Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Impozit apartament inchiriat de firma
Last Updated: Apr 13 2018 15:04, Started by
dhaneey
, Apr 06 2018 19:00
·
0
#1
Posted 06 April 2018 - 19:00
In urma cu aproape doi ani am inchiriat un apartament unei firme. Am declarat contractul la ANAF, iar cu chiriasul m-am inteles ca plata utilitatiilor sa se faca in continuare de mine, urmand ca ei sa-mi achite contravaloarea facturilor ( am vrut sa evit plata unui impozit majorat pe apartament ). Intelegerea a fost respectata o perioada. Intre timp si-au facut abonament la cablu, net, telefon, gunoi; toate acestea au fost facute fara acordul meu. Mai nou insista sa le dau facturile de la enel, gaze si apa. Le-am aratat ca sunt platite la zi si nu au de ce sa-si faca griji, dar ei vor sa le deduca pe firma. Nu am facut evaluarea imobilului si nici nu am de gand sa o fac. Nu vreau sa platesc impozit majorat pt ca desfasoara ei activitate comerciala. Pretul la care le-am inchiriat apartamentul oricum e sub piata si nu l-am majorat in timpul asta.
Impozitul pe apartament l-am platit normal ( ce era trecut pe decizia de impunere ). N-am depus nicio declaratie ca s-ar desfasura activitate comerciala. Ce e de facut in situatia asta? |
#2
Posted 06 April 2018 - 19:07
Reziliezi contractul, sau mergi pe blat, pana te da in gat vreun roman care doreste sa moara si capra ta ! Sau, te intelegi cu ei sa iti plateasca in pretul chiriei si impozitul majorat, nu stiu cat este in plus fata de impozitul pentru rezidenta.
|
#3
Posted 06 April 2018 - 19:10
Trebuia de la inceput sa mergi legal. Bagai impozitul majorat in chiria anuala. Ciudat e cum au facut contractele. Ai semnat ca ii lasi sa-si deschida punct de lucru?
|
#4
Posted 06 April 2018 - 19:21
Mi se pare ca la momentul cand am facut contractul nu se introdusese impozit pe cladire in functie de utilizare. Asa ca am mers legal. La anaf am inregistrat contractul si am platit impozitul pe venit. Alte taxe nu se mai plateau la momentul respectiv.
Principala mea temere e sa nu ma trezesc cu vreo hartie de la directia de taxe si impozite in care sa scrie ca trebuia sa reincadrez apartamentul in spatiu comercial sau ce idee o-r avea si sunt dator cu nu stiu ce suma + penalitati. Au si sediu social si punct de lucru. Pe adresa asta au inregistrat firma. |
#5
Posted 06 April 2018 - 19:27
Din cate stiu firma e obligata sa aiba contract de salubritate. Daca tu nu le dai voie sa faca si ei nu isi fac atunci sunt pasibili de amenda. Le platesti tu amenda?
Edited by PoeOvidiu, 06 April 2018 - 19:27. |
#6
Posted 06 April 2018 - 19:29
E de vreo 2-3 ani parca chestia cu impozitul diferentiat. Mai bine renegociezi contractul, le maresti chiria si le dai voie sa faca contracte cu ce firme vor ei. Si tu mergi si declara.
|
#7
Posted 06 April 2018 - 19:33
Contractul de salubritate l-au facut deja, aparent n-au avut nevoie de mine pt asta.
Ideea e: cum evit plata unui impozit pe activitate comerciala sau e prea tarziu pt asta? |
#8
Posted 06 April 2018 - 19:34
dhaneey, on 06 aprilie 2018 - 19:21, said:
Principala mea temere e sa nu ma trezesc cu vreo hartie de la directia de taxe si impozite in care sa scrie ca trebuia sa reincadrez apartamentul in spatiu comercial sau ce idee o-r avea si sunt dator cu nu stiu ce suma + penalitati. Tu ai inregistrat contractul la DITL, nu conteaza cine plateste utilitatile. Cand vei primi hartia ? Probabil cu 5 secunde inainte de o posibila prescriere. Edited by pasilla, 06 April 2018 - 19:37. |
#10
Posted 06 April 2018 - 19:39
Aici e trecut ca se plateste impozit normal daca nu se deduc cheltuielile cu utilitatile:
https://www.profit.r...tatile-15401168 |
|
#11
Posted 06 April 2018 - 19:41
Daca nu se deduc cheltuielile si activitatea firmei nu are loc in spatiul respectiv. Adica ai sediul social in apartament dar activitatea o ai intr-un spatiu inchiriat sau la domiciliul clientului. La tine activitatea economica are loc in apartament.
Edited by PoeOvidiu, 06 April 2018 - 19:42. |
#12
Posted 06 April 2018 - 19:42
Quote nu sunt delimitate prin contract și dacă nu sunt deduse cheltuielile cu utilitățile. |
#13
Posted 06 April 2018 - 19:45
Exact. De exemplu un electrician. Sau chiar o firma de instalatii electrice. Are sediul social in apartamentul patronului dar activitatea se desfasoara pe santier.
|
#14
Posted 06 April 2018 - 19:47
Ok, ii dau pe astia afara. Altceva ce mai trebuie sa fac?
PoeOvidiu, on 06 aprilie 2018 - 19:45, said:
Exact. De exemplu un electrician. Sau chiar o firma de instalatii electrice. Are sediul social in apartamentul patronului dar activitatea se desfasoara pe santier. De unde stie anaf ce se intampla la mine in apartament? Sincer nici nu stiu daca vin clienti pe acolo. E o firma de avocatura. |
#15
Posted 06 April 2018 - 19:47
Sa nu mai inchiriezi la firme, doar la persoane fizice. Dar daca nu ai avut probleme cu ei eu zic sa discutati, le explici situatia si poate gasiti o cale de mijloc.
Intotdeauna trebuie discutat inainte de a lua o decizie. Asa mi se pare corect. Edited by PoeOvidiu, 06 April 2018 - 19:49. |
|
#16
Posted 06 April 2018 - 19:51
Anaf stie ca la tine se desfasoara o activitate economica pentru ca au punct de lucru acolo si au facturi care sunt bagate in contabilitate pentru deducere cheltuieli.
Poti sa renegociezi contractul cu astia de acum. |
#17
Posted 06 April 2018 - 19:54
Persoanele fizice au obiceiul sa farame tot ce le iese in cale. Am trecut de cateva ori prin asta si mi s-a luat.
petman, on 06 aprilie 2018 - 19:51, said:
Anaf stie ca la tine se desfasoara o activitate economica pentru ca au punct de lucru acolo si au facturi care sunt bagate in contabilitate pentru deducere cheltuieli. Poti sa renegociezi contractul cu astia de acum. Bun, si ce trebuie sa fac sa nu ma trezesc cu penalitati din trecut? Unde sa ma duc si ce sa declar si ce declaratii sa completez? |
#18
Posted 06 April 2018 - 19:55
Pai unde platesti impozitul? La primarie, nu? Acolo mergi si vorbeste sa vezi ce faci. Declari din urma sau doar pe anul in curs.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users