Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nokia 7 Plus
Last Updated: Feb 01 2024 11:27, Started by
catalin.t
, Apr 11 2018 20:14
·
0
#1513
Posted 29 January 2019 - 13:55
micleadaniel, on 29 ianuarie 2019 - 13:47, said:
Vin și eu cu o problemă întâmpinată. În timp ce mă aflam în magazinul Selgros întrucât nu aveam semnal la telefon am încercat să mă conectez la Wi-Fi Selgrosului și să acces o pagină de internet (cozile sunt enorme și te plictisești). Bineînțeles că nu am putut să mă conectez la WiFi. Acum când încerc să accesez respectiva pagină www.tion.ro (e un ziar online local din Timișoara) îmi apare mesajul din atașament. Doar când încerc să accesez siteul respectiv, cu alte siteuri nu am probleme, deși introduc în browserul de internet adresa https://www.tion.ro/ în browser se accesează automat adresa https://selgros.reds.../mobil.tion.ro/ Știe cineva cum se poate rezolva problema asta? Mulțumesc! Edited by tin-drummer, 29 January 2019 - 13:58. |
#1514
Posted 29 January 2019 - 14:10
tin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 13:55, said:
Incearca un "Clear browsing data" - tre sa fie ceva ce tine de cookies. Daca ai folosit Chrome, gasesti functia in History. Folosesc Google Chrome. Am șters datele de navigare și tot așa mi se accesează (RedSpot Forbiden URL). Începe să devină enervant, nu știu cum am reușit să mă lipesc de problema asta ... |
#1515
Posted 29 January 2019 - 14:14
Te ai lipit foarte simplu. Așa e rețeaua din Selgros. Nu e la liber. Intri doar pe ce te lasă ei. Nu mai chinui telefonul cu șters chestii din el că nu se rezolvă.
|
#1516
Posted 29 January 2019 - 14:23
micleadaniel, on 29 ianuarie 2019 - 14:10, said: Folosesc Google Chrome. Am șters datele de navigare și tot așa mi se accesează (RedSpot Forbiden URL). Începe să devină enervant, nu știu cum am reușit să mă lipesc de problema asta ... p13tonu, on 29 ianuarie 2019 - 14:14, said:
Te ai lipit foarte simplu. Așa e rețeaua din Selgros. Nu e la liber. Intri doar pe ce te lasă ei. Nu mai chinui telefonul cu șters chestii din el că nu se rezolvă. |
#1517
Posted 29 January 2019 - 14:29
tin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 14:23, said:
Ciudata treaba. Poate gasesti RedSpot-ul ala in lista de Saved Networks (din Wi-Fi) si-l stergi de acolo, altceva nu-mi trece prin cap acum. Eu am inteles ca nu mai poate accesa pagina pe care a incercat sa intre in Selgros - adica fara sa mai foloseasca conexiunea lor. Exact, deși folosesc conexiunea WiFi de acasa când încerc să accesez www.tion.ro automat browserul accesează http://selgros.redsp.../mobil.tion.ro/ |
#1518
Posted 29 January 2019 - 14:34
Intri in setări la telefon și cauți sus "reset" și o să îți găsească ceva cu "reset wifi, Bluetooth". O să îți șteargă toate conexiunile la rețele și trebuie adăugate din nou parole la fiecare și refăcute conexiunile Bluetooth pe care le folosești dar ar trebui sa rezolvi problema.
Altă soluție nu îmi vine pe moment. |
#1519
Posted 29 January 2019 - 14:35
tin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 14:23, said:
Ciudata treaba. Poate gasesti RedSpot-ul ala in lista de Saved Networks (din Wi-Fi) si-l stergi de acolo, altceva nu-mi trece prin cap acum. Eu am inteles ca nu mai poate accesa pagina pe care a incercat sa intre in Selgros - adica fara sa mai foloseasca conexiunea lor. Am eliminat RedSpot din lista de rețele memorate, dar degeaba, problema persistă. |
#1520
Posted 29 January 2019 - 14:46
micleadaniel, on 29 ianuarie 2019 - 14:35, said: Am eliminat RedSpot din lista de rețele memorate, dar degeaba, problema persistă. Ca tot m-am pus pe cautat, poate merge un reset mai serios in Chrome, acolo la Clear storage, pt ca difera putin pasii: https://www.how2shou...oid-phones.html |
#1521
Posted 29 January 2019 - 15:25
tin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 14:46, said: Ca tot m-am pus pe cautat, poate merge un reset mai serios in Chrome, acolo la Clear storage, pt ca difera putin pasii: https://www.how2shou...oid-phones.html Am urmat pașii indicați în link și văd că și-a revenit, nu se mai accesează http://selgros.redsp.../mobil.tion.ro/ Mulțumesc mult pt autor! Evitați Wifi Selgros! |
#1522
Posted 30 January 2019 - 11:59
Voua va merge optiunea "Tap to wake"? La mine, cred ca de vreo doua ori am reusit sa aprind ecranul atingandu-l de doua ori consecutiv, in rest nu merge. De asemenea, asistentul Google nu reactioneaza totdeauna la comenzile pe care i le dau (nu mai stie de ex. daca ii spun sa o sune pe mama, ce contact este asociat pentru mama, sau pur si simplu nu se deschide asistentul). Recunoasterea faciala de asemenea merge aleatoriu, nu ma pot baza pe ea, chiar in conditii de lumina normala. Ceva sfaturi?
|
|
#1523
Posted 30 January 2019 - 12:02
double tap to wake merge perfect.
asistentul la fel. recunoastere faciala nu folosesc. |
#1524
Posted 30 January 2019 - 12:49
#1525
Posted 30 January 2019 - 14:49
Am discutat pe chat cu cei la Nokia si am facut tot ce mi-au spus dar degeaba, tot nu merge functia "Double tap to wake". Mi-au zis ca vor raporta problema mai departe si sa astept urmatorul security patch sa vad daca se rezolva sau sa-l trimit la reparat. Problema este ca nu vreau sa repar un telefon nou. Ce sa fac in aceasta situatie?
|
#1526
Posted 30 January 2019 - 14:51
Faci back up si ii dai o resetare înainte să îl trimiți in service.
|
#1527
Posted 30 January 2019 - 16:02
maimu, on 30 ianuarie 2019 - 14:49, said:
Am discutat pe chat cu cei la Nokia si am facut tot ce mi-au spus dar degeaba, tot nu merge functia "Double tap to wake". Mi-au zis ca vor raporta problema mai departe si sa astept urmatorul security patch sa vad daca se rezolva sau sa-l trimit la reparat. Problema este ca nu vreau sa repar un telefon nou. Ce sa fac in aceasta situatie? La mine vad ca merge sa il ciocanesc de 2 ori. |
|
#1528
Posted 30 January 2019 - 18:32
Legat de problema cu Selgros. Daca se folosește o aplicație de vpn (și presupunând că nu e blocat tunnelingul), atunci poți accesa orice de pe internet
|
#1529
Posted 06 February 2019 - 21:29
A reușit cineva să facă să meargă VoLTE pe Orange?
|
#1530
Posted 10 February 2019 - 18:32
Buna, am o problema. In timpul inregistrarilor audio, folosind mai multe softuri de inregistrare, mi se dezactiveaza microfonul pe parcursul inregistrarii. Dupa ce termin inregistrarea, cand dau pe redare,o bucata de fisier are sunet, apoi sunetul dispare. Aveti idee care ar putea fi cauza?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users