Ford Focus 2019
Last Updated: Nov 08 2023 08:28, Started by
business11
, Apr 12 2018 10:21
·
0
#19
Posted 12 April 2018 - 12:46
Eu prefer asa (de altfel asta mi-am si comandat) sau direct pe parbriz (desi e mai "cool" direct pe parbriz, pot aparea probleme cand bate soarele din fata si e o mica dublura in reflezie, din cauza laminarii parbrizului... ma rog, e un amanunt) merge oricum:
[ https://i.pinimg.com/originals/0a/c7/2d/0ac72d0328510db3f7ac9232f9db83a4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ro_explorer, 12 April 2018 - 12:50. |
#20
Posted 12 April 2018 - 12:48
arab, on 12 aprilie 2018 - 10:45, said:
Preturi maricele vor fi. Seteh, on 12 aprilie 2018 - 10:55, said:
LE: la varianta turnier mi-am dat seama ca spatele seama parca cu ceva Volvo, oricum parca am mai vazut spatele ala. |
#22
Posted 12 April 2018 - 12:51
adipelcz, on 12 aprilie 2018 - 10:57, said:
Cu toate astea e enervant ca trebuie sa imi misc tot corpul pentru a ajunge sa ating ecranul. Combinat cu faptul ca nu am un punct bun de sprijin pentru mana, e extrem de enervant sa folosesti un ecran cu touch, pe care butoanele sau zonele in care poti face "click" nu-s f. mari in timp ce ai mana intinsa, intr-o masina care se misca. Nu pot decat sa ma intreb cum opereaza soferul interfata aia care-i la un km de volan. Cel putin la mine, o seama de functii sunt accesibile doar din touch si ma enerveaza. Preferam oricand mai multe butoane pe consola centrala pentru functii dedicate. De exemplu pentru incalzirea in volan nu am buton dedicat pe consola, trebuie sa umblu prin "tableta". Pentru "Max AC" nu am buton, trebuie sa umblu in 3 sub-meniuri, asa ca nu o mai fac, dau doar de 4 ori pe butonul de + la turatia ventilatorului cand urc in masina si apoi cand e destul de rece dau din nou pe Auto climatizarea. arab, on 12 aprilie 2018 - 12:49, said:
A scris initiatorul ceva de bani! |
#23
Posted 12 April 2018 - 12:54
18.700 este pretul de pornire, vine cu siguranta echipat cu motorul 1,0 EcoBoost cu 100cp care doarme. Motorizarea 1,5 cu 150/182 cp o sa plece undeva la 24-26.000eur care este dupa parerea mea cea mai avantajoasa. Cu ceva optiuni sare de 30.000 si totusi as da banii astia decat pe un Golf cu jumatate din optiuni la acelasi bani.
|
#24
Posted 12 April 2018 - 13:07
m-as mira sa adauge +5000mii doar pentru ca 'e model nou'. Precizez ca MK 3, iar mai apoi MK3.5 (modelul cu facelift) a primit intotdeauna +20% reducere din pretul de lista, fara negociere - doar de la intrarea-n magazin. Ba chiar astept un Trend+ de 125CP plus ceva optiuni achizitionat pt undeva la 13k, asadar preturile vehiculate, mai ales ca modelul de baza va avea 1.0ul de 85CP, imi par exagerate.
|
#25
Posted 12 April 2018 - 13:24
Pret de Passat b6 2.0 tdi Highline in 2006.Adica clasa C la pret de clasa D.
Tin minte ca in 2005 un focus mk2 tdci costa la promotie 14k,Dotari de baza dar era ok. Acum orice compacta incepe de la 15k,alt exemplu ibiza 6l costa 8k cu motor 1.2 mpi si nivel de echipare referance (mediu) si tdi-ul slavit 10-12k parca. Iin 0-18 ce pret de baza are Versiunea pentru (saraci)? |
#26
Posted 12 April 2018 - 13:43
Astea sunt preturile pentru vestul Europei, in Romania nu s-au comunicat preturile dar cu siguranta sunt mai ieftine.
|
#27
Posted 12 April 2018 - 15:02
#28
Posted 12 April 2018 - 15:42
business11, on 12 aprilie 2018 - 10:21, said:
A venit timpul ca Ford-ul sa prezinte un model nou de Focus dupa ce din anul 2011 Focus-ul MK7 a primit doar facelifturi. Zilele trecute a fost prezentat noul model 2018/2019 care dupa parerea mea arata bestial. Vor fi introduse si diferite optiuni noi si asistente, lucru la care Ford-ul era in spate in comparatie cu alte concurente. Pana acum Focusul era cel mai incarcat interior din clasa lui, iar datorita plasticului relativ ieftin dupa o perioada de timp incepea sa scartaie si sa faca zgomote. Se pare ca au modificat interiorul si arata mult mai bine. Chiar si in spate ai loc destul de mult din cate se observa in poza de mai jos. Omul din imagine are o inaltime de 185cm. Vreau sa te corectez cu unele inadverdente. Nu exista Ford Focus mk7 ci doar Ford Focus mk3 din 2010 cu facelift facut in 2014. Problemele spuse de tine erau doar la mk3 dar fusesera remediate la mk3 facelift, comenzile fiind mutate in mare parte pe tableta iar bordul fiind atunci facut dintr-un plastic mai moale. In plus a fost imbunatatita insonorizare, inclusiv prin dublarea grosimii geamurilor. Nu stiu la ce optiuni noi te referi ca vor fi introduse deoarece la facelift stiu ca erau disponibile toate (park assist, emergency brake, lane assist, emergency call etc.) Singura imbunatatire pare a fi acum spatiul mai mare la interior ceea ce dovedeste ca au trecut la alta platforma. Personal imi place mai mult amplasarea tabletei de pe Focus mk3 facelift, in rest butoanele ramase pe bord fiind amplasate cam identic IMG_1515762401167.jpg 130.62K 116 downloads Daca tinuta de drum va ramane macar la fel cu cea de pe mk3 facelift, va avea un succes mai mare, fiind imbunatatit spatiul interior. Edited by Ford4, 12 April 2018 - 15:46. |
|
#29
Posted 12 April 2018 - 18:42
Când a zis MK7 cred că i-a sărit imaginea la Fiesta. Asta e acum MK8. Mie îmi place în continuare designul extern de pe Fiesta MK7 (păcat de interior). Am avut de fapt una. O vreme mă gândeam să îmi iau noul Focus ca upgrade dar nu în halul ăsta. Nu mă refer la preț, bineînțeles. Aici în Germania oricum va fi cu 2000 € mai scump ca în România.
|
#30
Posted 13 April 2018 - 15:10
Mie de la spate mi se pare că seamănă cu vechiul clasa A
|
#31
Posted 15 April 2018 - 23:59
ro_explorer, on 12 aprilie 2018 - 12:46, said:
... probleme cand bate soarele din fata si e o mica dublura in reflezie, din cauza laminarii parbrizului... Am condus masini din grupul Toyota cu HUD si pot spune ca se vedeau excelent, cei drept, la generatia actuala au pus cu reflector dedicat din cauza ca au marit rezolutia si au adaugat mai multe culori la sistem. Buba apare cand schimbi parbrizul, am vazut Prius-uri cu alt parbriz decat cel original si acel HUD se vedea mai prost decat aplicatiile alea de pe telefon. |
#32
Posted 16 April 2018 - 10:37
Ciudata combinatie, spate de A class vechi (plus o parte din lateral). Mai aduce cu noua Kia Ceed, ceva Hyundai, BMW Seria 1, Fiat nu stiu de care, si daca ma mai chinui mai gasesc vreo doua. Curios e ca nimeni nu remarca asemanarea bordului cu cel de pe Ceed/i30. Spatiile de depozitare de sub consola centrala parca sunt trase la indigo cu vechile generatii Ceed. Am fost ieri sa vad un I30, tableta aia cu un ecran mic e ceva grotesc. Unde sunt bordurile dintr-o bucata? E o tendinta generala cu tableta aia. Fata mi se pare ciudata, farurile par mici in raport cu restul masinii. Un fel de Fiesta cu cocoasa. Parere personala: meh, doua rosii.
|
#34
Posted 17 April 2018 - 14:20
In afara discutiei cu privire la design, chestie subiectiva, tableta montata acolo chiar nu deranjeaza. Si e amplasata excelent pentru a vedea rapid informatiile de care ai nevoie fara sa iti iei prea mult ochii de la drum. Varianta cu HUD ar fi mai buna, dar ar trebui sa o ofere ca standard si e pacat sa nu faca 1000 de euro daca poate fi vanduta ca optiune.
|
#35
Posted 17 April 2018 - 14:28
ro_explorer, on 12 aprilie 2018 - 12:46, said:
Eu prefer asa (de altfel asta mi-am si comandat) sau direct pe parbriz (desi e mai "cool" direct pe parbriz, pot aparea probleme cand bate soarele din fata si e o mica dublura in reflezie, din cauza laminarii parbrizului... ma rog, e un amanunt) merge oricum: [ https://i.pinimg.com/originals/0a/c7/2d/0ac72d0328510db3f7ac9232f9db83a4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta e hidos de a dreptul. Prefer tableta Daca o sa fie 18000 plecarea or sa vanda 2 cepe degerate. Ca masina eu tot timpul am fost fan Ford focus iar asta pare tare misto. O sa vreau sa conduc si eu unul... Un timp |
#36
Posted 17 April 2018 - 14:33
am fost pe la dealer și veștile nu sunt chiar bune pentru buzunarele voastre. prețurile se confirmă. un discount ok pentru prima serie, dar și cu acesta prețul mi se pare tot SF:
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users