Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Telekom: 2 milioane de clienti care utilizeaza/au utilizat #netliberare in interval de timp de 1 an

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,837
  • Înscris: 26.02.2010
Bravo lor, chiar nu așteptatam sa recupereze atât de mult.

#20
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
nu recuperezi mare lucru cand atragi doar pomanagii

#21
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

View PostMembruAnonim, on 13 aprilie 2018 - 12:48, said:

Telekom a reusit sa atraga un numar de 2 milioane de clienti in reteaua lor, fie prin portare, fie prin numere noi alocate, datorita campaniei agresive cu date mobile nelimitate, oferite in premiera la nivelul tarii.


Mai multe detalii aici.
Eu citesc asa: 2 milioane de clienţi Telekom care deja utilizează ofertele #Netliberare; Adica nu numere noi ci clienti care folosesc chestia asta, optiunea asta. Inclusiv din cei vechi. Gresesc?

#22
ovi_popa

ovi_popa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 21.03.2014

View PostZweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 13:34, said:

Sa o lasam balta . Apropo. Te-a multumit vizitarea profilului meu PERSONAL ? Sunt la inaltime ? Ti-am spus, sefii Telekom cunosc problemele mele cu angajatii lor .Ale mele si ale tuturor .
Suna nesimtite si iti propun conditii mai bune ca esti client vechi .Si te trezesti prin curier cu un nou contract, cu un nou numar de telefon, Adica devii abonat cu doua contracte ca Bim pasa . S-au crucit si fetele de la reprezentanta fizica de nesimtirea asta .
Propui unui abonat vechi conditii bune dar ii mai bagi pe gat inca un numar ? Asta e cersetorie  de colt de strada .
Contract nu ți-a trimis nimeni așa fara a lua la cunostinta,e greu de crezut și dacă sa facut un nou contract trebuia sa primesti un mesaj pe numarul principal.

#23
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostMembruAnonim, on 13 aprilie 2018 - 13:40, said:

Angajati nesimtiti sunt la toti operatorii, in functie de cat de mare e ''foamea''. Trebuie sa verificati cu atentie intotdeauna ceea ce semnati si discutati. Posted Image

Pai cand intrebi 3 angajati si toti 3 iti spun la fel, iar dupa ce se emite factura apare altceva, unde sa mai verifici? Ma rog, eu am vorbit cu unul. Am zis ca poate nu e asa. L-am intrebat pe al doilea. A zis la fel. Pentru siguranta mea, l-am intrebat si pe al treilea. Uite ca la al patrulea nu m-am gandit. :D

#24
Zweipfoten

Zweipfoten

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 376
  • Înscris: 18.03.2018

View Postovi_popa, on 13 aprilie 2018 - 13:58, said:

Contract nu ți-a trimis nimeni așa fara a lua la cunostinta,e greu de crezut și dacă sa facut un nou contract trebuia sa primesti un mesaj pe numarul principal.
Nu mi-a trimis nici un mesaj pe numarul principal, a durat o saptamana pana avenit curierul . Mogaldeata aia care m-a sunat m-a periat ca sunt un client vechi si fidel si imi upgradeaza contractul actual la net nelimitat ca eu aveam 3 Gb. De doua ori 1,5 deoarece am si fixe, net si tv .Nici un moment nu a pomenit de altul, ci de ala vechi la care upgradeaza serviciul .Ala vechi expira oricum in iunie si am fost de acord .A spus de cateva ori ca asta face . Am si numele ei daca te intereseaza ca era in plicul de la curier
Si il are si seful mare de pe Romania daca te intereseaza . Am facut scris plangere la sediu  in atentia managerului general la care am si numar de inregistrare si intentionez sa deschid in civil actiune pentru inselaciune si abuz in serviciu . Guess what ? Inregistrarea convorbirii mele cu ea exista si va fi proba in proces la cererea instantei
Chiar si faza in care eu am avut o ezitare si i-am zis doamnei ca in orice oferta e ceva ascuns, ea zice ca nuuu, sunteti client vechi, avem si noi oamenii nostri si le facem oferte . Iata ca mi-a facut .Ultima replica , datorita faptului ca ma faci mincinos pe fata te trec la ignore imediat .

#25
Zweipfoten

Zweipfoten

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 376
  • Înscris: 18.03.2018
Rezolvat . Adaugat la ignore list .Posted Image

#26
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 07.08.2011
Astia nu ma mai prind in veci la un abonament.Dar optiunile la cartela sunt ok.In special pentru a sta pe feisbuc la tara cu 5 euro pe luna net nelimitat...e pomana curata.Si din ce am vazut pe aici prin sudul tarii, merge bine 4 G-ul.

#27
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Eu nu stiu de ce se tot plange lumea asa mult ! Aseara mi-a taiat un camion fibra,azi dimineata la ora 8 erau in casa la mine sa rezolve problema !

Fiecare are fel de fel de probleme dar cred ca fiecare isi si creaza tot felul de probleme !

Edited by Al3csutzul, 13 April 2018 - 15:46.


#28
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Azi mi s-a portat abonamnetul cu net nelimitat pe prepay orange. N-am mai suportat facturi intarziate, suport execrabil si alte situatii care arata probleme de alta natura, ex caderea totala a Info costului in ziua de facturare etc

#29
ficus

ficus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 01.03.2005
Eu am abonament si la Telekom si la Orange. Am portat 3 numere la Telekom fiindca ofertele Orange erau penibile. La inceput am avut pb cu emiterea facturii si cu ceva costuri suplimentare, dar reale (sms de la activari functii Apple). Culmea ca  la sesizarea mea (ulterior am descoperit de unde erau sms-urile), mi s-au stornat acele sume. In rest, nu am de ce sa ma plang. Serviciile functioneaza ok, iar de platit, platesc 6 euro pentru nelimitat. Si eu chiar consider ca e nelimitat. Partea de video nu prea o folosesc, dar si acolo, pentru a vedea un clip pe telefon, e ok. Pentru mai mult, exista tv si cinema. Sunt in sudul tarii si acoperirea e buna. De fapt, cred ca oricare operator are zone bune si zone slabe.
Ca semnal, viteze si RC, Orange sta mai bine, dar diferenta de calitate nu justifica diferenta de pret. Nu contest experienta neplacuta a unor colegi de aici, dar pentru mine, Telekom a fost o surpriza placuta.
A... am perioada contractuala minima de o luna (persoana juridica) si dupa aproape 5 luni, inca mai sunt la ei

#30
r3my_cc

r3my_cc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 12.02.2014

View PostZweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 13:01, said:

Ca posesor activ va zic un singur lucru : o sa regretati ziua cand semnati .Dar ma rog, fiecare cu capul lui .Eu abia  astept telekomeliberarea .

Eu sunt portat din orange în 2013. Încă nu am niciun regret.

Edited by r3my_cc, 13 April 2018 - 17:46.


#31
ovi_popa

ovi_popa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 21.03.2014

View PostZweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 14:36, said:

Nu mi-a trimis nici un mesaj pe numarul principal, a durat o saptamana pana avenit curierul . Mogaldeata aia care m-a sunat m-a periat ca sunt un client vechi si fidel si imi upgradeaza contractul actual la net nelimitat ca eu aveam 3 Gb. De doua ori 1,5 deoarece am si fixe, net si tv .Nici un moment nu a pomenit de altul, ci de ala vechi la care upgradeaza serviciul .Ala vechi expira oricum in iunie si am fost de acord .A spus de cateva ori ca asta face . Am si numele ei daca te intereseaza ca era in plicul de la curier
Si il are si seful mare de pe Romania daca te intereseaza . Am facut scris plangere la sediu  in atentia managerului general la care am si numar de inregistrare si intentionez sa deschid in civil actiune pentru inselaciune si abuz in serviciu . Guess what ? Inregistrarea convorbirii mele cu ea exista si va fi proba in proces la cererea instantei
Chiar si faza in care eu am avut o ezitare si i-am zis doamnei ca in orice oferta e ceva ascuns, ea zice ca nuuu, sunteti client vechi, avem si noi oamenii nostri si le facem oferte . Iata ca mi-a facut .Ultima replica , datorita faptului ca ma faci mincinos pe fata te trec la ignore imediat .
Cazuri de genul exista și la Orange și Vodafone..

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Astia de la ZF sunt niste mari pomanagii.
Cum naiba sa "atraga" 2milioane de clienti? Suna fix ca un clickbait...

#33
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postaddelin, on 13 aprilie 2018 - 21:02, said:

Astia de la ZF sunt niste mari pomanagii.
Cum naiba sa "atraga" 2milioane de clienti? Suna fix ca un clickbait...
Bine punctat:
Un an de #Netliberare înseamnă: 2 milioane de clienţi Telekom care deja utilizează ofertele #Netliberare;

Deci nu se refera la clientii noi Telekom, nici nu ar fi avut cum avand in vedere ca nici macar DIGI nu a castigat mai mult de 1 milion de numere din portari, iar asta de cand exista, nu intr-un singur an.

#34
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Titlul acelei stiri e o mizerie, baza se clienti totala Telekom pe toate diviziile sare (cred ca mai sare) peste 2 mil. Vanzarile sunt la pamant, chiar azi discutam cu niste fosti colegi pe partea asta.

#35
plete

plete

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 686
  • Înscris: 03.01.2006

View Postr3my_cc, on 13 aprilie 2018 - 17:46, said:

Eu sunt portat din orange în 2013. Încă nu am niciun regret.

asta inseamna sa te multumesti cu putinPosted Image . Sunt si oameni multumiti de serviciile execrabile cosmorom de la om la om, ca nu poti folosi telefonul pentru ce este conceput, sa vorbesti la metrouPosted Image , ca poate maine va functiona reteaua,ca poate vei avea roaming daca iesi din tara, chiar daca il ai activ,ca nu stii ce e aia volte si wowifi....  Da  bravo, bine ca ai net,nelimitat, parca ar fi singurii ce ofera asta- bine, cand ai reteaPosted Image
Si mai sunt si alte probleme, cu facturile, furaciunile,nesimtirea si incompetenta angajatilor,  etc

Edited by plete, 14 April 2018 - 06:19.


#36
Zweipfoten

Zweipfoten

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 376
  • Înscris: 18.03.2018
O, daaaa. Varza .

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate