2018 - 16:12
#184
Posted 19 April 2018 - 17:45
Owl1960 crezi ca orașul creștea fără forță de muncă venita din alte județe? Fără forță de muncă și studenți nu faci nimic
|
#185
Posted 19 April 2018 - 18:08
Phobos, on 19 aprilie 2018 - 09:23, said:
Buna ideea cu interzicerea accesului provincialilor in Bucuresti. Cu conditia ca si bucurestenilor sa li se interzica iesirea din Bucuresti. Pai hai sa fim bagabonti pina la capat. |
#186
Posted 19 April 2018 - 18:18
Hmmm, dar bășinile de superioritate ale unor bucureșteni nu te enervează ?
Mai ales că sunt emise tocmai de aia care n au niciun motiv. Concepția aia că există București și restul provincia nu te deranjează ? Că noi ăștia, care nu suntem bucureșteni, numai când auzim termenul ăla "provincia" vă și tragem o înjurătură în gând. Sau la astea nu te ai gândit ? Și drept consecință doar ideea ta era profundă ? Edited by irulan_corrino, 19 April 2018 - 18:18. |
#187
Posted 19 April 2018 - 18:33
paso87, on 19 aprilie 2018 - 12:45, said:
Parerea mea e ca ar fii mult mai bine sa se investeasca bani in tramvaie pentru ca au 2 mari avantaje: 1. Trasporta 100 de persoane minim - 200 lejer, fara inghesuiala. Daca vorbim de tramvaie de 40m chiar mai mult. 2. Infrastructura lor, desi cam scumpa la inceput, odata pusa la punct nu necesita investii 10-15 ani. - dar necesita intretinere permanenta si atenta ca sa fie totul ok. Nu zic asta ca un dezavantaj, orice are nevoie de intretinere corespunzatoare, altfel...stim ce iese 3. Durata de viata de 30 chiar 40 de ani (Toronto acum retrage CLRV-urile care au circulat prima data in '77) 4. 100% electric - daca facem niste centrale care sa incinereze deseurile (asa cum ar fi necesar ca sa scapam de gropi de gunoi) am putea chiar sa le alimentam cu energie produsa in Bucuresti cu beneficiul adaugat al eliminarii gropilor de gunoi. 5. Tramvaiul are de departe cel mai mare potential de a fi folosit ca instrument in proiecte de regenerare urbana. Mai mare chiar si decat metroul. Si e mare nevoie de regenerare urbana in mai tot Bucurestiul 6. Predictibilitate. Odata ce ai facut o linie de tramvai, poti avea siguranta relativa ca va functiona si peste 20, 30, 50 de ani. Multi vorbesc despre "tramvaiul nu e flexibil". Nu e. Dar nu toate mijloacele de transport trebuie sa fie flexibile. Cand alegi amplasamentul pentru o investitie cum ar fi un centru comercial sau un ansamblu de blocuri, vrei niste chestii care sa ii asigure pe oameni pe termen lung de avantajele existente acolo. "E autobuzul 789 p-aici" nu reprezinta o astfel de garantie. Here today, gone tomorrow. 7. Desi nu exista o concluzie definitiva in acest sens, doar constatari in diverse locuri: intre tramvai si autobuz, oamenii tind sa prefere tramvaiul - vorbim, desigur, de studii facute in orase cu un transport public dezvoltat, ca la noi ce dracu sa preferi, V3A? 8. Viteza medie care poate ajunge pana la 25km/h sau peste acolo unde exista linii separate si semaforizare prioritara. |
#188
Posted 19 April 2018 - 18:39
paso87, on 19 aprilie 2018 - 12:45, said: Pai si nu trebuie trasa primaria la raspundere pentru ca permite constructia de blocuri pe strazi inguste? Cate strazi de 2-3 benzi s-au facut in noile cartiere ? Parerea mea e ca ar fii mult mai bine sa se investeasca bani in tramvaie pentru ca au 2 mari avantaje: 1. Trasporta 100 de persoane minim 2. Infrastructura lor, desi cam scumpa la inceput, odata pusa la punct nu necesita investii 10-15 ani. Si ca lumea sa lase masina acasa, ar trebui sa se dea amenzi la cei parcati pe bulevarde. Sunt multe strazi/bulevarde cu 2-3 strazi pe sens din care prima e ocupata cu masini parcate. Nu trebuie sa le dea amenzi usturatoare ci sa le aplice pe cele existente: azi 100 de lei, maine 100, si tot asa. Sa vezi cum se mai face o banda libera. La fel pe orice straduta pe care se parcheaza de-amboulea (daca nu-i corect termenul, rog colegii sa ma corecteze!). |
#189
Posted 19 April 2018 - 18:44
cum ati ajund de la euro 1-2 la provinciali vs bucuresteni?
|
#190
Posted 19 April 2018 - 19:03
Tramvaiele fără electronică pe ele pot ţine şi mai mult de 40 de ani...
|
|
#191
Posted 19 April 2018 - 19:21
lil debul, on 19 aprilie 2018 - 18:08, said:
Ideea era alta, mai profunda, ma enerveaza hatereala asta si daca tot o ardem extremist hai sa interzicem tot. Pai hai sa fim bagabonti pina la capat. Eu iti inteleg nemultumirea si nu as vrea sa simt ceea ce simti tu, ca bucurestean, caci inconfortul de care pomenesti e indreptatit, dar solutia nu era in interziceri, ci a spus-o foarte frumos colegul de mai sus: paso87, on 19 aprilie 2018 - 12:45, said:
Pai si nu trebuie trasa primaria la raspundere pentru ca permite constructia de blocuri pe strazi inguste? Cate strazi de 2-3 benzi s-au facut in noile cartiere ? Cu masinile poate ca o fi alta treaba, caci nu se face diferentiere intre cetateni, ci intre masini, aici nu-mi dau cu parerea caci nu stiu cum e mai bine. Edited by Phobos, 19 April 2018 - 19:23. |
#192
Posted 19 April 2018 - 19:36
#193
Posted 19 April 2018 - 19:40
De asta claxonati ca bezmeticii pe provinciali? Mai iesiti si voi prin lume, pe la budapesta, viena, munchen. Acolo nu claxoneaza nimeni. Ar trebui sa va ia permisul pt asta.
|
#194
Posted 19 April 2018 - 20:13
Pololica, on 19 aprilie 2018 - 12:04, said:
Ca Bucurestean mi se pare absurd sa merg pe centura pentru a putea ajunge in timp util job si sa intre, la fiecare 2 masini "domiciliate" in Bucuresti, una de provincie. Ne trebuie spatiu, si orasul nu mai permite. Reminder: suntem in mijlocul campului. Nu insula, nu mlastina, nu varf de munte, nu nimic. Camp. La cativa KM de Unirii creste porumb |
#195
Posted 19 April 2018 - 20:21
I_am_RunninG, on 19 aprilie 2018 - 19:40, said:
De asta claxonati ca bezmeticii pe provinciali? Mai iesiti si voi prin lume, pe la budapesta, viena, munchen. Acolo nu claxoneaza nimeni. Ar trebui sa va ia permisul pt asta. Edited by remvirg, 19 April 2018 - 20:22. |
|
#196
Posted 19 April 2018 - 23:09
#197
Posted 19 April 2018 - 23:14
Cred că e şi mitul că provincialii conduc mai prost sau că dacă în oraşele de provincie nu există bulevarde cu 3 benzi nu ştiu să se descurce pe un asemenea bulevard.
|
#198
Posted 19 April 2018 - 23:18
remvirg, on 19 aprilie 2018 - 20:21, said: Nu claxoneaza nimeni pe provinciali. Se claxoneaza niste genuri de soferi, fie ca sunt provinciali sau nu. De cele mai multe ori sunt provinciali dar e alta discutie. Nu te claxoneaza nimeni ca ai numar de bv, is , cj sau orice. Te claxoneaxa cand futi traficul care oricum e greu. Ai condus prin Pitești ? Eu șoferi mai tăcniti că ăia n am văzut... Bucureștenii sunt mici copii. Dar asta e părerea mea. Ce dracului se așteaptă nativii ? Că unul din alta parte sa conducă la fel că ei ? Sunt cretini sau ce ? Nu și dau seama că aia au alt stil de condus și nu se schimbă după ce treci de indicatorul de "București" ? Da, traficul e greu. Așa e in toate orașele dezvoltate. Are și avantaje Bucureștiul și încă multe pentru asta . Ce se așteaptă, sa nu aibă și dezavantaje ? Pai cu ce se așteaptă să-i aducă țăranii în piețe roșii,cartofi,ceapa,draci,laci ? Cu euro 6 ??? Cu electrica ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users