Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Continental - cel mai mare angajator privat din Romania

* * * - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
49 replies to this topic

#37
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,697
  • Înscris: 23.04.2007

 Bursul, on 16 aprilie 2018 - 05:55, said:

in 2 domenii in Romania. Anvelope si IT
curele si ce o mai pe linga ele ...

#38
biscatrix

biscatrix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 24.04.2007

 denky, on 15 aprilie 2018 - 23:52, said:

Adica la Szeged, 100 km.
M5 a ajuns la Szeged abia in 2005, adica la ani buni dupa Conti la Timisoara.

#39
byteworks

byteworks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 865
  • Înscris: 04.04.2003
Apropo de Iasi & Conti & autostrada: la Iasi este R&D nu fabrica, nu au ce produse fizice sa mute. Asta nu inseamna ca o autostrada ar fi ceva mai putin decat de dorit sau strict necesar chiar, de exemplu concurenta Delphi are fabrica la Iasi :)

#40
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,590
  • Înscris: 31.01.2010

 Bursul, on 16 aprilie 2018 - 05:55, said:

Pai sunt in 2 domenii in Romania. Anvelope si IT din cate stiu eu.
Cind au venit aveau doar anvelope in Timisoara, cred ca i`au dat drumul prin 99-2000 la fabrica de anvelope.
Domeniul de "IT" in Timisoara l`au preluat in 2007 cind au cumparat Siemens-VDO.
In acel moment conducerea era la Sibiu.
Acel IT mai repede s`ar traduce prin R&D automotive, inclusiv la Iasi.

Edited by Ion_Bumbu, 16 April 2018 - 10:20.


#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:00, said:

Unde sunt universitati multe vin investitori pt că gasesc absolvenţi gata să faca si voluntariat sau să lucreze pe salarii foarte mici.

Conteaza si drumurile
eivdent sint mai multe motive pt care faci o investitie de sute de milioane dolari, insa asta e motivul mentionat de el in emisiune.

Mai multe universitati ca in zona moldovei greu gasesti, si totusi e saracie lucie pe acolo si lipsa totala de investitii.

O universitate poti face mult mai usor ca o autostrada din ce vedem dupa revolutie incoace, nu crezi?

#42
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 03.02.2014

 babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:16, said:

Păi le dau eu o idee genială. Fac un drum al lor de la Iasi până la locul de vânzare al produselor lor si il folosesc si pun taxă celorlati soferi care intra pe acel drum. Simplu, fac 2 afaceri. Deci, la treaba.

Sau o cale ferată.

tot aşteaptă investitorii aştia giganti de la noi să facem. Păi noi suntem săraci, suntem cu vechituri sh uri porcării, vai de noi. Iar alesii niştrii dacă fac un drum cu firmele lor costurile ajung la nivelul a 2-3 aeroporturi de dimensiunea celor din Beijing


1. costul unui astfel de drump este foarte mare, iar riscul de nerecuperare a investitiei este iar mare. Asa rezulta punctul 2.
2. nu asteapta nimic, dupa cum se vede multe investitii se concentreaza in Transilvania, accesul la sistemul de autostrazi (incepand cu Ungaria) fiind mult mai fragil. In rest, investiiile ori sunt in orasele mari dintr-o regiune (Iasi) sau orase cu traditii intr-un domeniu (Dacia in Arges sau Petrom in Prahova).

Pur si simplu judete precum Vaslui si Teleorman nu vor fi tinta de investii prea curand si cine sta acolo asteptand aceste investitii, isi merita soarta pe care o are.

#43
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004
Acces “fragil“...ihi

#44
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,027
  • Înscris: 03.02.2014
trebuia sa scrie "facil". mai greseste omul, se intampla.

#45
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:10, said:

Ăştia spun că fac masini, deci Bentley continental o fi făcut de ei asamblat aici.
conform emisiunii de la Romania Te iubesc, nu fac masini, ci componente pt industria auto

#46
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:16, said:

Păi le dau eu o idee genială. Fac un drum al lor de la Iasi până la locul de vânzare al produselor lor si il folosesc si pun taxă celorlati soferi care intra pe acel drum. Simplu, fac 2 afaceri. Deci, la treaba.

Sau o cale ferată.

tot aşteaptă investitorii aştia giganti de la noi să facem. Păi noi suntem săraci, suntem cu vechituri sh uri porcării, vai de noi. Iar alesii niştrii dacă fac un drum cu firmele lor costurile ajung la nivelul a 2-3 aeroporturi de dimensiunea celor din Beijing
nu merge asa si nu e o idee geniala, infrastructura nu poate fi facuta decat de catre stat.
investitorii doar pot sa ceara (cum s-a promis Nokia ca se va face autostrada aia la cluj si nu s-a facut) si daca nu li se acorda, pot merge in alte tari unde se asigura infrastructura.
Totusi, UE ne da bani pt drumuri, numai ca trebuie accesati si nu furati.

De ex, in Germania sint autostrazi f bune si sint extinse continuu, sint curatate de zapada etc. Totusi nu exista taxa de drum.
Tu, ca roman, circuli pe ele gratis

 babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:31, said:

statul Chinez si cel American au făcut drumuri pt firmele private investitiare??

Eu m-as bucura sa faca la iasi locuri de muncă, abia mai oprim exodul moldovenilor inceput pe vremea lui ceausescu sau dej si neoprit nici azi.

Si la Vaslui să faca, si la broila si galati ca-s cu totii vai de ei
De la galati si brăila au drum pe apă chiar mai ieftin, important  e sa nu se răstoarne cu corăbiile pe dunăre sau mare
da, pe apa era bine, de aia s-a facut sidex la galati, dar...

da, statul face drumurile peste tot in lume, pt investitori, si chiar pt locuitori obisnuiti, intai se fac drumurile, canalizarea, se trage curentul si abia apoi se construiesc casele.
Bine, la noi se mai fac casele si inainte

 marius_fenchea, on 15 aprilie 2018 - 23:08, said:

Apropos cand ai fost la Iasi ultima data sa vezi orasul- chiar arata bine! Asa ca lozincile cu moldovenii nu prea se adeveresc, nu stiu unde stai si in ce oras dar nu toti moldovenii viseaza sa migreze la vest si nici sa vina in Bucuresti sau in vestul Romaniei.
Wow... e prin de moldoveni in Bucuresti, Cluj, occident, in general peste tot pe unde sint locuri de munca.
Iasi e un mare centru universitar si nu arata rau, f adevarat, dar in rest nu e deloc corect.
Vaslui, Botosani? Toti viseaza sa plece. Si majoritatea au plecat deja. Sint comune intregi in car enu prea mai exista barbati (decat cativa betivi) pt ca sint plecati "la munca"

"munca" e sinonim pt ei cu plecarea, pt ca in zona nu au unde munci.

 Ann0nyym0us, on 16 aprilie 2018 - 00:59, said:

Nu mai vorbi balarii. Asa mult le place unora sa bage botul, de nu se mai satura. Continental nu construieste masini. Construieste componente. De ex, la BV construieste pompe de combustibil. Si da, fac piese si pentru producatori de lux.
in reportaj au fost prezentate nenumarate componente, de la borduri de masini mercedes la camere si radare

 Benderbut, on 16 aprilie 2018 - 05:34, said:

Asta este singurul motiv pentru care au ales Timisoara Posted Image
cu siguranta au fost mai multe motive pt o investitie atat de mare. Insa autostrazile apar in discutiile tuturor investitorilor.
Renault - tot se plange ca nu exista autostrada de atatia ani
Nokia - a conditionat investitia de la inceput de constructia autostrazii
etc

 adrian_r5, on 16 aprilie 2018 - 08:33, said:

Produse ContiTech

La ContiTech, activitatea noastră de bază în oferirea de soluţii se lărgeşte şi se adânceşte continuu. Integrăm experineţa noastră în domeniul producţiei de automobile şi în alte industrii cheie prin soluţii inovatoare şi regândite. Astfel, facem faţă provocărilor tehnologice cu soluţii noi şi dinamice.

Produse
Sisteme de suspensii pneumatice
Materiale stratificate
Compensatoare / Tuburi de conectare
Amestecuri / Învelişuri elastice
Benzi transportatoare
Diafragme
Curele de acţionare
Furtunuri/ Conducte
Undercarriage
Plăci pentru imprimare
Sisteme de etanşare
Învelişuri / Piele sintetică
Amortizarea vibraţiilor

#47
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,109
  • Înscris: 17.01.2012

 babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:31, said:

De la galati si brăila au drum pe apă chiar mai ieftin,
nu merge bre, nu merge
că oltenii nu au mai dragat dunărea de când cu pașa sinan și au blocat accesul spre rin-rohn...

#48
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005

 unbrutus, on 15 aprilie 2018 - 18:42, said:

20.000 de anajati in Ro!

http://www.capital.r...tor-privat.html

Am vazut asta de fapt azi la Romania Te Iubesc dar nu gasesc link

Seful continental Romania a zis asa: "Am ales Timisoara pt ca are drumuri (autostrazi). Unde sint autostrazi, somajul scade spre 0"

Asta pt ca am avut ocazia sa fiu contrat ca nu sint asa importante autostrazile si ca nu asta cauta in primul rand investitorii etc

In 2000 cind au deschis fabrica de anvelope exact ce autostrada era? Da' in 2002 cind au deschis la Sibiu? Ca sa nu mai zic ca in 2004 Alegerea Timisoarei pentru aceasta investitie se datoreaza, potrivit lui Gerald Lerch, manager general al ContiTech Holding GmbH, fortei de munca bine pregatita si capabila existenta in orasul de pe Bega.

#49
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 active95, on 16 aprilie 2018 - 17:02, said:


In 2000 cind au deschis fabrica de anvelope exact ce autostrada era?
contacteaza-l si tu si intreaba=l. Emisiunea a fost ieri, o fi aparut deja si pe site, daca vrei sa te convingi ca asa a zis.

esti timisorean sa inteleg?

#50
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017
păi să meargă direct Dragnea să le spună să meargă la teleorman. Să sune la bruxeles sau să-l pună pe iohanis să sune si să ceară să se faca drumuri pt investitori.


dar nu merge treaba ca aia la bruxeles sunt "inalta poartă", acolo intri cu plecaciune si vorbesti doar generalitătţi si principii ca filosofii, nu dureri acute sau cronice

La iasi vor avea probabil multi din basarabia

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate