Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung smart tv
Last Updated: Apr 06 2018 10:54, Started by
Wess
, Apr 05 2018 20:28
·
0
#1
Posted 05 April 2018 - 20:28
Va salut!
Am cumparat astazi un Smart de la Samsung si ajuns acasa si l-am instalat am realizat ca imaginea redata pe cablul tv de la RDS este extrem de proasta, am cumparat un altul acum vreo 2 ani si am avut aceiasi problema dar atunci a venit un IT-st si l-a setat nu stiu cum si merge perfect, canalele HD merg perfect, problema era la fel si la cel de acum doi ani ca la acesta de astazi, problema este ca acum persoana respectiva este de necontactat... Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? Edited by Wess, 05 April 2018 - 20:28. |
#2
Posted 05 April 2018 - 20:34
Scanezi doar pe digital
Daca nu stii cum, RTFM. Nu iti trebuie niciun IT-ist. |
#3
Posted 05 April 2018 - 20:36
Frecventa : 322.000 Mhz, Modulatie 64 QAM, Symbol rate : 6900, ID Retea : gol.
|
#5
Posted 05 April 2018 - 21:42
La scanare selecteaza "Cablu", ca sa iti gaseasca si posturile digitale, nu "Antena", cum face multa lume si apoi se plange ca tv-ul vede prost (valabil si la alti producatori de tv-uri, nu doar Samsung).
Edited by iZet, 05 April 2018 - 21:43. |
#6
Posted 05 April 2018 - 22:38
iZet, on 05 aprilie 2018 - 21:42, said:
La scanare selecteaza "Cablu", ca sa iti gaseasca si posturile digitale, nu "Antena", cum face multa lume si apoi se plange ca tv-ul vede prost (valabil si la alti producatori de tv-uri, nu doar Samsung). Merci tuturor! |
#7
Posted 06 April 2018 - 10:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users