Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Citroen DS5 sau Volvo S60

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View PostKroghy, on 05 aprilie 2018 - 14:11, said:



Pacat, sunt cele mai bune.

Pentru ateliere si afaceri cu piese auto Posted Image
Mai ales ca au foarte multe piese consumabile Posted Image

Edited by alexa32, 05 April 2018 - 17:15.


#20
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Totusi te intreb de ce SH la banutii astia ? De ce nu iei ceva nou , ca gasesti variante destule .

#21
nila04rrw

nila04rrw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 18.10.2010
Ar fi de luat in calcul Mazda 6. Nu e cu nimic mai prejos decat cele la care te-ai oprit. Mitul ''piese japoneze scumpe'' e fals, conduc o japoneza 4x4 si stiu ce spun; piesele sant la acelasi nivel cu celelalte marci.

#22
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postnila04rrw, on 06 aprilie 2018 - 07:05, said:

conduc o japoneza 4x4 si stiu ce spun; piesele sant la acelasi nivel cu celelalte marci.
la acelasi nivel de ce anume? originalitate?
ca la preturi sigur nu sint. la Honda plateam si dublu la unele piese fata de VW, si nu a fost doar parerea mea, ci si a tuturoro revistelor de specialitate care publicau topicuri comparand preturile la piese
in plus, sint si mai greu de gasit si livrarea dureaza

#23
filipalex83

filipalex83

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.10.2016
:)) nu-mi vine sa cred , am fix aceeasi dilema. Oscilez intre cele doua dar cred ca voi alege ds-ul. Poate ne poti spune ce-ai ales pana la urma, multa bafta!

#24
MagicTouch

MagicTouch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 09.05.2007
Dintre cele doua as opta pentru S60 care e si pe lista mea desi benzinara e cam 'insetata' pentru ce ofera  iar interiorul nu mai e chiar la fel de confortabil ca la modelele mai vechi (cel putin la T4 condus). Pare la fel de 'safe' precum renumele desi, acum fiind detinuta de chinezi, dracu mai stie.

La fel cum autorul topicului nu vrea sa auda de nemtesti (pacat) asa nu vreau sa mai aud eu de frantuzesti - piese scumpe, consum mare pentru ce ofera, depreciere la greu. Laguna avuta pana de curand a mers brici 6 ani fara probleme majore. Cand insa a inceput sa scrataie la directie nici reprezentanta Renault UK nu i-a mai dat de cap. 8 ani vechime, 2 posesori, sub 160,00km reali am dat-o mai pe nimic doar sa scap de ea. 407 a fost OK....cat a mers.
Citroen-ul cel putin pentru mine e ca si mort, desi Pallas-ul m-a uns la suflet in copilarie cum se 'lipea' de drum.

View Postnila04rrw, on 06 aprilie 2018 - 07:05, said:

Ar fi de luat in calcul Mazda 6.
Am facut un test drive si e super la condus si confort. Din pacate am inteles ca are probleme majore la partea electrica/electronica iar reparatiile/schimbul acestora ustura la buzunar. Consumul e cu mult peste ceea ce afirma Mazda. Nu putine au fost cazurile cand am auzit posesori plangandu-se ca au avut probleme cu filtrele la scurt timp dupa ce masina a iesit din garantie, probleme care i-au costat undeva la £1,000 - 1,400.

Edited by MagicTouch, 18 May 2018 - 21:15.


#25
vedat_pasha

vedat_pasha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 05.04.2015
Iti raspund in calitate de fost posesor de DS5 si S60 si actual posesor de C5. Sa le luam cu inceputul.
S60 e construit pe platforma EUCD a celor de la Ford. Pe platforma asta au fost construite mai multe modele. Detalii poti gasi aici - https://en.wikipedia...d_EUCD_platform
DS4 e construit pe platforma PF2 a celor de la PSA. La fel si pe platforma asta au fost construite mai multe modele. Detalii aici - https://en.wikipedia...SA_PF2_platform

Din start o sa poti observa ca toate masinile construite pe platforma PF2 de la PSA sunt mai mici ca dimensiuni ca si cele construite pe platforma EUCD de la Ford. Ambele platforme sunt insa foarte reusite. Deci, ca prima chestie S60 e mai mare si mai spatios decat DS4.

Ca motorizari, nu am avut personal nicio interactiune cu benzinare pe aceste modele. In ceea ce priveste dieselurile, clar varianta optima e varianta de 2 litri pe ambele, HDI-ul, respectiv D3-ul. Sunt motorizari foarte fiabile. Ideal pe S60 ar fi D5-ul, dar multi nu vor motorizare mai mare de 2000 cmc din ratiuni legate de impozit, asigurare, etc. 1.6-le diesel e ok, dar nu poti avea asteptari la capitolul sportivitate. Isi face treaba pe ambele si cam atat.

DS4-ul te atrage prin design-ul futurist, pe cand S60 e o masina mai "cuminte". S60 castiga si la capitolul antifonare.

Ca si costuri de intretinere, per total sunt aceleasi. Ca si depreciere in timp, castiga Volvo, care "tine" mai bine de pret.

Ambele masini mi-au placut de cand au aparut pe piata, motiv pentru care le-am si cumparat. La DS4 am renuntat pentru ca nu a fost o masina suficient de spatioasa pentru familie. Am trecut apoi la S60, care a fost mai spatioasa, dar la care am renuntat in momentul in care am hotarat sa trec la ceva cu cutie automata. Si cum C5-ul a fost iar un model care mi-a placut mereu, am ajuns la un C5 sedan, din 2012, motorizare 2.0 HDI 163 cai cu cutie automata, echipare Exclusive.
De 4 ani de zile nu m-a dezamagit masina. Contrar mitului cum ca intretinerea e scumpa la frantuzesti, eu spun ca intretinerea nu e scumpa. Si voi da cateva exemple concrete:
- revizie normala, adica filtre MANN ulei/aer/polen/motorina + 6litri (5,25 intra efectiv) ulei Total Ineo ECS 5w30 - 385 lei
- kit distributie original PSA - 450 lei + pompa apa Hepu - 270 lei - distributia se face la 240.000 km sau 10 ani vechime - conform indicatiilor producatorului
- placute frana fata ATE 195 lei
- placute frana spate Bosch 110 lei
- capat bara Lemforder 150 lei
- pivot inferior Lemforder 250 lei
- bucsa trapez Lemforder 115 lei
- curea alternator Continental 50 lei
Si cam astea ar fi piesele pe care le-am schimbat in 4 ani pe C5-ul meu. Personal fac reviziile la interval de 15.000 km si fac in medie undeva la 20-22k km/an. In familie mai am un C5 similar, doar ca e 2011 si manual. La doi ani dupa ce l-am achizitionat al meu, si-au luat si parintii unul. Pe acela daca bine imi aduc aminte am schimbat si discurile de frana spate si am pus Brembo. Nu mai stiu pretul exact dar in orice caz sub 300 lei setul.
Ti-as recomanda sa arunci o privire si la C5 si daca ai posibilitatea sa faci si un test drive, in special pe o masina cu suspensie Hydractive 3+.

Edited by vedat_pasha, 18 May 2018 - 22:12.


#26
Ovexx

Ovexx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.12.2018
Nu stiu daca ai ales, dar pot sa-ti spun ca am un DS5 cu motor disel de 2000 si 163 cp, cutie automata, de aproape 4 ani si este o masina super. Atat ca design cat si ca fiabilitate. Pentru foarte multi este aproape imposibil sa evadeze din ,,turma,, nemteasca. Nu am avut contact cu Volvo dar am avut destule contacte cu masini germane din aceeasi clasa cu DS5 si majoritatea sunt INFERIOARE.. Priveste un interior DS5 si compara cu alte masini de turma. Pana la urma este vorba de gustul fiecaruia. Sunt curios ce ai ales.

Edited by Ovexx, 19 December 2018 - 01:29.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate