Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Continental - cel mai mare angajator privat din Romania
#19
Posted 15 April 2018 - 22:00
Unde sunt universitati multe vin investitori pt că gasesc absolvenţi gata să faca si voluntariat sau să lucreze pe salarii foarte mici.
Conteaza si drumurile, ca la o eventuala retragere să poata pleca rapid fara pierderi, trenurile sunt de stat nu garanteaza că vor putea face faţă. Deaia investitiile in partea de după carpati sunt mult reduse Orasele cu populatie imbatranita sunt si ele neatractive. |
#20
Posted 15 April 2018 - 22:05
Am mai gãsit câțiva cã sunt cei mai mari, dar cele mai multe știri sunt despre Continental. Deci el se pare cã este. Si greseala mea in postul anterior. Bravo lor! Sã facã și mai multe locuri de munca.
|
#21
Posted 15 April 2018 - 22:10
Ăştia spun că fac masini, deci Bentley continental o fi făcut de ei asamblat aici.
Edited by babarzotea, 15 April 2018 - 22:11. |
#22
Posted 15 April 2018 - 22:11
babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 21:57, said:
Primarul lor e de la fostul USL (PSD PNL PC) In fine, au ales Timisoara din cauza ca e situat cel mai aproape de vest fiind economie cu transporturile, au si univeristate tehnica cu forta d emuncă foarte ieftina, e ca o enclava situata in vest dar cu salarii mici, deci se merită |
#23
Posted 15 April 2018 - 22:16
Păi le dau eu o idee genială. Fac un drum al lor de la Iasi până la locul de vânzare al produselor lor si il folosesc si pun taxă celorlati soferi care intra pe acel drum. Simplu, fac 2 afaceri. Deci, la treaba.
Sau o cale ferată. tot aşteaptă investitorii aştia giganti de la noi să facem. Păi noi suntem săraci, suntem cu vechituri sh uri porcării, vai de noi. Iar alesii niştrii dacă fac un drum cu firmele lor costurile ajung la nivelul a 2-3 aeroporturi de dimensiunea celor din Beijing Eu chiar sustin investitorii astia sa-si faca treaa independnet de borfaşii de pe la conducerile oraselor noastre si givern si alte institutii Noi nici măcar nu cumpărăm de la ei, suntem ca si cu ceausescu, jumate exportăm pt plata datoriei si noi umblam cu căruţa România intentionat nu are drumuri si nici căi ferate, lafel cum tot intentionat e tinuta departe de noile tehhnologii (cum spusesem si daduseme xemplu in threadul ăla cu banii diasporei si bla bla) Si ruşii ăia cat de betivi au drumuri mari, cai ferate, si coreea de nord are, de sua si china nu mai zicem Edited by babarzotea, 15 April 2018 - 22:25. |
#24
Posted 15 April 2018 - 22:22
babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 21:40, said:
surpriză, a ales Timisoara pt că e condusă de PSD babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:16, said:
Păi le dau eu o idee genială. Fac un drum al lor de la Iasi până la locul de vânzare al produselor lor si il folosesc si pun taxă celorlati soferi care intra pe acel drum. Simplu, fac 2 afaceri. Deci, la treaba. Sau o cale ferată. tot aşteaptă investitorii aştia giganti de la noi să facem. Păi noi suntem săraci, suntem cu vechituri sh uri porcării, vai d enoi. Iar alesii niştrii dacă fac un drum cu firmele lor costurile ajung la nivelul a 2-3 aeroporturi de dimensiunea celor din Beijing Eu chiar sistin investitorii astia sa-si faca treaa independnet de borfaşii de pe la conducerile oraselor noastre si givern si alte institutii Ai vazut vreo firma din domenuil electronca/automotive se se apuce de construit drumuri? Nu este domeniul lor de activitate si asta ar trebui sa fie atributia Satului Roman aici ar trebui sa se traseze linii de dezvoltare autostrada vest - Constanta vest nord spre Iasi, atunci regiunile s-ar dezvolta in paralel dar sigur oamenii ar evolua si cand s-ar duce la vot nu ar mai vota asa ca oile..... |
#25
Posted 15 April 2018 - 22:31
statul Chinez si cel American au făcut drumuri pt firmele private investitiare??
Eu m-as bucura sa faca la iasi locuri de muncă, abia mai oprim exodul moldovenilor inceput pe vremea lui ceausescu sau dej si neoprit nici azi. Si la Vaslui să faca, si la broila si galati ca-s cu totii vai de ei De la galati si brăila au drum pe apă chiar mai ieftin, important e sa nu se răstoarne cu corăbiile pe dunăre sau mare Edited by babarzotea, 15 April 2018 - 22:44. |
#26
Posted 15 April 2018 - 22:48
Vor prea multe şi ăştia de după 90. După ce că le-am eliberat piaţa şi ne-am retras inchizand toate fabricile si uzinele, le oferim forta de muncă scolarizata gratis la stat şi scutiri de impozite, acum vor si drumuri. Nu vor si hale de productie si eventual să le plătească tot statul salariile angajatilor de la ei? ei sa plece doar cu profitul si atat. (aduc intradevar inovatia tehnologica si potentialul afacerii - respect pt asta)
Că dacă eram răi ne incordam puternic in 89 si #rezistam dup 90 cu economie socialistă de piaţă ca China si umpleam europa si africa de produse româneşti rele bune cum erau Edited by babarzotea, 15 April 2018 - 22:50. |
#27
Posted 15 April 2018 - 23:08
Bine hai sa iti spun de China - acolo se face un intreg parc industrial cand vine o noua companie, se face si parcul industrial pentru furnizorii acelei comapnii in functie de cate locuri de munca creaza firma respectiva. Apoi uita-te un pic asa la reteaua de autostrazi de la Chinezi si Korea de Sud si apoi uita-te la Korea de Nord si vei vedea de ce unii o duc mai bine decat altii.
Noi in tot acest timp incurajam nemunca - platim salarii compensatorii, in diferite industrii in loc sa avem locuri de munca, platim ajutoare sociale si tot asa.....astea le controloeaza Guvernul, el guvernul Romaniei trebuie sa se ocupe de dezvoltarea economica a regiunilor. Apropos cand ai fost la Iasi ultima data sa vezi orasul- chiar arata bine! Asa ca lozincile cu moldovenii nu prea se adeveresc, nu stiu unde stai si in ce oras dar nu toti moldovenii viseaza sa migreze la vest si nici sa vina in Bucuresti sau in vestul Romaniei. Si stii ce se va intampla in 20 de ani? Daca o tinem asa cu trendul asta o sa avem probleme mari demografice ca sunt foarte multi romani plecati in strainatate, jumatate din prietenii mei intre 20 si 40 de ani nu mai sunt in tara si aia o sa isi creasca copiii acolo, nu o sa se intoarca prea curand, asta este forta de munca care o sa lipseasca in Romania tot mai mult, si restul care o sa traiasca in acel moment in Romania o sa fie majoritatea peste 60 de ani. Deci ciuciu pensie, si bomboana de pe coliva pensionam oameni in MI si MApN la 45-50 de ani, oameni care mai pot lucra cel putin pana la 58+ si care unuii dintre ei is doresc sa lucreze. Think about it! |
#28
Posted 15 April 2018 - 23:11
don_dannielo, on 15 aprilie 2018 - 18:57, said:
19.000 cu salariul minim? Păi tu stai în Banana Republic, habar n-ai cum e realitatea. La Continental se plătește mai bine decât la majoritatea firmelor, nimeni nu are salariul minim, probabil că nici femeile de servici. Și aia cu autostrăzile nu știu cât adevăr este, continental are și flilală în Iași unde o să dubleze numărul de angajați |
|
#29
Posted 15 April 2018 - 23:15
Aia cu autostrazile....la Iasi uita-te cat este capacitatea de productie, la Iasi se angajeaza multi ingineri in R&D daca ar avea autostrada ar angaja si multi operatori care sa fabrice produsele proiectate si din pacate construite apoi in alte locuri de cele mai multe ori...
|
#30
Posted 15 April 2018 - 23:34
Travertin2_0, on 15 aprilie 2018 - 21:58, said:
Îmi pare rău, dar trebuie modificat titlul. Posta Romana este cel mai mare angajator din Romania. Și OMV pe locul 2. http://m.jurnalul.ro...sul-701654.html |
#31
Posted 15 April 2018 - 23:49
Travertin2_0, on 15 aprilie 2018 - 21:58, said:
Îmi pare rău, dar trebuie modificat titlul. Posta Romana este cel mai mare angajator din Romania. Și OMV pe locul 2. http://m.jurnalul.ro...sul-701654.html Nu trebuie modificat nimic Ce zici tu e in stanga unde sus scrie mare Douzeci Zero Noua... in dreapta e Douazeci Patruspezece....acum suntem in Douazeci OptspreZece. |
#32
Posted 15 April 2018 - 23:52
#33
Posted 16 April 2018 - 00:55
Conti a venit in Tm prin `98-99, nu confundati cu preluarea Siemens VDO.
Edited by Ion_Bumbu, 16 April 2018 - 00:57. |
|
#34
Posted 16 April 2018 - 00:59
babarzotea, on 15 aprilie 2018 - 22:10, said:
Ăştia spun că fac masini, deci Bentley continental o fi făcut de ei asamblat aici. Nu mai vorbi balarii. Asa mult le place unora sa bage botul, de nu se mai satura. Continental nu construieste masini. Construieste componente. De ex, la BV construieste pompe de combustibil. Si da, fac piese si pentru producatori de lux. Edited by Ann0nyym0us, 16 April 2018 - 00:59. |
#35
Posted 16 April 2018 - 05:34
unbrutus, on 15 aprilie 2018 - 18:42, said:
Seful continental Romania a zis asa: "Am ales Timisoara pt ca are drumuri (autostrazi). Unde sint autostrazi, somajul scade spre 0" Bucurestenii care isi fac case si investesc in foste mlastini nu se mai plang ca atunci cand ies din casa pana la mercedes isi pun cizme de pescar. Adica se plang dar pana la urma tot investesc Edited by Benderbut, 16 April 2018 - 05:36. |
#36
Posted 16 April 2018 - 05:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users