Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telekom: 2 milioane de clienti care utilizeaza/au utilizat #netliberare in interval de timp de 1 an
Last Updated: Aug 29 2018 21:11, Started by
MembruAnonim
, Apr 13 2018 12:48
·
0
#19
Posted 13 April 2018 - 13:47
Bravo lor, chiar nu așteptatam sa recupereze atât de mult.
|
#21
Posted 13 April 2018 - 13:55
MembruAnonim, on 13 aprilie 2018 - 12:48, said:
Telekom a reusit sa atraga un numar de 2 milioane de clienti in reteaua lor, fie prin portare, fie prin numere noi alocate, datorita campaniei agresive cu date mobile nelimitate, oferite in premiera la nivelul tarii. Mai multe detalii aici. |
#22
Posted 13 April 2018 - 13:58
Zweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 13:34, said:
Sa o lasam balta . Apropo. Te-a multumit vizitarea profilului meu PERSONAL ? Sunt la inaltime ? Ti-am spus, sefii Telekom cunosc problemele mele cu angajatii lor .Ale mele si ale tuturor . Suna nesimtite si iti propun conditii mai bune ca esti client vechi .Si te trezesti prin curier cu un nou contract, cu un nou numar de telefon, Adica devii abonat cu doua contracte ca Bim pasa . S-au crucit si fetele de la reprezentanta fizica de nesimtirea asta . Propui unui abonat vechi conditii bune dar ii mai bagi pe gat inca un numar ? Asta e cersetorie de colt de strada . |
#23
Posted 13 April 2018 - 14:17
MembruAnonim, on 13 aprilie 2018 - 13:40, said:
Angajati nesimtiti sunt la toti operatorii, in functie de cat de mare e ''foamea''. Trebuie sa verificati cu atentie intotdeauna ceea ce semnati si discutati. Pai cand intrebi 3 angajati si toti 3 iti spun la fel, iar dupa ce se emite factura apare altceva, unde sa mai verifici? Ma rog, eu am vorbit cu unul. Am zis ca poate nu e asa. L-am intrebat pe al doilea. A zis la fel. Pentru siguranta mea, l-am intrebat si pe al treilea. Uite ca la al patrulea nu m-am gandit. |
#24
Posted 13 April 2018 - 14:36
ovi_popa, on 13 aprilie 2018 - 13:58, said:
Contract nu ți-a trimis nimeni așa fara a lua la cunostinta,e greu de crezut și dacă sa facut un nou contract trebuia sa primesti un mesaj pe numarul principal. Si il are si seful mare de pe Romania daca te intereseaza . Am facut scris plangere la sediu in atentia managerului general la care am si numar de inregistrare si intentionez sa deschid in civil actiune pentru inselaciune si abuz in serviciu . Guess what ? Inregistrarea convorbirii mele cu ea exista si va fi proba in proces la cererea instantei Chiar si faza in care eu am avut o ezitare si i-am zis doamnei ca in orice oferta e ceva ascuns, ea zice ca nuuu, sunteti client vechi, avem si noi oamenii nostri si le facem oferte . Iata ca mi-a facut .Ultima replica , datorita faptului ca ma faci mincinos pe fata te trec la ignore imediat . |
#26
Posted 13 April 2018 - 15:30
Astia nu ma mai prind in veci la un abonament.Dar optiunile la cartela sunt ok.In special pentru a sta pe feisbuc la tara cu 5 euro pe luna net nelimitat...e pomana curata.Si din ce am vazut pe aici prin sudul tarii, merge bine 4 G-ul.
|
#27
Posted 13 April 2018 - 15:45
Eu nu stiu de ce se tot plange lumea asa mult ! Aseara mi-a taiat un camion fibra,azi dimineata la ora 8 erau in casa la mine sa rezolve problema !
Fiecare are fel de fel de probleme dar cred ca fiecare isi si creaza tot felul de probleme ! Edited by Al3csutzul, 13 April 2018 - 15:46. |
#28
Posted 13 April 2018 - 15:55
Azi mi s-a portat abonamnetul cu net nelimitat pe prepay orange. N-am mai suportat facturi intarziate, suport execrabil si alte situatii care arata probleme de alta natura, ex caderea totala a Info costului in ziua de facturare etc
|
|
#29
Posted 13 April 2018 - 17:02
Eu am abonament si la Telekom si la Orange. Am portat 3 numere la Telekom fiindca ofertele Orange erau penibile. La inceput am avut pb cu emiterea facturii si cu ceva costuri suplimentare, dar reale (sms de la activari functii Apple). Culmea ca la sesizarea mea (ulterior am descoperit de unde erau sms-urile), mi s-au stornat acele sume. In rest, nu am de ce sa ma plang. Serviciile functioneaza ok, iar de platit, platesc 6 euro pentru nelimitat. Si eu chiar consider ca e nelimitat. Partea de video nu prea o folosesc, dar si acolo, pentru a vedea un clip pe telefon, e ok. Pentru mai mult, exista tv si cinema. Sunt in sudul tarii si acoperirea e buna. De fapt, cred ca oricare operator are zone bune si zone slabe.
Ca semnal, viteze si RC, Orange sta mai bine, dar diferenta de calitate nu justifica diferenta de pret. Nu contest experienta neplacuta a unor colegi de aici, dar pentru mine, Telekom a fost o surpriza placuta. A... am perioada contractuala minima de o luna (persoana juridica) si dupa aproape 5 luni, inca mai sunt la ei |
#30
Posted 13 April 2018 - 17:46
#31
Posted 13 April 2018 - 17:56
Zweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 14:36, said:
Nu mi-a trimis nici un mesaj pe numarul principal, a durat o saptamana pana avenit curierul . Mogaldeata aia care m-a sunat m-a periat ca sunt un client vechi si fidel si imi upgradeaza contractul actual la net nelimitat ca eu aveam 3 Gb. De doua ori 1,5 deoarece am si fixe, net si tv .Nici un moment nu a pomenit de altul, ci de ala vechi la care upgradeaza serviciul .Ala vechi expira oricum in iunie si am fost de acord .A spus de cateva ori ca asta face . Am si numele ei daca te intereseaza ca era in plicul de la curier Si il are si seful mare de pe Romania daca te intereseaza . Am facut scris plangere la sediu in atentia managerului general la care am si numar de inregistrare si intentionez sa deschid in civil actiune pentru inselaciune si abuz in serviciu . Guess what ? Inregistrarea convorbirii mele cu ea exista si va fi proba in proces la cererea instantei Chiar si faza in care eu am avut o ezitare si i-am zis doamnei ca in orice oferta e ceva ascuns, ea zice ca nuuu, sunteti client vechi, avem si noi oamenii nostri si le facem oferte . Iata ca mi-a facut .Ultima replica , datorita faptului ca ma faci mincinos pe fata te trec la ignore imediat . |
#32
Posted 13 April 2018 - 21:02
Astia de la ZF sunt niste mari pomanagii.
Cum naiba sa "atraga" 2milioane de clienti? Suna fix ca un clickbait... |
#33
Posted 13 April 2018 - 21:10
addelin, on 13 aprilie 2018 - 21:02, said:
Astia de la ZF sunt niste mari pomanagii. Cum naiba sa "atraga" 2milioane de clienti? Suna fix ca un clickbait... Un an de #Netliberare înseamnă: 2 milioane de clienţi Telekom care deja utilizează ofertele #Netliberare; Deci nu se refera la clientii noi Telekom, nici nu ar fi avut cum avand in vedere ca nici macar DIGI nu a castigat mai mult de 1 milion de numere din portari, iar asta de cand exista, nu intr-un singur an. |
|
#34
Posted 13 April 2018 - 23:21
Titlul acelei stiri e o mizerie, baza se clienti totala Telekom pe toate diviziile sare (cred ca mai sare) peste 2 mil. Vanzarile sunt la pamant, chiar azi discutam cu niste fosti colegi pe partea asta.
|
#35
Posted 14 April 2018 - 05:58
r3my_cc, on 13 aprilie 2018 - 17:46, said:
Eu sunt portat din orange în 2013. Încă nu am niciun regret. asta inseamna sa te multumesti cu putin . Sunt si oameni multumiti de serviciile execrabile cosmorom de la om la om, ca nu poti folosi telefonul pentru ce este conceput, sa vorbesti la metrou , ca poate maine va functiona reteaua,ca poate vei avea roaming daca iesi din tara, chiar daca il ai activ,ca nu stii ce e aia volte si wowifi.... Da bravo, bine ca ai net,nelimitat, parca ar fi singurii ce ofera asta- bine, cand ai retea Si mai sunt si alte probleme, cu facturile, furaciunile,nesimtirea si incompetenta angajatilor, etc Edited by plete, 14 April 2018 - 06:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users