Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 

Alfa 159 2.0 jtdm sw.

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#55
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Salutare, nu am mai dat de ceva vreme pe aici, intre timp am fost plecat si in concediu in Grecia. Masina s-a comportat ireprosabil , o reala placere la drum lung , 3 persoane si bagaje cat au incaput in sw( incredibil cate bagaje pot avea doua femeiPosted Image ). Inainte de a pleca am facut si o mica revizie , adica schimbul de ulei si filtre , ulei Ravenol 5w-30 VMP si filtre Mahle, plus senzorul de temperatura exterioara deoarece facea figuri din cand in cand( 125 lei Oem).
In total au fost aprox 3500 km,  7 zile la mare in Halkidiki si 3 zile in Atena( am plecat din Atena exact in dimineata zilei in care au inceput nenorocirile) caldura mare si foarte mare mai ales in Atena, climatizarea si-a facut treaba foarte bine.
Dupa ce faci un drum de genul asta iti dai seama cat de inapoiati suntem la capitolul infrastructura, pana si bulgarii sunt in fata noastra, poti scoate medii orare mult mai ridicate decat la noi si asta din cauza dn-ului care nu trece prin localitati( chiar daca calitatea asfaltului lasa de dorit in unele zone). La Greci am platit aprox 70 euro taxe de autostrada dar cel putin sunt bune, bine intretinute. Cea mai grea portiune a fost dupa ce am revenit in Romania( am intrat pe la Calafat ) e foarte frustant sa treci prin toate satele cu limita de 50 la ora.......stim toti asta de altfel.

Attached Files



#56
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Cafeaua se bea fara zahăr.
Și eu merg la Atena la jumatatea lunii august și apoi la nea potidea.

#57
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Superba masina! 159-le arata chiar mai bine combi decat sedan dupa parerea mea.
Pacat ca nu multa lume intelege o Alfa si prefera sa ia o masina anosta de la un brand nemtesc ca alea au auzit ei ca is bune, si cele italienesti si frantuzesti sug.

#58
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Nu merge fara zahar la mine BobalexPosted Image , drumuri bune sa ai.

Attached Files



#59
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Alfa a trecut de 250 k km( aprox 53 k de când e la mine în 2 ani jumate) asa ca eram curios cum se prezintă Dpf - ul, mai ales ca mașina e folosita destul de mult în Cluj, unde se știe ca traficul e tot mai groaznic. Am atașat o poza cu valorile de azi,  lucrurile se prezintă asa cum ma așteptam adică f bine, intervalul pe ultimele regenerări e undeva la 530 km iar dacă se împart nr total de km ( 250 500) la nr de regenerări de pana acum ( 468) iasă o medie tot de aprox  aprox 530 km.
Am modificat intervalul de service pt ulei, din fabrica mașina a venit cu intervale de service de 35 k km, mi se pare exagerat de mult, mai ales la traficul și condițiile din România. Am setat schimbul la 12 k km, mi se pare o valoarea rezonabila, mai ales ca schimb toate filtrele și la ultimul schimb filtrul de aer era f murdar la aprox 10 k km.

Attached Files



#60
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Ca tot ne apropiem încet de terminarea verii am început sa ma uit după un set de cauciucuri noi de vara, actualele de pe alfa vor fi gata anul acesta. Am fost foarte mulțumit de setul asta de Kuhmo ecsta k39, au ținut trei sezoane și aprox 50 k km, raportul preț calitate fiind f bun. După ce am studiat bine piața și review urile ma voi orienta câtre Falken Azenis Fk 510 xl. Mai mult ca sigur le cumpăr de la un magazin online și e prima data când cumpăr cauciucuri asa, as avea nevoie de recomandări la magazine online serioase( nu genul care îmi trimit cauciucuri de 3 ani vechime).

#61
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Compari . Ro acolo iti alegi tu ce magazin online vrei. Ca sa nu plasezi comanda online, ii suni si ii intrebi vrute si nevrute. Eu asa am facut cand mi.am luat Nokianurile de iarna. Mi.a garantat ca au DOT 2017 si made in Finland.

#62
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Numai sa nu pățești că mine. Aleg, plătesc și aștept...și aștept...și trec 3 săptămâni și deja mă gândeam că paznicul "s-a făcut" cu un rand de cauciucuri și îi sun. Ghici? Știți că nu avem pe stoc și va recomandăm altceva. Uppssss, doamna mea, eu le-am plătit.....
După alte telefoane și vreo 30 de zile am primit banii înapoi.

#63
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Eu le.am platit ramburs. Au venit, le.am vazut, mi.au placut, aveau toate specificatiile pe care le cerusem(inclusiv indice XL) si apoi le.am platit.

#64
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Eu comand și plătesc pentru că le primește paznicul. Și decât să îi las prea mari bani lui mai bine ii las spaga lui și șpagă pentru curier. Singura dată când am pățit așa ceva a fost.

#65
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Bun, am aruncat o privire pe compari.ro, preturile la dimensiunea 235 45 18  sunt cam aceleasi undeva între 500-600 lei per bucata, o sa sun înainte la câteva magazine online sa ma asigur ca nu pățesc ca tine Bobalex ( urata chestie) și ca îmi livrează cauciucuri cu Dot 2018.

#66
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Salutare, ca tot au scăzut temperaturile am zis ca e cazul sa trecem la sosonii de iarna, noaptea deja e frig bine la Cluj. Am facut putina mișcare, mai mult am avut de lucru pana am scos rotile pe 17 din boxa beciului, nu știu cine le-a gândit asa stramte la blocurile vechi. M-am uitat atent la cauciucurile Dunlop wr3, sunt fabricate în 2013 și cam asta e ultima iarna în care le montez deși ele arata chiar bine  fără crăpături sau alte defecte. În rest alfa își face treaba perfect, km se tot aduna, momentan undeva peste 253 mii. Am făcut o verificare generală pe partea de suspensie, direcție, totul este în parametrii, lucru extraordinar la o mașină care are suspensia stoc încă. Singura problema e la bucșile de la bara de torsiune fata, au putina uzura și au început sa scârțâie la anumite manevre, dar nimic de speriat. Odată cu venirea frigului am constatat din nou cât de geniala e încălzirea auxiliara, efectiv nu folosesc încălzirea in scaun( doar d-soara ca ei ii place sa stea ca pisica pe soba 😂)

Attached Files



#67
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Cati din 253k km sunt rulati in RO?

#68
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Am luat mașina la 198 mii,avea fix 4 ani vechime. Vara merg cu jante pe 18 ( 235 45 18) și iarna cu 17( 225 50 17) ambele variante cu cauciucuri xl.

#69
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Se tine bine in situatia asta.
Ultimele 2 masini luate noi din RO au necesitat schimb de amortizoare, bielete antiruliu,etc pana la 160k km.

#70
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
eu am făcut pe la vreo 380k o recondiționare a telescoapelor la service-ul unde se pregătesc pentru campionatul național de raliuri. a ieșit super treabă. recomand oricui are posibilitatea.

#71
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Cum se reconditioneaza amortizoarele?

#72
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

 the_same, on 16 noiembrie 2018 - 23:03, said:

Cum se reconditioneaza amortizoarele?
Rămâne carcasa și maxim tija (daca e in stare perfectă). Se înlocuiește ce e in el, capace, etc și se pune alt ulei.
Nu mă refer la a da o gaura, a pune alt ulei și un șurub in gaura ca să o astupi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate