Achizitie prima masina ~5000 euro
#19
Posted 05 April 2018 - 09:33
Eu mi-as luat un Sandero nou cu avans plus credit !
Altfel, o compacta mai necautata poate fi mai ok decat un VW , ma refer la o Toyota, Honda, Mazda, Renault, Peugeot ! Cum zicea cineva mai devreme, 20% platesti in plus pentru "marca" . E drept ca un golf nu se compara cu un Megane sau 308, treaba e sa il gasesti... Bafta ! |
#20
Posted 05 April 2018 - 09:59
Din afara nu o sa gasesti decat masini combi (passat, a4), foarte rar o limuzina si va fi mai scumpa.
Nu as lua 2.0TDI PD, mai ales daca nu ai o rezerva de 2-3000e in caz de probleme, mai bine alege 1.9tdi, consuma ceva mai putin, putere acceptabila si macar sunt mai fiabile. Vezi ca pe Passat b6 este un cod de motor 1.9 pe care nu l-as cumpara (nu mai stiu exact, poate e cineva pe aici care stie). 2.0tdi pd in nici un caz, decat daca iei versiunea de 170cp si esti pasionat. |
#21
Posted 05 April 2018 - 10:15
Și a luat cineva de curând Seat Leon 1p 2009 1.6 benzina 105 cp, trapa,.xenon, scaune încălzite, două rânduri de roti, 120.000 reali cumpărat de nou din Romania, unic și singurul proprietar. A fost 4000 euro.
Nu te complica cu diesel și cu mașini de Germania, drumul costa 500 euro, mai adaugă profitul samsarelului tau prieten 200 euro, și din bugetul tau de 5000 euro o sa ți cumperi o mașină cu 4200 euro. Dacă o iei din tara are carte de identitate, nu mai stai la rar o lună și nu mai plătești 100 euro.pt.ea |
#23
Posted 05 April 2018 - 10:20
Eu in banii aia m-as uita si la un Mazda 3. Gaseti si cu 100-110.000km si arata mult mai bine decat un golf, dupa parerea mea. De exempölu: https://suchen.mobil...4c-cc7abe84c5df
|
#24
Posted 05 April 2018 - 10:20
#25
Posted 05 April 2018 - 10:27
vasiledan92, on 05 aprilie 2018 - 08:42, said:
Kroghy, intre Golf 5 si Leon ce mi-ai recomanda? Din ce vad pe net sunt foarte asemanatoare. Mie Leon-ul imi place mai mult ca design, dar inteleg ca Golf-ul ar fi mai rentabil Edited by Kroghy, 05 April 2018 - 10:28. |
#26
Posted 05 April 2018 - 10:43
Baxon, on 05 aprilie 2018 - 08:18, said:
Kroghy ai legatura ! On : cati km pe an preconizezi ca vei face ? Daca nu depasesti 20 de mii km , orienteaza-te spre un benzinar ; ai sanse sa iei ceva mai bun , mai nou cu km in bord mai aproape de realitate . Drumurile bacau cluj sint f lungi. Mai e un aspect: se zvoneste ca benzinarele sint mai scumpe si dieselel mai ieftine in germania, mai ales in suma lui de bani, nu are sanse decat de un Euro4 sau Euro5, si e posibil sa fie niste restrictii la nemti pt masini sub Euro6, pe anumite strazi din anumite orase, deci cine stie... probabil dieselul e optiunea cea mai avantajoasa. Bugetul e f mic pt un Passat si mai ales care nu e break... breakul e mult mai practic si mai ieftin (pt ca desi au costat mai mult de noi, fiind masina preferata de nemti (or stii ei de ce) sint mai multe la vanzare, ori romanii, rusii viseaza numai la limuzine ca breakul nu le place...) vasiledan92, on 05 aprilie 2018 - 08:22, said: Nu m-am gandit exact la numarul de kilometri. As veni acasa cam o data pe luna. In principiu, deplasarea va fi mai mult in oras. |
#27
Posted 05 April 2018 - 10:43
unbrutus, on 05 aprilie 2018 - 10:41, said:
ori romanii, rusii viseaza numai la limuzine ca breakul nu le place. |
#28
Posted 05 April 2018 - 10:49
Baxon, on 05 aprilie 2018 - 08:32, said: asa crezi tu... majoritatea pieselor sint comune, mai ales intre passat si golf, la audi diferentele sint in special pe suspensie, insa nu a vorbit nimeni de audi aici, in afara de tine...audi, BMW, ce ai mai zis pana acum? hai sa revenim la passat si in general ce vrea omu, nu ce visezi tu, nu te supara, e aiurea sa o dai cu bmw si audi, zi si de Mercedes si de Lamborghini eventual Kroghy, on 05 aprilie 2018 - 08:38, said:
Cat mai nou. Cu cat scazi in clasa cu atat iei an mai nou in acelasi buget. Cu cat urci in clasa cu atat trebuie sa iei mai vechi. De ce nu schimbi si caroseria? Din zeci de masini pe care le stiu eu aduse din Germania nici una nu a avut nevoie de suspensie noua, directie noua, catalizator nou. Doar distributia e recomandat si la aproximativ jumatate a fost nevoie de ambreiaj/volanta. Atat. Restul sunt povesti. Pana la urma vorbim de masini bune, VW de 5 mii euro, nu de cazane de 500 euro. Distributia e schimbata in general in germania deja, daca alegi bine. Volanta poti sa ai sau nu probleme, oricum nu e o tragedie. TruculMagic, on 05 aprilie 2018 - 09:59, said:
Din afara nu o sa gasesti decat masini combi (passat, a4), foarte rar o limuzina si va fi mai scumpa. |
|
#29
Posted 05 April 2018 - 11:04
unbrutus, on 05 aprilie 2018 - 10:43, said:
Mai e un aspect: se zvoneste ca benzinarele sint mai scumpe si dieselel mai ieftine in germania, mai ales in suma lui de bani, nu are sanse decat de un Euro4 sau Euro5, si e posibil sa fie niste restrictii la nemti pt masini sub Euro6, pe anumite strazi din anumite orase, deci cine stie... probabil dieselul e optiunea cea mai avantajoasa. Nu doar se zvoneste, chiar asa e. Locuiesc in Germania si chiar vad ca lumea in general evita dieselul acum. Din toamna se va interzice total intrarea cu masini diesel sub Euro6 in Stuttgart si Düsseldorf, si mai sunt in discutii si alte localitati. Ideea e ca primul pas pentru eliminarea dieselului s-a facut, si cred ca se va merge in continuare in directia asta fiindca sunt foarte poluante iar acest lucru se simte in orasele ca Stuttgart care sunt construite in depresiuni de unde greu se poate ridica aerul poluat. Din aceste motive masinile pe benzina sunt poate cu pana la 20% mai scumpe decat diesel. |
#30
Posted 05 April 2018 - 11:11
giuliani, on 05 aprilie 2018 - 11:04, said:
Nu doar se zvoneste, chiar asa e. Locuiesc in Germania si chiar vad ca lumea in general evita dieselul acum. Din toamna se va interzice total intrarea cu masini diesel sub Euro6 in Stuttgart si Düsseldorf, si mai sunt in discutii si alte localitati. Am mentionat si eu de Eur6 Nu cred ca va fi vorba de interdictii de intrare in orase cu totul, ci doar anumite strazi. giuliani, on 05 aprilie 2018 - 11:04, said:
Din toamna se va interzice total intrarea cu masini diesel sub Euro6 Euro 6b:The Euro 6b emission standard became mandatory on September 1, 2014 for new model series and model generations; on September 1, 2015, all new vehicles must fulfill 6b. Allowed limit NOx: 80 mg / km (diesel), 60 mg / km (petrol). Insa repet, din ce stiu eu, e vorba de interdictii doar pe anumite strazi |
#31
Posted 05 April 2018 - 11:12
cu 5000€ din DE în stare bună iei doar subcompacte.
ah, diesel diesel disel diesel!!!! http://www.ziare.com...u-mediu-1508644 Comisia Europeana intentioneaza sa intensifice presiunile asupra tarilor acuzate ca nu iau masuri eficiente pentru imbunatatirea calitatii aerului in zonele urbane. In acest context, Karmenu Vella, comisarul UE pentru Mediu, Afaceri maritime si Pescuit, ar putea sesiza Curtea de Justitie a UE (CJUE) din cauza refuzului autoritatilor din tarile respective de a adopta masuri necesare diminuarii poluarii. Edited by mannes, 05 April 2018 - 11:14. |
#32
Posted 05 April 2018 - 11:25
unbrutus, on 05 aprilie 2018 - 11:11, said:
de asta am spus si eu ca e probabil mai avantajos pt noi acum dieselul, inainte benzinarele erau mai ieftine. Am mentionat si eu de Eur6 Nu cred ca va fi vorba de interdictii de intrare in orase cu totul, ci doar anumite strazi. m-as mira, un motor euro6 diesel emite doar cu putin peste noxele emise de un motor pe benzina Euro 6b:The Euro 6b emission standard became mandatory on September 1, 2014 for new model series and model generations; on September 1, 2015, all new vehicles must fulfill 6b. Allowed limit NOx: 80 mg / km (diesel), 60 mg / km (petrol). Insa repet, din ce stiu eu, e vorba de interdictii doar pe anumite strazi Pana acum e asa : in Umweltzone nu poti intra decat cu placute verzi. Primesti placuta verde in functie de vechimea masinii si de nivelul emisiilor. La un disel mai vechi e posibil sa nu primesti decat placuta galbena sau rosie. In toate orasele mari e interzis sa intri in zona centrala fara placuta verde, lucru care se aplica si in cazul altor orase mai mici (https://www.umweltbu...land#textpart-1). In zona unde locuiesc eu (langa Stuttgart) nu ai voie cam nicaieri sa intri in oras fara placuta aia. Pana acum se acorda placuta verde si celor cu Diesel Euro 4 sau 5, de anul asta cred ca masinile alea nu mai primesc placuta verde, asadar nu o sa mai poti intra cu ele deloc in orasele de pe harta de mai sus. Si nu e vorba doar de anumite strazi, e cam tot orasul central fara satele adiacente (Care tin tot de oras). |
#33
Posted 05 April 2018 - 11:30
giuliani, on 05 aprilie 2018 - 11:25, said:
Pana acum se acorda placuta verde si celor cu Diesel Euro 4 sau 5, de anul asta cred ca anul asta a inceput deja de 3 luni si ceva Si de aceea am mentionat euro5 si euro6 Insa el isi ia masina pt Romania. Bacau Cluj... sa revenim si la topic un pic |
|
#35
Posted 05 April 2018 - 11:35
giuliani, on 05 aprilie 2018 - 11:25, said:
Pana acum se acorda placuta verde si celor cu Diesel Euro 4 sau 5 giuliani, on 05 aprilie 2018 - 11:25, said:
Si nu e vorba doar de anumite strazi, e cam tot orasul central fara satele adiacente (Care tin tot de oras). Attached FilesEdited by unbrutus, 05 April 2018 - 11:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users