Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Continental - cel mai mare angajator privat din Romania
Last Updated: Apr 16 2018 20:48, Started by
unbrutus
, Apr 15 2018 18:42
·
0
#37
Posted 16 April 2018 - 08:33
Bursul, on 16 aprilie 2018 - 05:55, said:
in 2 domenii in Romania. Anvelope si IT |
#38
Posted 16 April 2018 - 09:11
#39
Posted 16 April 2018 - 09:19
Apropo de Iasi & Conti & autostrada: la Iasi este R&D nu fabrica, nu au ce produse fizice sa mute. Asta nu inseamna ca o autostrada ar fi ceva mai putin decat de dorit sau strict necesar chiar, de exemplu concurenta Delphi are fabrica la Iasi
|
#40
Posted 16 April 2018 - 10:19
Bursul, on 16 aprilie 2018 - 05:55, said:
Pai sunt in 2 domenii in Romania. Anvelope si IT din cate stiu eu. Domeniul de "IT" in Timisoara l`au preluat in 2007 cind au cumparat Siemens-VDO. In acel moment conducerea era la Sibiu. Acel IT mai repede s`ar traduce prin R&D automotive, inclusiv la Iasi. Edited by Ion_Bumbu, 16 April 2018 - 10:20. |
#41
Posted 16 April 2018 - 10:22
babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:00, said:
Unde sunt universitati multe vin investitori pt că gasesc absolvenţi gata să faca si voluntariat sau să lucreze pe salarii foarte mici. Conteaza si drumurile Mai multe universitati ca in zona moldovei greu gasesti, si totusi e saracie lucie pe acolo si lipsa totala de investitii. O universitate poti face mult mai usor ca o autostrada din ce vedem dupa revolutie incoace, nu crezi? |
#42
Posted 16 April 2018 - 11:08
babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:16, said:
Păi le dau eu o idee genială. Fac un drum al lor de la Iasi până la locul de vânzare al produselor lor si il folosesc si pun taxă celorlati soferi care intra pe acel drum. Simplu, fac 2 afaceri. Deci, la treaba. Sau o cale ferată. tot aşteaptă investitorii aştia giganti de la noi să facem. Păi noi suntem săraci, suntem cu vechituri sh uri porcării, vai de noi. Iar alesii niştrii dacă fac un drum cu firmele lor costurile ajung la nivelul a 2-3 aeroporturi de dimensiunea celor din Beijing 1. costul unui astfel de drump este foarte mare, iar riscul de nerecuperare a investitiei este iar mare. Asa rezulta punctul 2. 2. nu asteapta nimic, dupa cum se vede multe investitii se concentreaza in Transilvania, accesul la sistemul de autostrazi (incepand cu Ungaria) fiind mult mai fragil. In rest, investiiile ori sunt in orasele mari dintr-o regiune (Iasi) sau orase cu traditii intr-un domeniu (Dacia in Arges sau Petrom in Prahova). Pur si simplu judete precum Vaslui si Teleorman nu vor fi tinta de investii prea curand si cine sta acolo asteptand aceste investitii, isi merita soarta pe care o are. |
#44
Posted 16 April 2018 - 12:00
trebuia sa scrie "facil". mai greseste omul, se intampla.
|
#45
Posted 16 April 2018 - 12:27
#46
Posted 16 April 2018 - 13:21
babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:16, said:
Păi le dau eu o idee genială. Fac un drum al lor de la Iasi până la locul de vânzare al produselor lor si il folosesc si pun taxă celorlati soferi care intra pe acel drum. Simplu, fac 2 afaceri. Deci, la treaba. Sau o cale ferată. tot aşteaptă investitorii aştia giganti de la noi să facem. Păi noi suntem săraci, suntem cu vechituri sh uri porcării, vai de noi. Iar alesii niştrii dacă fac un drum cu firmele lor costurile ajung la nivelul a 2-3 aeroporturi de dimensiunea celor din Beijing investitorii doar pot sa ceara (cum s-a promis Nokia ca se va face autostrada aia la cluj si nu s-a facut) si daca nu li se acorda, pot merge in alte tari unde se asigura infrastructura. Totusi, UE ne da bani pt drumuri, numai ca trebuie accesati si nu furati. De ex, in Germania sint autostrazi f bune si sint extinse continuu, sint curatate de zapada etc. Totusi nu exista taxa de drum. Tu, ca roman, circuli pe ele gratis babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:31, said:
statul Chinez si cel American au făcut drumuri pt firmele private investitiare?? Eu m-as bucura sa faca la iasi locuri de muncă, abia mai oprim exodul moldovenilor inceput pe vremea lui ceausescu sau dej si neoprit nici azi. Si la Vaslui să faca, si la broila si galati ca-s cu totii vai de ei De la galati si brăila au drum pe apă chiar mai ieftin, important e sa nu se răstoarne cu corăbiile pe dunăre sau mare da, statul face drumurile peste tot in lume, pt investitori, si chiar pt locuitori obisnuiti, intai se fac drumurile, canalizarea, se trage curentul si abia apoi se construiesc casele. Bine, la noi se mai fac casele si inainte marius_fenchea, on 15 aprilie 2018 - 23:08, said:
Apropos cand ai fost la Iasi ultima data sa vezi orasul- chiar arata bine! Asa ca lozincile cu moldovenii nu prea se adeveresc, nu stiu unde stai si in ce oras dar nu toti moldovenii viseaza sa migreze la vest si nici sa vina in Bucuresti sau in vestul Romaniei. Iasi e un mare centru universitar si nu arata rau, f adevarat, dar in rest nu e deloc corect. Vaslui, Botosani? Toti viseaza sa plece. Si majoritatea au plecat deja. Sint comune intregi in car enu prea mai exista barbati (decat cativa betivi) pt ca sint plecati "la munca" "munca" e sinonim pt ei cu plecarea, pt ca in zona nu au unde munci. Ann0nyym0us, on 16 aprilie 2018 - 00:59, said:
Nu mai vorbi balarii. Asa mult le place unora sa bage botul, de nu se mai satura. Continental nu construieste masini. Construieste componente. De ex, la BV construieste pompe de combustibil. Si da, fac piese si pentru producatori de lux. Benderbut, on 16 aprilie 2018 - 05:34, said:
Asta este singurul motiv pentru care au ales Timisoara Renault - tot se plange ca nu exista autostrada de atatia ani Nokia - a conditionat investitia de la inceput de constructia autostrazii etc adrian_r5, on 16 aprilie 2018 - 08:33, said: Produse ContiTechLa ContiTech, activitatea noastră de bază în oferirea de soluţii se lărgeşte şi se adânceşte continuu. Integrăm experineţa noastră în domeniul producţiei de automobile şi în alte industrii cheie prin soluţii inovatoare şi regândite. Astfel, facem faţă provocărilor tehnologice cu soluţii noi şi dinamice. Produse Sisteme de suspensii pneumatice Materiale stratificate Compensatoare / Tuburi de conectare Amestecuri / Învelişuri elastice Benzi transportatoare Diafragme Curele de acţionare Furtunuri/ Conducte Undercarriage Plăci pentru imprimare Sisteme de etanşare Învelişuri / Piele sintetică Amortizarea vibraţiilor |
|
#47
Posted 16 April 2018 - 13:26
#48
Posted 16 April 2018 - 17:02
unbrutus, on 15 aprilie 2018 - 18:42, said:
20.000 de anajati in Ro! http://www.capital.r...tor-privat.html Am vazut asta de fapt azi la Romania Te Iubesc dar nu gasesc link Seful continental Romania a zis asa: "Am ales Timisoara pt ca are drumuri (autostrazi). Unde sint autostrazi, somajul scade spre 0" Asta pt ca am avut ocazia sa fiu contrat ca nu sint asa importante autostrazile si ca nu asta cauta in primul rand investitorii etc In 2000 cind au deschis fabrica de anvelope exact ce autostrada era? Da' in 2002 cind au deschis la Sibiu? Ca sa nu mai zic ca in 2004 Alegerea Timisoarei pentru aceasta investitie se datoreaza, potrivit lui Gerald Lerch, manager general al ContiTech Holding GmbH, fortei de munca bine pregatita si capabila existenta in orasul de pe Bega. |
#49
Posted 16 April 2018 - 17:54
#50
Posted 16 April 2018 - 20:48
păi să meargă direct Dragnea să le spună să meargă la teleorman. Să sune la bruxeles sau să-l pună pe iohanis să sune si să ceară să se faca drumuri pt investitori.
dar nu merge treaba ca aia la bruxeles sunt "inalta poartă", acolo intri cu plecaciune si vorbesti doar generalitătţi si principii ca filosofii, nu dureri acute sau cronice La iasi vor avea probabil multi din basarabia |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users