Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Nokia 7 Plus

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
1755 replies to this topic

#1513
tin-drummer

tin-drummer

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 30.10.2018

View Postmicleadaniel, on 29 ianuarie 2019 - 13:47, said:

Vin și eu cu o problemă întâmpinată. În timp ce mă aflam în magazinul Selgros întrucât nu aveam semnal la telefon am încercat să mă conectez la Wi-Fi Selgrosului și să acces o pagină de internet (cozile sunt enorme și te plictisești). Bineînțeles că nu am putut să mă conectez la WiFi. Acum când încerc să accesez respectiva pagină www.tion.ro (e un ziar online local din Timișoara) îmi apare mesajul din atașament. Doar când încerc să accesez siteul respectiv, cu alte siteuri nu am probleme, deși introduc în browserul de internet adresa https://www.tion.ro/ în browser se accesează automat adresa https://selgros.reds.../mobil.tion.ro/

Știe cineva cum se poate rezolva problema asta?

Mulțumesc!
Incearca un "Clear browsing data" - tre sa fie ceva ce tine de cookies. Daca ai folosit Chrome, gasesti functia in History.

Edited by tin-drummer, 29 January 2019 - 13:58.


#1514
micleadaniel

micleadaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.05.2015

View Posttin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 13:55, said:

Incearca un "Clear browsing data" - tre sa fie ceva ce tine de cookies. Daca ai folosit Chrome, gasesti functia in History.

Folosesc Google Chrome. Am șters datele de navigare și tot așa mi se accesează (RedSpot Forbiden URL). Începe să devină enervant, nu știu cum am reușit să mă lipesc de problema asta ...

#1515
p13tonu

p13tonu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 18.10.2017
Te ai lipit foarte simplu. Așa e rețeaua din Selgros. Nu e la liber. Intri doar pe ce te lasă ei. Nu mai chinui telefonul cu șters chestii din el că nu se rezolvă.

#1516
tin-drummer

tin-drummer

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 30.10.2018

View Postmicleadaniel, on 29 ianuarie 2019 - 14:10, said:


Folosesc Google Chrome. Am șters datele de navigare și tot așa mi se accesează (RedSpot Forbiden URL). Începe să devină enervant, nu știu cum am reușit să mă lipesc de problema asta ...
Ciudata treaba. Poate gasesti RedSpot-ul ala in lista de Saved Networks (din Wi-Fi) si-l stergi de acolo, altceva nu-mi trece prin cap acum.

View Postp13tonu, on 29 ianuarie 2019 - 14:14, said:

Te ai lipit foarte simplu. Așa e rețeaua din Selgros. Nu e la liber. Intri doar pe ce te lasă ei. Nu mai chinui telefonul cu șters chestii din el că nu se rezolvă.
Eu am inteles ca nu mai poate accesa pagina pe care a incercat sa intre in Selgros - adica fara sa mai foloseasca conexiunea lor.

#1517
micleadaniel

micleadaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.05.2015

View Posttin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 14:23, said:

Ciudata treaba. Poate gasesti RedSpot-ul ala in lista de Saved Networks (din Wi-Fi) si-l stergi de acolo, altceva nu-mi trece prin cap acum.


Eu am inteles ca nu mai poate accesa pagina pe care a incercat sa intre in Selgros - adica fara sa mai foloseasca conexiunea lor.

Exact, deși folosesc conexiunea WiFi de acasa când încerc să accesez www.tion.ro automat browserul accesează http://selgros.redsp.../mobil.tion.ro/

#1518
p13tonu

p13tonu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 18.10.2017
Intri in setări la telefon și cauți sus "reset" și o să îți găsească ceva cu "reset wifi, Bluetooth". O să îți șteargă toate conexiunile la rețele și trebuie adăugate din nou parole la fiecare și refăcute conexiunile Bluetooth pe care le folosești dar ar trebui sa rezolvi problema.
Altă soluție nu îmi vine pe moment.

#1519
micleadaniel

micleadaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.05.2015

View Posttin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 14:23, said:

Ciudata treaba. Poate gasesti RedSpot-ul ala in lista de Saved Networks (din Wi-Fi) si-l stergi de acolo, altceva nu-mi trece prin cap acum.


Eu am inteles ca nu mai poate accesa pagina pe care a incercat sa intre in Selgros - adica fara sa mai foloseasca conexiunea lor.

Am eliminat RedSpot din lista de rețele memorate, dar degeaba, problema persistă.

#1520
tin-drummer

tin-drummer

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 30.10.2018

View Postmicleadaniel, on 29 ianuarie 2019 - 14:35, said:


Am eliminat RedSpot din lista de rețele memorate, dar degeaba, problema persistă.

Ca tot m-am pus pe cautat, poate merge un reset mai serios in Chrome, acolo la Clear storage, pt ca difera putin pasii: https://www.how2shou...oid-phones.html

#1521
micleadaniel

micleadaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.05.2015

View Posttin-drummer, on 29 ianuarie 2019 - 14:46, said:


Ca tot m-am pus pe cautat, poate merge un reset mai serios in Chrome, acolo la Clear storage, pt ca difera putin pasii: https://www.how2shou...oid-phones.html

Am urmat pașii indicați în link și văd că și-a revenit, nu se mai accesează  http://selgros.redsp.../mobil.tion.ro/

Mulțumesc mult pt autor!

Evitați Wifi Selgros! Posted Image

#1522
maimu

maimu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 12.05.2004
Voua va merge optiunea "Tap to wake"? La mine, cred ca de vreo doua ori am reusit sa aprind ecranul atingandu-l de doua ori consecutiv, in rest nu merge. De asemenea, asistentul Google nu reactioneaza totdeauna la comenzile pe care i le dau (nu mai stie de ex. daca ii spun sa o sune pe mama, ce contact este asociat pentru mama, sau pur si simplu nu se deschide asistentul). Recunoasterea faciala de asemenea merge aleatoriu, nu ma pot baza pe ea, chiar in conditii de lumina normala. Ceva sfaturi?

#1523
p13tonu

p13tonu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 18.10.2017
double tap to wake merge perfect.
asistentul la fel.
recunoastere faciala nu folosesc.

#1524
maimu

maimu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 12.05.2004

View Postp13tonu, on 30 ianuarie 2019 - 12:02, said:

double tap to wake merge perfect.
asistentul la fel.
recunoastere faciala nu folosesc.
Ciudat, la mine isi fac de cap. De la ce poate fi?

#1525
maimu

maimu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 12.05.2004
Am discutat pe chat cu cei la Nokia si am facut tot ce mi-au spus dar degeaba, tot nu merge functia "Double tap to wake". Mi-au zis ca vor raporta problema mai departe si sa astept urmatorul security patch sa vad daca se rezolva sau sa-l trimit la reparat. Problema este ca nu vreau sa repar un telefon nou. Ce sa fac in aceasta situatie?

#1526
p13tonu

p13tonu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 18.10.2017
Faci back up si ii dai o resetare înainte să îl trimiți in service.

#1527
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014

View Postmaimu, on 30 ianuarie 2019 - 14:49, said:

Am discutat pe chat cu cei la Nokia si am facut tot ce mi-au spus dar degeaba, tot nu merge functia "Double tap to wake". Mi-au zis ca vor raporta problema mai departe si sa astept urmatorul security patch sa vad daca se rezolva sau sa-l trimit la reparat. Problema este ca nu vreau sa repar un telefon nou. Ce sa fac in aceasta situatie?
Eu zic sa astepti urmatorul update si sa vezi daca functioneaza.
La mine vad ca merge sa il ciocanesc de 2 ori.

#1528
catalin.t

catalin.t

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 23.02.2005
Legat de problema cu Selgros. Daca se folosește o aplicație de vpn (și presupunând că nu e blocat tunnelingul), atunci poți accesa orice de pe internet

#1529
KeNNyX

KeNNyX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 01.09.2014
A reușit cineva să facă să meargă VoLTE pe Orange?

#1530
loganis

loganis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 23.11.2013
Buna, am o problema. In timpul inregistrarilor audio, folosind mai multe softuri de inregistrare, mi se dezactiveaza microfonul pe parcursul inregistrarii. Dupa ce termin inregistrarea, cand dau pe redare,o bucata de fisier are sunet, apoi sunetul dispare. Aveti idee care ar putea fi cauza?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate