Dacia Duster sau Nissan Qashqai
#38
Posted 13 April 2018 - 07:38
Da. Ma batea gandul sa merg pe 1.6, dar acela e prezent numai pe Nissan si consumabilele sunt mai scumpe. Iar 1.5dCi cu 110CP e de ajuns pt mine, nu sunt racer. Plus ca pe 1.5 dci varianta Euro 6b au fost rezolvate multe buguri prezente pe cea Euro 5 (sistem de injectie etc). Ca sa nu mai vorbim de consum. Fosta masina era o benzinara si sub 9 - 10 litri la suta de km nu scoteam in oras, iar acum inca nu imi vine sa cred ca am media de consum de 6,8.
Edited by robbie_ro, 13 April 2018 - 07:45. |
#39
Posted 13 April 2018 - 08:17
stlk, on 13 aprilie 2018 - 07:29, said:
1. E vorba de aproximativ 200 de Dustere care ar avea acea problema ( evident, grava ) cu roata. Dar asa ne place noua sa facem din tantar, armasar. 2. Din acelasi articol la care faci trimitere: " Rechemări anunţate de mai mulţi producători În timp, ca şi modelele unor alţi producători auto, Dacia Duster a trecut prin mai multe rechemări în service. Ultima dintre ele a avut loc anul trecut când puteau exista ceva probleme de funcţionare a airbagului şoferului. De la începutul anului şi până în prezent diverşi producători, între care VW, Audi, Mercedes, Fiat, Jeep, Honda, Hyundai sau Citroen auto au anunţat 33 de rechemări în service după ce au constatat diverse defecţiuni din fabricaţie, mai mult sau mai puţin serioase sau periculoase pentru ocupanţii maşinilor. " Intradevar, Dusterul e nashpa, alealalte sunt super OK P.S. Nu imi place Dusterul, asta ca sa nu ma acuzi de fanboysm. Edited by cristiany, 13 April 2018 - 08:17. |
#40
Posted 13 April 2018 - 09:23
andreic, on 13 aprilie 2018 - 07:08, said:
Asta nu are nici macar 4x4... e un amarat de 2wd, nu merita banii. Amarat? Tucson castiga in orice comparatie/test, plus valoare revanzare mult mai buna. robbie_ro, on 13 aprilie 2018 - 07:38, said:
Da. Ma batea gandul sa merg pe 1.6, dar acela e prezent numai pe Nissan si consumabilele sunt mai scumpe. Iar 1.5dCi cu 110CP e de ajuns pt mine, nu sunt racer. Plus ca pe 1.5 dci varianta Euro 6b au fost rezolvate multe buguri prezente pe cea Euro 5 (sistem de injectie etc). Ca sa nu mai vorbim de consum. Fosta masina era o benzinara si sub 9 - 10 litri la suta de km nu scoteam in oras, iar acum inca nu imi vine sa cred ca am media de consum de 6,8. Asta e avantajul unui motor diesel... consum aproape la jumate mai ales in conditii de condus mai sportiv (probabil o simti si mai fasneata decat cea pe benzina?) insa nu sint convins de rezolvarea problemelor la injectie, fiind nou aparut inca nu stim daca sint sau nu rezolvate, doar banuim |
#41
Posted 13 April 2018 - 09:30
Cred că trebuie completat cu un punct 6 topicul "Inainte de a cere sfat achizitie auto" și anume Dacă doriți să solicitați o părere despre marca/modelul x întrebați de marca/modelul y sau z.
Edited by tot_iooo, 13 April 2018 - 09:31. |
#42
Posted 13 April 2018 - 09:33
instabilu, on 13 aprilie 2018 - 05:27, said:
Pe camp Dusterul are avantaj ca are suspensiile mai moi si te va zdruncina mai putin decat Qashqaiul, asadar pe camp Dusterul va fi mai confortabil. Dusterul mai are un avantajul in offroad datorita unghiurilor de atac si degajare mai bune decat la Qashqai, altfel abordezi denivelarile cu Dusterul. Sa nu uitam ca Dusterul este suv, iar Qashqaiul este crossover. Din fabrica Dusterul vine echipat cu scut la motor, Qashqaiului a trebuit sa ii comand si sa ii montez scutul la motor ulterior achizitionarii. ldpe, on 13 aprilie 2018 - 06:48, said:
Dusterul intradevar fiind inalt la peste 130km/h simti garda mare la sol dar in teren greu este imbatabil , ma refer la 4x4. |
#43
Posted 13 April 2018 - 10:09
unbrutus, on 13 aprilie 2018 - 09:23, said:
insa nu sint convins de rezolvarea problemelor la injectie, fiind nou aparut inca nu stim daca sint sau nu rezolvate, doar banuim Edited by robbie_ro, 13 April 2018 - 10:10. |
#44
Posted 13 April 2018 - 10:19
Ca iei una sau alta diferenta vine in timp la reparatii.Si la amandoua vei avea nevoie.La comfort mergi pe qas.
|
#45
Posted 13 April 2018 - 11:44
robbie_ro, on 13 aprilie 2018 - 10:09, said:
Pentru mine nu e doar o banuiala, am colegi cu 1.5dCi 110Cp cu sistem de injectie Siemens fara probleme dupa 170.000 km (masini de serviciu - motoare euro 6b). |
#46
Posted 13 April 2018 - 11:50
unbrutus, on 13 aprilie 2018 - 09:33, said:
Aici trebuie sa vedem niste cifre, sa vedem ce diferente sint intre unghiurile de atac si daca sint semnificative. si Qashqai este inalt dacia-duster-2018-side-view.png 72.59K 25 downloads 2018-nissan-qashqai-s.png 307.33K 24 downloads |
|
#47
Posted 13 April 2018 - 12:03
Am Duster 2017, ceva fara multe dotari. Este pur si simplu groaznic. Pozitia la volan este inconfortabila, scaunele sunt naspa, motorul e naspa (diesel), cutia de viteze scurta...te trezesti la 60 km/ora ca ti-o cere pe a 6-a....suspensia simte orice rahat si nu amortizaza nimic...
Am avut pentru ceva timp si Dusterul din prima generatie...ala tragea bine si parca era si mai confortabil... Edited by medelin992, 13 April 2018 - 12:09. |
#48
Posted 13 April 2018 - 12:24
medelin992, on 13 aprilie 2018 - 12:03, said:
Am Duster 2017, ceva fara multe dotari. Este pur si simplu groaznic. Pozitia la volan este inconfortabila. instabilu, on 13 aprilie 2018 - 11:50, said:
E de ajuns sa vedem imaginile cu cele doua masini si ne dam seama ca Dusterul are unghiuri de atac si degajare mai bune, nu e nevoie de masuratori: dacia-duster-2018-side-view.png 2018-nissan-qashqai-s.png problema e ca nu cred ca la Qashqai nu ar fi suficienta, si initiatorul nici nu mentioneaza ca e interesat de 4x4 si offroad suparat pt offroad pe la munte in vacanta e ok oricare, s ambele au garda la sol inalta comparat cu masini "normale" |
#49
Posted 13 April 2018 - 14:20
Il am de la job. Singurul criteriu al meu a fost ca masina sa fie 4x4 si uite cu ce m-am ales....
Eu nu cred ca mi-as lua dacie vreodata. Edited by medelin992, 13 April 2018 - 14:22. |
#50
Posted 13 April 2018 - 16:46
Esti hater ! Cum, cea mai tare masina de pe planeta e naspa ?
Ps: bine ca n-ai dat banii pe ea . Confirm ceea ce spui si suplimentar amintesc placerea nebuna de a schimba viteza la mijlocul depasirii , dupa ce trece de 3500 rpm zici ca decoleaza....motorul ca altceva n-are ce ! Edited by M0sGerila, 13 April 2018 - 16:47. |
#51
Posted 13 April 2018 - 19:30
medelin992, on 13 aprilie 2018 - 14:20, said:
Il am de la job. Singurul criteriu al meu a fost ca masina sa fie 4x4 si uite cu ce m-am ales.... Eu nu cred ca mi-as lua dacie vreodata. Am condus si dusterul nou si e mult peste ala vechi, deci ori tu aberezi ori nu ai avut dusterul vechi asa cum sustii. ) Si ca tragea mai bine ala vechi, cum mama lui daca e fix acelasi motor si aceeasi cutie?) Si mai confortabil.. |
|
#52
Posted 13 April 2018 - 19:44
Şi-a luat o rudă Duster 2018, echiparea Comfort (aia de mijloc), 4x2 diesel 110 CP, opţionale Medianav-ul + vopsea metalizată, undeva pe la 15.500 Euro cu un tichet Rabla.
I-am făcut şi eu o probă, motorul mi se pare suficient de potent pentru o astfel de maşină, garda la sol OK, destul de dotat la banii ăştia, cruise control, limitator viteză, senzor lumină, monitorizare presiune pneuri, start/stop, direcţie asistată electric foarte uşoară, portbagaj măricel, etc. Ce m-a dezamăgit este calitatea interiorului, nu prea ai pe ce pune mâna în afară de scaune şi să nu dai de plastic, are acelaşi buton de reglare oglinzi pe care îl avea Loganul acum 10 ani, insonorizarea nu e deosebit de bună dar având în vedere preţul comparat cu alte maşini din gamă eu consider că Duster este o maşină onestă. Edited by driftking91, 13 April 2018 - 19:52. |
#53
Posted 13 April 2018 - 22:38
#54
Posted 13 April 2018 - 22:41
15400 a fost Megane sedan intens 110 cp diesel la destocaj, adica 4x2 cu full led, senzori de toate modele, clima la toate locurile , jante aliaj si alte balarii.....
E drept nu poti da prin gropi cu ea la fel ca si cu dusterul..... Pentru mine astia fara 4x4 pe troaca de Duster inca sunt o dilema..... Ps : gama dusterului fiind de fapt Sandero umflat cu pompa! Onesta, onesta dar grobian de scumpa pentru ce ofera ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users