Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
lucrare mobila facuta la negru

Sensul Giratoriu

Sediment de la pastilele efervesc...

Sfat achizitie FIat Tipo
 Card access Business Lounge(s) In...

Gaura prin armatura, cum dam?

Cand apare Patria mea esti tu?

Program masina spalat / intretinere
 Upgrade display Lenovo Ideapad 32...

Atentat Terorist Strasbourg

Samsung ar avea de gand sa intre ...

PLUS SPORT...HOCKEY
 Alegere marca utilaje tamplarie pal

nitrocalcar periculos?

Recomandare termopan

Sfaturi achizitie Dacia Logan
 

Plata recurenta cu cardul

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
titao

titao

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 01.09.2006
Am inceput in urma cu 2 ani sa fac o plata lunara catre un ONG. Am completat  initial formularul pus la dispozitie pe site-ul lor si am bifat plata lunara a unei sume. Acum as vrea sa renunt la aceasta contributie lunara si nu stiu cum. Pe internet banking nu vad aceasta plata recurenta, am fost la banca unde mi s-a explicat ca nu au cum sa o scoata fiind efectuata cu cardul.
Plata se face prin  Netopia mobilpay, de la care primesc lunar un email in ziua cand se incaseaza suma respectiva.

#2
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,894
  • Înscris: 01.02.2008

View Posttitao, on 16 aprilie 2018 - 12:23, said:

Am inceput in urma cu 2 ani sa fac o plata lunara catre un ONG. Am completat  initial formularul pus la dispozitie pe site-ul lor si am bifat plata lunara a unei sume. Acum as vrea sa renunt la aceasta contributie lunara si nu stiu cum. Pe internet banking nu vad aceasta plata recurenta, am fost la banca unde mi s-a explicat ca nu au cum sa o scoata fiind efectuata cu cardul.
Plata se face prin  Netopia mobilpay, de la care primesc lunar un email in ziua cand se incaseaza suma respectiva.

Cei de la banca bat campii... Vezi ca e un numar de telefon de call-center, pe spatele cardului, suna acolo... explica despre ce e vorba si puna-i sa dezactiveze plata recurenta.

#3
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,279
  • Înscris: 07.08.2008
Contactezi ONG-ul, daca nu merge asa atunci contactezi Netopia. Daca nu rezolvi asa, schimbi cardul.

#4
Pololica

Pololica

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 04.01.2015
Vorbeste la Netopia si vezi ce zic si ei. Ar mai fi o varianta. Sume sub cea platita. Astfel plata va fi refuzata pentru lipsa de fonduri. Nu stiu cum sunt la ONG, dar la cativa furnizori anuleaza debitarea directa (recurenta) dupa primul incident (ce am scris mai devreme).
Ar mai fi varianta sa vorbesti la ONG sa anuleze incasarea respectiva (eventual sa completezi un nou formular).

#5
pexCom

pexCom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 845
  • Înscris: 15.01.2014
Vorbește cu banca la care ai emis cardul. Anularea unui direct debit, indiferent de comerciant, pornește de la bancă, întotdeauna.
Nu contează că e efectuată cu cardul, acel card are un cont bancar în spate. Banii se iau din cont, evident. Cardul e doar interfața.

Pe scurt, insistă la bancă, până dai de un operator competent.

PS. Dacă banca insistă că nu există direct debit/standing order setat, înseamnă că altcineva îți debitează de pe card în fiecare lună, manual, ca să zic așa. Adică e o plată obișnuită în fiecare lună dar pare recurentă. În cazul ăsta într-adevăr, banca nu poate anula ușor pentru că nu e intermediar în contractul respectiv.

Deci, cum a zis Pololica, dacă te-ai convins 100% că nu-i plată recurentă în sistem, vorbește cu Netopia (au nr de telefon și adresă de contact pe site).

Edited by pexCom, 16 April 2018 - 12:44.


#6
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,894
  • Înscris: 01.02.2008
N-are de ce sa vorbeasca cu Netopia care e un intermediar de plati si n-are nicio treaba cu cardul. Se suna la banca, in call-center, la numarul indicat pe card si acolo se discuta cu un operator.  Acela va face dezactivarea platii recurente.

Cei de la banca ar fi trebuit sa-l ajute, nu sa-l incurce mai mult...

Edited by rosix, 16 April 2018 - 13:19.


#7
pexCom

pexCom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 845
  • Înscris: 15.01.2014
Ok, și dacă de fapt nu e plată recurentă, ci de fapt Netopia/ONG-ul îi debitează în fiecare lună în aceeași zi, aceeași sumă, ca și tranzacție standard, conform contractului semnat de el?

Nu zic că nu ar trebui insistat la bancă, doar că situația ar putea fi mai complicată decât pare inițial.

Edited by pexCom, 16 April 2018 - 14:21.


#8
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,317
  • Înscris: 08.12.2006
Nu se paote sa nu poti la banca, esti stapan pe banii tai, poti face ce vrei in cont atata timp cat e vorba de banii tai.

Sfatul meu, suna la call center al bancii si explica le care e problema, sigur vor putea dezactiva direct debitul, sau daca nu e direct debit, sa restrictioneze plata catre acel beneficiar.

Edited by cuculea, 16 April 2018 - 14:24.


#9
Florin_Alex

Florin_Alex

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 14.12.2001
Am primit si eu aceeasi solicitare pe strada de la un ONG si mi se pare total deplasata. Inteleg sa faci aceasta solicitare la o companie, dar la o persoana privata cum sa-i ceri sa-ti plateasca lunar o suma prin debitarea cardului? Ca sa nu mai zic ca persoana care incheie acordul (de obicei adolescenti) poate folosi datele cardului dupa bunul plac.

#10
ZaGG

ZaGG

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 26.01.2009
Cei de la banca ti-au zis bine. Problema nu e in curtea lor.

In momentul in care ai facut plata si ai introdus datele cardului pe pagina de plata mobilPay (Netopia) ai bifat optiunea plata recurenta.
Plata aia recurenta nu e un debit direct operat de banca pe contul tau.
E de fapt o tranzactie standard cu cardul facuta lunar la aceeasi data de catre mobilPay (tranzactie pentru care ti-ai dat acordul cand ai bifat optiunea plata recurenta).
Deci banca nu are cum sa anuleze un debit direct care nu exista in sistemul lor.

Practic plata recurenta de felul asta poate fi anulata doar la procesatorul unde este inregistrata, in cazul de fata mobilPay (Netopia).
Departament comercial: 021-527.77.25 (L-V 9-18)
Departament financiar: 021-527.77.20 (L-V 9-18)

Edit: E posibil sa ai instructiuni de dezactivare a platii recurente si in mailul pe care il primesti de la procesator lunar.

Edited by ZaGG, 16 April 2018 - 14:56.


#11
laffin

laffin

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,383
  • Înscris: 16.03.2007
Eu eram cu una pe care lucra la ceva ong din asta cu autisti si doream s-o babardesc. Si am vrut sa para ca fac o fapta buna si s-o impresionez. M-am prefacut ca platesc recurent. Apoi am blocat din internet banking platile efectuate fara ccv si gata. Win-Win.

#12
Thorr

Thorr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 16.08.2002
Datele de pe cardul tau au fost retinute de Netopia, impreuna cu optiunea de plata recurenta pe care ai selectat-o, iar la data stabilita iti executa o plata de pe card.
Orice procesator serios este obligat sa respecte standardul PCI DSS, care printre multe alte conditii, specifica explicit obligatia comerciantului de a-ti permite anularea platilor recurente.

Pe de alta parte, pe site-ul mobilpay nu vad absolut nimic legat de respectarea acestui standard, ba mai mult termenii lor nu iti garanteaza nici macar ca site-ul si/sau servere lor nu au virusi/malware etc. - vedeti https://www.mobilpay...ni-si-conditii/

Eu unul nu mi-as folosi cardul pe un astfel de site, iar solutia cea mai sigura ar fi sa iti anulezi cardul.

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate