Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Ford Focus 2019

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
633 replies to this topic

#613
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 23.01.2015

View PostOctavian___, on 27 august 2020 - 21:12, said:

Merita si dizalul de 1.5 ecoblue 120 cp, nu e vreo racheta, dar are reprize bune, cuplu absolut ok la 300 Nm.

Si eu am ales mai mult pt mine decat pt toata familia cand am optat pt hatchback si nu wagon
Ar fi fost clar mai util wagon pt acei 5% din rulajul total cand merg in concedii si nevasta vrea sa ia juma de casa in masina (cre ca tot nu ar fi fost suficient ) , dar sigurat ramaneam cu o goanga pe creier/m-ar fi reprezentat intr-o mai mica masura.

Nu spun ca 1.0 ecoboost nu e ok, dar au limitat grav optiunile pt benzinar odata ce s-a scos din lista 1.5 benzina.

Nu stiu cum merge asta nou 1.0 ecoboost 155 cp, dar stiu cum merge varianta veche 1.0 resoftat la ~140 cp, e polizor turbat, impresionant pt 1.0 dar ramane un motor mic asa cu deviatii de comportament.

Si berlina e faina, dar nu la fel ca hatch-ul :))
Mie imi place active-ul si ma gandeam ca urmatoarea masina sa fie tot focus. Parca este mai spatios (cu exceptia portbagajului) decat rivalul sau x-ceed. Dar nu ai ce sa mai alegi ca motorizari. Degeaba ai unul dintre cele mai bune sasiuri de pe o compacta daca iti iei polizor.
Este ok si 1.5 ecoblue ca si putere dar au fost cam multe probleme pe el si nu stiu daca s-au rezolvat pana acum.
1.0 as lua doar daca as avea doua masini. Ar merge un 1.0 benzinar pentru oras si un 2.0 diesel pentru drumurile din afara orasului.

Edited by ffm, 27 August 2020 - 21:45.


#614
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Poate sa isi ia si polizorul de 2.5 litri daca nu ii ajung 125cp pentru raliurile de pe DN cu medie ce nu depaseste 60 kmph !
Toata lumea e sumakeri de cand a renuntat la Dacia 1300.... !

#615
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
La ce drumuri si trafic avem, clar ca e ok si o trotineta cu 60 cp, spun asta mai ales acu la cald dupa ce m-am intors din mini concediu.

Dar vorbim asa de politica Ford, oricum ai lua-o un 1.5 de 150 cp era mai ok decat un 1.0 de aceeasi putere.
1.0 as fi lasat pe clasa mai mica Fiesta, Polo etc

#616
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 23.01.2015

View PostSSpantzer, on 28 august 2020 - 08:06, said:

Poate sa isi ia si polizorul de 2.5 litri daca nu ii ajung 125cp pentru raliurile de pe DN cu medie ce nu depaseste 60 kmph !
Toata lumea e sumakeri de cand a renuntat la Dacia 1300.... !
Nu e vorba de cai putere, este vorba de cuplu. Sa sti ca chiar se simt 70Nm atunci cand ai nevoie.

#617
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Pai te cred insa garantat nu exista situatie in care un propulsor modern de 100 cp sa nu fie suficient. Cine vrea mai mult, plateste mai mult insa asta nu inseamna ca cel mic nu face fata.
Doar nu tragi rulota cu el !


#618
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Toate fac in principiu aceeasi treaba, numa ca sunt destui care sunt dispusi sa plateasca extra pe exact aceeasi masina pt o accelerare mai buna, cat o fi X secunde mai rapida, dau bani in plus si mi se pare ok.
Si nu o fac neaparat pt ca "te scoate" , " bun la noi pt depasiri din scurt" astea-s texte (eu m-am descurcat ok si cu Loganu 1.4)  ci pt simplul fapt ca vor sa simta o accelerare mai puternica.



View Postffm, on 28 august 2020 - 15:22, said:


Nu e vorba de cai putere, este vorba de cuplu. Sa sti ca chiar se simt 70Nm atunci cand ai nevoie.
Vine la pachet cu caii putere in cazul de fata.
La valorile astea mici si 30 Nm se simt clar , 70 Nm e deja parfum.
Ma rog, sunt vreo 40Nm defapt, 1.0 125 cp are 200Nm in overboost (atunci cand ai nevoie) . La 1.5 cre ca sunt 240Nm fara overboost

#619
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, ai dreptate, te descurci cu 1.0 125cp fără probleme, dar dacă ai pată și vrei mai mult nu ai opțiuni. Și e păcat, eu ca m-am dat la limita cu al meu motoraș mi-am dat seama ce sașiu excelent au pe FF4, în momentele alea de șumahăreală aș fi vrut încă vreo suta de cai sub fund :)))

Dar alea sunt rare, la fel de rare ca și momentele când am nevoie de încă 200l in porcbagaj. Pentru mine in 99% din situații 1.0 125cp rămâne un motor excelent. Nu știu cum e magaoaia noua de 155...

#620
Hawkie

Hawkie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 28.11.2001
S-a scos motorul de 1.5 doar in Romania sau pe toate piețele? Stie cineva motivul?

#621
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017
Nu s-a scos motorul de 1.5. L-au lăsat pe variantele scumpe ca ST. Probabil că au calculat că dacă îl pun și pe variantele mai ieftine depășesc emisiile pe flota

#622
zurLee

zurLee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 30.11.2014
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z5tB3Mq4lA0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca o lovesti si nu mai pica la linie e ok ca oricum asa era din fabrica

#623
Hawkie

Hawkie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 28.11.2001

View PostFord4, on 29 august 2020 - 23:35, said:

Nu s-a scos motorul de 1.5. L-au lăsat pe variantele scumpe ca ST. Probabil că au calculat că dacă îl pun și pe variantele mai ieftine depășesc emisiile pe flota

Păi e aberant, eu doream un Active cu motor 1.5 180cp. În condițiile în care Active se vinde doar cu motor de 1.0 nu mai sunt interesat. Deci nu pierd clienți în felul ăsta ?

#624
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017
Sigur vor pierde unii clienți.  Dar probabil ca si-au facut calculul ca numarul de clienti pierduti inseamna in bani mai putin decat amenzile incasate. Multi se multumesc cu motorul de 1.0.

PS. M-am uitat pe un configurator recent si intradevar motorizarea de 1.5 a disparut si de pe ST, cel putin in Romania. De fapt a disparut ST cu totul, la fel si RS, iar in locul la amandoua a aparut ST3 cu motorizarea de 2.3 ecoboost

#625
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Un calcul/politica de caca pt unele piete. Bine ca au pastrat tractoarele 1.5 si 2.0 in configurator...

La nemti vad ca ofera la varianta Titanium (cutie automata) 1.5 benzina 150 cp resp 180cp.

#626
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View PostFord4, on 30 august 2020 - 08:52, said:

Sigur vor pierde unii clienți.  Dar probabil ca si-au facut calculul ca numarul de clienti pierduti inseamna in bani mai putin decat amenzile incasate. Multi se multumesc cu motorul de 1.0.

PS. M-am uitat pe un configurator recent si intradevar motorizarea de 1.5 a disparut si de pe ST

Cred că confunzi ST cu ST-Line, ST avea motor de 2 litri. Motorul de 1.5 este pe ST-Line cu cutie automată.

Attached File  182.PNG   310.29K   13 downloads

#627
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 30 august 2020 - 08:52, said:

Sigur vor pierde unii clienți.  Dar probabil ca si-au facut calculul ca numarul de clienti pierduti inseamna in bani mai putin decat amenzile incasate. Multi se multumesc cu motorul de 1.0.

PS. M-am uitat pe un configurator recent si intradevar motorizarea de 1.5 a disparut si de pe ST, cel putin in Romania. De fapt a disparut ST cu totul, la fel si RS, iar in locul la amandoua a aparut ST3 cu motorizarea de 2.3 ecoboost

Amenzi pt ce?! Opa fordulache, ce faci?

#628
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017

View PostAnnoying, on 30 august 2020 - 09:32, said:



Cred că confunzi ST cu ST-Line, ST avea motor de 2 litri. Motorul de 1.5 este pe ST-Line cu cutie automată.

Attachment 182.PNG


Nu confund, dar nu m-am uitat la automate.
Atunci e bine că încă îl poți lua, ST line e oricum mai ieftin decât ST. Insa oricum e mai scump decât ce cumpără majoritatea clienților care merg cel mult pe Titanium Deci calculele sunt făcute pentru evitarea amenzilor pe flotă.

View Postbobalex18, on 30 august 2020 - 11:37, said:



Amenzi pt ce?! Opa fordulache, ce faci?

Tu întâi postezi și după aia gândești ? Cred de fapt că nici nu te chinui sa gandesti nici după aia :)

#629
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View PostFord4, on 30 august 2020 - 11:54, said:

ST line e oricum mai ieftin decât ST

Bineînțeles că e mai ieftin, ST-Line e un Focus ordinar care doar arată a ST, iar ST e cu totul altă mașină. ST a avut motor de 2 litri, 250 cp, ST-Line a avut motoare de 1-1.5 litri. ST-Line e doar un pack, cum e m-power la bembeu.

#630
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 23.01.2015

View PostHawkie, on 30 august 2020 - 07:30, said:



Păi e aberant, eu doream un Active cu motor 1.5 180cp. În condițiile Ăźn care Active se vinde doar cu motor de 1.0 nu mai sunt interesat. Deci nu pierd clienți Ăźn felul ăsta ?
Idem.
Ramane doar varianta sh pentru ca pe unele piete momentan se vinde.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate