Dokker - Benzina 1,6 MPI 102 CP sau 1,5 dci 90 CP?
Last Updated: Apr 16 2018 10:27, Started by
XL700VA
, Apr 05 2018 17:40
·
0
#19
Posted 05 April 2018 - 20:40
Off topic:
M0sGerila, on 05 aprilie 2018 - 19:46, said: Altii vand dieselul mai ieftin decat benzina, On topic: cea mai buna varianta de motorizare consider ca este benzina turbo 1.2TCE 115CP. Din pacate nu este vandut pe piata romaneasca. Edited by yetiro, 05 April 2018 - 21:08. |
#20
Posted 05 April 2018 - 21:14
yetiro, on 05 aprilie 2018 - 20:40, said:
On topic: cea mai buna varianta de motorizare consider ca este benzina turbo 1.2TCE 115CP. Din pacate nu este vandut pe piata romaneasca. Screenshot_20180405-221347.jpg 108.64K 66 downloads |
#21
Posted 05 April 2018 - 22:22
#22
Posted 05 April 2018 - 23:03
TruculMagic, on 05 aprilie 2018 - 19:59, said: Tu crezi ce postezi ? Am mai spus am avut oferta pentru aceeasi masina diesel cu 800 euro mai ieftina decat benzina. Dieselul era pe lista de destocaj, benzina dupa rabla. Concret benzina 16200 euro, diesel 15400 euro, aceeasi varianta de echipare, cea mai echipata mai exact! Am dat PM persoanelor interesate pe forumul monomarca ! Tu ? Gandesti ce scrii? @yetiro intra pe forumul reno, lunar se posteaza lista de destocaj, ar trebui sa apara din nou deoarece pauza rabla ! Asta era in martie inainte de rabla : . OfertaMegane.2018.03.p2.jpg 176.51K 60 downloads Din pacate nu este niciun benzinar 1.2 Tce. Si acum vine magicul si se umfla in truc, stai boss ca eu vorbeam de aspirat si tu de turbat ! Bine ca n-am zis de GT , ca e mai ieftin dieselul ! Edited by M0sGerila, 05 April 2018 - 23:00. |
#23
Posted 06 April 2018 - 06:32
Tu stii ce inseamna destocaj la Renault? E normal ca o masina ce sta pe stoc peste 5-6 luni sa fie mai ieftina decat una ce se face pe comanda...plus ca nu toate autoturismele aflate pe lista de destocaj sunt noi ( virgine ) - unele sunt, altele au fost expuse in showroom-urile Renault...si de aici diferenta de pret.
Edited by protecties, 06 April 2018 - 06:34. |
#24
Posted 06 April 2018 - 07:18
Eu stiu ca o masina noua e tot o masina noua si dupa 6 luni petrecute in curtea dealerului si cu 2-3 km rulaj in bord !
Am dat exemplu de benzinar mai scump decat pacurar! Garantia oferita este tot cea standard nu este mai mica cu perioada cat a fost expusa in showroom, deci logic, e tot o masina noua ! |
#25
Posted 06 April 2018 - 07:49
#26
Posted 06 April 2018 - 08:56
Vitejia unora de a comenta fara a avea habar !
On: ia benzinarul, ii pui GPL si ai cost mai mic cu combustibilul, motorul este foarte fiabil , oricum esti obisnuit cu dinamica lui ! |
#27
Posted 06 April 2018 - 08:59
#28
Posted 06 April 2018 - 09:07
În condițiile traficului de București, a 4 lea sau 5 lea cel mai aglomerat oraș de pe glob. Am condus acolo mult, m am mutat la Viena și consumul a scăzut cu pana la 2 litri în oraș.
|
|
#30
Posted 06 April 2018 - 16:55
Deci sa revin. Dokker-ul pe care vreau sa il iau e versiunea Laureate. Benzinarul de 1,6 si 102 CP costa in versiunea Laureate 11900 euro. Diesel-ul 1,5 de 90 CP costa 13800, in aceeasi versiune (Laureate). Deci diferenta este de 1900 de euro.
Din ce am inteles de la service reviziile la diesel sunt aproape duble ca pret fata de benzinar! Referitor la consum, am spus ca am la serviciu un Dokker Van de 1,5 dci 90 CP. Intradevar e fasneata, are demaraj. Insa la consum nu e chiar cu spun multi de pe aici. Merg cam 40 5 in oras si 60 % in afara. Consumul e undeva intre 6,8 si 7,2 la 100 km. Nu am mers pana acum cu benzinarul de 102 CP dar voi face o comparatie cu benzinarul de 1,6 90 CP care il am pe berlina actuala. Ce nu imi place la dieselul de serviciu - sub 80 km/h nu pot folosi treapta a 5 a. La berlina actuala merge ok cu 60 km/h in treapta a 5 a. Iar la consum, Loganul meu de 1,6 90 CP cam tot pe la 7 - 7,5 la suta se duce. Asta in mers normal spre sportiv, adica mai alert. Am mers o data la consum (fara accelerari bruste) si am scos 5,5 la 100 km. Oare are cineva un Dokker de 1,6 102 cp? Ad fi curios cum merge. Am incercat la mai multi dealeri Dacia sa fac un drive test ... nu se poate. Sunt masini care se fac in Maroc???!!!!!!!!!!!!!!???? si nu au pe stoc. Se aduc numai pe comanda. Habar nu aveam ca sunt facute in Maroc. Oare cum stau cu calitatea? Or fi sub sau peste cele facute de romani? LE: MCV-ul are garda mica la sol si portbagaj mic. Lodgy e deja prea scump ... iar garda la sol e de 130 cm. Deci tot la Dokker voi ramane. Edited by XL700VA, 06 April 2018 - 16:56. |
#31
Posted 06 April 2018 - 17:06
XL700VA, on 06 aprilie 2018 - 16:55, said: Ce nu imi place la dieselul de serviciu - sub 80 km/h nu pot folosi treapta a 5 a. La berlina actuala merge ok cu 60 km/h in treapta a 5 a. Iar la consum, Loganul meu de 1,6 90 CP cam tot pe la 7 - 7,5 la suta se duce. Oare are cineva un Dokker de 1,6 102 cp? Am incercat la mai multi dealeri Dacia sa fac un drive test ... nu se poate. Sunt masini care se fac in Maroc???!!!!!!!!!!!!!!???? si nu au pe stoc. Se aduc numai pe comanda. Habar nu aveam ca sunt facute in Maroc. Oare cum stau cu calitatea? Or fi sub sau peste cele facute de romani? Ar trebui să te pună pe gânduri faptul că nu are mai nimeni Dokker benzină. E drept că 95% din ele nu au locuri și sunt de marfă - deci utilitară deci diesel. Calitatea la cele mai noi (Maroc!?) este mai slabă față de cele vechi, dar facelift-ul vine cu volan nou, grila frontală noua, start-stop, senzori de presiune in roți, etc. |
#32
Posted 06 April 2018 - 17:42
Sunt facute in Maroc Dokker si Lodgy. Calitativ sunt sub productia romaneasca, mai ales la partea electrica, la toate modelele aduse din Maroc. Asta de la proprietari de Lodgy si din ce zic mecanicii din reprezentanta. Eu as cauta altceva, gen Kangoo, Partner.
|
#33
Posted 06 April 2018 - 17:45
A merge subturat nu inseamna a merge "la consum" ... probabil asta e scopul, consum mic, dar nu-l vei obtine mergand subturat.
Edited by shymano, 06 April 2018 - 17:46. |
|
#34
Posted 06 April 2018 - 17:49
Si totusi ... nu are nimeni (personal, sau ca masuina de serviciu) un Dokker de 1,6 MPI de 102 CP?
|
#36
Posted 08 April 2018 - 11:51
MCV stepway(are garda sol apropiată de Duster) dci@90 cp. Daca Duster dci euro6 scoate 8 in București cum naiba scoate Loganul 10? Dci consuma mult mai puțin și trage mai bine când ai mașina full, reviziile le poți scoate sub 6 buli și asta cu cartuș filtru motorina inclus. De la reprezentanta iei doar ulei motor, filtru ulei, cartuș filtru motorina. Filtru aer și polen le cumperi de unde vrei și le montezi singur(max 5 minute durează). Daca faci așa nu au ce sa comenteze la garanție.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users