Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pago plateste - aplicatie de Android pentru plata utilitatilor
Last Updated: Feb 27 2024 10:46, Started by
rosix
, Apr 13 2018 15:47
·
20
#1
Posted 13 April 2018 - 15:47
Pago este o aplicatie romaneasca de Android, facuta de un dezvoltator din Pipera cu sprijinul BT, un startup fintech, de plati prin intermediul telefonului mobil.
https://play.google....goplateste.pago O scurta descriere Se descarca aplicatia Pago, se instaleaza pe telefon, se inroleaza un card cu un comision unic de inrolare de 0.20 RON (20 de bani) perceput o singura data. Apoi se adauga, pe baza de cod client, furnizorii de utilitati la care avem cont si pe net (in cazul meu - ENEL, Digi, dar se poate adauga si Engie, Vodafone, Orange, si alti furnizori dintr-o lista). Se poate face si rovinieta in aplicatie. Platile pot fi facute instant, direct din aplicatie (dupa ce apare factura) sau se pot programa plati automate la o data anume specificata (de preferinta cu minim 3 zile inainte de scadenta), de tipul... "daca factura este sub 100 lei, plateste automat in data de 28 ale lunii (scadenta in 30, sa spunem)". Platile programate se pot dezactiva din aplicatie oricand, daca ne hotaram sa nu mai plateasca automat Pago (oricum le urmarim in exrasul de cont). Parti slabe - Pago, desi plateste la timp, nu trimite intotdeauna confirmari pe mail pentru platile pe care le face. Asa ca.. stai si te intrebi cateva zile daca au platit sau nu (facturile nu apar scazute in contul furnizorilor decat dupa 4-5 zile de la plata). Pentru cei care au frica de plata cu cardul pe internet - platile nu se fac de catre operatorul aplicatiei Pago ci de catre procesatori de plati cu cardul autorizati (de tip PayU, sau EuPlatesc) prin intermediul acelorasi servere securizate pe care le folosim atunci cand platim pe net, prin acesti operatori... Pago asigura doar interfata si are contract cu acesti operatori sa se ocupe de toata bucataria platilor pe net cu cardul, asa ca datele cardurilor nu apar stocate undeva la dezvoltatorul aplicatiei. In rest...functioneaza ok. Edited by rosix, 13 April 2018 - 16:02. |
#3
Posted 13 April 2018 - 15:52
Frumos, da' nu prea.
Tipic românesc. De obicei merge, dar poate să nu meargă și să te trezești fără curent. Bună idee totuși, doar că mai trebuie luat la pilă. |
#4
Posted 13 April 2018 - 16:01
EllaBeauty, on 13 aprilie 2018 - 15:52, said:
Da securitatea maica? E aceeasi securitate ca la platile pe internet, aceeasi furnizori de servicii de plati, numai ca e alta interfata, nu mai platesti pe site la Enel, prin intermediul ING WebPay, sa spunem, platesti prin alt furnizor de servicii de plati, in acelasi loc.. Aceeasi bucatarie, aceeasi securitate, costuri zero. Singura diferenta este ca nu mai primesti codul ala de 3D Secure pe SMS, odata ce ai inrolat cardul, presupun ca asta e si scopul... Cum spuneam... oricum, se presupune ca te uiti lunar in extrasul de cont sa vezi ce miscari s-au facut pe acolo. Cei de la Enel trimit singuri confirmare de plata cand au primit banii, iar la Digi se vede in Digicare, cand apare factura scazuta. Eu folosesc de vreo 4 luni Pago pentru plati automate catre ENEL si Digi... facturile sunt sub 100 lei, scadentele sunt pe 30-31 si le-am programat pentru plata automata in 28 ale fiecarei luni. Pana pe 4-5 a lunii urmatoare apar scazute din contul furnizorilor ... cam greu, dar asa e la romani, n-am primit totusi notificari de intarziere, semn ca banii totusi ajung la timp. Din cate am inteles si Revolut a introdus sau va introduce plati automate la date presabilite din aplicatie, problema este ca ei nu vad facturile in aplicatie, cum le vede Pago, care are contract cu furnizorii de utilitati ca fiecare client inrolat sa-si vada factura in aplicatie. Edited by rosix, 13 April 2018 - 16:08. |
#5
Posted 13 April 2018 - 16:06
Din pacate (inca) nu au Telekom in lista furnizorilor (o folosesc de 3 luni si e ok)
|
#6
Posted 13 April 2018 - 16:11
Platesc de aproape 6 luni de zile facturile la Electrica, UPC, Orange si Engie .
Ce pot spune despre aplicatie, cand am instalat o acum 6 luni, au fost foarte mutl eprobleme cu ea. Contul de Orange nu imi extragea factura, cel de Electrica, cand si cand, cu Engie si UPC nuam avut proble. In decursul a 6 luni au avut, cred ca, vreo 4 update uri in care aplicatia si functionalitatea ei s-a imbunatatit considerabil, nu mai sunt probleme cu niciiunul din furnizorii mai sus mentionati Nu am avut probleme de trasmitere de email de confirmare a platii (e bine sa verificati si zona de span a emailului), emailurile au venit si vin la timp fara doar si poate. Confirmarea platii la furnizor se face cam in 2-3 zile (cel mai mult a luat la UPC 3 zile). Am inregistrat doua carduri (cel de Revolut si cel de la Libra), platile merg perfect cu ele. La capitolul securitate, pot spune ca nu au o autentificare cu amprenta sau parola la deschiderea aplicatiei, dar au parola la fiecare confirmare a platii (mandatory) Ce as mai putea spune despre aplicatie? In mare, sunt multumit de ea si chiar apreciez initiativa celor care au facut o. Eu personal o folosesc si o consder utila prin prisma faptului ca nu mai sunt nevoit sa @surfez@ prin 3-4 conturi ale furnizorilor , astept sa se stranga 2-3 facturi si le platesc dintr-un foc . exceswater, on 13 aprilie 2018 - 15:52, said:
Frumos, da' nu prea. Tipic românesc. De obicei merge, dar poate să nu meargă și să te trezești fără curent. Bună idee totuși, doar că mai trebuie luat la pilă. Odata ce ai factura activa in Pago si ii dai sa o platesti, iti garantez ca plata se va face fara doar si poate, nu am avut surprize. Mai mult decat atat, nu iti taie nimeni curentul fara o notificare in prealabil de neplata . Iar daca te vei trezi cu o avertizare in posta, stii de ce. |
#7
Posted 13 April 2018 - 16:11
#8
Posted 13 April 2018 - 16:14
#9
Posted 13 April 2018 - 16:17
Au un suport destul de ok, mie mi-au raspuns de fiecare data cand le-am ridicat o problema. Poti intreba chestia asta...de ce nu au cu telekom si daca vor avea.
Edited by cuculea, 13 April 2018 - 16:21. |
#11
Posted 13 April 2018 - 16:30
#12
Posted 13 April 2018 - 16:40
mirq, on 13 aprilie 2018 - 16:30, said:
Am intrebat acum cateva luni si au raspuns ca este in curs de negociere Asteptam, poate-poate Pago isi extrage datele cu privire la factura clientului, direct din baza de date a furnizorului. Accesul acesta chiar trebuie negociat foarte strict. Pesemne ca negocierile cu Telekon sunt mai lente. Paga aveau de gand intr o vreme sa introduca si palta impozitelor ...imaginati-va negocierile cu cei de la ANAF pentru a intra in baza dedate de acolo. Va imaginati ca vor dura o vesnicie. _Smiley_, on 13 aprilie 2018 - 16:26, said:
ce avantaje au fata de sistemul DirectDebit? Pntru unul ca mine care @vantura@ banii dintr un cont in altul, iar pe cel de Romania tin foarte putini bani, sau transfer doar strict pentru plati facturi .....avantaj Pago care ma si notifica cand vine o factura. In momentul ala , avand Revolut, repede un schimb valutar si pac...execut factura (facturile) Edited by cuculea, 13 April 2018 - 16:53. |
#13
Posted 13 April 2018 - 17:17
Si aplicatia bancara face plati de facturi. O folosesc pe aia de la BCR.
|
#14
Posted 14 April 2018 - 05:25
sorin147, on 13 aprilie 2018 - 17:17, said:
Si aplicatia bancara face plati de facturi. O folosesc pe aia de la BCR. Da.. E cam acelasi lucru. Nu stiu daca aplicatia bancara face plati la date prestabilite, de pe card, cu comision zero... ca asta e ideea. Asa, dintr-un mobile banking, oricine poate face plati. Ideea cu Pago este ca... cei care o folosesc sunt, in majoritate tineri informati care au si alte mijloace (pot plati si pe net, cu telefonul, etc)... Pensionarii sau lumea comuna... tot la coada la Posta se aseaza, sa plateasca o factura de curent sau de cablu desi multi pensionari au card de debit pe care primesc pensia si ar putea sa gaseasca o solutie mai simpla. |
#15
Posted 14 April 2018 - 07:12
Am instalat-o şi eu dar nu m-a convins încă, eu am de plătit 2 facturi lunar şi o fac de pe site-ul furnizorilor cu cardul (Digi şi Enel). Digi mă tot îmbie să îmi fac direct debit, dar eu am învăţat ceva de la prietenii mei din Anglia şi de la facturile lor de utilităţi - la direct debit furnizorul trebuie să îţi dea discount, măcar 1% de formă, pentru că el îşi rezolvă o mare problemă a riscului de întârziere la plată. Şi Digi şi Enel au platfome ok în prezent şi nu simt nevoia de Pago.
|
|
#16
Posted 14 April 2018 - 17:39
yndy, on 14 aprilie 2018 - 07:12, said:
Am instalat-o şi eu dar nu m-a convins încă, eu am de plătit 2 facturi lunar şi o fac de pe site-ul furnizorilor cu cardul (Digi şi Enel). Digi mă tot îmbie să îmi fac direct debit, dar eu am învăţat ceva de la prietenii mei din Anglia şi de la facturile lor de utilităţi - la direct debit furnizorul trebuie să îţi dea discount, măcar 1% de formă, pentru că el îşi rezolvă o mare problemă a riscului de întârziere la plată. Şi Digi şi Enel au platfome ok în prezent şi nu simt nevoia de Pago. Nu-ti da nimeni asa ceva in Romania. In Romania firmele straine au venit sa se scoata, nu sa-ti dea tie discounturi. Riscul de intarziere la plata sa combate cu recuperatori si amenintari cu deconectarea. |
#17
Posted 15 April 2018 - 01:05
yndy, on 14 aprilie 2018 - 07:12, said:
Am instalat-o și eu dar nu m-a convins Ăźncă, eu am de plătit 2 facturi lunar și o fac de pe site-ul furnizorilor cu cardul (Digi și Enel). Digi mă tot Ăźmbie să Ăźmi fac direct debit, dar eu am Ăźnvățat ceva de la prietenii mei din Anglia și de la facturile lor de utilități - la direct debit furnizorul trebuie să Ăźți dea discount, măcar 1% de formă, pentru că el Ăźși rezolvă o mare problemă a riscului de ĂźntĂąrziere la plată. Și Digi și Enel au platfome ok Ăźn prezent și nu simt nevoia de Pago. Am direct debit la Vodafone, la Tv licence, furnizorul de internet si televiziune Sky, chiria la casa, rata la masina, un abonamnet la cinematograf, si daca mai scotocesc prin contul bancar , cred ca mai am dar nu mai imi amintesc acum. Niciunul, fara exceptie, nu mi a facut niciun discount ca am setat direct debit. sorin147, on 13 aprilie 2018 - 17:17, said:
Si aplicatia bancara face plati de facturi. O folosesc pe aia de la BCR. Edited by cuculea, 15 April 2018 - 01:03. |
#18
Posted 17 April 2018 - 03:49
Eu te cred, în același timp, am văzut factura cu reducere pentru direct debit cu ochii mei, era la ceva utilități, ori apă, ori gaz, ori curent electric, în Londra, în 2009.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users