Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Achizitie prima masina ~5000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1
vasiledan92

vasiledan92

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 11.04.2017
Salutare, tuturor. Am tras un ochi pe forumul vostru, vad ca sunt persoane care au experienta, iar eu sunt incepator, asa ca am nevoie de cateva idei din partea voastra.
Urmeaza sa ma mut in Cluj pentru un nou job si sunt in momentul in care vreau sa achizitionez o prima masina la mana a doua din Germania.
As avea un buget de 5000 - 6000 euro la dispozitie, si optez pentru un motor Diesel, iar la cutia de viteze nu pot spune ca am mari preferinte.
Eu stau in Bacau, asadar o sa mai fac des acest drum.
Primele optiuni care imi vin in minte sunt: VW Passat, Audi A4 si Seat Leon. Am observat ca nu sunt foarte mari diferente privind consumul, la Passat de exemplu pentru un 2.0 Sportline un 7.8 in oras.
Exclud ideea unei masini de tip combi pentru ca nu-mi place deloc designul acesta.
Am pe cineva care pleaca intr-o saptamana in Germania sa aduca o masina si astept cateva pareri de-ale voastre, poate reusesc sa ma hotarasc rapid si sa iau ceva bun, care sa ma ajute in viitorul apropiat.

Va multumesc anticipat!

Edited by vasiledan92, 05 April 2018 - 08:12.


#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Kroghy ai legatura !