Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Problema Ford Focus mk3 2012 1.6 tdci

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Nu pricep un lucru. Adica masina e in viteza a treia si tu ai sa spun 2500 rpm. Motorul merge in sarcina. Cum naiba sa sara la 3000 rpm de-odata ? Pai motorul ala e in sarcina si nu ajungi la 3000rpm instant, poate doar treptat, in timp.

Daca se intampla asa sigur problema este de la ambreiaj. Verifica in ce pozitie a pedalei de ambreiaj cupleaza treapta I de exemplu. Daca se cupleaza in partea de sus, adica finalul de cursa a pedalei de ambreiaj, atunci discul este uzat sau ai frecare intre disc si placa de presiune sau volanta.
Verifica si lichidul de frana din tanc. Sa nu cumva sa ai probleme cu cilindrul pistonului de presiune si sa curga lichid de fiecare data cand apesi ambreiajul si apoi lichidul sa ajunga pe disc si de acolo s-ar putea explica astfel de fenomen. Ca sa fii sigur de asta, umple tancul cu lichid de frana pana la un anumit nivel si fa-i un semn. Apoi urca-te in masina si apasa ambreiajul de vre-o 20-30 de ori ( nu e nevoie sa pornesti masina ). Verifica din nou nivelul din tanc. Asteapta juma de ora apoi uita-te sub masina. Toate cutiile de viteze au o mica degajare pentru scurgerea lichidelor. Vezi daca nu cumva ai pete de lichid de frana sub masina. Daca ai lichid de frana sub masina, atunci ai gasit problema.

Edited by tehnics, 16 April 2018 - 19:38.


#20
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 22.01.2014
Sa zicem ca bag in viteza 3 și accelerez ajung la 2400 turatii și dintr-o dată sare la 3000 apoi revine la 2400 cand accelereze asa mai dintr-o dată nu treptat. O sa verific cum ai spus tu sa vad daca e ok nivelul licgidului de frana. Cand am plecat din tara il verificarea și era ok acum sar vedea daca ă scăzut

#21
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 netty1994, on 16 aprilie 2018 - 20:10, said:

Sa zicem ca bag in viteza 3 și accelerez ajung la 2400 turatii și dintr-o dată sare la 3000 apoi revine la 2400 cand accelereze asa mai dintr-o dată nu treptat. O sa verific cum ai spus tu sa vad daca e ok nivelul licgidului de frana. Cand am plecat din tara il verificarea și era ok acum sar vedea daca ă scăzut
Clar probleme cu ambreiajul. Pregateste-te de un kit nou.

#22
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 22.01.2014
Păi si asa dintr-o dată sa apara pe autostrada ? Fără patina inainte ? E adevarat ca atunci cand pornesc masina si dau drumu la ambeiaj se aude un tacanit de câteva ori și de fiecare dată când dau drumul la ambeiaj face asa

#23
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 netty1994, on 16 aprilie 2018 - 20:26, said:

Păi si asa dintr-o dată sa apara pe autostrada ? Fără patina inainte ? E adevarat ca atunci cand pornesc masina si dau drumu la ambeiaj se aude un tacanit de câteva ori și de fiecare dată când dau drumul la ambeiaj face asa
Da, asa deodata se poate intampla.
Daca mai spui ca se mai aude si un tacanit cand dai drumul la ambreiaj.....este clar ca ai probleme cu ambreiajul.

Edited by tehnics, 16 April 2018 - 20:32.


#24
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 22.01.2014
Doamne ajuta ca il schimb,imi era teamă să nu am ceva la injectoare

Apropo ambreajul prinde destul de jos

#25
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 netty1994, on 16 aprilie 2018 - 20:40, said:

Doamne ajuta ca il schimb,imi era teamă să nu am ceva la injectoare

Apropo ambreajul prinde destul de jos
Nu conteaza. Acolo e o problema mecanica, nu disc uzat. La Fordul meu la fel, prindea destul de jos, mergea bine, dar volanta era defecta. Uite daca ai chef sa citesti.
Parerea mea e ca mai bine era daca iti pica un injector decat sa iti pice ambreiajul. Tu ai idee cat este de munca sa schimbi un ambreiaj si cat costa un kit de ambreiaj ? ....sper ca esti pregatit ca am impresia ca o sa iti cam lacrimeze cardul bancar cand o sa iti dea aia factura...

Edited by tehnics, 16 April 2018 - 22:12.


#26
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 22.01.2014
Cam cât va costa? Credeam ca sunt mai scumpe injectoarele :))

#27
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 netty1994, on 16 aprilie 2018 - 22:38, said:

Cam cât va costa? Credeam ca sunt mai scumpe injectoarele Posted Image)
:).
Pai nu stiu sa zic, dar ca sa iti faci o idee, eu ultimul Ford l-am cumparat pentru ca pentru proprietar era deja prea scump sa schimbe ambreiajul ( kit + manopera ).
Daca spui ca vei face asta in Olanda, sunt sigur ca preturile sunt mult mai mari decat in Romania...
Cel mai bine intrebi la service.

#28
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 22.01.2014
Peste 1000 euro costa,am lăsat-o în service sa rezolve problema cu motorina cursa și i-am zis să se uite pe acolo si la injectoare dar ambreajul nu am cum sa ios schimb acum

#29
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,094
  • Înscris: 22.01.2014
A venit masina din service au schimbat niște furtunase la retur 10 și 11 mai costat 355 de euro cu tot cu manoperă dar din pacate continuă să alunece ambreajul cand trb accelerata mai dintr-o dată mai ales în viteza 6. Oricum daca sunt tinut cu accelerația și în ă 5a nu e problemă se poate conduce fără emotii

#30
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Daca discul de ambreiaj s-a imbibat cu motorina trebuie inlocuit, tot kit-ul bineinteles.

Cei de la service ce ti-au zis referitor la ambreiaj?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate