Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telekom: 2 milioane de clienti care utilizeaza/au utilizat #netliberare in interval de timp de 1 an
Last Updated: Aug 29 2018 21:11, Started by
MembruAnonim
, Apr 13 2018 12:48
·
0
#3
Posted 13 April 2018 - 12:51
Foarte bine. Asa se intensifica si concurenta.
E bine ca ultimii doi concurenti cresc, asta inseamna presiune pe primii doi. |
#4
Posted 13 April 2018 - 12:55
Nu-i Telekomu' ala ce se plangea recent ca au profitu' prea mic? :
https://forum.softpedia.com/topic/1113223-telekom-se-plange-din-cauza-faptului-ca-profitul-este-prea-mic/ Pai, daca mai aduna inca 2 milioane faliment scrie pe ei! |
#5
Posted 13 April 2018 - 12:58
Asa reuseste si un rahat cald sa atraga mustele, dupa ce se raceste e mai nasol.
Sa ne auzim peste un an, cati dintre aia 2 milioane a reusit sa pastreze. In alta ordine de idei, sa ne invatam si noi sa lasam link-uri catre publicatii mai putin mizerabile: http://www.amosnews....-netliberare-si Edited by gumball3000, 13 April 2018 - 13:05. |
#6
Posted 13 April 2018 - 13:01
Ca posesor activ va zic un singur lucru : o sa regretati ziua cand semnati .Dar ma rog, fiecare cu capul lui .Eu abia astept telekomeliberarea .
|
#7
Posted 13 April 2018 - 13:09
Zweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 13:01, said: Ca posesor activ va zic un singur lucru : o sa regretati ziua cand semnati .Dar ma rog, fiecare cu capul lui .Eu abia astept telekomeliberarea . |
#8
Posted 13 April 2018 - 13:11
O sa mai vorbim . Eu am patit deja cu ei destule .Sa vedem pana la urma .
|
#9
Posted 13 April 2018 - 13:13
#10
Posted 13 April 2018 - 13:21
Stimate posstac, ceea ce am avut de spus am spus sefilor tai cu varf si indesat si inca rumega .Nu -mi veni mie cu texte de la relatii clienti cand eu am realitatea . O tara intreaga i-a binecuvantat de curand cand nu a mers sandramaua o zi si o noapte in toata Romania .
Sau acum cateva luni cand n-au iesit 3 luni facturile si plateam la mica intelegere .O retea de rahat cu oameni si mai de rahat in toate compartimentele . Si inca ceva, poti sa te uiti linistit in profilul meu, sunt destul de matur sa nu dau acolo nici o data personala .Poate nu stiai, dar asta se vede . De fapt de unde sa stie telekomul despre internet . |
|
#11
Posted 13 April 2018 - 13:22
Zweipfoten, on 13 aprilie 2018 - 13:17, said: Stimate posstac, ceea ce am avut de spus am spus sefilor tai cu varf si indesat si inca rumega .Nu -mi veni mie cu texte de la relatii clienti cand eu am realitatea . O tara intreaga i-a binecuvantat de curand cand nu a mers sandramaua o zi si o noapte in toata Romania . Sau acum cateva luni cand n-au iesit 3 luni facturile si plateam la mica intelegere .O retea de rahat cu oameni si mai de rahat in toate compartimentele . |
#12
Posted 13 April 2018 - 13:26
Daca mai dau bonusuri de alea șmechere de 1 euro pe lună timp de 48 de luni fără să-ți reîncarci cartela ar mai atrage 4 milioane de clienți.
|
#13
Posted 13 April 2018 - 13:34
ovi_popa, on 13 aprilie 2018 - 13:22, said:
In primul rand acuzi fara să cunoști,in al doilea rand folosesc și Orange ..am avut cost suplimentar la Orange aproape 200 de lei sa rezolvat mai greu dar sa rezolvat,deci reteaua perfecta nu exista. Suna nesimtite si iti propun conditii mai bune ca esti client vechi .Si te trezesti prin curier cu un nou contract, cu un nou numar de telefon, Adica devii abonat cu doua contracte ca Bim pasa . S-au crucit si fetele de la reprezentanta fizica de nesimtirea asta . Propui unui abonat vechi conditii bune dar ii mai bagi pe gat inca un numar ? Asta e cersetorie de colt de strada . |
#14
Posted 13 April 2018 - 13:35
Asta cu net nelimitat, e o miscare ieftina de marketing gandita pentru mase si care, de multe ori, prinde f bine. Ideea e ca abonamentul are o limita defapt, doar ca sunt sanse destul de mici sa le atingi. In urma cu mai bine de 10 ani, imi amintesc ca asta ofere si UPC pentru telefonia fixa: minute nelimitate in retea. Defapt erau 2000-3000 incluse, nu mai retin exact. Aproape nimeni nu vorbea atat de mult. Dar a prins f bine pe piata. Ca na, asa e romanul: daca aude ca e gratis, se baga imediat. Nu conteaza ca sunt castraveti, tigai sai minute pentru convorbiri.
Nu stiu insa cum e Telekom pe parte de voce si cum sta cu semnalul. Eu am de mai bine de 2 ani tv + net si am avut o data sau de doua ori probleme. Mai enervant e sa astepti si cate 30 de minute in telefon sa te bage in seama cineva de la Relatii Clienti. Faza colegului de mai sus, cu inca un numar, eu nu am mai auzit-o pana acum. Si din contra, am avut scandal mare cu Orange anul trecut chiar din cauza unor angajati mediocri, care pentru un target de clineti/zi (probabil), m-au MINTIT. Evident ca apoi Orange nu m-a crezut pe mine si, dupa multe discutii timp de cateva luni, care s-au suprapus cu sfarsitul perioadei mele contractuale, si-au recunoscut greseala (curata coincidenta", asa-i?). Edited by LauCalin, 13 April 2018 - 13:38. |
#15
Posted 13 April 2018 - 13:38
|
#16
Posted 13 April 2018 - 13:40
Angajati nesimtiti sunt la toti operatorii, in functie de cat de mare e ''foamea''. Trebuie sa verificati cu atentie intotdeauna ceea ce semnati si discutati.
|
#17
Posted 13 April 2018 - 13:42
edy_wheazel, on 13 aprilie 2018 - 13:38, said: Esti un hater! In loc sa te bucuri ca reteaua la care esti abonat a rezolvat toate problemele si ii pe val cu netliberarea ... Cine e zweipfoten cu doua mobile si doua abonamente odata, nu ? Aveam dublu eliberare . L-am anulat la reprezentanta la 5 minute dupa ce a plecat curierul DDP, direct in masina am sarit . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users