Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 

Dokker - Benzina 1,6 MPI 102 CP sau 1,5 dci 90 CP?

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
yetiro

yetiro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,656
  • Înscris: 16.12.2008
Off topic:

View PostM0sGerila, on 05 aprilie 2018 - 19:46, said:

Altii vand dieselul mai ieftin decat benzina,
Da-ne primul exemplu care-ti vine in minte.

On topic:
cea mai buna varianta de motorizare consider ca este benzina turbo 1.2TCE 115CP. Din pacate nu este vandut pe piata romaneasca.

Edited by yetiro, 05 April 2018 - 21:08.


#20
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View Postyetiro, on 05 aprilie 2018 - 20:40, said:

On topic:
cea mai buna varianta de motorizare consider ca este benzina turbo 1.2TCE 115CP. Din pacate nu este vandut pe piata romaneasca.
Bineinteles ca este:
Attached File  Screenshot_20180405-221347.jpg   108.64K   66 downloads

#21
yetiro

yetiro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,656
  • Înscris: 16.12.2008

View PostDannyMC, on 05 aprilie 2018 - 21:14, said:

Bineinteles ca este:
OK, cu scuze,trebuie sa-mi retrag afirmatia.
M-am bazat pe un review vazut pe net cu mai mult tmp in urma, intarit de faptul ca initiatorul topicului nu a luat deloc in vedere aceasta motorizare.

#22
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostTruculMagic, on 05 aprilie 2018 - 19:59, said:


Tu crezi ce postezi ? :)
Detaliaza !
Am mai spus am avut oferta pentru aceeasi masina diesel cu 800 euro mai ieftina decat benzina. Dieselul era pe lista de destocaj, benzina dupa rabla. Concret benzina 16200 euro, diesel 15400 euro, aceeasi varianta de echipare, cea mai echipata mai exact!
Am dat PM persoanelor interesate pe forumul monomarca !
Tu ? Gandesti ce scrii?
@yetiro intra pe forumul reno, lunar se posteaza lista de destocaj, ar trebui sa apara din nou deoarece pauza rabla !
Asta era in martie inainte de rabla :


.Attached File  OfertaMegane.2018.03.p2.jpg   176.51K   60 downloads

Din pacate nu este niciun benzinar 1.2 Tce.
Si acum vine magicul si se umfla in truc,  stai boss ca eu vorbeam de aspirat si tu de turbat !
Bine ca n-am zis de GT , ca e mai ieftin dieselul ! ;)

Edited by M0sGerila, 05 April 2018 - 23:00.


#23
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,188
  • Înscris: 06.11.2008
Tu stii ce inseamna destocaj la Renault? E normal ca o masina ce sta pe stoc peste 5-6 luni sa fie mai ieftina decat una ce se face pe comanda...plus ca nu toate autoturismele aflate pe lista de destocaj sunt noi ( virgine ) - unele sunt, altele au fost expuse in showroom-urile Renault...si de aici diferenta de pret.

Edited by protecties, 06 April 2018 - 06:34.


#24
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Eu stiu ca o masina noua e tot o masina noua si dupa 6 luni petrecute in curtea dealerului si cu 2-3 km rulaj in bord !
Am dat exemplu de benzinar mai scump decat pacurar!

Garantia oferita este tot cea standard nu este mai mica cu perioada cat a fost expusa in showroom, deci logic, e tot o masina noua !

#25
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ce cap poți să ai. Hai sa ne contrazicem doar așa că nu avem ce face. Omu caută o duba și tu ne arăți  niste stocuri vechi de Renault Megane. Ce treabă are?

#26
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Vitejia unora de a comenta  fara a avea habar !

On: ia benzinarul, ii pui GPL si ai cost mai mic cu combustibilul,  motorul este foarte fiabil , oricum esti obisnuit cu dinamica lui !


#27
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postshymano, on 05 aprilie 2018 - 19:17, said:

Nu mai laudati atat consumurile la diesel, ca nu prea mai e asa cum spuneti ...
Logan nou, ultimul model, 1.5DCi, in Bucuresti ia 9.8-10%. Am la serviciu mai multe ...

Pe bune ? Si in ce conditii scoate consumul acela, ma rog varful acela de consum ?

#28
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
În condițiile traficului de București, a 4 lea sau 5 lea cel mai aglomerat oraș de pe glob. Am condus acolo mult, m am mutat la Viena și consumul a scăzut cu pana la 2 litri în oraș.

#29
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Corect.
Bucuresti, trafic de la 8.00 la 16.00.

#30
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Deci sa revin. Dokker-ul pe care vreau sa il iau e versiunea Laureate. Benzinarul de 1,6 si 102 CP costa in versiunea Laureate 11900 euro. Diesel-ul 1,5 de 90 CP costa 13800, in aceeasi versiune (Laureate). Deci diferenta este de 1900 de euro.
Din ce am inteles de la service reviziile la diesel sunt aproape duble ca pret fata de benzinar!
Referitor la consum, am spus ca am la serviciu un Dokker Van de 1,5 dci 90 CP. Intradevar e fasneata, are demaraj. Insa la consum nu e chiar cu spun multi de pe aici. Merg cam 40 5 in oras si 60 % in afara. Consumul e undeva intre 6,8 si 7,2 la 100 km.
Nu am mers pana acum cu benzinarul de 102 CP dar voi face o comparatie cu benzinarul de 1,6 90 CP care il am pe berlina actuala.
Ce nu imi place la dieselul de serviciu - sub 80 km/h nu pot folosi treapta a 5 a. La berlina actuala merge ok cu 60 km/h in treapta a 5 a.
Iar la consum, Loganul meu de 1,6 90 CP cam tot pe la 7 - 7,5 la suta se duce. Asta in mers normal spre sportiv, adica mai alert. Am mers o data la consum (fara accelerari bruste) si am scos 5,5 la 100 km.
Oare are cineva un Dokker de 1,6 102 cp? Ad fi curios cum merge.
Am incercat la mai multi dealeri Dacia sa fac un drive test ... nu se poate. Sunt masini care se fac in Maroc???!!!!!!!!!!!!!!???? si nu au pe stoc. Se aduc numai pe comanda.
Habar nu aveam ca sunt facute in Maroc. Oare cum stau cu calitatea? Or fi sub sau peste cele facute de romani?
LE: MCV-ul are garda mica la sol si portbagaj mic. Lodgy e deja prea scump ... iar garda la sol e de 130 cm. Deci tot la Dokker voi ramane.

Edited by XL700VA, 06 April 2018 - 16:56.


#31
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostXL700VA, on 06 aprilie 2018 - 16:55, said:


Ce nu imi place la dieselul de serviciu - sub 80 km/h nu pot folosi treapta a 5 a. La berlina actuala merge ok cu 60 km/h in treapta a 5 a.
Iar la consum, Loganul meu de 1,6 90 CP cam tot pe la 7 - 7,5 la suta se duce.

Oare are cineva un Dokker de 1,6 102 cp?

Am incercat la mai multi dealeri Dacia sa fac un drive test ... nu se poate. Sunt masini care se fac in Maroc???!!!!!!!!!!!!!!???? si nu au pe stoc. Se aduc numai pe comanda.
Habar nu aveam ca sunt facute in Maroc. Oare cum stau cu calitatea? Or fi sub sau peste cele facute de romani?
Tu vei sa mergi subturat și mașina nu te lasă. E ok, ia-ți benzinar!
Ar trebui să te pună pe gânduri faptul că nu are mai nimeni Dokker benzină. E drept că 95% din ele nu au locuri și sunt de marfă - deci utilitară deci diesel.
Calitatea la cele mai noi (Maroc!?) este mai slabă față de cele vechi, dar facelift-ul vine cu volan nou, grila frontală noua, start-stop, senzori de presiune in roți, etc.

#32
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Sunt facute in Maroc Dokker si Lodgy. Calitativ sunt sub productia romaneasca, mai ales la partea electrica, la toate modelele aduse din Maroc. Asta de la proprietari de Lodgy si din ce zic mecanicii din reprezentanta. Eu as cauta altceva, gen Kangoo, Partner.

#33
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
A merge subturat nu inseamna a merge "la consum" ... probabil asta e scopul, consum mic, dar nu-l vei obtine mergand subturat.

Edited by shymano, 06 April 2018 - 17:46.


#34
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Si totusi ... nu are nimeni (personal, sau ca masuina de serviciu) un Dokker de 1,6 MPI de 102 CP?

#35
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Vezi pe forumul Dacia !

#36
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,593
  • Înscris: 18.09.2003
MCV stepway(are garda sol apropiată de Duster) dci@90 cp. Daca Duster dci euro6 scoate 8 in București cum naiba scoate Loganul 10? Dci consuma mult mai puțin și trage mai bine când ai mașina full, reviziile le poți scoate sub 6 buli și asta cu cartuș filtru motorina inclus. De la reprezentanta iei doar ulei motor, filtru ulei, cartuș filtru motorina. Filtru aer și polen le cumperi de unde vrei și le montezi singur(max 5 minute durează). Daca faci așa nu au ce sa comenteze la garanție.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate