Cum este posibil asa ceva?
Last Updated: Apr 10 2018 18:05, Started by
I2O
, Apr 08 2018 10:33
·
0
#56
Posted 09 April 2018 - 17:30
#57
Posted 09 April 2018 - 23:58
#58
Posted 10 April 2018 - 16:10
Nu te supara dar te crezi prea atoatestiutor, pedala de acceleratie comanda un potentiometru (defapt doua), mai departe marimea electrica corespunzatoare pozitiei pedalei este trimisa calculatorului. Oricum si oricat ai apasa pedala, calculatorul nu te va lasa sa faci ce vrei tu ci ce este programat sa faca. Ca sa nu mai spun ca pedala de acceleratie este asistata vaccumatic si iti opune rezistenta daca te dai la ea.
|
#59
Posted 10 April 2018 - 18:05
Fum fac doar motoarele rele, vechi defecte uzate suprasolicitate modificate improvizate. Au randament mai scăzut ard incomplet combustibilul, ardere incompletă inseamnă că e randament mai mic fiind consumul mai mare. In loc să se obtină căldura totata si arderea să fie completa pana la bioxid de carbon si apă carbonul rămâne neoxidat si formează marea parte a fumului care se si depune sub formă de negru de fum. Consumul e mai mare evident dar puterea nu este proportional mai mare ci doar ceva mai mare. In cazuri extreme se recurge si la asa ceva. Poti avea un buton cu care măresti admisia si cresti puterea dar si consumul si apare fumăgirea
Uitati-va că nu fac fum ăia la formula 1 sau raliuri care forjează motoarele la maxim si fac ăia cu vechituri kenworth si tatra pe la curse scurte când ambalează motorul sau si când merge la turatii scăzute in sarcină. Mai ştiti camioanele românesti si autobuzele românesti că făceau fum unele chiar dacă erau noi abia iesite din fabricatie. Sunt clipuri pe internet cu reclame de la autocamioane bv să vedeti că in prezentarea unor camioane de prin anii 80 noi (capuri tractor cu remorca cu tot dar fără incărcatura ) si tot făceau fum. Dacă vă uitati si pe la comentariile străinilor de pe you tube la filmele ălea o să vedeti că majoritatea spun că motoarele sunt rele de aceea fac fum mult putere mică, nu-s bune decat de agrement. Doar si tatra 813 a fost făcut oarecum din improvizarea a aproximativ 2 motoare de tatra 140 acum 50 de ani fara sa calculeze ei prea mult parametrii tehnici si să optimizeze functionarea. Aveau nevoie de niste masini mai mari ptr armata si platforme grele. Dar camioane mai actuale scania man daf si alte mărci nu scot fum negru deloc desi sunt puse să tragă in unele situatii incărcaturi masive de chiar peste 100 tone Edited by cipri2bau, 10 April 2018 - 18:24. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users