Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Păreri 520d e60
Last Updated: May 08 2019 04:34, Started by
Wess
, Apr 15 2018 10:03
·
0
#1
Posted 15 April 2018 - 10:03
Va Salut!
Vreau sa achiziționeze un E60 2009 177cp si nu stiu prea multe despre motorizare. Dacă mă puteți ajuta cu niste info, gen probleme comune sau ceva, stiu ca astea de 177cp aveau ceva probleme la distributie dar nu stiu între ce ani sau ce condiții. Masina e din 2009 103k km la neamt acasă, 10.500e ultimul pret. Ce părere aveti? |
#2
Posted 15 April 2018 - 10:10
An fabricatie 2009 si numai 103k km...Nu te pune pe ganduri?
|
#3
Posted 15 April 2018 - 10:13
#4
Posted 15 April 2018 - 10:16
Wess, on 15 aprilie 2018 - 10:13, said:
Nu ma pune, am verificat la reprezentanta si are tuv valabil. Desi si in ala se pot maslui, daca totusi ai fost la BMW si totul e in regula e ok. Edited by ddaannii, 15 April 2018 - 10:19. |
#5
Posted 15 April 2018 - 10:20
Plateste 4,5e la auto-records si verifica kilometri.
TUV = gen ITP la noi Daca motorul e N47 trebuie schimbata distributia cand incepe sa sune. Cost ~3000-3300 lei |
#8
Posted 15 April 2018 - 13:16
ddaannii, on 15 aprilie 2018 - 10:16, said:
Tüv valabil nu are de a face cu kilometrii, seviceheft are? Desi si in ala se pot maslui, daca totusi ai fost la BMW si totul e in regula e ok. k0r3k7, on 15 aprilie 2018 - 10:20, said:
Plateste 4,5e la auto-records si verifica kilometri. TUV = gen ITP la noi Daca motorul e N47 trebuie schimbata distributia cand incepe sa sune. Cost ~3000-3300 lei N62B44, on 15 aprilie 2018 - 11:08, said:
Cauta un 530d , motor de ~3000 , nu te complica cu 520d. Cel mai fiabil motor diesel de pe BMW. Parca a scazut impozitul in RO ? Edited by Wess, 15 April 2018 - 13:21. |
#9
Posted 15 April 2018 - 14:10
Stati linistiti ca si la n57 adica 3000 diesel au fost cazuri de distributii rupte. Asta cu cel mai fiabil, e de gradinita. Conteaza norocul( ca e sh), conteaza stilul de mers ( ca daca vede zilnic 5000 ture sigur nu ii place, totusi e un diesel nu v10 aspirat benzina), intretinerea ( una e sa schimbi ulei la 10 mii alta la 30 de mii).
Totusi, eu nu inteleg, voi cand deschideti topicuri, nu dati inainte un search pe google sa vedeti daca nu cumva mai sunt deschise inca 20000 de topicuri pe tema asta? E chiar si aici cazul, ca sa nu mai zic ca daca intri pe forumul monomarca e un topic de 10000 de pagini. Repetam la nesfarsit aceeai placa ptp ca unora le e lene sa caute singuri. |
#10
Posted 15 April 2018 - 21:32
Wess, on 15 aprilie 2018 - 13:16, said:
Nu m-am exprimat eu bine, "am verificat la reprezentanta km" si "e scris si pe tuv care e valabil", are toate serviceurile la BMW cu full istoric, unic proprietar. Ma atrage foarte mult km putini, practic e ca noua. Stiam ce i TUV dar nu m-am exprimat eu bine, e scris km si i-am verificat si la reprezentanta. N47 este codul motor. Ai idee cam la cati km cere schimbata? Nu a scazut... O fi cel mai fiabil dar e scump inca la taxe la noi din pacate. Cand incepe sa "zornaie" lantul... |
|
#11
Posted 16 April 2018 - 22:53
k0r3k7, on 15 aprilie 2018 - 21:32, said:
La aproximativ 200.000km dar nu e o regula... Cand incepe sa "zornaie" lantul... Sper sa nu "zornaie" prea repede lantul Edited by Wess, 16 April 2018 - 22:54. |
#13
Posted 18 April 2018 - 16:29
#14
Posted 18 April 2018 - 20:04
Mult noroc la achizitie.
cavaliere, on 15 aprilie 2018 - 14:10, said: Conteaza norocul( ca e sh), conteaza stilul de mers ( ca daca vede zilnic 5000 ture sigur nu ii place, totusi e un diesel nu v10 aspirat benzina), intretinerea ( una e sa schimbi ulei la 10 mii alta la 30 de mii). N62B44, on 15 aprilie 2018 - 11:08, said:
Cauta un 530d , motor de ~3000 , nu te complica cu 520d. Cel mai fiabil motor diesel de pe BMW. Edited by max_01, 18 April 2018 - 20:06. |
#15
Posted 18 April 2018 - 23:11
max_01, on 18 aprilie 2018 - 20:04, said:
Mult noroc la achizitie. Ce viteza are masina la 5000 ture?Cu siguranta peste 200km/h. Ce parere ai de fiabilitatea motorizarilor 325d, 525d?Foarte rar am vazut in trafic acest gen de motorizari. Masina cu siguranta nu atinge 5000 de ture in ultima treapta de viteza, deci sigur nu are peste 200. Dar poate atinge aia 5000 ture in treptele inferioare, ceea ce conduce evident la o uzura mai mare. Motorizarile 2.5 d, care de fapt este acelasi motor de 2000 dar biturbo, sunt foarte frecvente, nicidecum rare. Fiabilitatea este buna, problema lor este turbina mica. De aceea e mai fiabil 2.0 d singleturbo ori 3000-ul. |
|
#16
Posted 20 April 2018 - 09:06
cavaliere, on 18 aprilie 2018 - 23:11, said: Masina cu siguranta nu atinge 5000 de ture in ultima treapta de viteza, deci sigur nu are peste 200. Dar poate atinge aia 5000 ture in treptele inferioare, ceea ce conduce evident la o uzura mai mare. Motorizarile 2.5 d, care de fapt este acelasi motor de 2000 dar biturbo, sunt foarte frecvente, nicidecum rare. Fiabilitatea este buna, problema lor este turbina mica. De aceea e mai fiabil 2.0 d singleturbo ori 3000-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users